Portion Boys hokee koko kesän seinäjokelaista seksiä - Kaupunginjohtaja heittäytyi mukaan
https://ilkkapohjalainen.fi/ihmiset-ja-kulttuuri/portion-boys-hokee-koko-kes%C3%A4n-sein%C3%A4jokelaista-seksi%C3%A4-kaupunginjohtaja-heitt%C3%A4ytyi-mukaan-b%C3%A4ndin-musavideolla
Hävettää olla seinäjokelainen,
Tämäkö on johtajan tehtävää
17
653
Vastaukset
- Anonyymi
Karmeaa!
- Anonyymi
Itse olen seinäjokinen , missäpäin näitä seinäjokelaisia on 👀
- Anonyymi
Loistavaa mainosta Seinäjoelle ja Etelä-Pohjanmaalle, tämä kappale soi kesän festareilla ympäri Suomen.
Ei kaiken tarvii olla niin vakavaa!! - Anonyymi
Pojat lupasi seksiä ja shampanjaa ja kaupunginjohtaja Ahti Kiiski oli valmis.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole aito alkuperäinen seinäjokelainen
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla ei ole lapsia.
Aloittaja on kristitty
- Anonyymi
Mistä tämän kappaleen voisi kuulla?
- Anonyymi
kertoo jotakin virkamiehen ammattitaidosta? sopisi paremmin baarin johtoon,muut kaupungit ottaa avaruus pellen todella tosissaan
- Anonyymi
Esim. eilen tuli teeveestä, hauska biisi. YleX.
- Anonyymi
Aloittaja on tosikko. Huumoria pitää olla mausteeksi.
Nykyajan johtajat ovat notkeita ja taipuvat joka tilanteeseen.
70 luvulla oli Seinäjoella R. Y-U kaupunginjohtajana jäykkä kuin rautakanki, mutta se oli sitä aikaa. - Anonyymi
hyvä biisi ja eilen soi telkussa
- Anonyymi
Meidän kaupunginjohtaja on nahjus, joka ei ole saanut mitään aikaan. Tämän siitä sai, kun piti valita täältä kotoisin oleva mitättömyys johtoon.
- Anonyymi
Niin se on. Pesäpalloilija, yllätys?
- Anonyymi
Ei ole yllätys.
- Anonyymi
Seinäjoen kaupunginjohtajan tehtävä pitäisi olla luottamustoimia, josta ei palkkaa makseta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026