Minulla päättyy tänään amiksen hitsaajalinjan ensimmäinen vuosi. Kysynkin kannattaako tänään juoda? Miten muut ateistit, millä luokalla olette vai oletteko koulupudokkaita amiksesta? Miten lattialla sätkivät hihhulit, onko peruskoulu suoritettu kunnialla vai menittekö apukoulun kautta? Juoko hihhulit tänään?
Kannattaako tänään juoda?
12
528
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä olit ajatellut juoda?
Pohjat näyttäisi jo olevan.Kuuntelen nyt Mercedes Bentson räppiä. Mitä veikkaat Hessu, ovatko Linda-Maria Raninen ja Janne Raninen Uskovaisia? Minä veikkasin oikein.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17878397h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Juominen kannattaa aina etenkin maanantaina, tiistaina, keskiviikkotaina, torstaina, perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina.
Näin meille armeijassa sanottiin, että jos ei juo niin toimintakyky romahtaa nopeasti.
- Anonyymi
On hyvä,että ymmärsit kysyä neuvoa itseäsi viisaammilta.
- Anonyymi
kannattaako alumiinia hitsata vai murtuuko se ?
- Anonyymi
kannattaa maalta liuotinmaaleilla niin ei tarvitse juoda mitään , vanhat maalarit ovat aivoiltaan deekuja ?
- Anonyymi
Juopa. Selvä päivä antaa odottaa. Sitä itseään toki.
- Anonyymi
Ei. Tässä päivässä ei ole mitään erityistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288