Työllisyysaste 78,6% huhtikuu 2023

Anonyymi-ap

Tuoreet tilastot ovat valmiina käyttöönne.
Valehtelevatko tilastot?
Työllisyysaste, 20–64-vuotiaat, trendi: 78,6% Huhtikuu 2023.

Koska viimeksi työllisyysaste on ollut näin korkea?

Mitä Orpo1 tekee työllisyyden eteen? Millä keinoin nostatte työllisyyden nextille levelille?

20

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kantasuomalaisten työllisyys pahasta, maksaa yrityksille liikaa.
      Ulkomaalainen harjoittelija- ja työllistystuki työllisyys hyvästä, ei maksa yrityksille mitään.

      Vielä kun Orpo saa vaadittua yritysverot sellaiselle loputkin julkisen sektorin rampauttavalle tasolle niin sitten se naama vasta loistaa. Markkinaliberalismia palvova wannabee Thacher Elina Valtonen vetää varmaan niitä neuvottelija.

    • Anonyymi

      Hyvä Marinin hallitus! Näytit oikeistotomppeleille närhenmunat. Nyt sitten katsellaan, miten perskokkareet tuhoavat tuon.

      • Anonyymi

        🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


    • Anonyymi

      Hyvä referenssitaso. Nähtäväksi jää paljonko kansan ostovoima paranee Orpo1:n aikana.

    • Kyllä, tilastot tosiaan valehtelevat, kuten aina. Siksi on tilastoja, niillä jokainen saa osoitettua juurikin sen mitä kukin tarvitsee ja kulloinkin haluaa. Totuuden kanssa niillä ei ole varsinaisesti mitään tekemistä.
      Tilastot ovat juurikin kuten niitä laaditaan ja luetaan.

      • Anonyymi

        Tilastot ovat siis persuille myrkkyä? Mieluummin luotetaan populistiseen propagandaan?


      • Anonyymi

        Tilastokeskuksen tilastot laaditaan joka vuosi samalla tavalla. Ei niissä olisi muuten mitään järkeä.

        Joko Hankamäki julkaisee pamfletin Totuus sattuu aivoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastot ovat siis persuille myrkkyä? Mieluummin luotetaan populistiseen propagandaan?

        Putinin fiktiivisiin vaihtoehtoihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tilastot ovat siis persuille myrkkyä? Mieluummin luotetaan populistiseen propagandaan?

        Myös se sinun populistinen propaganda, perustuu tilatoihin . . . . sellaisia ovat nimenomaan tilastotiedot. Kaikille tapeeseen jotakin. Kyse ei ole siitä, mitä esitetään, vaan se miten esitetään.


      • Anonyymi
        Chaizzer kirjoitti:

        Myös se sinun populistinen propaganda, perustuu tilatoihin . . . . sellaisia ovat nimenomaan tilastotiedot. Kaikille tapeeseen jotakin. Kyse ei ole siitä, mitä esitetään, vaan se miten esitetään.

        Heh... Kiepsautit sitten asian ympäri Kremlin propaganda-aapisen oppeja mukaellen. Vikahan ei voi olla kuin tilastoissa :)

        Tilasto ei valehtele, toisin kuin propagandisti. Minä en tarvitse populismia, koska siitä ei ole kuin haittaa faktapohjaiselle tarkastelulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh... Kiepsautit sitten asian ympäri Kremlin propaganda-aapisen oppeja mukaellen. Vikahan ei voi olla kuin tilastoissa :)

        Tilasto ei valehtele, toisin kuin propagandisti. Minä en tarvitse populismia, koska siitä ei ole kuin haittaa faktapohjaiselle tarkastelulle.

        Jaahas, että taas sellainen tuli tehtyä . . . heh heh

        Sinä ja tilastolliset faktasi . . . . Tilastot ovat nimenomaan valheellisia, muokattavissa tarpeeseen. Siksi samoista tilastoista saadaan erilaisia otoksia, ja ne kaikki ovat periaatteessa totuudenmukaisia - tilastollisesti. Eivät reaalimaailmassa.


      • Anonyymi
        Chaizzer kirjoitti:

        Jaahas, että taas sellainen tuli tehtyä . . . heh heh

        Sinä ja tilastolliset faktasi . . . . Tilastot ovat nimenomaan valheellisia, muokattavissa tarpeeseen. Siksi samoista tilastoista saadaan erilaisia otoksia, ja ne kaikki ovat periaatteessa totuudenmukaisia - tilastollisesti. Eivät reaalimaailmassa.

        Onnea matkaan. Uskomuksilla ei valtiota johdeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh... Kiepsautit sitten asian ympäri Kremlin propaganda-aapisen oppeja mukaellen. Vikahan ei voi olla kuin tilastoissa :)

        Tilasto ei valehtele, toisin kuin propagandisti. Minä en tarvitse populismia, koska siitä ei ole kuin haittaa faktapohjaiselle tarkastelulle.

        Spin to Win.


    • Anonyymi

      Helppo homma.

      Siirretään pitkäaikaistyöttömät jotka ei työllisty eläkkeelle ja säästöä syntyy valtiollisissa menoissa sosiaalisten kulujen poistumisen myötä , kun käytetään eläkekassoja ja työllisyys aste paranee.

      • Anonyymi

        Tuo on kuin hölmöläisten peiton jatkamista.. Kun pitkäaikaistyöttömät saisivat mitätön eläkkeen, olisi turvautua sossuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kuin hölmöläisten peiton jatkamista.. Kun pitkäaikaistyöttömät saisivat mitätön eläkkeen, olisi turvautua sossuun.

        Entä varhaiseläkkeellä eläkettä nauttivat yritysjohtajat?


    • Anonyymi

      25% työttöminä; siihen vielä toinen 25% ja työllisyysaste 50%.

    • Anonyymi

      Kun persut pääsevät valtaan, niin työllisyys kasvaa ainakin 103%:iin.

    • Anonyymi

      Viisikko senkin sai aikaan 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe