Miten olette onnistuneet

Anonyymi-ap

Miten naiset olette saaneet miehenne ehdottamaan kolmen kimppaa?
Meillä mieheni kaveri on paljon auttelemassa paikkojen kunnostuksessa ja minä keittelen kahvit ja ruuat.
Minä olen yrittänyt saada mieheni ehdottaamaan kolmen kimppaa ilman tulosta.
Olen yrittänyt vilautella paikkojani ja huomannut reaktioita mutta en ehdotuksia.
Ollaan saunottu kimpassa ja sieluni huutaa että ottakaa minut heti.
Vieraamme on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan.
Mitä pitäisi tehdä että miehet panisivat minut kunnolla ainakin kerran?

9

1643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy mieheltäsi aivan suoraan, että jos hän rakastaa sinua aidosti niin voisiko toteuttaa tämän pyynnön. Sitten miehesi kysyy tältä kaverilta, jos jo saunassa olitte yhdessä niin siitä ei enää pitkä matka sänkyyn.

      Meillä kävi näin ja rva tosi superonnellinen, kun saa silloin tällöin vierasta kunnolla, se on liiton liima kun vaihtelua ja jotain mitä odottaa...

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, kysy suoraan. Sano, että sinua kiihoittaa aivan tavattomasti ajatus, että panisitte molemmat. Haluaisit ottaa toiselta suihin samalla kun toinen on pimpsan kimpussa. Sitten vaihto.


      • Anonyymi

        Puhut taas jälleen kerran itsestäsi. Tuon sä tiedät vain itsestäsi.


    • Anonyymi

      Sinulla ei auta enää vilauttelu mutta ehdota miehesi kaverille että houkuttelee miehesi kimppaseksiin koska haluat olla kummankin kanssa.

    • Anonyymi

      Sallisitko miehellesi toisen naisen mukaan? Sen ehdotuksen kautta ehkä olisi helpompaa edetä.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Miehesi saattaa ottaa hyvin henkilökohtaisesti, jos vaan sanot että haluat panna miehesi kaveria. Siinä voi jopa olla suhde katkolla. Ellei miehesi ole aisankannattaja niin tuskin näät sitä kaveria enää. Miehesi ei halua häntä paikalle.

        Mutta jos saisit miehellesi jotenkin syötettyä tämän idean niin että se on "hänestä lähtöisin". Katselette threesomea ja kyselet mitä tuntuisi saada kahta pimppaa samaan aikaan. Siinä voit sen jälkeen muka kainosti kysellä miten olisi kahta heppiä samaan aikaan. Älä anna hänen luulla, että olet hautonut yhtä tiettyä ihmistä mielessäsi, ellei se ehdotus tule miehesi taholta.

        Siitä sitten liut kertomaan miehellesi kuinka ne kimpat alkaa kaihertaa ja miten alapää syttyy ajatukselle. Ja jos miehesi yhä haluaa saunoa ryhmässä, se jo kertoo ettei ajatus ehkä olekaan hänelle kovin vastenmielinen.

        Onkos tällä vieraalla miehellä naisystävää ? Kutsukaa heidät kaikki saunaan. Otatte vähän viiniä ja kokeilet rohkeasti kepillä jäätä ohjaamalla jutut seksiin. Kyllä sinä tulet näkemään heistä mitä mieltä he ovat asiasta ennen kuin sinun täytyy sitä suoraan ehdottaa. Näin välttää mahdollisen draaman miehen ja ystävien kesken.


      • Anonyymi

        Minkäs sinä itsellesi voit.


    • Anonyymi

      Meilläkin mieheni käveri oli melko usein kanssamme saunassa ja olisin halunnut olla myös vieraamme kanssa.
      Mieheni ei kuitenkaan ollut kuulevinaan kimpassa kertoessani.
      Kunnes olimme jälleen suunnitelleet saunailtaa mieheni kaverin kanssa niin pyysin tyttöystäväni mukaan jolle kerroin hänen saavan olla mieheni kanssa jos hyvin menee muuten vieraamme kanssa.
      Mieheni innostui parinvaihdosta ja nykyään mieheni kaveri on minun vaki kumppani kimppaseksissä ja ystävättereni on välillä neljäntenä.

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe