Tämä on niitä asioita

Jolle ei paljon voi...

8

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitat varmaankin yksinäisyyttä?
      Riippuu paljon siitä, mistä yksinäisyys johtuu, voiko sille tehdä mitään.
      Ihmisillä on yksinäisyyteenkin monia eri syitä, jotkut valitsevat itse halunsa olla yksikseen, jotkut joutuvat jostain itsestä riippumattomasta syystä yksinäisyyden kierteeseen.
      Periaatteessa niin kauan kuin pääsee liikkumaan, pystyy hakeutumaan toisten seuraan, jos yksinäisyys tuntuu painostavalta.

• Ei se yksinäisyyteen auta, seuraan hakeutuminen, jos puuttuu kuitenkin kontaktit ihmisiin. Ihmisiä voi olla ympärillä vaikka satoja, ja silti voit tuntea olosi yksinäiseksi. Parisuhteessakin voit tuntea olosi yksinäiseksi. Ja jos se on valittua olla yksin, niin se ei ole silloin yksinäisyyttä.
        Kyllä minäkin osaan nauttia yksin olemisesta, mutta jos se menee liialliseksi, ja ihmiskontaktit puuttuvat pitkän aikaa, alkaa ahdistamaan ja se on yksinäisyyttä.
        Se ei kuitenkaan sillä korjaannu, että ängen jonnekin väkijoukkoon, jossa kukaan ei tunne.

• Anonyymi

Onhan tuo ihan totta.
      Ollaan niin erilaisia, toisten on helpompi tutustua ihmisiin niissä väkijoukoissa, vaikkei ensin tuntisikaan ketään.
      Ja totta sekin, että yksinäisyyttä voi tuntea, vaikka olisi kuinka paljon porukkaan ympärillä.

Vastaa, jos haluat.
      Miksi tunnet itsesi yksinäiseksi? Miten tilanne on päässyt sellaiseksi, vai onko ollut aina?

• Minä olen sellainen, että minun on vaikea tutustua tuntemattomiin. Siihen menee aina aikansa, kun tarkkailen ensin, millainen toinen on ja kiinnostaako edes tutustua kyseiseen ihmiseen.
        Tietenkin juttelen aina, jos minulle tullaan juttelemaan, mutta joskus nekin on kiusallisia tilanteita, jos ei toisen puheesta saa vaikka kunnolla selvää, tai ne jutut ei kiinnosta niin paljon, eikä ymmärrä siitä mitä toinen selittää.. Koita siinä vaan nyökkäilä ja toivoa että pääsee pois siitä tilanteesta jotenkin.
        Joidenkin harvojen kanssa sitten, juttu luistaa paremmin ja on sellainen yhteinen ymmärrys ihan heti.
        Minä olen myös huono pitämään kaverisuhteita yllä...
        Naisväki on minulle varsin vierasta. En osaa lähestyä luonnollisesti yhtään. Mitä kauniinpi, niin sitä vaikeampaa se on minulle. Vähemmän viehättävien kanssa tulee juttuun, mutta he eivät kiinnosta taas sitten missään muussa mielessä ollenkaan. :D

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä olen sellainen, että minun on vaikea tutustua tuntemattomiin. Siihen menee aina aikansa, kun tarkkailen ensin, millainen toinen on ja kiinnostaako edes tutustua kyseiseen ihmiseen.
        Tietenkin juttelen aina, jos minulle tullaan juttelemaan, mutta joskus nekin on kiusallisia tilanteita, jos ei toisen puheesta saa vaikka kunnolla selvää, tai ne jutut ei kiinnosta niin paljon, eikä ymmärrä siitä mitä toinen selittää.. Koita siinä vaan nyökkäilä ja toivoa että pääsee pois siitä tilanteesta jotenkin.
        Joidenkin harvojen kanssa sitten, juttu luistaa paremmin ja on sellainen yhteinen ymmärrys ihan heti.
        Minä olen myös huono pitämään kaverisuhteita yllä...
        Naisväki on minulle varsin vierasta. En osaa lähestyä luonnollisesti yhtään. Mitä kauniinpi, niin sitä vaikeampaa se on minulle. Vähemmän viehättävien kanssa tulee juttuun, mutta he eivät kiinnosta taas sitten missään muussa mielessä ollenkaan. :D

Niin sutta kiinnostaa vaan persikkapyllyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin sutta kiinnostaa vaan persikkapyllyt.

Ketäpä nyt ei kiinnostaisi?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ketäpä nyt ei kiinnostaisi?

No ite en kato minkään ikäsiten pyllyjä tuolla kaupungilla.Ihan kuin ne olis jotenkin niin erityisiä että niitä pitäis katella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe