On varmaan huonoja kokemuksia jollakin, kun jaksaa jauhaa tommosta tekstiä päivästä ja tunnista toiseen. Mä haistan katkeruuden.
Kertoo paljin Kauhajoesta tämä keskustelupalsta
7
247
Vastaukset
- Anonyymi
Suupohjan alueella asuu paljon katkeria ihmisiä.
- Anonyymi
Ne eivät oo saaneet kun yhen nallekarkin lapsena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne eivät oo saaneet kun yhen nallekarkin lapsena.
Köyhät Karijokiset eivät oo saaneet edes yhtä nallekarkkia
- Anonyymi
Mulle itselle tulee ihan oikeasti mieleen entisenä koulukiusattuna kauhajokisena, että toi Teuvan kaunein on joku, jota on Kauhajoella kiusattu, ja nyt se päästelee täällä höyryjä. Voi olla aika nuori ihminen, mutta teksteistä huokuu silti jonkinlainen elämänkokemus. (Siis onhan nyo tekstit ihan sekoa luettavaa, mutta sisällöistä voi lukea tivien välistä ettei ole ihan nuori.)
Voihan se tietty olla joku perus spämmääjämieskin, mutta jotenkin mulle tulee kans noista semmoiset vibat, että katkeruus on kova. Aina mainitaan, että Kauhakoki on kunta ja Teuva kaupunki, ja kuntaliitos pitäisi tehdä Teuvan hyväksi. Kyllä tuo on selkeää pottuilua Kauhajoelle.
Kuten mä tossa kiusaamisketjussa jo sanoin, niin vanhemmilla on iso vastuu. Jos annatte teidän lasta kiusata, niin lasta kiusataan! Vanhempien pitää nostaa metakka! En toivoisi kenenkään lapsen kokevan samankaltaista vuosien kiusaamista, kuin itsellä oli.
Myönnän itsekin olevani katkera kauhajokisille, vaikka täällä Kauhajoella olenkin. Minusta tuntuu, että aika monella on Kauhajoesta samanlaisia kokemuksia. Toki kiusaamista ei ole mikään pieni härnääminen, ja tuntuu että nykyään on muodissa se, että kaikki sanoo, että heitä on kiusattu. On tärkeää erottaa pieni kiusoittelu oikeasti vakavasta henkisestä ja fyysisestä väkivallasta. Itselläni kiusaaminen oli todella vakavaa henkistä väkivaltaa ja ulosjättämistä porukasta.
Joka tapauksessa olen nauranut kippurassa nyt tälle Kauhajoen palstalle. Kiitos hyvistä nauruista!- Anonyymi
Teuvan kaunein on satuolento.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017877775wp
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 Minä olen katkerien kirjoitusten kirjoittaja. Minulla on omat henkilökohtaiset syyni kirjoittaa katkerasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389