Hauskaa porukkaa täällä

Anonyymi-ap

Pervoja, mt -ongelmaisia, sairaudentunnittomia, harhaisia, unelmoijia ja ehkä pari normaalia joukossa. Mihin kastiin itse kuulun? Varmaan normaalin ja unelmoijan välimaastossa liikutaan.

Moni sanoo, että tämä on ajankulua ja viihdettä. Minusta ei tämä edes ole hauskaa enää. Ajoittain joku huutelee itsariviestejä, joku tunkee ätmi -juttuja joka väliin, joku huutelee naista mitä ei ole olemassa jne.

Tämä paikka sairastuttaa mielen. Minun "hän" tuskin on täällä, joten on minunkin aika lopettaa täällä näiden sairaiden tekstien lukeminen. Jos olisikin, niin toivottavasti ottaa irl yhteyttä.

21

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmm, no varmaan mut vois laittaa jonnekin akselille vähän mt-ongelmainen, silti melko normaali lievästi harhainen unelmoija? :D Joo, eiköhän toi olisi aika kuvaava. Laitankin heti CV:hen.

      Samaa mieltä kyllä noista ätmi yms. viesteistä. Itse tosin koitan vaan skipaat ne suosiolla. Pitäisi itsekin koittaa pikkuhiljaa tehdä ero tämän palstan kanssa. :)

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17876393A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Toisille itsareita toivovat kamppailevat todennäköisesti itsetuhoisuuden kanssa ihan itse. Huomionkipeyttä on monenlaista ja harmillista todeta että palstalla sitä haetaan tavoilla jotka tuottavat vain sanojalleen loputtoman pahan kierteen

    • Anonyymi

      Trollauksellakin on rajansa ja täällä ne ylittyy päivittäin

      • Anonyymi

        Tämä just. Liika on liikaa.

        Ap


    • Anonyymi

      Miten olis seksitön, tylsä ja ylimielinen tavis?

      Sehän on toki normaalia, tääläkin!

      Tuskin sua kukaan aidosti kaipaa, joku ohikulkija vaan huomannut että sinähän olet halpa ja käytännöllinen kuin mikä tahansa Sini-tuote konsanaan.

      T.skitso nainen

    • Sanoisin, että olen aivan normaali tyyppi. Siihen kategoriaan kuulun noista yllämainituista. Vähän saattaa unelmoijaakin minusta löytyä, sellainen haaveilija olen aina ollutkin.🙂

      Perverssit ja kaksimieliset tyypit ovat varmaankin vain puutteessa itse.
      Harhaisiin olen myös törmännyt kanssa, joku täällä on aivan varma että olen mies ja/tai erään toisen käyttäjän alter ego 😂 kumpaakaan näistä en siis ole.

      Usein täällä on kyllä niin erikoista ja sekavaa juttua, sellaista todella outoa häiriökäyttäytymistä, että aivan varmasti on myös huumeidenkäyttäjiä saitilla.

      • Anonyymi

        Jotenkin OUTOA et mua ei rassaa muiden olo yhtään, vaikka oon v.tun SKITSOFREENIKKO ja kuulen ääniä päässä joka v.tun ainoa päivä.

        Mielisairaalassakin kun joutuu käymään, niin ihmiset sielä on paljon rennompia, fiksumpia ja kivempia kun niinsanotut normaalit.

        Katkeria ja kateellisia myrkkymieliä jotka ei mitään muuta aattele kun pahaa toisista, niitä riittää tääläkin soimaamassa ja syyttelemässä ja mukamas hyvistelemässä eli kiillottamassa omas säälittävää kilpeään muiden parjaamisella.

        Saisit sinäkin ap hävetä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin OUTOA et mua ei rassaa muiden olo yhtään, vaikka oon v.tun SKITSOFREENIKKO ja kuulen ääniä päässä joka v.tun ainoa päivä.

        Mielisairaalassakin kun joutuu käymään, niin ihmiset sielä on paljon rennompia, fiksumpia ja kivempia kun niinsanotut normaalit.

        Katkeria ja kateellisia myrkkymieliä jotka ei mitään muuta aattele kun pahaa toisista, niitä riittää tääläkin soimaamassa ja syyttelemässä ja mukamas hyvistelemässä eli kiillottamassa omas säälittävää kilpeään muiden parjaamisella.

        Saisit sinäkin ap hävetä.

        En minäkään täällä mitään ota henkilökohtaisesti, en niin yhtään mitään. Kun tiedän, että kukaan täällä ei tunne minua oikeasti. Minä itse olen ainut, joka tietää kuka olen ja mitä olen, mitä en ole. Tuollaiset ilkeydet ovat minulle vain jotain ihmeellistä hälinää.


    • Anonyymi

      Mä olen ainakin täysin kaksimielinen, mutta ystävällinen ja käytöstavat omaava yksilö.

    • Anonyymi

      Toivottavasti, toiminko palstasijaisena?

      • Anonyymi

        Miksi kukaan toimisi palstasijaisena? Eiköhän se ole enmmänkin niin, että tänne päätyy kun on epävarma sen kaivatun tunteista... -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan toimisi palstasijaisena? Eiköhän se ole enmmänkin niin, että tänne päätyy kun on epävarma sen kaivatun tunteista... -sivusta

        No eihän tänne oikeasti nimenomaan kuulukaan päätyä, onko silloin suurtakaan merkitystä miten huojentaa oloaan? Potilasta kuuluu kuunnella, vai mitä


    • Anonyymi

      On täällä ainakin yksi korkeakoulutettu älykkö. Niin hän mainosti itseään täällä yhtenä yönä.

    • Anonyymi

      Oli täällä nyt kuka minkinlainen hyvänsä niin aloituksesi on senverran ilkeä, ettei ikävä tule. Palstan ja palstalaisten vika ei ole, ettet saa haluamiasi vastauksia. Minkälainen ihminen haukkuu sairaita?

    • Anonyymi

      Yleensä ne massaan sekoittuvat ihmiset ovat suljettujen ovien takana kaikkein häiriintyneimpiä ja löytyy kaikista yhteiskuntaluokista

      Koronapandemia vaan tuonut enemmän esille ihmisten kipuilun, monet menetti duunin ja terveyden. Netissä kaikki purkautuu

    • Anonyymi

      Mä oon saanu kuulla olevani tyhmä. Useaankin otteeseen täällä. Eli sanotaan se.

      • Anonyymi

        Tyhmä mies🥹??!! Vielä me nähdään, älä luovuta rakas!


    • Anonyymi

      Eiköhän täällä ole muutama oikeasti rakastunut, tusinan verran ihastuneita, muutama harhainen ja pari troIIia päälle. Juttusi on liioittelua.

    • Anonyymi

      Tämä on avoin keskustelupalsta. Kaikki ei ole täällä aina. Joku voi lukea ihan toista palstaa ja nähdä jonkun otsikon ja käydä puoli tuntua höpisemässä aiheesta. Ei tällaisen palstan kirjoittelijat ole vakio ja joka päivä sama.
      Voit verrata tätä Helsinki-Lahti junaan keskiviikkoisin. Siellä on vakkarit työmatkalla mutta siellä on myös turisteja ja ensikertalaisia ja ohikulkijoita aina kyydissä. Ja vakkarit on välillä poissa, lomalla, etäpäivällä tai omalla autolla liikkeellä..

    • Anonyymi

      En usko että ottaa jos et itse ota työterkkarin mielestä olen mt-ongelmainen itse olen jo vuosia si katsonu et mahdanko olla ainoa terve koko vitun maassa olen sentä ymmärtäny et työ ei ole koko elämä mu jos elämässään muuta ole ja pitää sitä työtään koko elämänään ni ehkä olis syytä opetella hoitamaan työnsä töihin mennessään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3682
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      100
      1462
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1348
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe