Marengin seinät umpinaisiksi ja R-kioskin pihakahvila pois

Anonyymi-ap

Haluaisin käydä kaupassa ja apteekissa ihan rauhassa ilman, että kuljen virnuilevan ukkoraadin arvioitavissa. Marenkiin umpinaiset seinät, heillä on varmasti ihan kivaa keskenään ja muut saa olla rauhassa. R-kioskin pöydät pois, nyt kesällä siellä taas notkuu sama sakki, tupakointi on vaarallista. Menkää lenkille.

80

1522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä alotus. Ainakin ne ulkona olevat pöydät ja tuolit pois ettei siinä kärytellä röökiä toisten kärsittäväksi.

    • Anonyymi

      Ei täällä saa kai sitä, kun miehille ei ole jäänyt muuta kuin ahdistella. Siellä on nainen tiskin takana, joten on erikoista jos antaa miesten jatkaa seksuaalistahäirintää. Omituisia naisia tässä kunnassa todellakin. Sitä miettii että mikähän peeveli heissä on vialla itsessään!

      Jos ei laittomuuksia saada kuriin, pitäisi sulkea koko liike. Samalla logiikalla sulkeutuu Orimattilassa vikatkin liikkeet, joka ei välttämättä ole edes huono asia :)

      • Anonyymi

        Tosi hyvä kirjotus. Samaa mieltä. Vikatkin liikkeet sulkeutuu Orimattilassa.


      • Anonyymi

        Eiköhän vika ole noin typerissä miehissä.Nainen on asiakaspalvelussa ja silloin joutuu sietää kaikkia miehentyperyksiä, jos ei ole ystävällinen loppuu loputkin asiakkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän vika ole noin typerissä miehissä.Nainen on asiakaspalvelussa ja silloin joutuu sietää kaikkia miehentyperyksiä, jos ei ole ystävällinen loppuu loputkin asiakkaat.

        "joutuu sietää kaikkia miehentyperyksiä, jos ei ole ystävällinen loppuu loputkin asiakkaat."

        Omapa se on asiansa mitä tekee rahan eteen.


    • Anonyymi

      Olettekos huomanneet millaista väkeä siinä R-kioskilla ja marengissa päivystää?
      Ymmärtänette näkemänne ja teette siitä päätelmät. En edes viitsi kirjoittaa mitä niistä ajattelen.

      • Anonyymi

        Millaista väkeä? Käyn itse harvoin siellä ja kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Minua ihmetyttää kyllä nuo kyttäävät ukot,ällöttäviä ukkeleita.

    • Anonyymi

      Siinä on huvittavia hahmoja päivystämässä siinä R-kioskin edessä. Jaksavatkin, vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

    • Anonyymi

      Ihmetyttää, saako siinä juoda kaljaa ulkona?joku voi tarjota alaikäiselle,sekä tupakanpolton haju tulee sisälle...eihän tupakkaa saa muutenkaan oikein missään polttaa.Alue pitäisi olla aidattu,jos Alkoa tarjoillaan,vai olenko väärässä?

      • Anonyymi

        Et ole väärässä .alue pitää olla aidattu.


    • Anonyymi

      Älkäähän nyt missäs perussuomalaiset sitten pitää kokouksiaan.

      • Anonyymi

        Tämä totta. Se on välillä kuin puolue toimisto. Vaikea päästä siitä kulkemaan ohi kun ukkoa on kuin pipoa kapealla jalkakäytävällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä totta. Se on välillä kuin puolue toimisto. Vaikea päästä siitä kulkemaan ohi kun ukkoa on kuin pipoa kapealla jalkakäytävällä.

        Ihme kun siinä saa istuskella kaiken maailman örisijät. Mummut pelkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme kun siinä saa istuskella kaiken maailman örisijät. Mummut pelkää.

        Onhan se outoa kun Hämeenmaa sallii nuo örisijät siinä kaupan edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se outoa kun Hämeenmaa sallii nuo örisijät siinä kaupan edessä.

        Hämeenmaa, Kesko ja muutkin kaupat täällä sallii sairaalloisen ahdistelut viattomia asiakkaitaan kohtaan. Nauretaan vain päälle ja vartijat todellakin vain käyttäytyvät uhkaavammin, jos tekee valituksen.


    • Anonyymi

      Eikös naisten ahdistelu ole rikos,miehen typerykset.Että tarvitseeko teidän ahdistella jotain tiskin takana olevaa,ei taida olla kiinnostunut vaareista.

    • Anonyymi

      Oikeassa olet. Kaikki peräkammaripoikien vajaat sisäsiittoiset serkut kyykistele turinapaskalla R-kioskin "terassilla". Tientukkeena nuo sontapaukut.

      • Anonyymi

        Toi nyt oli vähän julmasti sanottu, mutta tientukkeena ne siinä on ja Marengin äijäraati ohikulkijoita arvioimassa on yhtä ärsyttävä. Äijävapaat tunnit voisivat järkätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi nyt oli vähän julmasti sanottu, mutta tientukkeena ne siinä on ja Marengin äijäraati ohikulkijoita arvioimassa on yhtä ärsyttävä. Äijävapaat tunnit voisivat järkätä.

        Isossa maailmassa kahvilat ovat avoimia kauppakeskuksissa . Orimattilassa ollaan vielä niin jäljessä kun ei kehdata kävellä jos joku katselee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isossa maailmassa kahvilat ovat avoimia kauppakeskuksissa . Orimattilassa ollaan vielä niin jäljessä kun ei kehdata kävellä jos joku katselee.

        Kehtaamisesta tuskin on kyse. En usko että uhrit kokisivat häpeää tässä kulkiessaan normaalisti kaupassa.

        Vaino on väkivaltaa. Isoissa kaupungeissa on se ero ettei ahdasmieliset jää aina kiusaamaan aivan kaikkea ympärillään. Ehkä siellä on älykkäämpää sakkia tai heillä on vain parempaakin tekemistä. Itse asuin Lahdessa ja ero on kuin yöllä ja päivällä! Ihan vain Lahden puolella ihmiset osasivat käyttäytyä ja sosiaalipalveluissa on ystävällisiä ihmisiä. Ei siis Lahtea isompaan paikkaan tarvitse lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaamisesta tuskin on kyse. En usko että uhrit kokisivat häpeää tässä kulkiessaan normaalisti kaupassa.

        Vaino on väkivaltaa. Isoissa kaupungeissa on se ero ettei ahdasmieliset jää aina kiusaamaan aivan kaikkea ympärillään. Ehkä siellä on älykkäämpää sakkia tai heillä on vain parempaakin tekemistä. Itse asuin Lahdessa ja ero on kuin yöllä ja päivällä! Ihan vain Lahden puolella ihmiset osasivat käyttäytyä ja sosiaalipalveluissa on ystävällisiä ihmisiä. Ei siis Lahtea isompaan paikkaan tarvitse lähteä.

        "ei kehdata kävellä jos joku katselee."

        Tähän vielä muistutan että vessatoimitukset, suihkuttelut ja seksin harrastaminenkin on normaalia ihmisen elämää, jota ei hävetä. Jos joku KATSELEE, kuten sen itsekin ilmaisit, niin silloin kaikki NORMAALIT ihmiset ahdistuvat. Kyse ei siis ole kehtaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ei kehdata kävellä jos joku katselee."

        Tähän vielä muistutan että vessatoimitukset, suihkuttelut ja seksin harrastaminenkin on normaalia ihmisen elämää, jota ei hävetä. Jos joku KATSELEE, kuten sen itsekin ilmaisit, niin silloin kaikki NORMAALIT ihmiset ahdistuvat. Kyse ei siis ole kehtaamisesta.

        Kanssasi keskustelua ei kannata jatkaa . Kröhöm vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isossa maailmassa kahvilat ovat avoimia kauppakeskuksissa . Orimattilassa ollaan vielä niin jäljessä kun ei kehdata kävellä jos joku katselee.

        Isossa maailmassa ei tunneta ohikulkijoita, ei tehdä sukuselvitystä, ei arvailla poliittista kantaa, ei juoruta kuka on tehnyt ja mitä ja kenen kanssa ja ennen kaikkea, kuka kehtaa ajaa jollain muulla kuin mersulla. Tämä on siis Marengin jengin tapa.
        Itsekin tykkään ulkomailla istua kahviloissa ja seurata ohikulkijoita, mutta ei mulla ole tarvetta naureskella pilkallisesti joka tyypille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanssasi keskustelua ei kannata jatkaa . Kröhöm vain.

        Sen olen huomannut. Kukaan ei täällä keskustele, vaan vain trollaa. Olen yrittänyt luoda oikeaa keskustelua tänne ja ehkä hiukan tässä onnistuin.

        Mikä todellakin on tämä syy miksi koette ongelmaksi keskustelun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ei kehdata kävellä jos joku katselee."

        Tähän vielä muistutan että vessatoimitukset, suihkuttelut ja seksin harrastaminenkin on normaalia ihmisen elämää, jota ei hävetä. Jos joku KATSELEE, kuten sen itsekin ilmaisit, niin silloin kaikki NORMAALIT ihmiset ahdistuvat. Kyse ei siis ole kehtaamisesta.

        Höpö, höpö kusta päässä nykynuorilla on jos ahdistaa kun joku vieras katsoo sinua ohi kulkiessasi. Nämä samat lumihiutaleet ahdistuvat jos joku "katsoo" junassa tai bussissa.

        Eihän nämä armeijan käyneetkään saa sanaa suustaan tai tiedä miten päin olisivat. Jos joutuvatkakin työpaikkaravintolassa istumaan samaan pöytään keski ikäisen kanssa. Jotka ovat työpaikan hierarkiassa vielä samalla tasolla eivätkä pomoja. Nykynuoret tuntuvat todellisuudessa olevan enemmän tynnyrisä kasvaneita kuin edes nyt keski ikäisten sukupolvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö kusta päässä nykynuorilla on jos ahdistaa kun joku vieras katsoo sinua ohi kulkiessasi. Nämä samat lumihiutaleet ahdistuvat jos joku "katsoo" junassa tai bussissa.

        Eihän nämä armeijan käyneetkään saa sanaa suustaan tai tiedä miten päin olisivat. Jos joutuvatkakin työpaikkaravintolassa istumaan samaan pöytään keski ikäisen kanssa. Jotka ovat työpaikan hierarkiassa vielä samalla tasolla eivätkä pomoja. Nykynuoret tuntuvat todellisuudessa olevan enemmän tynnyrisä kasvaneita kuin edes nyt keski ikäisten sukupolvi.

        Taisit nyt kommentoida väärää viestiä. Minä kirjoitin tuon viestin mm. suihkuttelusta enkä nyt osaa ollenkaan yhdistää tekstiäsi omaani. Ei nämä mielestäni liity toisiinsa. Tässä jää mielikuva että olisit sitä mieltä että "nykynuorisoa" saisit katsella suihkussa, mutta en todellakaan siis ymmärtänyt miksi vastaat näin juuri minun viestiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit nyt kommentoida väärää viestiä. Minä kirjoitin tuon viestin mm. suihkuttelusta enkä nyt osaa ollenkaan yhdistää tekstiäsi omaani. Ei nämä mielestäni liity toisiinsa. Tässä jää mielikuva että olisit sitä mieltä että "nykynuorisoa" saisit katsella suihkussa, mutta en todellakaan siis ymmärtänyt miksi vastaat näin juuri minun viestiini.

        "Höpö, höpö kusta päässä nykynuorilla on jos ahdistaa"

        Onneksi laki on ahdistuneiden puolella. Toisten pihaakaan ei saa kuvata. Sanna Marin:in kotivideosta nousi kohu. Jossain julkisilla paikoilla mielipuolet on viritelleet kameroita vessoihin. Luulisi että mediassa olleista jutuista olisi jo ymmärtänyt että kuvaaminen, katselu/tirkistely on laitonta.

        Varsinkin nuorison kanssa laki on hyvin tiukka eli heiltä ei saa kysyä tiettyjä asioita. Heitä ei saa koskea jne. Kyllä pitäisi ymmärtää jo keski-ikäisen että teinejä ei vain saa lähestyä eikä olla niiden kanssa tekemisissä samalla tavalla kuin olisi aikuisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Höpö, höpö kusta päässä nykynuorilla on jos ahdistaa"

        Onneksi laki on ahdistuneiden puolella. Toisten pihaakaan ei saa kuvata. Sanna Marin:in kotivideosta nousi kohu. Jossain julkisilla paikoilla mielipuolet on viritelleet kameroita vessoihin. Luulisi että mediassa olleista jutuista olisi jo ymmärtänyt että kuvaaminen, katselu/tirkistely on laitonta.

        Varsinkin nuorison kanssa laki on hyvin tiukka eli heiltä ei saa kysyä tiettyjä asioita. Heitä ei saa koskea jne. Kyllä pitäisi ymmärtää jo keski-ikäisen että teinejä ei vain saa lähestyä eikä olla niiden kanssa tekemisissä samalla tavalla kuin olisi aikuisen kanssa.

        "Höpö, höpö kusta päässä nykynuorilla on jos ahdistaa"

        Prosessoin nyt tätä saamaani viestiä, koska siinä häiritsee niin moni asia. En ymmärrä viestiä oikeastaan ollenkaan, mutta ehkä hän selittää myöhemmin jotain siinä kirjoittamaansa.

        Tuo haukkuminen silti viittaisi jopa seksuaaliseen ahdisteluun. Jos nyt jätetään alaikäiset ja nuoretaikuiset pois ja kohteena olisi aikuinen nainen. Tulee joku keski-ikäinen mies ja hänen lähestymisensä ahdistaa naista. Nainen tästä valittaa ja mies haukkuu naisella olevan "kusta päässä". Olen törmännyt vastaavaan ahdistelevien miesten kanssa eli he ahdistelevat eli yrittävät sitä ja kun saavat pakit tai ei nainen vastareagoi, niin ne muuttuvat agressiiviseksi. Ei ole ylpeää tai milläänlailla huonoa käytöstä, jos nainen ei nyt vain halua sinua, ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Höpö, höpö kusta päässä nykynuorilla on jos ahdistaa"

        Onneksi laki on ahdistuneiden puolella. Toisten pihaakaan ei saa kuvata. Sanna Marin:in kotivideosta nousi kohu. Jossain julkisilla paikoilla mielipuolet on viritelleet kameroita vessoihin. Luulisi että mediassa olleista jutuista olisi jo ymmärtänyt että kuvaaminen, katselu/tirkistely on laitonta.

        Varsinkin nuorison kanssa laki on hyvin tiukka eli heiltä ei saa kysyä tiettyjä asioita. Heitä ei saa koskea jne. Kyllä pitäisi ymmärtää jo keski-ikäisen että teinejä ei vain saa lähestyä eikä olla niiden kanssa tekemisissä samalla tavalla kuin olisi aikuisen kanssa.

        Tiedätkö kuule, sain idean tosta sun sanasta NYKYnuoriso. Mihin vertaat? Vertaat aikaan kun itsekin olit nuori, joten silloin tietenkin nuoriso suhtautui SINUUN erilailla. Nuoriso on aina vierastanut keski-ikäisiä. NYKYnuoriso kohtelee sinua kuin keski-ikäistä, koska sinä olet sitä. Nuoriso ei ole muuttunut siis lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö kuule, sain idean tosta sun sanasta NYKYnuoriso. Mihin vertaat? Vertaat aikaan kun itsekin olit nuori, joten silloin tietenkin nuoriso suhtautui SINUUN erilailla. Nuoriso on aina vierastanut keski-ikäisiä. NYKYnuoriso kohtelee sinua kuin keski-ikäistä, koska sinä olet sitä. Nuoriso ei ole muuttunut siis lainkaan.

        Kyllä minun sukupilveni sai sentään sanan suustaan vaikka pöydässä olisi ollut itseä vanhempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun sukupilveni sai sentään sanan suustaan vaikka pöydässä olisi ollut itseä vanhempia.

        En osaa samaistua mihinkään kirjoittamaasi. Täällä Orimattilassa ei kukaan puhu mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö kusta päässä nykynuorilla on jos ahdistaa kun joku vieras katsoo sinua ohi kulkiessasi. Nämä samat lumihiutaleet ahdistuvat jos joku "katsoo" junassa tai bussissa.

        Eihän nämä armeijan käyneetkään saa sanaa suustaan tai tiedä miten päin olisivat. Jos joutuvatkakin työpaikkaravintolassa istumaan samaan pöytään keski ikäisen kanssa. Jotka ovat työpaikan hierarkiassa vielä samalla tasolla eivätkä pomoja. Nykynuoret tuntuvat todellisuudessa olevan enemmän tynnyrisä kasvaneita kuin edes nyt keski ikäisten sukupolvi.

        Mä en nyt ymmärrä, miksi vedät tähän nuorison? Mä aloitin tämän ketjun ja olen jo ihan aikuinen nainen.
        Tuolla asenteella olevalle tyypille en minäkään puhuisi mitään, itseään täynnä oleva öykkäri.
        Just sitä samaa äijäkööriä, mistä täällä puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en nyt ymmärrä, miksi vedät tähän nuorison? Mä aloitin tämän ketjun ja olen jo ihan aikuinen nainen.
        Tuolla asenteella olevalle tyypille en minäkään puhuisi mitään, itseään täynnä oleva öykkäri.
        Just sitä samaa äijäkööriä, mistä täällä puhutaan.

        Aikuinen teiniprinsessa sinä olet. Kasva jo aikuiseksi. Ei kukaan kypsä aikuinen kirjoita samanlaista paskaa kuinka ahdistuu "katselusta". Olen jo keski ikäinen ja tunnistan kyllä kaltaisesi yli ikäisen teini draama kuningattaren. Teitä on nähty yli viisikymppisiäkin niin työelämässä kuin muualkakin. Jostain syystä kaikki eivät koskaan kypsy henkisesti aikuiseksi. Ei sinun tarvitsekaan puhua minulle mitään. En todellakaan ole kiinnostunut kaltaisistasi naisista. Olen jo ohittanut sen iän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen teiniprinsessa sinä olet. Kasva jo aikuiseksi. Ei kukaan kypsä aikuinen kirjoita samanlaista paskaa kuinka ahdistuu "katselusta". Olen jo keski ikäinen ja tunnistan kyllä kaltaisesi yli ikäisen teini draama kuningattaren. Teitä on nähty yli viisikymppisiäkin niin työelämässä kuin muualkakin. Jostain syystä kaikki eivät koskaan kypsy henkisesti aikuiseksi. Ei sinun tarvitsekaan puhua minulle mitään. En todellakaan ole kiinnostunut kaltaisistasi naisista. Olen jo ohittanut sen iän.

        Hupsista keikkaa, nyt kolahti sulle tosissaan.
        En ahdistu katselusta, vaan kommentoinneista ja virnuiluista, mikä ei osoita kovin syvää sivistystä tai hyvää käytöstä.
        Mitähän se aikuiseksi kasvaminen on? Toivottavasti ei tuota kyynisyyttä ja katkeruutta ja muiden (nuorten) kadehtimista? Toivottavasti vältyn siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen teiniprinsessa sinä olet. Kasva jo aikuiseksi. Ei kukaan kypsä aikuinen kirjoita samanlaista paskaa kuinka ahdistuu "katselusta". Olen jo keski ikäinen ja tunnistan kyllä kaltaisesi yli ikäisen teini draama kuningattaren. Teitä on nähty yli viisikymppisiäkin niin työelämässä kuin muualkakin. Jostain syystä kaikki eivät koskaan kypsy henkisesti aikuiseksi. Ei sinun tarvitsekaan puhua minulle mitään. En todellakaan ole kiinnostunut kaltaisistasi naisista. Olen jo ohittanut sen iän.

        Se tietty ikä on ohitettu, joo mutta haluat silti katsella naisia ilman heidän tahtoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen teiniprinsessa sinä olet. Kasva jo aikuiseksi. Ei kukaan kypsä aikuinen kirjoita samanlaista paskaa kuinka ahdistuu "katselusta". Olen jo keski ikäinen ja tunnistan kyllä kaltaisesi yli ikäisen teini draama kuningattaren. Teitä on nähty yli viisikymppisiäkin niin työelämässä kuin muualkakin. Jostain syystä kaikki eivät koskaan kypsy henkisesti aikuiseksi. Ei sinun tarvitsekaan puhua minulle mitään. En todellakaan ole kiinnostunut kaltaisistasi naisista. Olen jo ohittanut sen iän.

        Ps. Keski-ikäiseksi tekstisi on erikoista. Heti särähti korvaan, joten saatat olla joku trolli. Ei ne papat Marengissa ja Ärrällä kai nyt tällaista tekstiä tuota????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Keski-ikäiseksi tekstisi on erikoista. Heti särähti korvaan, joten saatat olla joku trolli. Ei ne papat Marengissa ja Ärrällä kai nyt tällaista tekstiä tuota????

        Pss. Jos olet trolli, miksi trollaisit täällä tällaisesta asiasta? Toit ne nuoretkin tähän aiheeseen, kun puheena oli Marengin ja Ärrän papat. Oma tuntumani olisi että siellä on enemmänkin nainen ja joku kaupantyöntekijä siis. Niillä ei ole minkäänlaista moraalia eikä järjenkäyttöä siellä. Miksi Marengin omat työntekijät täällä näin kirjoittelisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö kusta päässä nykynuorilla on jos ahdistaa kun joku vieras katsoo sinua ohi kulkiessasi. Nämä samat lumihiutaleet ahdistuvat jos joku "katsoo" junassa tai bussissa.

        Eihän nämä armeijan käyneetkään saa sanaa suustaan tai tiedä miten päin olisivat. Jos joutuvatkakin työpaikkaravintolassa istumaan samaan pöytään keski ikäisen kanssa. Jotka ovat työpaikan hierarkiassa vielä samalla tasolla eivätkä pomoja. Nykynuoret tuntuvat todellisuudessa olevan enemmän tynnyrisä kasvaneita kuin edes nyt keski ikäisten sukupolvi.

        Hmmm? Taas näin että kun alan asiaa katsomaan eri kantilta, niin kaikki näyttääkin hyvin erilaiselta. Onko tämän tekstin kirjoittaja nyt joku S-marketin kassatyöntekijä????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen teiniprinsessa sinä olet. Kasva jo aikuiseksi. Ei kukaan kypsä aikuinen kirjoita samanlaista paskaa kuinka ahdistuu "katselusta". Olen jo keski ikäinen ja tunnistan kyllä kaltaisesi yli ikäisen teini draama kuningattaren. Teitä on nähty yli viisikymppisiäkin niin työelämässä kuin muualkakin. Jostain syystä kaikki eivät koskaan kypsy henkisesti aikuiseksi. Ei sinun tarvitsekaan puhua minulle mitään. En todellakaan ole kiinnostunut kaltaisistasi naisista. Olen jo ohittanut sen iän.

        " Olen jo keski ikäinen ja tunnistan kyllä kaltaisesi "

        Orimattilan kassatyöntekijät on tunnetusti älyllisesti vajaita puupäitä, jotka ei ymmärrä mitään ympäristöstään. Minun kassini on tongittu Supermarketin kassan toimesta ja se on siis väärin, jonka hänen pitäisi tietää. Mutta onneksi siis vahvisti ihan itse olevansa VÄÄRÄSSÄ myös sen suhteen että olisin varastanut jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Olen jo keski ikäinen ja tunnistan kyllä kaltaisesi "

        Orimattilan kassatyöntekijät on tunnetusti älyllisesti vajaita puupäitä, jotka ei ymmärrä mitään ympäristöstään. Minun kassini on tongittu Supermarketin kassan toimesta ja se on siis väärin, jonka hänen pitäisi tietää. Mutta onneksi siis vahvisti ihan itse olevansa VÄÄRÄSSÄ myös sen suhteen että olisin varastanut jotain.

        Ps. On kassojen mielenvikaisilla mummeleilla aika jo siirtyä muihin hommiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupsista keikkaa, nyt kolahti sulle tosissaan.
        En ahdistu katselusta, vaan kommentoinneista ja virnuiluista, mikä ei osoita kovin syvää sivistystä tai hyvää käytöstä.
        Mitähän se aikuiseksi kasvaminen on? Toivottavasti ei tuota kyynisyyttä ja katkeruutta ja muiden (nuorten) kadehtimista? Toivottavasti vältyn siltä.

        Psss. Moi. Minä taas. Luin uudestaan ja uudestaan näitä tämän ketjun viestejä ajatuksella.

        Itse närkästyin, kun minun viesteihini vastaltiin oudosti, muttei vastaukset todellakaan siis sopinut yhteen omien aiheitteni kanssa. Uskoisin myös että tuo vastaankiukutteleva sekoittaa keskenään meidät (ainakin) kaksi, jotka olemme kritisoineet "ohikulkevia ahdistavia ukkoja".

        Pieni kooste kritiikistä kommenteissa:

        "Haluaisin käydä kaupassa ja apteekissa ihan rauhassa ilman, että kuljen virnuilevan ukkoraadin arvioitavissa"
        "Nainen on asiakaspalvelussa ja silloin joutuu sietää kaikkia miehentyperyksiä"
        "kyttäävät ukot,ällöttäviä ukkeleita"
        "Vaikea päästä siitä kulkemaan ohi kun ukkoa on kuin pipoa kapealla jalkakäytävällä"
        "örisijät"
        "tarvitseeko teidän ahdistella jotain tiskin takana olevaa"
        "tientukkeena ne siinä on ja Marengin äijäraati ohikulkijoita arvioimassa on yhtä ärsyttävä"

        Sitten vastaarkumenttina oli esimerkiksi:

        "ollaan vielä niin jäljessä kun ei kehdata kävellä jos joku katselee"
        "Höpö, höpö kusta päässä nykynuorilla on jos ahdistaa kun joku vieras katsoo sinua ohi kulkiessasi"
        "Nykynuoret tuntuvat todellisuudessa olevan enemmän tynnyrisä kasvaneita"
        "Kyllä minun sukupilveni sai sentään sanan suustaan vaikka pöydässä olisi ollut itseä vanhempia"
        "Aikuinen teiniprinsessa sinä olet. Kasva jo aikuiseksi. Ei kukaan kypsä aikuinen kirjoita samanlaista paskaa kuinka ahdistuu "katselusta""

        Kritiikki tuntui kohdistuvan vain nuorisoon. Jopa aikuista haukuttiin käyttäytyvän kuin teini kuin teini-ikä olisi muka joku kauhea asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psss. Moi. Minä taas. Luin uudestaan ja uudestaan näitä tämän ketjun viestejä ajatuksella.

        Itse närkästyin, kun minun viesteihini vastaltiin oudosti, muttei vastaukset todellakaan siis sopinut yhteen omien aiheitteni kanssa. Uskoisin myös että tuo vastaankiukutteleva sekoittaa keskenään meidät (ainakin) kaksi, jotka olemme kritisoineet "ohikulkevia ahdistavia ukkoja".

        Pieni kooste kritiikistä kommenteissa:

        "Haluaisin käydä kaupassa ja apteekissa ihan rauhassa ilman, että kuljen virnuilevan ukkoraadin arvioitavissa"
        "Nainen on asiakaspalvelussa ja silloin joutuu sietää kaikkia miehentyperyksiä"
        "kyttäävät ukot,ällöttäviä ukkeleita"
        "Vaikea päästä siitä kulkemaan ohi kun ukkoa on kuin pipoa kapealla jalkakäytävällä"
        "örisijät"
        "tarvitseeko teidän ahdistella jotain tiskin takana olevaa"
        "tientukkeena ne siinä on ja Marengin äijäraati ohikulkijoita arvioimassa on yhtä ärsyttävä"

        Sitten vastaarkumenttina oli esimerkiksi:

        "ollaan vielä niin jäljessä kun ei kehdata kävellä jos joku katselee"
        "Höpö, höpö kusta päässä nykynuorilla on jos ahdistaa kun joku vieras katsoo sinua ohi kulkiessasi"
        "Nykynuoret tuntuvat todellisuudessa olevan enemmän tynnyrisä kasvaneita"
        "Kyllä minun sukupilveni sai sentään sanan suustaan vaikka pöydässä olisi ollut itseä vanhempia"
        "Aikuinen teiniprinsessa sinä olet. Kasva jo aikuiseksi. Ei kukaan kypsä aikuinen kirjoita samanlaista paskaa kuinka ahdistuu "katselusta""

        Kritiikki tuntui kohdistuvan vain nuorisoon. Jopa aikuista haukuttiin käyttäytyvän kuin teini kuin teini-ikä olisi muka joku kauhea asia.

        Pppps (eikä siis Pssss. Post scriptum vai mikä se nyt on?)
        YLEISEMMIN SUOMI24:stä

        Jokaiseen ketjuun tulee joku trolli ärsyttämään. En aiemmin itse täällä keskustellut ja vain lukemalla tutustuin jo puimurikeskustelujen kautta tähän outoon ärsyttämiseen. Se oli/on loputonta. Itse sain myöhemmin kaikkeen kirjoittamaani vastaavia. Viestit aina oli rakennettu ärsyttämään mahdollisimman paljon ja ne peilasivat alkuperäisen kirjoittajan omaa viestiä vain käänteisesti. Muuta ne ei tehneet.

        Jo alunperinkin epäilin robottia tai muuta tekijäksi. En nähnyt sitä järkevänä ja toisinaan niissä viesteissä oli jopa asiaa, jota kone ei osaisi tehdä. Tekoäly on kuitenkin kehittynyt valtavasti eli ehkä joku kone sittenkin täällä ylläpitää negatiivista ilmapiiriä. Syytä voi vain arvailla.

        Yhä siis analysoin tämän ketjun viestejä. Ukkoja kritisoivat viestit tuntuvat järkeviltä, mutta vastapalloa heittää joku todella omituinen tapaus. Itse viittasin pahimmillaan pedofiliaan ja SILTI tämä trollaaja jatkoi muina-miehinä. Olen aiemminkin törmännyt samaan säälimättömään trollaukseen pedofilia-aiheella eikä se ole inhimillistä. Ei kukaan trollaa pedofiliasta! Siellä on keskusteluja, joissa olisi ihminen jo tajunnut keventää kaasua.

        Aivan kaikki aiheet saa tätä samaa trollausta. Itse en ymmärrä tätä Henna-keskustelua, mutta siellä tunnutaan kiroavan jotain jankkaajaa. Mikään ei tunnu rajoittavan trollaajan viestittelyä ja kaikki aiheet (jopa pedofilia) sopii kiusaamisen aiheeksi. Ei kukaan ihminen ole näin tasapaksu kaiken suhteen.

        LOPPUPÄÄTELMÄNÄ
        totean että ehkei kukaan ukko edes kirjoitellut tänne, vaan joku trolli vain puolustaa heitä ärsyttääkseen kirjoittajia. Kun trolliviestit sivuuttaa, niin loppukeskustelu on suht ymmärrettävää, vaikka trolliviestit onnistuvatkin innostaa muita kirjoittamaan rumemmin kuin muutoin ehkä olisivat. Ilman trollausta tuskin itsekään olisin niin paljon kirjoitellut kaikesta. Kaupassa ihan "livenä" minua kohdeltiin silti aivan samoin eli nämä 2 vahvistivat toisiaan.

        Uskoisin olevani valmis tämän trollausanalyysin kanssa. Joku säälimätön kone täällä nyt ärsyttää ihmisiä, joten itsekin yritän nyt vain enemmän sivuuttaa niitä. Kaikki kaupat jo sivuutin... kirjaimellisesti enkä käy enää missään, kun ei siellä kohdella minua hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanssasi keskustelua ei kannata jatkaa . Kröhöm vain.

        Kolahtiko? Siellä puolusteltiin ettei katselu ole muka haitallista ja vika olisi uhrin sietokyvyssä. Minä siihen muistutin ääriesimerkeistä, joissa ihan vain se PELKKÄ katselu on todellakin erittäin vahingollista ja laitontakin. Sinulla tuntui kolahtavan, kun et halunnut enää keskustella kanssani. Viestini siis toimi kuten sen tarkoitin.

        Joku toinen (?) silti vain innostui viesteistäni ja alkoi haukkua nuorisoa erittäinkin analyyttisesti käyden läpi armeijan käyneetkin. Tälle jäi tämä nuorien pilkkaaminen päälle enkä minä tai toinen kirjoittaja ymmärtäneet miksi hän niistä puhui. Mielestäni tässä ketjussa oli vain se yksi hullu, joka enemmänkin innostui kuin perääntyi viitatessani niihin seksuaalirikoksiin. Jos ei täällä ole robotti trollaamassa, niin ainakin yksi seksuaalisesti häiriintynyt tuntuu olevan.

        (Anteeksi, että keskustelu siirtyi paljon sivuraiteille Marengin ja Ärrän touhuista. En siis oleta että siellä olisi pedofiileja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isossa maailmassa ei tunneta ohikulkijoita, ei tehdä sukuselvitystä, ei arvailla poliittista kantaa, ei juoruta kuka on tehnyt ja mitä ja kenen kanssa ja ennen kaikkea, kuka kehtaa ajaa jollain muulla kuin mersulla. Tämä on siis Marengin jengin tapa.
        Itsekin tykkään ulkomailla istua kahviloissa ja seurata ohikulkijoita, mutta ei mulla ole tarvetta naureskella pilkallisesti joka tyypille.

        Kyse on myös siitä, mitä ne tällä "tiedolla" tekevät. Minun kohdallani ainakin ihmisillä meni arviot pahasti pieleen :DDDD
        Ehkä kannattaisi vain kysyä ihmiseltä itseltää, jos kiinnostaa. Jos tuntuu ettei moista ole soveliasta kysyä, se aihe ei sinulle silloin varmaankaan kuulu.


    • Anonyymi

      Uhrin, minkä?

      • Anonyymi

        Ei kai tämä nyt niin vakavaa ole, että jotain uhreja löytyy?
        Moukkamaista käytöstä arvioida ja naureskella kanssaihmisille, mutta ei ehkä
        rikollista. Tai sitten ihan normi orimattilalaista?


    • Anonyymi

      Haaveilevat napapaidoista,kuulin sivukorvalla.heh

      • Anonyymi

        Jaa niile papparaisille napapaidat?


    • Anonyymi

      Saisi kyllä joo r-kioski heivata ne penkit pois. V*tuttaa käydä kaupassa, kun ne juopot norkoilee ja tukkii tien.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Huonoa mainetta Hämeenmaalle. Moni vanhempi ihminen on jättänyt S marketissa käymisen.


      • Anonyymi

        Raha ratkaisee ja maksavat asiakkaat määrää miten firmat toimii.


    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten jouduttiin poistamaan bussikatos siitä smarketin nurkalta kun puliveivarit makas penkillä ja kuseksi nurkkiin. Nyt niitä tyyppejä norkoilee siinä marketin edustalla istumassa kuin terassilla. Ei hyvä.

    • Anonyymi

      Kesän jälkeen alkaa Erkontien kurvin teko ja Prisman rakentaminen. Silloin viimeistään häipyy tämä ulko terassi ja häiriköt.

      • Anonyymi

        Outo näkemys. Jääkö ne muka rakennustyömaan alle eikä ole kykeneviä liikkumaan sitä muutamaa metriä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo näkemys. Jääkö ne muka rakennustyömaan alle eikä ole kykeneviä liikkumaan sitä muutamaa metriä?

        Et tainnu tajuta sanaa häipyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnu tajuta sanaa häipyy?

        Eiköhän ne vain SIIRRY ...siitä ne pari metriä sivummalle ollen yhä TIELLÄ, kun asiakkaat yrittää päästä kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne vain SIIRRY ...siitä ne pari metriä sivummalle ollen yhä TIELLÄ, kun asiakkaat yrittää päästä kauppaan.

        ...ja jos odotella tässä vain pitää (eikä Hämeenmaa tee mitään), niin kyllähän luonto korjaa aikanaan nämä ukot :) Ei ne siihen terassille ikuisesti jää.


    • Anonyymi

      Kyyttäävät mummojen riippurintoja,taitavat olla Artjärveltä.

      • Anonyymi

        Artjärveläiset eivät siinä terassilla notku. Hakevat pullonsa alkosta ja lähtevät Artjärvelle.


      • Anonyymi

        Tässä on arvailtu heidän tuijottavan teini-ikäisiä, mummoja ja toisaalla sanottu homoiksi. Voisi melkein päätellä ettei heidän seksuaalisista tapumuksistaan ole tietoa. Eläimet kai vielä puuttuu? Kuolleet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on arvailtu heidän tuijottavan teini-ikäisiä, mummoja ja toisaalla sanottu homoiksi. Voisi melkein päätellä ettei heidän seksuaalisista tapumuksistaan ole tietoa. Eläimet kai vielä puuttuu? Kuolleet?

        Aijuu, jotain impotenssin tyyppistäkin veikkailtiin jossain toisessa ketjussa. Laaja on skaala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijuu, jotain impotenssin tyyppistäkin veikkailtiin jossain toisessa ketjussa. Laaja on skaala.

        Näin tää asia varmaan on, eivät enää pysty naisten kanssa mihinkään muuhun kuin tiirailemaan kaukaa. Kitkerää ja katkeraa kommentointia naisista piisaa, mutta siinä ei paljon hienot autotkaan auta, jos ei peli pelitä.


    • Anonyymi

      Erkontien mutkaa aletaan tekemään kesälomien jälkeen. Sinä on terassi porukoilla katseltavaa.

    • Anonyymi

      Kannatan ajatusta, ällöttää ne vanhat irstaat homot siellä notkumassa "miesten kesken" päivästä toiseen.

    • Anonyymi

      Asijasta on valitettu ja Hämeenmaa puuttuu siihen.

    • Anonyymi

      Onko kyseessä joku Raksa - Ranen vetämä ukkokööri joka siihen Ärrän liepeille on pesiintynyt?

      • Anonyymi

        Näin ne sanovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ne sanovat.

        Rane varmaan porukan äänekkäin ?


    • Anonyymi

      Miksi nuorten pitäisi kiinnostua vanhoista ukoista? Olkoot nuoret keskenään ja vanhat keskenään.Onneksi olen jo vaihdevuosiikäinen,niin ei kiinnosta vanhat,eikä nuoret miehet.

    • Anonyymi

      Kalterit kahvilan ympärille.

    • Anonyymi

      Minä haluaisin naisille oman kahvilan,ei jaksa ukon käppänöitä katsella.

    • Anonyymi

      Miksi siellä on vain ukkoja?

    • Anonyymi

      Toivottavasti uuteen marenkiin tulee seinät,josta ei näe ulos eikä käytävälle.Saavat vanhat ukon känisiät katsella toisiaan.

      • Anonyymi

        Uusi marenki sijoitetaan kellariin himmeän valaistuksen kera. Siellä saa istua rauhassa, eikä ohikulkijat toljota.


    • Anonyymi

      Jos siellä kävisi nuoria miehiä,niin seinät voisi olla lasia.Ei tuollaisia vanhoja ukkoja kestä katsella,vai ovatko homoja?Kun ovat aina yhdessä?

    • Anonyymi

      Joo nämä molemmat oikeen pepunäänestysraati!

    • Anonyymi

      Sääliksi käy erityisesti kahvilan ja kioskin työntekijät - he altistuvat joka päivä niille idioottimaisille äijänkäppänöille, joilla ei ole käytöstapoja. Vartiointia voisi lisätä, paha on naisena mennä sanomaan vastaan, mutta vartijan auktoriteetti voisi riittääkin puuttumaan ahdisteluun.

    • Anonyymi

      Joo sääliksi käy,kun kuvittelevat olevansa vitsikkäitä ukkoja,naisparat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe