https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009631381.html
Noita surmanloukkuja ei pitäisi päästää ollenkaan sisätiloihin.
Sähköauto räjähti Lahdessa
15
263
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ihmisiä varten.
- Anonyymi
ne pitää parkata CIAn suomi24-tiltujen tiltutehtaan parkkiin....
google-talon alle? - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17879696O
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sähköautot tulisi kieltää pikimmiten.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
littiumia käytetään erikois sytytys mekanismissa laukaisuus, myös,
- Anonyymi
*^
"LITIUMIA käytetään erikoissytytysmekanismissa `????????????? MIKÄ SANA EES ON laukaisuus, myös,"
T. AVAAJA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*^
"LITIUMIA käytetään erikoissytytysmekanismissa `????????????? MIKÄ SANA EES ON laukaisuus, myös,"
T. AVAAJA= laukaisuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
= laukaisuun
ei kun siinä luki laukaisuus
ei laukaisuun
- Anonyymi
Mihinkä ihmeen sisätiloihin, eihän kellään ole polttomoottoriautoakaan olohuoneessa?
- Anonyymi
Mitenkähän sitten kun vetyauto räjähtää niin parkkihallista ei ole kuin betonimurskaa jäljellä...
- Anonyymi
Cia sabotaasiko kyseehä vai jekku ?
- Anonyymi
"Räjähdyksen syttymissyytä selvitetään."
Eikö pitäisi olla, että "Räjähdyksen syytä selvitetään"? - Anonyymi
En ikinä osta sähköautoa. Olen niin kyllästynyt tähän punikkien ilmastoöyhötykseen.
- Anonyymi
Sähköautoja ei pidä kieltää, vaan sen sijasta sähköautojen käyttämään akkuteknologiaan on saatava rajoituksia.
Tiedossa on varsin hyvin, että Li-Ion tyyppiset akut ovat melkoisia palopommeja jos ne vaurioituvat ja menevät oikosulkuun.
Li-Ionin sijasta on olemassa muitakin akkutyyppejä esim. LiFePo4 jonka paloherkkyys on paljon pienempi kuin litium-ioniin perustuvilla akuilla.
Verkosta ei ole vaikea löytää esimerkkejä miten vauhdilla tuommoinen tavallisen patterinkin kokoinen Li-Ion paristo voi palaa, ja kun akun koko on mitoitettu henkilöautolle tai kuorma-autolle, tuon tyyppiset akut on todellisia pommeja joita on myös palokunnan erittäin vaikea sammuttaa.
Sähköteknologiaa ei pidä estää, vaan pikemminkin varmistaa se että akkuteknologia laitetaan ajantasalle, sitä varten kehitystyötä on tarkoitus rahoittaa, jos parempia ratkaisuja halutaan sitten rahaa pöytään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916