Ei ole isänmaata eikä enää aatetta on vain tyhjät ajatukset menneestä keskustasta. Kaikki hyvä on kadonnut menneisyyteen ei ole enää tähteä mikä ohjaisi eteenpäin on vain tyhjyyttä elämässä. Miksi näin? mietin edelleen niin hyvä puolue ja ideologia tuhottiin, oliko tekijöillä oikeat jauhot ja siemenet pussissa? Onko minä minä henkilön ideologia keskustan ideologia vai kannataisiko miettiä hetki olenko se minä, joka saa tämän perus juuren nousemaan ja kasvamaan uudestaan ylös.
Mitäpä onneton keskustalainen nyt mietin?
15
303
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhollaiset on laitettava vastuuseen ja maksmaan puuttuvat 60% puoluetuesta tuhoasteensa perusteella. Vain selvä rahallinen vastuu toimii myös uuden valittanvan puoluejohdon kannustimena.
- Anonyymi
Sulla, persutrolli, tais väli merkit ja yhdys sanat jäädä persu kouluun!
- Anonyymi
Khihihi buaaaah, täällä ei ole mitään ylläpitoa, jos olis, niin 99 % avauksista poistettaisiin heti.
Tämähän on persujen propagandistien paskanheittopalsta. eikä pääosassa "keskusteluihin" edes mainita Keskustaa! - Anonyymi
Moni keskustalainen on ahistunut.
- Anonyymi
Sen verran koville otti kyllä tappio, että Perhon Ekit meinasin tehdä, ilman keskustaa ei ole elämää. Enää ei maistu lestaillatkaan.
- Anonyymi
Eilen meni nikki ja vähän aikaa bannissa, kyllä kyrsi ja oli pirullinen tilanne.
- Anonyymi
Kepu on saanut ansioittensa mukaisesti. Kun vuosikymmenet on laittanut veronmaksajien rahat eniten tappiota tuotavien toimintojen tukemiseen , on romuttatut maamme talouden ja hyvinvoinnin.
Nyt onkin sitten aika romuntua myös Keskustapuolueen talous ja hyvinvointi. - Anonyymi
Niin kyrsii minuakin keskustalaisena se, että Väyrynen ei ole meidän Kakkos Kekkonen. Väyrynen on niin YYA mies ja vihaa länsimaita.
- Anonyymi
Nämä Turtiaisen jumalalliset kannanotot ovat tällä hetkellä repimässä puoluetta kahtia (taas kerran). Puolueen vaikutusvaltaisimpiin henkilöihin kuuluva Ilkka Tiainen teki aloitteen, että puolue erottaa Ano Turtiaisen puheenjohtajan paikalta. Ylimääräinen puoluekokous on kutsuttu koolle 6.2.2023, jossa tämä asia käsitellään. Äänioikeus on kuitenkin vain puolueen varsinaisilla jäsenillä, eli Turtiaisen valikoimalla pienellä sisäpiirillä.
Kommunismin historiaa tuntevat voivat jo arvata, miten tässä käy. Tiainen erotetaan puolueesta, ja retusoidaan pois kaikista valokuvista puolueen historiikissa. Sen jälkeen lähtee Janne Kejo vasemmistolaisine hengenheimolaisineen, yhteensä melko suuri osa puolueen jäsenistä. Mutta mihin he lähtevät? Popcornit esiin, tästä tulee jännittävää. - Anonyymi
Minua myös kyrsii, Kreml luotti Väyryseen omana miehenään ja Väyrynen oli uskollinen Neuvostoliitolle, sieltä tuli vaalirahaakin ilman vastikevaatimuksia keskustalle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40965Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612- 35604
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553