Kyrpä tiukalle

Anonyymi-ap

Oon joskus vetänyt nahkaremmin kyrvän juureen niin tiukalle kun saa ,vehkeen suonet pullistui tosi isoiksi ja terska tuntui räjähtävän kiihotus meinas viedä tajun.

27

897

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen käyttänyt nippusiteitä jolla puristanut pussit tiukalle, kyllä kova seisokki oli ja laukeaminen mahtavaa. Sitten menikin aikaa ennenkuin sain katkaistua kireällä olevat nippusiteet syvällä ihossa. Kyllä kalun tiukalle saaminen on taidetta.

    • Anonyymi

      Päivittäin sidon kalun pakettiin heti aamusta kivekset erilleen ja kalun tyven tiukalle. Tuntuu hyvälle runkata kun isot pallit heiluu ja takoo kämmensyrjää.

      • Anonyymi

        Se tiukalle vetäminen jo kiihottaa.


    • Anonyymi

      Se on tosi huumaava tunne mikä tulee kalliin ja palleihin.....mä jäin ainakin koukkuun...... kiva seisotella pitkään sekä ottaa kuvia mitä sitten saa ihastella myöhempää

      • Anonyymi

        Suonikas noin 18cm varsi ja tumman sinipunainen terska kireänä pullistelee ja hieman käyränä komeus ylös ponnistaa. Kunnolla sylkeä, lisää liukkautta, kireä nahkaremmi puristaa vartta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tiukka remmi pallien ympäri ja kova veto taakse, remmi pakaroiden väliin ja etupuolelle lantion ymäri solmuun. Nyt pallit reisien välissä hieroontuu ja kiimaannuttaa kyrpää entisestään. Itse katkaissut fretumin terskan alta jolloin saan nahat vedettyä kunnolla taakse ja runkkaaminen tuntuu paremmalta.

      • Anonyymi

        Miten sait katkaistua?


      • Anonyymi

        Aah, aah!! Aika kireetä itsetyydytystä.


      • Anonyymi

        Voisin kiskoa kivespussejasi remmillä niin tiukalle kuin haluut ja ottaa ne suuhun pitää koko paketti hampaiden välissä ja kelellä kiihottaa.( nimimerkillä) Uros.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sait katkaistua?

        Ohutta punottua siimaa neulaan ja painaa neula frtumin ali lävitse. Kivuton kohta löytyy helposti neulan kärjellä. Siima lävitse ja vedät kireälle solmuun, katkaiset ylimääräiset jättäen muuta man sentin hännät. Elä, seisota ja runkkaa normaalisti, viikko, korkeintaan kaksi niin huomaat kuinka fretumi katkeaa ja nahat luistaa kunnolla taakse. Muista mahdollisimman tiukka solmu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohutta punottua siimaa neulaan ja painaa neula frtumin ali lävitse. Kivuton kohta löytyy helposti neulan kärjellä. Siima lävitse ja vedät kireälle solmuun, katkaiset ylimääräiset jättäen muuta man sentin hännät. Elä, seisota ja runkkaa normaalisti, viikko, korkeintaan kaksi niin huomaat kuinka fretumi katkeaa ja nahat luistaa kunnolla taakse. Muista mahdollisimman tiukka solmu.

        Onko tästä ollut mitä hyötyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohutta punottua siimaa neulaan ja painaa neula frtumin ali lävitse. Kivuton kohta löytyy helposti neulan kärjellä. Siima lävitse ja vedät kireälle solmuun, katkaiset ylimääräiset jättäen muuta man sentin hännät. Elä, seisota ja runkkaa normaalisti, viikko, korkeintaan kaksi niin huomaat kuinka fretumi katkeaa ja nahat luistaa kunnolla taakse. Muista mahdollisimman tiukka solmu.

        Itellä rengas laitettu tuosta samaisesta paikasta ja pysyy ,on muuten muhkean näköinen terska kun on stondiksessa ja muhkea tummanpuhuva "toro".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä rengas laitettu tuosta samaisesta paikasta ja pysyy ,on muuten muhkean näköinen terska kun on stondiksessa ja muhkea tummanpuhuva "toro".

        Itelläni myös rengas mut laitettu kullinreiästä sisään ja terskan alta ulos. Muistuttelee kullia välillä, kehottaen seisokkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tästä ollut mitä hyötyä?

        Ei kaikesta tarvi olla aina hyötyä, mut kyllä miehet tykkää kun terska on hyvin imettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikesta tarvi olla aina hyötyä, mut kyllä miehet tykkää kun terska on hyvin imettävissä.

        Onhan siitä sitten hyötyä :) kuulostaa kyllä hyvältä! Itse en löytänyt kuitenkaan kivutonta kohtaa neulalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelläni myös rengas mut laitettu kullinreiästä sisään ja terskan alta ulos. Muistuttelee kullia välillä, kehottaen seisokkiin.

        No varmaan tosi hyvä , mulla rengas mukavasti housuissa koskettaa terskaa ja touhutippojen liukasteessa provosoi terskaa kiihotukseen ja kohta kovana kalu. Tiukoissa farkuissa pullottaa mukavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaan tosi hyvä , mulla rengas mukavasti housuissa koskettaa terskaa ja touhutippojen liukasteessa provosoi terskaa kiihotukseen ja kohta kovana kalu. Tiukoissa farkuissa pullottaa mukavasti.

        Mikä rengas siis on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä rengas siis on?

        Esinahkaan pujotettu metallirengas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esinahkaan pujotettu metallirengas.

        Miten se oikein toimii? Onko lävistys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se oikein toimii? Onko lävistys?

        Jos on tarpeeksi peittävä esinahka niin on mahdollinen ja itelläni se on hyvä, muutama reikä täytyy esinahkaan tehdä.


    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1593
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1105
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      54
      886
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      791
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      130
      780
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      748
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      711
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe