Voi saakeli, kauppalehdessä oli uutinen että Oda lopettaa ruuankuskauksen. Minä olen käyttänyt sitä kun olen niin lihava että en jaksa kävellä kauppaan. Mitäs nyt tekee??
Nyt Oda lopettaa ruokakuljetukset!
24
416
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihdat kauppaa
- Anonyymi
LäskiKapinan paikka! >:(
- Anonyymi
Miksi puutut aloittajan lihavuuteen? Lihavuus on SAIRAUS paina se mieleesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>:(Lihavuus on SAIRAUS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän to sitä mainosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyjään lihavuus on
viileää.
"Hei kato tota viileen näköstä jamppaa, se painaa ainakin 200 kiloo"
"Juma, ompa tosi tyylikäs ja viilee häiskä, mäkin haluun olla lihava". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin harvoin se on sairaus. 95 prosentilla laiskuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>:(Lihavuus on SAIRAUS
Ei ole kui n muutamalla prosentilla. Kun yli puolet näyttää virtahevoilta ,niin se o muka sairaus. Jo ala asteen pennut painaa puolet enemmän kuin olisi normaalipaino ,niin onpas meillä sairaita paljon.
- Anonyymi
Mihin tuota on tarvinnut? Minä tilaan toisinaan Woltin kautta K-kaupasta tai heidän omasta marketistaan, jos ei viitsi lähteä itse käymään kaupassa.
Vähän outo ollut tuo Odan konsepti muutenkin, kun eihän pelkkä ruoan verkkokauppa voi lyödä leiville. Kaupat ja ravintolat on erikseen, ja sitten mahdolliset toimituspalvelut ominaan. Silloin on resurssit järkevässä käytössä.- Anonyymi
Minä haen itse, tunkeutuja ei minun eväisiin koske.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haen itse, tunkeutuja ei minun eväisiin koske.
Hahahaha. Tunkeutuja purkaa ne tavarat varastossa.
- Anonyymi
voiskos taksilla tuoda vaikka kookaupasta safkat? kai joku taksihelsinki tai muu semmonen niitä kuskais??
- Anonyymi
Suurin virhe näissä nettikaupoissa on toimituksen nopeus,jos se saadaan pizzerioiden tasolle myynti räjähtää avaruuteen😂🤣
- Anonyymi
Yhtä nopeasti Wolttikuski toimittaa pitsan raflasta kuin pakastepitsan k-kaupasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä nopeasti Wolttikuski toimittaa pitsan raflasta kuin pakastepitsan k-kaupasta.
Pitää olla kylmäauto 😂🤣
- Anonyymi
Sitä se teettää kun yritys tekee töitään liian halvalla, halutaan olla halvin mutta ei tajuta yrittämisen kuluja.
- Anonyymi
Pakko lopettaa, kun poliisi ja verottaja pääsivät jyvälle siitä mikä on bisneksen ydinajatus. Työttömyyskorvausta ja muita tukia nostavat maahanmuuttajat lähes ilmaiseksi tsuppareina. Tällä konstilla on helppo kilpailla hinnoilla.
Mutta loppuu ne bisnekset monelta muultakin vastaavanlaiselta alan toimijalta, jos poliisi ja verottaja vilkaisevat niitä vähän tarkemmin.- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Aloittaja siirtyy räällä höystettyihin pitsoihin woltilta...
- Anonyymi
Sinäkö siellä olet räkimässä. Hyvin voi uskoa kommentistasi.
- Anonyymi
Itellä loppu odan asiakkuus heti alkuunsa. Kun oda, aloitti, halusin tutkia heidän valikoimaansa. Asensin appin ja yritin luoda tunnukset jotta voisin kirjautua sisään, mutta niitä pitikin "jonottaa", jotta olisi päässyt edes katselemaan verkkokauppaa. Poistin appin ja unohdin koko roskan.
- Anonyymi
Tekee nyt elämäntaparemontin.
- Anonyymi
Jokaisen läskin kannattaa liikkua ja syödä vähemmän. Usein nämä makaa sohvalla ,juoden sitä toivomaansa halpaa kaljaa. Sitten valittaa ettei pysty ostamaan terveellistä ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803