Puhelinmyyjä huijarit

Anonyymi-ap

Olen 18 vuotias tyttö ja aloitin kaksi viikkoa sitte oman yrityksen ja yhtä äkkiä alkoi tulemaan soittoja jostain yth yritys hausta ja Suomen yritys rekisteristä. Ja no kun vasta olen tämän yrityksen aloittanut nii en tiennyt mitkä asiat ovat pakollisia, mutta no nämä kaksi mulle soitti ja toinen kertoi että on pakollinen asia ja suostuin. Ja toinen soitti mulle ja kyseli asioita ja kieltäydyin ja nyt yhtä äkkiä tuli postilaatikkoon 300 euron edestä laskuja ja nyt pelkään että menetän luottotietoni😓jos jollain on ollut vastaavanlainen tilanne näiden kanssa nii tarvis kipeästi apua miten noista pääsis eroon kun ei tosiaan ole tuommosia summia maksaa huvikseen joillekki kusettajille:( ja soitin näille ja sanottiin vaan että olisin muka sitoutunut vuodeksi johonkin eikä voi perua

8

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä niin, kannattais aina ottaa ensin selvää mitä asioita pitää hoitaa kuntoon kun yrityksen perustaa, verotus, vakuutukset yrittäjän eläkemaksut ja ja ja......tyhmyydestä sakotetaan aina kun ei selvitä asioita etukäteen ja sitten vastailee epämääräisiin puheluihin ja suostuu mihin tahansa kun ei asioita ole selvittänyt ja ymmärrä mitä pitäs tehdä.

    • Anonyymi

      Pakollisia/ virallisia asioita ei vaadita puhelimessa tulee kirjallinen pyyntö.

    • Anonyymi

      jos yritys on perustettu eikä vielä ole toiminnassa niin mitään pakollisia
      menoja ei ole. Ainoastansa yrityksen perustamisilmoituksen maksaminen niin siinä se on.

    • Anonyymi

      menet ulosottomiehen kanssa keskustelmaan. Hän sitten kertoo
      onko saamasi laskut tekaistuja höpöjuttuja ja rahan kalastelua vai oikeita laskuja.

    • Anonyymi

      otat yhetyttä laskun lähettäjään ja teet reklamaation aiheettomasta lakusta.

    • Anonyymi

      tarvitset suojelijan
      maksa 20 000 euroa ja suojelen sinua tunkeilijoilta

    • Anonyymi

      Voi ei! Toivottavasti asia selviää

    • Anonyymi

      Nuorten yritys liitot on. Joten ennen yrityksen perustamista olisit liittynyt nuoret yrittäjät ry.Saanut tukea,nevoja niin et olisi nyt kyseinen tilanne.Säästit yrittäjä liiton jäsen maksut,kannatiko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe