Oon joskus vetänyt nahkaremmin kyrvän juureen niin tiukalle kun saa ,vehkeen suonet pullistui tosi isoiksi ja terska tuntui räjähtävän kiihotus meinas viedä tajun.
Kyrpä tiukalle
27
929
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käyttänyt nippusiteitä jolla puristanut pussit tiukalle, kyllä kova seisokki oli ja laukeaminen mahtavaa. Sitten menikin aikaa ennenkuin sain katkaistua kireällä olevat nippusiteet syvällä ihossa. Kyllä kalun tiukalle saaminen on taidetta.
- Anonyymi
Päivittäin sidon kalun pakettiin heti aamusta kivekset erilleen ja kalun tyven tiukalle. Tuntuu hyvälle runkata kun isot pallit heiluu ja takoo kämmensyrjää.
- Anonyymi
Se tiukalle vetäminen jo kiihottaa.
- Anonyymi
Se on tosi huumaava tunne mikä tulee kalliin ja palleihin.....mä jäin ainakin koukkuun...... kiva seisotella pitkään sekä ottaa kuvia mitä sitten saa ihastella myöhempää
- Anonyymi
Suonikas noin 18cm varsi ja tumman sinipunainen terska kireänä pullistelee ja hieman käyränä komeus ylös ponnistaa. Kunnolla sylkeä, lisää liukkautta, kireä nahkaremmi puristaa vartta.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B4b5F8
- Anonyymi
Tiukka remmi pallien ympäri ja kova veto taakse, remmi pakaroiden väliin ja etupuolelle lantion ymäri solmuun. Nyt pallit reisien välissä hieroontuu ja kiimaannuttaa kyrpää entisestään. Itse katkaissut fretumin terskan alta jolloin saan nahat vedettyä kunnolla taakse ja runkkaaminen tuntuu paremmalta.
- Anonyymi
Miten sait katkaistua?
- Anonyymi
Aah, aah!! Aika kireetä itsetyydytystä.
- Anonyymi
Voisin kiskoa kivespussejasi remmillä niin tiukalle kuin haluut ja ottaa ne suuhun pitää koko paketti hampaiden välissä ja kelellä kiihottaa.( nimimerkillä) Uros.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sait katkaistua?
Ohutta punottua siimaa neulaan ja painaa neula frtumin ali lävitse. Kivuton kohta löytyy helposti neulan kärjellä. Siima lävitse ja vedät kireälle solmuun, katkaiset ylimääräiset jättäen muuta man sentin hännät. Elä, seisota ja runkkaa normaalisti, viikko, korkeintaan kaksi niin huomaat kuinka fretumi katkeaa ja nahat luistaa kunnolla taakse. Muista mahdollisimman tiukka solmu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohutta punottua siimaa neulaan ja painaa neula frtumin ali lävitse. Kivuton kohta löytyy helposti neulan kärjellä. Siima lävitse ja vedät kireälle solmuun, katkaiset ylimääräiset jättäen muuta man sentin hännät. Elä, seisota ja runkkaa normaalisti, viikko, korkeintaan kaksi niin huomaat kuinka fretumi katkeaa ja nahat luistaa kunnolla taakse. Muista mahdollisimman tiukka solmu.
Onko tästä ollut mitä hyötyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä rengas laitettu tuosta samaisesta paikasta ja pysyy ,on muuten muhkean näköinen terska kun on stondiksessa ja muhkea tummanpuhuva "toro".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä rengas laitettu tuosta samaisesta paikasta ja pysyy ,on muuten muhkean näköinen terska kun on stondiksessa ja muhkea tummanpuhuva "toro".
Itelläni myös rengas mut laitettu kullinreiästä sisään ja terskan alta ulos. Muistuttelee kullia välillä, kehottaen seisokkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tästä ollut mitä hyötyä?
Ei kaikesta tarvi olla aina hyötyä, mut kyllä miehet tykkää kun terska on hyvin imettävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikesta tarvi olla aina hyötyä, mut kyllä miehet tykkää kun terska on hyvin imettävissä.
Onhan siitä sitten hyötyä :) kuulostaa kyllä hyvältä! Itse en löytänyt kuitenkaan kivutonta kohtaa neulalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itelläni myös rengas mut laitettu kullinreiästä sisään ja terskan alta ulos. Muistuttelee kullia välillä, kehottaen seisokkiin.
No varmaan tosi hyvä , mulla rengas mukavasti housuissa koskettaa terskaa ja touhutippojen liukasteessa provosoi terskaa kiihotukseen ja kohta kovana kalu. Tiukoissa farkuissa pullottaa mukavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan tosi hyvä , mulla rengas mukavasti housuissa koskettaa terskaa ja touhutippojen liukasteessa provosoi terskaa kiihotukseen ja kohta kovana kalu. Tiukoissa farkuissa pullottaa mukavasti.
Mikä rengas siis on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä rengas siis on?
Esinahkaan pujotettu metallirengas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esinahkaan pujotettu metallirengas.
Miten se oikein toimii? Onko lävistys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se oikein toimii? Onko lävistys?
Jos on tarpeeksi peittävä esinahka niin on mahdollinen ja itelläni se on hyvä, muutama reikä täytyy esinahkaan tehdä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692291Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721762Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421383- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701185- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3381137