Esiintyy Lohjan iltatorilla 😋 maailmanluokan meininkiä 🤭
Käärijälle huikea megajytky keikka
11
388
Vastaukset
- Anonyymi
Lohjan kaupunki näyttää täyttävän 700 vuotta = isot juhlat.
Käärijä on tulossa esiintymään maksuttomaan koko perheen tapahtumaan Lohjan torilla.
https://warnermusiclive.fi/artistit/kaarija#keikat
Linkistä voi katsoa todellisen tilanteen Käärijän kesäkeikoista Suomessa. Parin viikon päästä on mm. kaksi loppuunmyytyä Tavastian keikkaa. - Anonyymi
Aikuiset lampaat .hankkikaa elämä.suu ja p.silmä täynnä käärijää
Niinkuin joku YLE Alma..maailman luokan kiertue tulossa.hah... - Anonyymi
Esiintyykö Siuntion seipäänheiton piirinmestaruuskisojen makkarakojullakin?
- Anonyymi
Kyllä ketuttaa tyhjäpäitä, kun Käärijä nauttii edelleen suuresta suosiosta ja saa iloa aikaan. Myös Lohjan torilla😉
https://www.lansi-uusimaa.fi/paikalliset/6038172 - Anonyymi
Käärijä tuottaa iloa vaikka ei olisi itse paikallakaan
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/4989541b-8721-4ff9-a4ef-140c3d8548aa - Anonyymi
Mikä juttu se oli, kun tuo kaveri kertoi omistavansa useita sijoitusasuntoja, mutta nyt kuitenkin Vantaa tarjoaa hänelle ilmaista vuokra-asuntoa vuodeksi? Eikö Vantaan kiinteistövirasto noudata lakeja tai kohtele asunnonhakijoita tasapuolisesti?
- Anonyymi
Vantaan kaupunki saa toki tehdä mitä päätöksiä tahansa, kunhan ne ovat laillisia..
Kerrohan, mikä on Vantaan kiinteistövirasto?
Minkä lain/lakien rikkomiseseen viittaat?
Käärijähän ei käsittääkseni ole hakenut vuokra-asuntoa Vantaalta, joten hän ei silloin voi olla "hakija". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaan kaupunki saa toki tehdä mitä päätöksiä tahansa, kunhan ne ovat laillisia..
Käärijähän ei käsittääkseni ole hakenut vuokra-asuntoa Vantaalta, joten hän ei silloin voi olla "hakija".Kun puhuttaisiin asiaa, tuleekin hiljaista.
- Anonyymi
Täysin oikea teko Vantaalta. Hyvä sada Jere takaisin omaan kaupunkiinsa. Kaupunki tulee saamaan hyvät verotulot ainakin seuraavat pari vuotta. Fiksu veto. Tuo enemmän kuin kelan asukki ja on ne urheilijat saaneet tontteja jne. Jere on tuonut valtavasti Vantaalle julkisuutta ulkomaita myöten. Hieno ja fiksu teko Vantaan kaupungilta ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käärijähän ei käsittääkseni ole hakenut vuokra-asuntoa Vantaalta, joten hän ei silloin voi olla "hakija".Kaupungin vuokra-asuntojen myöntämiseen on tulo- ja omaisuusrajat. Kummallista on myös, miten voidaan myöntää vuokra-asunto, jos henkilö ei ole sellaista edes hakenut. Aikamoista sääntöjen venyttämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046