Suomalaisia veronmaksajia tullaan taas oikein isosti höynäyttämään.
Täysin pers-aukinen firma muka sijoitaisi miljardeja "omia" rahojaan
Suomeen rakennettavaan vety-härpäkkeeseen - ja onnistuisi vielä muka lypsämään tuplaten saman verran rahaa joiltain sijoittaja-idiooteilta. No ei kyllä takuulla tule onnistumaan.
Ainoat idiootit tuohon mukaan lähtemiseen ovat suomalaiset poliitikot. Hehän eivät koskaan sijoita omia rahojaan mihinkään vaan toisten eli veronmaksejien rahoja.
Parin vuoden kuluttua todetaan taas muutaman miljardin kuplan puhkeaminen. Eikö Fortumin puuhastelusta otettu mitään opiksi. Tai edes Valco-töllö-tehtaan perustamisesta taannoin tai miljardien edestä ilmaa keski-euroopasta ostoksista..
Kyllä veronmaksajista voi näköjään repiä irti kuinka paljon miljardeja vain, kun hääräämässä on sijoitus- idiootteja = poliitikkoja.
vihreä vety
10
276
Vastaukset
- Anonyymi
Näille hölmöille on helppo myydä uusia uniperejä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17877380h
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Talvivaara, tuo valtion kassan "pelastaja".
Kohtuullisen oivat valehtelijan lahjathan näillä "vetykauppiailla" pitää olla, koska yrityksen saldo on ollut tappiollinen liki 20 vuotta. Mahtavatko edes Kremlin ammattivalehtelijat kyetä moiseen? Käsittämätöntä, että kaikkien tappiollisten vuosien jälkeen Suomi olisi se paikka, missä yritystoiminnan tuloskunto syttyisi kukkaan. Onko niin, että viimeiset yhtiön positiiviseen tuloskuntoon Telluksella uskovat löytyvät Suomesta? - Anonyymi
Suomen hiilineutraalius hölmöily vuoteen 2035 mennessä herätti kansainvälisen rosvoporukan, suomessa on niin tyhmää sakkia, että ne pystytään kuppaamaan putipuhtaaksi muutamassa vuodessa.
- Anonyymi
Juuri näin. Tai ehkä jopa niin, että ulkomaiset toimijat lobbasivat hiilineutraaliutta vuoteen 2035. Sitä Pluggiakin on valmisteltu jo pari vuotta. Ilmastolaki on vuoden takaa.
- Anonyymi
Valtion pitäisi olla tarkkana näiden puljujen kanssa.
Tukieurot häviää tuhkana tuuleen jos niitä erehdytään myöntämään - Anonyymi
Antakaa rahaa, minäkin voin sijoittaa vihreään vetyyn, ihan niin paljon kuin annatte.
- Anonyymi
Täällä toinen Suomesta kiinnostunut sijoittaja. Paljonko Busines Finlandilla on rahaa jaossa?
- Anonyymi
Tämä menee korruptiovapaassa Suomessa niin kuin Ilkka Herlinin startup
firma Tampereella. Hän laittoi yritykseen 1,5 milj€ itse ja valtio antoi 40 milj€. Näin raha menee rahan luokse vastenmielisen vihreässä Suomessa. - Anonyymi
OL3-tilaajilla isännätöntä rahaa on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559