Risua nuoren naisen paljaille pakaroille

Anonyymi-ap

Tule nauttimaan piiskaussessiosta nainen .
Rauhallisessa paikassa luonnon helmassa PK seudulla paljastat pakarasi ja pyllistät
Sitten saat risua pepullesi tuhma tyttö

Buttmann

18

497

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kas kun ei batman mut joka tapauksessa ,haista paska hönö

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17876018y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        Älä tukehdu,tömä ei koske sinunlaisiasi homppeleita.


    • Anonyymi

      Olen vasta oppinut ymmärtämään että piiskaus kiihottaa mua ja haluaisin kokemuksia sellaisesta.
      Oon 18 152.62.d85 vantaalta.
      Mutta että luonnonhelmassa ulkona mua vähän arveluttaa!
      Kati

      • Anonyymi

        Älä turhaan jännitä Kati.
        Tule kokeilemaan turvallisesti kokeneen miehen kanssa..
        Sulla varmaan ihanan muodokkaat pakarat.
        Isoja rintojasi voin myös puristella ja löimäytellä ,ehkä laittaa nänneihin pyykkipoikiakin..
        Voin aluksi hiukan lämmittää niitä käsillä läimäyttelemällä ja puristelemalla.
        Kevyt kesämekko päälle vaan Kati,;)
        Risuhan löytyy helposti kun ollaan metsässä.
        Voit meilatakin mulle nii jutellaan lisää.
        Tämä tarkoittamani paikka on kallioinen laaja alue mistä löytyy rauhaisia sopukoita .

        Buttmann


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä turhaan jännitä Kati.
        Tule kokeilemaan turvallisesti kokeneen miehen kanssa..
        Sulla varmaan ihanan muodokkaat pakarat.
        Isoja rintojasi voin myös puristella ja löimäytellä ,ehkä laittaa nänneihin pyykkipoikiakin..
        Voin aluksi hiukan lämmittää niitä käsillä läimäyttelemällä ja puristelemalla.
        Kevyt kesämekko päälle vaan Kati,;)
        Risuhan löytyy helposti kun ollaan metsässä.
        Voit meilatakin mulle nii jutellaan lisää.
        Tämä tarkoittamani paikka on kallioinen laaja alue mistä löytyy rauhaisia sopukoita .

        Buttmann

        Oon lyhyt mutta muodokas kyllä. Viilee tuol ulkona mut kuuma varmaa tollasessa käsittelyssä. Oisin se tavallaa jännä olla ulkona jos kesämekossa sinne tulisin.
        Tänääkö jo pitäis tulla?
        Kati


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon lyhyt mutta muodokas kyllä. Viilee tuol ulkona mut kuuma varmaa tollasessa käsittelyssä. Oisin se tavallaa jännä olla ulkona jos kesämekossa sinne tulisin.
        Tänääkö jo pitäis tulla?
        Kati

        Samanlaista seuraa tarjolla täälläkin alistuvalle naiselle, Vantaalla asun myöskin. Rohkeasti vaan jutulle treffien puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon lyhyt mutta muodokas kyllä. Viilee tuol ulkona mut kuuma varmaa tollasessa käsittelyssä. Oisin se tavallaa jännä olla ulkona jos kesämekossa sinne tulisin.
        Tänääkö jo pitäis tulla?
        Kati

        Koska sulle sopis Kati? Tällö viikollao to tai pe pääsisin piiskaamaan Päivällä olis lämpimämpää vaikka kyllä piiskaus lämmittää sua varmasti...

        Buttmann


        Meilaa nii kerron lähemmin ajan ja paikan kari45atmeiliboxi.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sulle sopis Kati? Tällö viikollao to tai pe pääsisin piiskaamaan Päivällä olis lämpimämpää vaikka kyllä piiskaus lämmittää sua varmasti...

        Buttmann


        Meilaa nii kerron lähemmin ajan ja paikan kari45atmeiliboxi.fi

        Ois vielä viikolla päivällä koulujuttuja. Jos lauantai sopis?
        Laitan meiliä.
        Kati


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois vielä viikolla päivällä koulujuttuja. Jos lauantai sopis?
        Laitan meiliä.
        Kati

        Ok

        Buttmann


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois vielä viikolla päivällä koulujuttuja. Jos lauantai sopis?
        Laitan meiliä.
        Kati

        Odottelen meiliäsi Kati
        Kuvittelen sua nojaamassa vasten kuumaa kalliota, mekko ylhäällä lanteilla,muodokkaat pakarat paljaina stringeissä .
        Pensaiden ympäröimällä pienellä aukiolla saamme olla rauhassa.
        Käännät päätäsi ja katsot minua odottaen,hiukan pelokkaastikin.
        Seison takanasi ,metrin pituinen pajunoksa ködessä.
        Olet niin kiihottava Kati!
        Tartun toisella kädellä kiinni pakaraasi,puristelen sitä ja löimäyttelen hiljalleen ,niin että se punottaa.
        Katsot minua silmiin ja voihkit hiljaa.
        - Tuhma tyttö! Nyt saat kunnolla risua perseelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottelen meiliäsi Kati
        Kuvittelen sua nojaamassa vasten kuumaa kalliota, mekko ylhäällä lanteilla,muodokkaat pakarat paljaina stringeissä .
        Pensaiden ympäröimällä pienellä aukiolla saamme olla rauhassa.
        Käännät päätäsi ja katsot minua odottaen,hiukan pelokkaastikin.
        Seison takanasi ,metrin pituinen pajunoksa ködessä.
        Olet niin kiihottava Kati!
        Tartun toisella kädellä kiinni pakaraasi,puristelen sitä ja löimäyttelen hiljalleen ,niin että se punottaa.
        Katsot minua silmiin ja voihkit hiljaa.
        - Tuhma tyttö! Nyt saat kunnolla risua perseelle!

        Eipä taida tulla meiliä, tsih .) Tuhma tyttö olikin hassu pippelillinen tyttö, joka saa sedät tanssimaan kun vähän läähpuuh juttuja kirjoittelee.


    • Anonyymi

      RUNKKAATKO SPERMAT PYLLYN PÄÄLLE?

      • Anonyymi

        Homo!


    • Anonyymi

      Risut kuuluu viedä Almanintien jäteasemalle, ja ihmisten ajoissa eikä enää kymmenen jälkeen illalla.

    • Anonyymi

      Harmi että katikin oli feikki, mutta ehkä vielä löytyisi aitokin nainen näiden paskanjauhajien ja feikkien joukosta,nainen joka haluaisi alistua ottamaan riskua perseposkilleen.

      Ehkä joku jakkupukunainen fantasioi tällaisesta ,sormetellessaan työpaikan vessassa
      Tai siveä opettajaneiti illalla kotonaan.
      Tai sinä nuori nainen jonka poikakaveri ei ymmärrä läimäytellä persettä tai tissejö tarpeeksi

      Uskalla paljastaa perseesi nainen ,piiskauksen jälkeen pakarasi punoittavat ja veri kiertää kunnolla alapäässä ,ehkä vielä päälle kovaa kalua pilluun, niin a vot!
      Buttmann

    • Anonyymi

      Ei oo kun muutama risu, usko nyt perkele!

    • Anonyymi
      UUSI

      H­­­e­­i! Ku­­ts­um­­­me sinu­­­t kä­­­ymään u­­­ude­­­ss­­a cha­­­tissa! Mei­­tä on yl­­­i mil­jo­­­ona! 👉 http://armtown.com/H/N4b1M0

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe