Onko seuraava väite totta;

Anonyymi-ap

Kun olet hyvissä väleissä Jumalan kanssa, elämäsikin sujuu paremmin !!!!'

11

153

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala antaa jokaiselle ihmiselle vapaan tahdon ja rakentaa omaa elämäänsä. Jumala ei ole mikään lapsenvahti, mutta voi vastata rukouksiin.

      Jumala on Kaikkivaltias Kaikkivoipa Universumissa, arvioi itse sen perusteella kuinka erityistärkeä sinä olet. Hän on nimennyt Profeettoja joihin on luottanut ja antanut sanansa näiden haltuun.

      Kuitenkin Jumala välittää sinusta henkilökohtaisesti. Rakasta ja pelkää Jumalaa joka on sinun luojasi.

      • Anonyymi

        Hän ei ole Raamatun Jumala, lisään äskeiseeni: 2023-05-28 21:20:17

        Voimakkaat käteni saavuttaisivat tuollaisen Jumalan ,tekisin Hänelle NeckSnapin ja valmistaisin ruokaa nälkää näkeville. Jumala sallii sodat, ei valvo lapsia tai auta ketään.


    • Anonyymi

      Jumalan yhteyteen pääsee vain hänen poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta. Muuta tietä ei ole!

      • Anonyymi

        Siitä vain kulli Hänen peräsuoleensa ja johan yhteys tuntuu. Sota EU.ssa ja missä he ovat? Homostelemassa!

        Lisään edelliseeni 2023-05-28 21:31:04


    • Anonyymi

      Muistakaa uskovaiset se ohje jonka Jeesus teille antoi Raamatussa. Kohdasta "Voiko rikas pelastua?"

      https://raamattu.fi/raamattu/DMrk/MRK.10/Mark-10

      "20Mies sanoi: »Opettaja, näitä kaikkia aloin noudattaa jo nuorena.» 21Jeesus katsoi häntä rakastavasti ja sanoi: »Yhtä asiaa et ole vielä tehnyt. Myy koko omaisuutesi ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaassa. Tule sitten luokseni ja seuraa minua.» 22Mies synkistyi näistä sanoista. Hän lähti surullisena pois, sillä hänellä oli paljon omaisuutta."

      Kenellä tahansa länsimaissa asuvalla on järkyttävän paljon enemmän omaisuutta kuin Jeesuksen ajan köyhillä. Joten jos uskovainen haluat pelastua ja päästä taivasten valtakuntaan niin hopi hopi myymään kaikki omaisuutesi ja antamaan rahat köyhille. Jeesus oli tässä asiassa varsin tiukka ja selväsanainen.

      Näin siis sanoi Jeesus itse. Voitte katsoa tuon kohdan haluamastanne Raamatun versiosta eikä se miksikään muutu sillä tavoin. Muistakaa ottaa malka omasta silmästänne ennen kuin lähdette muiden silmiä ronkkimaan.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä miten suhteen ymmärtää. Suhde voi olla tiivis, mutta täynnä epämääräistä syyllisyyttä, oletettuja sääntöjä ja suorituspaineita. Armo ei ole silloin vielä avautunut. Jos taas oppii lepäämään armossa, niin elämän laatu paranee, ja silloin on helpompi olla myös muiden ihmisten kanssa.:)

    • Anonyymi

      Miksi tuot tänne iljettävää uskontoprppagandaa,?
      Agitoi uskontosivuilla.

    • Anonyymi

      Ei, lähimmäisen rakkaus ei ole tuomitsemista, ennakkoluuloja, juoruja, valheita, kiusaamista ja joukkovainoa. Eikä noissa olet pakana syntinen! Ole kyse uskonnosta vaan sen varjolla harjoittamasta vihasta yksilöä tai ryhmiä kohtaan.

      Oletteko katsoneet jotain dokumentteja joistakin lahkoista esim jenkki dokkareita...ymmärrätte mitä he touhuaa mutta ovat valmiita nostamaan syyttävän sormen toisia päin. Lisäksi itsessään eivät näe vikaa vaan aina muissa!!!

      En halua olla tekemisissä, toivottavasti ymmärtää jättää toiset rauhaan! En minäkään ole heitä vainoomassa ja haukkumassa mutta ilmaisen hyvin selkeästi kun raja on ylitetty!!!!!

    • Anonyymi

      Mistähän jumalasta on kyse?

    • Anonyymi

      Mikä tahansa mielikuvitusolento voi antaa pontta elämään. Jotkut ihan käytännön syistä käyttävät sivupersoonia. Juuri oli juttua henkilöstä, jolla 25 eri persoonaa. Ei ole silloin elämä tylsää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe