Kertokaa teidän

Anonyymi-ap

kertokaas teidän lempi seksiasentonne ja perustelkaa miksi

22

1931

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      doggystyle. ja tämä ei mitään perustelija tarvii

    • Anonyymi

      Aloitus poikittain, sitten vaihto lähetyssaarnaajaan ja lopuksi laukaisu takaapäin.

    • Anonyymi

      Takaa päin ihana nähdä kuinka häpy huulet kalun ympärillä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seisaaltaan takaapäin, varsinkin kun on pitkä nainen edessä.

      • Anonyymi

        Sekin on pumpattava lammas 🤣😅


    • Anonyymi

      Se mistä upea vaimoni tykkää eniten. Haluan tyydyttää hänet täysin 🙏

      • Anonyymi

        Sulla mitään vaimoa ole ku se possun kärsää muistuttava flesu buaahaa


    • Anonyymi

      Hei! Ku­­ts­um­­­me sinu­­t kä­­­ym­­ään u­­­udessa cha­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H4e2H6

    • Anonyymi

      Useampikin asento on lemppari. Mutta parasta on se kun nussii naista, se lutkuttava ääni pillusta. Se on niin kiihottavaa kun nussit ja pillu lutisee ihanasti.

    • Anonyymi

      Lähetyssaarnaaja sillä voi katsoa kumppania silmiin,kun tulee ja siemenet menee emättimen pohjalle samalla

      Tuntuu jopa tavallaan perverssiltä,mutta samalla hyvältä,kun ajattelee pannessa.m46v

      • Anonyymi

        Samaa mieltä👍


    • Anonyymi

      Olen mies ja seksissä olen alla ja tyttöystäväni istuu hajareisin naamallani ja antaa minun syödä pillua niin kauan että saa muutaman orkun tai sitten istun soffalla ja hän kiipeää ylös naamalleni hajareisin nojaamaan ja kun olen nuollu ja syönyt hänen pillua niin kauan että monta orkkua on saanut ja siitä sitten ikäänkuin lysähtää syliini kyrpäni seivästätämäksi ja hänen tisulit tulevat imettäväksi. Minulle on äärimmäisen kiihottavaa ensiksi syödä häntä ja sitten vasta panna muutamalla eri tavalla. Tyttöystäväni nauttii hyvin paljon seksistämme joka on minulle hyvin tärkeää. Exä on noin 10v. vanhempi naishenkilö ei pitäny lainkaan siitä että hänen pillua nuollaan, muuten hän on hyvin herttainen ja hyvä sydäminen ihminen, en kumminkaan kaipaa häntä liikaa, joskus jutellaan luurin kautta. Nykyistä rakastan todella paljon ja puoli vuotta on jo menny hänen kanssaan, hän viitisen vuotta nuorempi ja muodokas suloinen nuori nainen. Lähäri on ehkä se toiseksi paras asento, hän päällä ja mä alla joka seuraa ensin hänen ratsastettuaan kyrvälläni. Olen aika laiska ja rakkaani saa tehdä suurimman osan työstä, joskin hyvin antoisasta ja nautinnollisesta sellaisesta, koska muutenkin tietää sen kaapin paikan huushollissamme, sellainen ihana, suloinen lyllerö meillä.

    • Anonyymi

      Doggystyle, nykyään oikeastaan ainoa asento. Seurustelun alussa vaimo ei halunnut takaapäin, mutta suostuttelun jälkeen taipui, aluksi vatsallaan ja sitten parin kerran jälkeen ihan kontallaan. Paras asento siksi, että pääsee työntymään syvälle ja on tietynlainen kontrollin tunne, kun pitää pakaroista kiinni samalla, kun työntyy ja samalla näkee hyvin. Seurustelun alkuaikoina oli tärkeää syleillä ja olla kasvotusten, doggy oli yleensä loppuhuipennus, mutta nykyään seksi lähinnä takaapäin panemista.

      Peppuseksissä kokeiltu myös eri asentoja, mutta doggy on itselle mieluisin aika samoista syistä kuin perinteinen yhdyntä. Doggy-asennossa helpoin lämmitellä peppureikä ja pääsee myös työntymään syvemmälle peppuun plus tietysti näkee vielä paremmin kuinka kalu liikkuu sisälle.

    • Anonyymi

      Takaapäin polviltaan. Siinä kun työntelee syvälle niin naisen peppulihakset lätisee nätisti. Varsinkin kun antaa vähän enemmän kyytiä. Lopuksi sitten tiukka ote naisen pakaroista ja kyrpä syvälle pilluun. Siemenet sisään...Aaahhhhhh.
      M59

    • Anonyymi

      Edestäpäin jalat miehen olkapäillä tai V-asennossa. Doggy hyvänä kakkosena. Yksinkertainen syy: tuntuu parhaimmalta. Esim. lähetyssaarnaaja ei tunnu oikein miltään ainakaan keskikokoisen kalun kanssa touhutessa.

      Nainen 40+

    • Anonyymi

      Kyllähän se takaapäin on parasta. Ensin suuseksiä molemmin puolin ja yleensä siinä jo laukean. Joko sängyssä doggystyle tai itse hivuttaudun sängyn laidalle ja mies seisaaltaan panee takana.

      Naiset, pidättekö siitä kun mies nuolee/sormettaa takaapäin? Minusta se on erityisen kiihottavaa kun kontillaan on ja mies nuolee koko vaon pituudelta ja hoitaa minulle orgasmin ja kun sykin niin työntää kalun sisään ... Ei montaa työntöä tarvi kun laukeaa hänkin.

    • Anonyymi

      Sooloseksiasento tietokonepöydän ääressä jalat levällään. Ja siksi koska siinä on suora näköyhteys näytölle ja kulliin.

    • Mukaviahan nuo kaikki on, tosin seisaaltaanpanot voi vaatia koroketta, koska naiseni on mua pidempi. Oma lempparini on aamuseisokissa livauttaa lusikkan. Kumppanini saa aika harvoin orkkuja siitä, mutta siitä on tullut liki hyvän huomenen toivotus. Se on tosi kivaa ja mä taatusti kostan/paikkaan illalla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lähetyssaarnaaja on mielestämme paras! Siinä asennossa voi suudella ja katsoa naista suoraan silmiin.
      Rintojakin voi hyväillä vaikka suulla.
      Ja se tunne, kun näkee rakkaimpansa täydellisesti antautuvan selin makuulla reidet täysin avattuina ja lantion sivuille käännettyinä!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe