https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/d5f09566-d3bc-4da3-825f-32f8ba4c9573
Näin siinä käy kun populistipuolue sysätään hallitukseen, ja pitäisi kyetä yhteistyöhön ja kompromisseihin.
Yllättyikö joku, minä en
8
165
Vastaukset
Persujen kannatuksen lasku on väistämätön. Hallituksessa oleminen syö aina puoluetta. Populisteille tie on vielä kivisempi.
Kaiken keskellä on unohtanut se, että SDP:n kannatus nousi hallituksessa. Se ei ole tyypillistä.- Anonyymi
Jos demareiden kannatus muka nousi hallituksessa ollessa niin miksi se kannatus ei kestänyt
vaaleihin saakka? Siinä kannatuksessa oli velka nimistä ilmaa joka ei pysunyt demareiden
"ilmapallossa" Anonyymi kirjoitti:
Jos demareiden kannatus muka nousi hallituksessa ollessa niin miksi se kannatus ei kestänyt
vaaleihin saakka? Siinä kannatuksessa oli velka nimistä ilmaa joka ei pysunyt demareiden
"ilmapallossa"Et nyt ymmärrä. SDP sai juuri vaaleissa enemmän kansanedustajia kuin viimeksi. PS ja kok vain saivat enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ilmapallossa"Demareiden kannatus oli noussut edellisistä vaaleista, saivat nyt enemmän edustajia kuin viimeksi. Persuilla näyttää olevan suuria vaikeuksia hahmottaa oikeaa todellisuutta, kuten populistisilla huutelijoilla aina.
- Anonyymi
Hallitusta ei ole vielä edes muodostettu ja persujen lyttääminen alkoi jo. Mitä jos persut ei pääsekään hallitukseen, vaan sysätään sivuun viime hetkillä. Mikä silloin on tämän aloituksen tarkoitus???
Tässähän vasemmistopuolueet ovat sysänneet persut kokoomuksen ongelmaksi.
Jos ps onnistuu livahtamaan oppositioon, tavalla tai toisella, on sekin myös arvovaltatappio persuille. Niillä ei ole nyt kuin hävittävää tässä tilanteessa.
- Anonyymi
No, ilmastopolitiikka kelpaa persuille kun aletaan vihreän siirtymän sijasta puhua puhtaasta siirtymästä! Ei muuta kuin nimi muutetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398