Risua nuoren naisen paljaille pakaroille

Anonyymi-ap

Tule nauttimaan piiskaussessiosta nainen .
Rauhallisessa paikassa luonnon helmassa PK seudulla paljastat pakarasi ja pyllistät
Sitten saat risua pepullesi tuhma tyttö

Buttmann

16

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen vasta oppinut ymmärtämään että piiskaus kiihottaa mua ja haluaisin kokemuksia sellaisesta.
      Oon 18 152.62.d85 vantaalta.
      Mutta että luonnonhelmassa ulkona mua vähän arveluttaa!
      Kati

• Anonyymi

Älä turhaan jännitä Kati.
        Tule kokeilemaan turvallisesti kokeneen miehen kanssa..
        Sulla varmaan ihanan muodokkaat pakarat.
        Isoja rintojasi voin myös puristella ja löimäytellä ,ehkä laittaa nänneihin pyykkipoikiakin..
        Voin aluksi hiukan lämmittää niitä käsillä läimäyttelemällä ja puristelemalla.
        Kevyt kesämekko päälle vaan Kati,;)
        Risuhan löytyy helposti kun ollaan metsässä.
        Voit meilatakin mulle nii jutellaan lisää.
        Tämä tarkoittamani paikka on kallioinen laaja alue mistä löytyy rauhaisia sopukoita .

Buttmann

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä turhaan jännitä Kati.
        Tule kokeilemaan turvallisesti kokeneen miehen kanssa..
        Sulla varmaan ihanan muodokkaat pakarat.
        Isoja rintojasi voin myös puristella ja löimäytellä ,ehkä laittaa nänneihin pyykkipoikiakin..
        Voin aluksi hiukan lämmittää niitä käsillä läimäyttelemällä ja puristelemalla.
        Kevyt kesämekko päälle vaan Kati,;)
        Risuhan löytyy helposti kun ollaan metsässä.
        Voit meilatakin mulle nii jutellaan lisää.
        Tämä tarkoittamani paikka on kallioinen laaja alue mistä löytyy rauhaisia sopukoita .

Buttmann

Oon lyhyt mutta muodokas kyllä. Viilee tuol ulkona mut kuuma varmaa tollasessa käsittelyssä. Oisin se tavallaa jännä olla ulkona jos kesämekossa sinne tulisin.
        Tänääkö jo pitäis tulla?
        Kati

• Anonyymi kirjoitti:

Oon lyhyt mutta muodokas kyllä. Viilee tuol ulkona mut kuuma varmaa tollasessa käsittelyssä. Oisin se tavallaa jännä olla ulkona jos kesämekossa sinne tulisin.
        Tänääkö jo pitäis tulla?
        Kati

Samanlaista seuraa tarjolla täälläkin alistuvalle naiselle, Vantaalla asun myöskin. Rohkeasti vaan jutulle treffien puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänääkö jo pitäis tulla?
        Kati

Koska sulle sopis Kati? Tällö viikollao to tai pe pääsisin piiskaamaan Päivällä olis lämpimämpää vaikka kyllä piiskaus lämmittää sua varmasti...

Buttmann

Meilaa nii kerron lähemmin ajan ja paikan kari45atmeiliboxi.fi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska sulle sopis Kati? Tällö viikollao to tai pe pääsisin piiskaamaan Päivällä olis lämpimämpää vaikka kyllä piiskaus lämmittää sua varmasti...

Buttmann

Meilaa nii kerron lähemmin ajan ja paikan kari45atmeiliboxi.fi

Ois vielä viikolla päivällä koulujuttuja. Jos lauantai sopis?
        Laitan meiliä.
        Kati

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan meiliä.
        Kati

Ok

Buttmann

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan meiliä.
        Kati

Odottelen meiliäsi Kati
        Kuvittelen sua nojaamassa vasten kuumaa kalliota, mekko ylhäällä lanteilla,muodokkaat pakarat paljaina stringeissä .
        Pensaiden ympäröimällä pienellä aukiolla saamme olla rauhassa.
        Käännät päätäsi ja katsot minua odottaen,hiukan pelokkaastikin.
        Seison takanasi ,metrin pituinen pajunoksa ködessä.
        Olet niin kiihottava Kati!
        Tartun toisella kädellä kiinni pakaraasi,puristelen sitä ja löimäyttelen hiljalleen ,niin että se punottaa.
        Katsot minua silmiin ja voihkit hiljaa.
        - Tuhma tyttö! Nyt saat kunnolla risua perseelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odottelen meiliäsi Kati
        Kuvittelen sua nojaamassa vasten kuumaa kalliota, mekko ylhäällä lanteilla,muodokkaat pakarat paljaina stringeissä .
        Pensaiden ympäröimällä pienellä aukiolla saamme olla rauhassa.
        Käännät päätäsi ja katsot minua odottaen,hiukan pelokkaastikin.
        Seison takanasi ,metrin pituinen pajunoksa ködessä.
        Olet niin kiihottava Kati!
        Tartun toisella kädellä kiinni pakaraasi,puristelen sitä ja löimäyttelen hiljalleen ,niin että se punottaa.
        Katsot minua silmiin ja voihkit hiljaa.
        - Tuhma tyttö! Nyt saat kunnolla risua perseelle!

Eipä taida tulla meiliä, tsih .) Tuhma tyttö olikin hassu pippelillinen tyttö, joka saa sedät tanssimaan kun vähän läähpuuh juttuja kirjoittelee.

• Anonyymi

RUNKKAATKO SPERMAT PYLLYN PÄÄLLE?

• Anonyymi

Homo!

• Anonyymi

Risut kuuluu viedä Almanintien jäteasemalle, ja ihmisten ajoissa eikä enää kymmenen jälkeen illalla.

• Anonyymi

Harmi että katikin oli feikki, mutta ehkä vielä löytyisi aitokin nainen näiden paskanjauhajien ja feikkien joukosta,nainen joka haluaisi alistua ottamaan riskua perseposkilleen.

Ehkä joku jakkupukunainen fantasioi tällaisesta ,sormetellessaan työpaikan vessassa
      Tai siveä opettajaneiti illalla kotonaan.
      Tai sinä nuori nainen jonka poikakaveri ei ymmärrä läimäytellä persettä tai tissejö tarpeeksi

Uskalla paljastaa perseesi nainen ,piiskauksen jälkeen pakarasi punoittavat ja veri kiertää kunnolla alapäässä ,ehkä vielä päälle kovaa kalua pilluun, niin a vot!
      Buttmann

• Anonyymi

Ei oo kun muutama risu, usko nyt perkele!

• Anonyymi

Minuskin kiinnostaa piiskata nuoten naisen pakaroita
      Munkkiniemen kallioilla

Kurt56

• Anonyymi

Minun hierontasesioiden sauna osassa kun neito makaa lauteilla kumipatjan ja pyyhkeen päällä, käytän tavallista koivuvihtaa. Vihtominen on aivan tavallista, ainoa erkoisuus on vatsalla ollessa värisevä hieromasauva pakaroiden välissä, ei sisällä. Haaleaa vettä vartalolle, ei liian kuuma sauna, välillä hidasta sauvahierontaa ja vastan läiskettä ja pehmeiden lehtien hyväilyjä herkille pakaroille. Rintapuolelle ja häpykummulle sama vihta ja sauvahieronta, tosin hellempi, niin saunatuvan suuri sänky joutuu taas koville. Kokeilkaa vaikka mökeìllänne. Tai mun luona. Jasu-57

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe