Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tapahtuu minuutissakin monta kertaa.
Yhtään oikeaa suhdetta ei ole koskaan ollutkaan, vain netti- ja kaukosuhteita. Nekin on joka kerta menneet kaavan mukaan, jossa mitä suurimmasta jumaloinnista ja söpöilystä kaameimpiin haukkumisiin ja suoranaiseen patologiseen raivoon. Tavarat lentelee ja särkyy. ONNEKSI ketään ei ole niinä hetkinä paikalla, sillä olen kuin raivohullu silloin.
Itsemurha voi käydä mielessä viis kuus kertaakin huonona päivänä, hyvänä päivänä on maailmanvalloittajan fiilis.
Mut raskasta tää välillä on
Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
262
3177
Vastaukset
- Anonyymi
Intistä suorat C:n paperit tästä syystä ja nyt eläkkeellä
- Anonyymi
Niin, aivan jospa minä olen ”erilainen nuori” ja kyselen tästä sinun aloittajan inttiajasta jotain johdattelevaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, aivan jospa minä olen ”erilainen nuori” ja kyselen tästä sinun aloittajan inttiajasta jotain johdattelevaa
Eipä siinä muuta kerrottavaa ole kun, että kutsunnoissa kävin löin psykiatrin paperin pöytäännja se oli siinä. Koskaan en sen lähempänä ole puolustusvoimia käyny. Ja aikaahan siitäkin on jo 26 vuotta, siis kutsunnoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siinä muuta kerrottavaa ole kun, että kutsunnoissa kävin löin psykiatrin paperin pöytäännja se oli siinä. Koskaan en sen lähempänä ole puolustusvoimia käyny. Ja aikaahan siitäkin on jo 26 vuotta, siis kutsunnoista
Niin, se on parempi päästää menemään kun siellä on kuitenkin niitä pyssyjä yms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se on parempi päästää menemään kun siellä on kuitenkin niitä pyssyjä yms
No sepä. En esim tässä mielentilassa tekis mitään, mutta.... kun mulla tulee se aggressio, en aidosti tiedä mitä sillon vois käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä. En esim tässä mielentilassa tekis mitään, mutta.... kun mulla tulee se aggressio, en aidosti tiedä mitä sillon vois käydä.
Kirjoitteletko mies usein vai tosi usein aggressiivisessa tilassa fantasiaa netin alustoille näistä aiheista? Onko historiaa muualtakin kuin Suomi24:lta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitteletko mies usein vai tosi usein aggressiivisessa tilassa fantasiaa netin alustoille näistä aiheista? Onko historiaa muualtakin kuin Suomi24:lta?
Aggressiivisessa tilassa pistän kämppääni "uuteen uskoon:" joten netin alustalla en sillon pyöri. Se ei ole mulle ihan helppoa ollu kun olen vuokralainen.
Ei niinä raivokohtauksen hetkinä juuri edes muista mitä tekee se on ikään kun pää pimenis. Se on niin niin silmitön viha ja raivo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
It:eel 30v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
It:eel 30v
50nen ätmi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aggressiivisessa tilassa pistän kämppääni "uuteen uskoon:" joten netin alustalla en sillon pyöri. Se ei ole mulle ihan helppoa ollu kun olen vuokralainen.
Ei niinä raivokohtauksen hetkinä juuri edes muista mitä tekee se on ikään kun pää pimenis. Se on niin niin silmitön viha ja raivoTarkoitatko mies sitä, että kun kirjoitat tänne esim yläkerran häiritsijästä, että joku tuolin vetäminen lattiaa pitkin yms aiheuttaa muistijälkiä jopa eri asunnoisss tms?
- Anonyymi
Toi ei ole epävakaa vaan adhl ja maanis depressiivinen nimellä ennen ollut niin sanottuja maanisia vaiheita ylikierrokset johtuu hormoneista aineen vaihdunnasta kuin lapsi joka syö sokeriegergiajuoma limsa humalan käy kierroksilla kunnes sokeri on kulutettu.Epävakaaksi on nimitetty väärin monia väkivallan UHREJA kiusattuja jotka saa joskus paniikkikohtauksen eli hyperventiloi hengitys hakkaa ylikierrokset.Se on konkreettinen kohtaus vartalossa sydän hakkaa ja hengitys hakkaa.Monet eläkkeelle työstä jääneet on väärin ymmärretty kun lääkärit vaihtuu sanotaan epäsosiaalinen epävakaa mutta oikeasti vain osa on oikein diagnosoituja sillä suurin osa on erittäin sosiaalisia on ystäviä on lemmikkejä on auttamistyötä on taidetta on opiskelua ei vähääkään epäsosiaalista.Osaa vaivaa huonommuuden tunne ettei kelpaa kun muut on kohdellut huonosti tai uhkaillut tai kiusannut koulu työpaikkakiusaajat.Monia on henkisesti kiusattu tosi pahasti uskonnoissa lahkoissa tai joskus puoliso on väkivaltainen ollut.Toisia on niin kiusattu työssä että perättömiä juttuja syytöksiä valheita juoruja.Sitten on tullut ristiriita mikä on totta mikä valetta.Uskontolahkot ei saisi kyllä mennä ihmisten asuntoihin että ne asiat pitää hoitaa omissa tiloissa.Muiden syyttäminen kaikesta mitä itsekin tekee on yleinen kiusaamisen laatu.Jos tavarat lentää joskus ei siihen kuole se on vain suuttumusta tosin syyttömiä ne tavarat siihen on.Kannattaa ostaa nyrkkeily pussi mihin puskee vihan tunteet.Epäsosiaalinen on lähinnä sellainen kun ei viihdy ihmisten seurassa ja on siksi ilkeä muille.Jos tuntuu että vihaa muita tai ei kestä tätä ilkeyttä niin voi muuttaa vaikka maalle omaan mökkiin.Tai kalastajaksi merelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostat heti nyrkkeilysäkin ja tennarit alat juosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi ei ole epävakaa vaan adhl ja maanis depressiivinen nimellä ennen ollut niin sanottuja maanisia vaiheita ylikierrokset johtuu hormoneista aineen vaihdunnasta kuin lapsi joka syö sokeriegergiajuoma limsa humalan käy kierroksilla kunnes sokeri on kulutettu.Epävakaaksi on nimitetty väärin monia väkivallan UHREJA kiusattuja jotka saa joskus paniikkikohtauksen eli hyperventiloi hengitys hakkaa ylikierrokset.Se on konkreettinen kohtaus vartalossa sydän hakkaa ja hengitys hakkaa.Monet eläkkeelle työstä jääneet on väärin ymmärretty kun lääkärit vaihtuu sanotaan epäsosiaalinen epävakaa mutta oikeasti vain osa on oikein diagnosoituja sillä suurin osa on erittäin sosiaalisia on ystäviä on lemmikkejä on auttamistyötä on taidetta on opiskelua ei vähääkään epäsosiaalista.Osaa vaivaa huonommuuden tunne ettei kelpaa kun muut on kohdellut huonosti tai uhkaillut tai kiusannut koulu työpaikkakiusaajat.Monia on henkisesti kiusattu tosi pahasti uskonnoissa lahkoissa tai joskus puoliso on väkivaltainen ollut.Toisia on niin kiusattu työssä että perättömiä juttuja syytöksiä valheita juoruja.Sitten on tullut ristiriita mikä on totta mikä valetta.Uskontolahkot ei saisi kyllä mennä ihmisten asuntoihin että ne asiat pitää hoitaa omissa tiloissa.Muiden syyttäminen kaikesta mitä itsekin tekee on yleinen kiusaamisen laatu.Jos tavarat lentää joskus ei siihen kuole se on vain suuttumusta tosin syyttömiä ne tavarat siihen on.Kannattaa ostaa nyrkkeily pussi mihin puskee vihan tunteet.Epäsosiaalinen on lähinnä sellainen kun ei viihdy ihmisten seurassa ja on siksi ilkeä muille.Jos tuntuu että vihaa muita tai ei kestä tätä ilkeyttä niin voi muuttaa vaikka maalle omaan mökkiin.Tai kalastajaksi merelle.
Ei ihan noin simppeliä kuin miltä diagnoosien sanat maallikkokielellä miellettynä kuulostavat. Esim. mainitsemasi persoonallisuushäiriöt paljon monimutkaisempia. Antisosiaalinen/epävakaa persoona ei yleensä olekaan eristäytynyt muista, eikä kyse myöskään ole paniikkihäiriöstä, joka on aivan eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostat heti nyrkkeilysäkin ja tennarit alat juosta.
Menköön itse tuo aloittajakahju nyrkkeilysäkiksi.
Kun tekijämies lyös, niin hän ei saa mitään rangaistusta.
Emme tarvitse raivohulluja tähän maahan. Ottakoon isän kädestä oikein kunnolla turpiinsa, eiköhän siinä ala oppimaan käytöstavat ja ajattelemaan ensin, jos jää henkiin säkin roolissa olon jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menköön itse tuo aloittajakahju nyrkkeilysäkiksi.
Kun tekijämies lyös, niin hän ei saa mitään rangaistusta.
Emme tarvitse raivohulluja tähän maahan. Ottakoon isän kädestä oikein kunnolla turpiinsa, eiköhän siinä ala oppimaan käytöstavat ja ajattelemaan ensin, jos jää henkiin säkin roolissa olon jälkeen.Käytöstavoista ei ole kyse vaan ihan sairaudesta.
Maalla huudellaan kun merellä on hätä. Ilman mitään tietoa.
On hyvä saada oikea lääkitys joka tasaa vuoristorata maista ja raskaaksi käyvää tunne-elämää., Ettei itsaria tarvisi miettiä. Ja jos jopa terapiaa saisi, sellaista laadukasta....
Kumoa löytäisit apua niin olisi helpompi olla! - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17880194l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lääkkeitä on kuutta eri sorttia
- Anonyymi
Jokin kaunis päivä kenties tästäkin tiedetään enemmän ja tähän kohdennetut lääkkeet, ei takaisinoton estämisellä tmv.
- Anonyymi
Kuinka talouspuoli Miltä vaikuttaa.
- Anonyymi
No ei häävi.. huoltahsn se seki aiheuttaa jatkuvaan
- Anonyymi
Onko ruokaa kaapissa?
- Anonyymi
Ei oo aina sitäkään kun huono hetki on
- Anonyymi
Kyllä kun ekana saa rahaa pitää ostaa ruokaa ja maksaa vuokra.
- Anonyymi
Omistatko asunnon?
- Anonyymi
En omista
- Anonyymi
Mt-ongelmat on vittumaisia. Epävakaus kuulostaa todella raskaalta taakalta kantaa mukana.
- Anonyymi
On joo. Pelottavinta kai on se tunne kun ei edes tiedä mitä samana päivänä käy. Vsikea selittää... siis ikään kun en olisi "minä" jotenkin välillä katoo koko minuus. Ja just seki että aamulla saattaa olla ilonen olo ja illasta miettii jo että ajanko kallioon ..ollu joskus jo auton ratissaki menossa mutta mieli muuttunnu taas matkan varrella takasin.
Ja en minä ees voisi suhteessa olla se, että kun raivostun oon ihan raivotautinen ja sen jälkeen, pelkään että voidin satuttaa toista sinä hetkenä.
viis kymmene minsaa siitä, niin oon ihan rauhallinen ihan kun mitään ei olisi tspahtunutkaanja ja pahimlillaan ne eri jutut sahaa monestikin päivässä olotilassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joo. Pelottavinta kai on se tunne kun ei edes tiedä mitä samana päivänä käy. Vsikea selittää... siis ikään kun en olisi "minä" jotenkin välillä katoo koko minuus. Ja just seki että aamulla saattaa olla ilonen olo ja illasta miettii jo että ajanko kallioon ..ollu joskus jo auton ratissaki menossa mutta mieli muuttunnu taas matkan varrella takasin.
Ja en minä ees voisi suhteessa olla se, että kun raivostun oon ihan raivotautinen ja sen jälkeen, pelkään että voidin satuttaa toista sinä hetkenä.
viis kymmene minsaa siitä, niin oon ihan rauhallinen ihan kun mitään ei olisi tspahtunutkaanja ja pahimlillaan ne eri jutut sahaa monestikin päivässä olotilassaSilleen vissiin Mikin ja Behmin tarina päättyi. Liikaa väkivaltaa.
- Anonyymi
Olikohan jotain julkisuuden henkilöitä.. Googlesta vaikka osviittaa ym. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viis kymmene minsaa siitä, niin oon ihan rauhallinen ihan kun mitään ei olisi tspahtunutkaanja ja pahimlillaan ne eri jutut sahaa monestikin päivässä olotilassaSulla on selkeästi minä: n rajat hauraat.
Se tekee muut ihmissuhteet mahdottomiksi, koska se on jatkuvaa lähestymis- etääntymistaistelua.
Halua lähelle ja sulautua toiseen, samalla se löheisyys on niin suuri uhka minä: n hajoamiselle, että alkaa taistella erilleen. Siksi valtavasti riitelyä, ristiriitaista toimintaa, haluaa sekä yhteen että erilleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viis kymmene minsaa siitä, niin oon ihan rauhallinen ihan kun mitään ei olisi tspahtunutkaanja ja pahimlillaan ne eri jutut sahaa monestikin päivässä olotilassaNo niin hermotautiset oikeasti tulee Jeesus apuun kun on tehnyt syntiä vääryyttä ollut paha ilkeä LOPUKSI PAHAN TEKIJÄN omatunto alkaa piipittää.ANTEEKSI HERRA JEESUS JUMALA ISÄMME LUOJAMME OLENKIN RIKKONUT JUURI SINUA VASTAAN SIKSI VOIN HUONOSTI.AMEN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin hermotautiset oikeasti tulee Jeesus apuun kun on tehnyt syntiä vääryyttä ollut paha ilkeä LOPUKSI PAHAN TEKIJÄN omatunto alkaa piipittää.ANTEEKSI HERRA JEESUS JUMALA ISÄMME LUOJAMME OLENKIN RIKKONUT JUURI SINUA VASTAAN SIKSI VOIN HUONOSTI.AMEN.
Uskis, hae apua ittelles.
- Anonyymi
Se on elämää tunteen purkauksia olisi hyvä toki oppia hallitsemaan niiden takia saattaa joutua vaikeuksiin ja tuosta itsetujoisuudesta mainitessas kannattaa halita kenelle siitä puhut ja missä muodossa
- Anonyymi
En minä siitä kovin monelle rlämäni aikana ole puhunu, kun ei ole mitään tuttuja tai piirejä ympärilläni koskaan ollutkaan. Ammattilaisille joskus. Mutta sekin itsetuhon ajatus tulee spontaanisti. En voi tietää hetkeä millon se on niin ahtaalla.
- Anonyymi
Joillain käsittääkseni persoonallisuushäiriö voi ikää myöten helpottua, mulla se päinvastoin on sen kuin pahentunut vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillain käsittääkseni persoonallisuushäiriö voi ikää myöten helpottua, mulla se päinvastoin on sen kuin pahentunut vaan
väärät diagnoosit monella oikeasti. Monet hakee apua ahdinkoon psykeltä joka katsoo kaaviosta.Pitää kääntyä parannukseen.
- Anonyymi
Sen jälkeen se aggressiivisuus paheni kun menetin läheiseni. Ja hän oli tasan ainoa joka elämässäni oli. Voin sanoa kyllä suoraan etyä ainoa ihminen jota rakastanut, ketään en ennen sitä tai sen jälkeen ole rakastanut. Eikä minua ees kiinnosta toiset ihmiset sinällään. Alussa oli perus surua mutta vähitellen se aggressiivisuus nousi enempi pinnalle ja siinäpä se on ollu ja pysyny
Ainahan olen aggressiivinen ollu kun se kohtaus tulee, jo leikki-iässä ja koulussa. Ja persoonallisuushäiriö diagnoosi tuli virallisesti 14-vuotiaana- Anonyymi
Enkä minä ihmispaikkoihinnedes mene. Minimoin riskit etten kilahda jossain. Pahsna päibänä ylimielinen katse vois yriggeröidä vaikka, en tiedä
Kauppa/apteekki muuten 24/7 sisällä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä ihmispaikkoihinnedes mene. Minimoin riskit etten kilahda jossain. Pahsna päibänä ylimielinen katse vois yriggeröidä vaikka, en tiedä
Kauppa/apteekki muuten 24/7 sisälläSiitäkö ätmi nämä johtuvat nämä liikaa kertojia - aloitukset, että täysin tuntematon aiheuttaa jotain häiritsevää oloa sinulle?
- Anonyymi
Ei sitä voi oikeen ees kuvailla että miten sittten hyvä päivä on oikessti hyvä. Niistä on oppinu nauttimaan tunnetil8jen sahatessa
- Anonyymi
Onhan tuossa näkyy joo monenlaista
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00994 - Anonyymi
Hankkist ennen jonkun niin päättäessä, olisi
Riemurajaton - Anonyymi
Sen takiahan ei mitään suhdetta ole pystynykään muodostamaan ja sen huomaa jo netissä. Että kun toista ei voi hallita,niin arvaa jo ennakolta millaseksi se touhu aina kehittyy. Jokainen kiintymyssuhde päättyy veriseen riitaan huutoon ja raivoon. Ei yleesä se toinen osapuoli kun se ei saa suunvuoroa minun tekstiryöpytykselle. Mikä on hirvittävä määrä solvauksia ja raivoa
Satoja viestejä yössä yms- Anonyymi
Osaltaan se onki semmosta kollektiivista se viha en tiedä. Koska eipä oo vastaan vielä tullu yhtään jota voisi hallita
- Anonyymi
Kyllä mies toteutat itseäsi tässäkin ketjussa riitelemällä itsesi kanssa eikä tuostaKAAN alapuolella olevasta kakkaemojidialogista ihan tule järkeville ihmisille sitä fiilistä, että siinä kaksi eri kirjoittajaa kirjoittelisi
- Anonyymi
Kuinka monta ihmistä olet jo särkenyt, sekä heidän elämänsä.?
- Anonyymi
Joo rakkaus ei vaadi mitään ei tee pahaa ei pakota.
- Anonyymi
Se onki jotenki kornia kun tiedättekö tietää tekevänsä itsepetosta, eli että sanoo "joojoo saat anteeksi" vaikka todellisuudessa ne on vain sanoja eikä anteeksi voi antaa, ja nostan kaikki vanhat jo muka käsitellyt keissit aina uudessa riidassa uudelleen esiin
Minun näkökulmasta se jokainen uus riita vaan paiduu se on tavallaan se mistä joku vanha asia alkoi ja uutta pskaa kasaantuu päälle.
Ja viha sen kun voimistuu
Ja tarkotan nyt ihan sitä jo pelkästään, että kilahdan kos toinen on vaikka puhunu toiselle netissä minysta salaa- Anonyymi
Siinä toteaa että,no just! Tääki on kuten muut.
- Anonyymi
Miten tän sanottas...en kiinny tavallaan ihmiseen mutta tunteeseen, että on joku. Ja jos se joku uhkaa minua sitä kautta, että puhuu muille niin mulla sekoaa kontrolli, raivostun heti
- Anonyymi
Thaimaasta voi hakea orjan jolle maksaa ruuan asunnon.
- Anonyymi
Mulla on siis tosi joustamaton ja ehdoton käsitys mitä olisi parisuhde. Tiedän ettei se toteudu koskaan ja se ottaa kääpään niin lujaa ettet uskokaan.
- Anonyymi
Ideaali on se, etyä toinen toimii 100% minun sanojen mukaan eikä tee mitään selän takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ideaali on se, etyä toinen toimii 100% minun sanojen mukaan eikä tee mitään selän takana
Joo nyt alkaa ottamaan kupoliin jo sen verran tämä aihe kun taas nousee mieleen yks riita niin annanpa olla
- Anonyymi
Miksi et vaan hyväksy, että olet pahasti luonnehäiriöinen etkä koskaan voi elää minkäänlaisessa parisuhteessa, et lähi etkä kaukosuhteessa.
Mikä sen hyväksymisessä on niin vaikeaa? Olet vaarallinen muille ihmisille, myös itsellesi, koska aggressiivisuutesi on niin voimakasta etkä mitenkään pysty sitä hallitsemaan. Silloin on oltava realistinen eikä hakeuduttava mihinkään suhteeseen.
Aivan kuin tarttuvia tauteja sairastavien on pysyttävä erillään muista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Mieti asia toisin päin.
Että joku vaatii saman ideaalin mukaan, että sinä toimit 100 % hänen sanojen mukaan.
Eli.
Niinhän ei eletä eikä toimita.
Sinä et kestä sitä että toinen ihminen on erillinen. Haluat pois sen rajan ja siten ikäänkuin sulautua ja sulauttaa se toisen itseesi, silloin se toinen on täysin kontrolloitu eikä voi jättää sinua.
Tuo on se ösykologinen mekanismi, tai tulkinta.
Se fysiologinen selitys lienee, että sinulla on aivojen toimintahäiriö, jonka vuoksi tietyt signaalisubstanssit eivät neutraloidu ja tasaannu normaalisti vaan alkaessaan virrata jatkavat vain lisääntymistä lähes psykoottiseen riehuntapisteeseen jolloin aivoissa on käynnissä täysi sota.
Eli aivosi reagoivat mitättömään ärsykkeeseen aktivoimalla koko taisteluarsenaalin sellaisella määrällä aggressiivisuutta aiheuttavaa signaalisubstanssivirtaa, että lopulta koko muu aivojen toimintakapasiteetti tilttaa.
- Anonyymi
Vttu sitä miettii useinki että jos tavallaan tietäs että kuoleman jälkeen varmasti on jotain, niin ottasin heti hengen iteltäni, mut se just kun eipä tuota tiedä.
Ja että se olus edes jonkinmoinen kosto niille keykä on perseilleet mutta olisko sekään riittävä nii ei voi tietää.
Mutta se että ei tiiä mitä rajan toisella puolen on tai onko mitään, ee estää ns kun on järjissään ettei oo joku psykoosu - Anonyymi
Voi kun minulla olisi kykyä ja osaamista auttaa teitä,niin miten mielelläni sen tekisin. Kaikki kärsivät on lähellä sydäntäni. En osaa muuta sanoa kun että sinussa on jumaluus,alkukipinä. Olet tullut tänne itseäsi haastamaan. Olet ollut niin varma että tähän pystyt,vaikka joku olisi sinua siitä toppuutellut . Hyvä sinä. Vahva olet ja rohkea. T.💩
- Anonyymi
Olet myös karmasi vanki. Saat takaisin sen mitä olet muille tehnyt. Itsari ei siltä sinua pelasta. Lykkää vaan saamisia eteenpäin. Ja kyllä kuoleman jälkeen elämä jatkuu. Jatkuu sillä miten ja mihin pyrit tässä elämässäsi. Sinulla oli ja on valta päättää. Käytä se viisaasti💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet myös karmasi vanki. Saat takaisin sen mitä olet muille tehnyt. Itsari ei siltä sinua pelasta. Lykkää vaan saamisia eteenpäin. Ja kyllä kuoleman jälkeen elämä jatkuu. Jatkuu sillä miten ja mihin pyrit tässä elämässäsi. Sinulla oli ja on valta päättää. Käytä se viisaasti💩
Prkele miten ottaa päähän tuommodet saatansn pulilutkat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jumalallinen kipinä. Olet hyvä. Se sinun kuuluu tässä elämässä oivaltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vtun lumpou syö lehmän v ttu stana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jumalallinen kipinä. Olet hyvä. Se sinun kuuluu tässä elämässä oivaltaa.
Olen niin vihainen niille jotk ei minulle tätä kertoneet,että pitää itse hoksata. Aivan liian kaua kärsin että hoksasin. Nyt kerron eteenpäin💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kuolemaa kannattaa selvittää mitä on pahaa tehnyt tai rikosta tai joku on itselle tehnyt että oikaisee asioita.
- Anonyymi
Haluuks nähä mitä on raivohulluus hermannissa näät ellet joudu tilille skidiprovoist jo aiemmin K
- Anonyymi
Työnä sinä mongerteleva apina metrinen halko sisään perceestäsi
- Anonyymi
Ja syvälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnä sinä mongerteleva apina metrinen halko sisään perceestäsi
Uhoamises saa aikaan vaa sen et sut haluu nähä silmäst silmää K mies käski sanoo terkkui jouduit vissiin muuttaa jyskylästä joskus veke ku alko pelottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhoamises saa aikaan vaa sen et sut haluu nähä silmäst silmää K mies käski sanoo terkkui jouduit vissiin muuttaa jyskylästä joskus veke ku alko pelottaa
Vtun apina en asu lähellkään jyväskylää.
Mikäs vtun paksläjä siellä oikeen turpaasa aukoo? Tuuhan tänne oven taa pälättämään ja vieläpä oikealle paikkakunnalle, niin katotaan stana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vtun apina en asu lähellkään jyväskylää.
Mikäs vtun paksläjä siellä oikeen turpaasa aukoo? Tuuhan tänne oven taa pälättämään ja vieläpä oikealle paikkakunnalle, niin katotaan stana!Et enää asukkaa kiitti kutsusta menee pari tuntia ja K miehelt pusui
- Anonyymi
Olette hyviä! Olette pala Jumalaa.. olkaa sen arvoisia! Arvostakaa ja kunnioittakaa itseänne. Ja toimikaa sen mukaan T 💩
- Anonyymi
Onko Putin pala jumalaa?
Oliko Saddan Hussein pala jumalaa?
Muhammed?
Mielenkiintoinen jumala sinulla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Putin pala jumalaa?
Muhammed?
Mielenkiintoinen jumala sinullaOkei myönnetään. Todellisuudessa uskon yksisarviseen 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei myönnetään. Todellisuudessa uskon yksisarviseen 💩
Joku taas kakkista maalittaa💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Putin pala jumalaa?
Muhammed?
Mielenkiintoinen jumala sinullaOli ne. Eivät vain sitä oivaltaneet ja siksi paljon pahaa teki. Toivottavasti Sinä ymmärrät etkä yhtä typerä ole💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Putin pala jumalaa?
Muhammed?
Mielenkiintoinen jumala sinullaMielenkiintoiset kliseet sinulla, taisit tuossa aiemmin aamulla johdatella trolliätmiä samalla tavalla kuin puristaen tästäkin ketjusta edes jotain irti näennäisen intellektuellilla ja rauhallisella otteella jos ja kun muut kerro lisää- höpötykset ei tuottaneet satoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ne. Eivät vain sitä oivaltaneet ja siksi paljon pahaa teki. Toivottavasti Sinä ymmärrät etkä yhtä typerä ole💩
Jos mulla olis yhtä paljo massia ja valtaa, niin tekisin paljon enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ne. Eivät vain sitä oivaltaneet ja siksi paljon pahaa teki. Toivottavasti Sinä ymmärrät etkä yhtä typerä ole💩
Sehän on unelma, jos sulla olis ydinaseet ja rajaton valta armeijaan. Unelma hallita maailmaa ja tuhota se mistä et pidä ja muokata se mieles mukaan.
Tiiän tasan tarkkaan, että miten tämä pall8 ja kansat muuttus jos minä olisin Putin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin tekee oikein eli tuhoaa, mutta..... mutta väätästä suunnasta. Kohterna pitäs olla eri valtiot ei Eurooppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku taas kakkista maalittaa💩
Kyllä näkee ilman ammattilaisen papereita tai lisenssiä, että kakkis olet sinä ätmi itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin tekee oikein eli tuhoaa, mutta..... mutta väätästä suunnasta. Kohterna pitäs olla eri valtiot ei Eurooppa
Miksi kes kustelu lainehtii politiikassa?
Katsokaa alku, otsikko, aihe 🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei myönnetään. Todellisuudessa uskon yksisarviseen 💩
🦄 Raamatussa yksi sarvi on mesopotania
- Anonyymi
No tänne ei paljo kannata purkautua. Täällä olevat tyypit saa kenet vaan itsarin partaalle, mieluummin lue muita saitteja tai jotain
- Anonyymi
Kirjoittajan on yritettävä hyväksyä realiteetit ja elettävä elämänsä niiden raamien ja rajoitusten mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittajan on yritettävä hyväksyä realiteetit ja elettävä elämänsä niiden raamien ja rajoitusten mukaan.
Niin persoonallisuushäiriöhän on tosi tosi vaikea yleensäkin hoitaa ja jos ap:lla on se ollut, niin kuin ymmärsin vuosukymmeniä, se ei siitä mahda enää muuttua mihinkään. Sen kanssa vaan pitää koettaa tulla toimeen. Helppoa se ei ole tietenkään.
Joskus nuo häiriöt on helpohkoja, ja voi olla työelämässäkin, mutta border-line on kyllä usein hankalampi persoonallisuushäiriö, eli siis epävakaa p.häiriö, meidän tautiluokituksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin persoonallisuushäiriöhän on tosi tosi vaikea yleensäkin hoitaa ja jos ap:lla on se ollut, niin kuin ymmärsin vuosukymmeniä, se ei siitä mahda enää muuttua mihinkään. Sen kanssa vaan pitää koettaa tulla toimeen. Helppoa se ei ole tietenkään.
Joskus nuo häiriöt on helpohkoja, ja voi olla työelämässäkin, mutta border-line on kyllä usein hankalampi persoonallisuushäiriö, eli siis epävakaa p.häiriö, meidän tautiluokituksessa.Näiden parissa meinaan itsekin askarrellut yli 20 vuotta työn puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus nuo häiriöt on helpohkoja, ja voi olla työelämässäkin, mutta border-line on kyllä usein hankalampi persoonallisuushäiriö, eli siis epävakaa p.häiriö, meidän tautiluokituksessa.Onhan lääkkeitä nykyään joka lähtöön, muuten, millainen lapsuus sinulla oli, olis mielenkiintoista tietää!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan lääkkeitä nykyään joka lähtöön, muuten, millainen lapsuus sinulla oli, olis mielenkiintoista tietää!?
Mullon 6 eri lääkettä
Snri, bentsoa, unilääkettä jne jne
Ollu jo vuosikymmenet. Ja niitten turvin kai yleesäki elossa vielä että sikäli toimii joo.
Lapsuus oli mitä oli, jos sitä edes oli. Onnellista aikaa tavallaan mutta pelon huolen ja sairauksien ympärillä kaikki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan lääkkeitä nykyään joka lähtöön, muuten, millainen lapsuus sinulla oli, olis mielenkiintoista tietää!?
Turha jauhaa lapsuutta kun on noin pahat toimintahäiriöt.
Miksi ihmisillä on persoonallisuushäiriöitä? No onhan sitä yritetty tutkia.
Aika pitkälle perinnöllistä, samoissa suvuissa havaittu ene9mmän jne.
Ja tietysti jos joutuu kasvamaan borderlineidin ja narsisti isän lapsena niin ei se helppia lapsuutta saati aikuisuutta tarkoita.
Tuohon päälle vielä sokeri ja tietyt muut ruoka aineet jotka pahentavat aivojen toimintahäiriöitä. Todettu mm autismia tutkittaessa. Veren sokerin heittely lisää aggressiivisuutta minkä useimmat sokeritautia tai sen esiastetta sairastavat ovat huomanneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tietysti jos joutuu kasvamaan borderlineidin ja narsisti isän lapsena niin ei se helppia lapsuutta saati aikuisuutta tarkoita.
Tuohon päälle vielä sokeri ja tietyt muut ruoka aineet jotka pahentavat aivojen toimintahäiriöitä. Todettu mm autismia tutkittaessa. Veren sokerin heittely lisää aggressiivisuutta minkä useimmat sokeritautia tai sen esiastetta sairastavat ovat huomanneet.Mulla oli tapsnq vaan katsella kun koppakuoriainen, muurahainen kastemato ja hämähäkki otti mittaa lasipurkeissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirrrveeee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiden parissa meinaan itsekin askarrellut yli 20 vuotta työn puolesta.
No siehä sälli oot.
Ootko ihan vanhanliiton yo-sairaanhoitaja 2 vuotta opistotasolla ja erkoistuminen 1.5 vuotta ?
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus nuo häiriöt on helpohkoja, ja voi olla työelämässäkin, mutta border-line on kyllä usein hankalampi persoonallisuushäiriö, eli siis epävakaa p.häiriö, meidän tautiluokituksessa.Tiesittekö että uskonnoissa mm.hellarit babtistit lestat laitetaan ihmisiä saatanalle oletetuista synneistä kuten musiikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon päälle vielä sokeri ja tietyt muut ruoka aineet jotka pahentavat aivojen toimintahäiriöitä. Todettu mm autismia tutkittaessa. Veren sokerin heittely lisää aggressiivisuutta minkä useimmat sokeritautia tai sen esiastetta sairastavat ovat huomanneet.Esimerkiksi Raiskaus on yksi syy moniin sairaslomiin ja ruumiilliset vammat.
- Anonyymi
Sä taidat kätkeä sun hymyn ja naurun taakse paljon pahaa oloa ja kaltoinkohtelua.
- Anonyymi
Hymyn ja naurun?? Eipä oo tänään juurikaan hymyilyttäny.
Mutta en tiedä. Varmaankin.
Enkä tiiä juurisyytä sillekään mistä kumpuaa se järjetön raivo ja viha. Ja kuten tuossa yhelle kirjotinkin, jos olisin joku hallitsija tietäsin tasan tarkkaan miten asiat muuttus. Mutta toki, se on vaan fantasiaa. En ole hallitsija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyn ja naurun?? Eipä oo tänään juurikaan hymyilyttäny.
Mutta en tiedä. Varmaankin.
Enkä tiiä juurisyytä sillekään mistä kumpuaa se järjetön raivo ja viha. Ja kuten tuossa yhelle kirjotinkin, jos olisin joku hallitsija tietäsin tasan tarkkaan miten asiat muuttus. Mutta toki, se on vaan fantasiaa. En ole hallitsija.Kyllä myönnän että voimakasta ihmisvihaa koen ajoittain. Välistä en. Mutta väl7stä kyllä paljokin. Se tulee ja menee
- Anonyymi
Mistä päättelet, että tämä avoimesti vihainen mies olisi kaltoinkohdeltu?
- Anonyymi
Eli sama mitä kaikki ihmiset tekevät, " "kätkevät hymyn ja naurun taakse paljon pahaa oloa ja kaltoinkohtelua."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet, että tämä avoimesti vihainen mies olisi kaltoinkohdeltu?
Koska mä teen sitä samaa. Helppo hymyillä vaikka olis sisällä ihan vitun paha olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mä teen sitä samaa. Helppo hymyillä vaikka olis sisällä ihan vitun paha olla.
Kun kukaan ei ole koskaan välittäny. Saanu pärjätä aina yksin ja selviytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottapa..... minähän oon yksin 24/7 ja työnnän lähestyjät pois.
Mut mitään verkostoa mulla ei ole.....ei oo koskaan ollutkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luota keheenkään. Ympärillä on vain prkrleen pettureita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luota keheenkään. Ympärillä on vain prkrleen pettureita
Sama.
- Anonyymi
Näin on.
En ole siitä juuri kellekään kertonut. Olen joutunut työntämään sen pois ns normaalista päivätajunnasta ja näyttelemään eri rooleja.
Kukaan ei kestä kuulla niitä asioita, syitä, kuvauksia tapahtumista, mitä minulle on tehty ja mitä tapahtunut.
Seuraus / vaihtoehdot elää:
1. Että eheytyisin sillä hinnalla, että kumppani kärsii.
Riski tässä myös on, että kumppanin arvostus minua kohtaan laskee. Mitätöityy. Näkee minut vain ressukkana, sananmukaisesti, ja puukottaa selkään minua vastaan saamallaan tiedolla, kun tulee vastoinkäymisiä. Säälii ja inhoaa. Ihastus, rakastaminen loppuu.
2. Että jään ns kauas, loitolle, lasimuurin taakse, missä olen hyvin mestari näyttämään sitä naamaa ja täyttämään toiveita, mitä kulloinkin toivotaan. Vähän kuin valehtelua tai rahatonta huoraamista. Feikkiä. Sitä roolia ei myöskään jaksa loputtomiin ja lopetan suhteen yleensä itse ja lepään vuosia.
Yksinäisyys on tutuin olemassaolon moodini.
Huom. Enimmäkseen elämäni olen elänyt tätä teatterimoodia. Itseni unohtaen. Tämä on paljastus. Puhun totta.
Raskas ja surullinen teatterirooli on hymyillä, ymmärtää, miellyttää, suostua, olla se harmiton, hauska, suloinen, ihastuttava.
Unohtaa ja mitätöidä itsensä.
3. Kerran otin riskin, viime vuosina (sen ainoan kerran elämässäni), että pyrin käymään tätä itseni etsimistä, rehellellisyyden tietä ja lopetin miellyttämisen.
Lopputuloksena, että olin täysi katastrofi, pettymys, kuulemma kestämätön, sairas, hullu, en-haluttava, inhokki, dementikko jne.
Aikaa ja kärsicällisyyttä vain olisi tarvittu.
Kukaan ei oikeasti ole minua nähnyt ja rakastanut.
Minut jätettiin.
Tästä lähtien taas erakko.
Yritän jaksaa elää.
- Anonyymi
Aina on parantumisen mahdollisuus olemassa. Mut paransi eräästä vahvasta riippuvuudesta Jeesus. Se oli silti eräänlainen tutkimusmatka itseeni, jatkuu yhä. Mut otti aika yhtäkkiä pois multa erään riippuvuuden, johon jo luulin kuolevani. Silti se vaatii omien askeleiden ottamista
- Anonyymi
No minä olen jo luopunu sen suhteen mutta
- Anonyymi
Nojopas pahuuteen osui ja upposi💩
- Anonyymi
Putin jos olisin, nmellä olis jo maailmassa ydinsota. Olisi ollut jo vuoden. Enkä häviäisi tiiätkö. Se olisi ksikki tai ei mitään
- Anonyymi
Voisin kertoa ideani uudesta masilmanjärjestyksewtäkin. Sika-ajoin sodat vaan on vältyämättömyys.
Diktatuuri on se mikä pitäs olla kaikkialla. Niskuroijat hiöjennetään thats it - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin kertoa ideani uudesta masilmanjärjestyksewtäkin. Sika-ajoin sodat vaan on vältyämättömyys.
Diktatuuri on se mikä pitäs olla kaikkialla. Niskuroijat hiöjennetään thats itVenäjä on tämän hetken edistyksellisin maa, se ottaa elintilaa. Tosin toki väärästä päästä
- Anonyymi
Kerran sadassa vuoeessa syntyy joku suurmies, esim Hitler yms.
Nyt Putin jää historiankirjoihin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Putin jää historiankirjoihinOlin ihan kersa kun ihailin jo Hitleriä korkeintaan 11v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin ihan kersa kun ihailin jo Hitleriä korkeintaan 11v
Ja tulen ihailemaan ikuisesti. Sieg Heil!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diktatuuri on se mikä pitäs olla kaikkialla. Niskuroijat hiöjennetään thats itDiktaattorifantasiat on kontrollin ja rajojen kaipuuta. Tulis joku joka laittais rajat, auttais panemaan kaiken järjestykseen. . Aitajuisena toiveena, että ne ulkoiset rajat auttaa omaakin elämän hallintaa,
Jos on borderline häiriöitä tms suvussa, esim äidillä, niin se tietää usein ihan sekavaa ja turvatonta lapsuutta. Ja jos vanhemmilla on vielä päihteiden käyttöä niin lasten ei sellaisessa kodissa pitäisi edes kasvaa. Mutta niin vaan lukuisat lapset joutuvat kasvamaan. Ja aikuisuus on sitten mitä on.
Joku ihmisuhdekokeilu varhaisaikuisena, ei toimi, pettymyksiä, väkivaltaa, masennusta. Vähitellen kai eristäytymistä, sinkkuelämää. Parhaassa tapauksessa sopiva lääkitys auttaa jaksamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diktaattorifantasiat on kontrollin ja rajojen kaipuuta. Tulis joku joka laittais rajat, auttais panemaan kaiken järjestykseen. . Aitajuisena toiveena, että ne ulkoiset rajat auttaa omaakin elämän hallintaa,
Jos on borderline häiriöitä tms suvussa, esim äidillä, niin se tietää usein ihan sekavaa ja turvatonta lapsuutta. Ja jos vanhemmilla on vielä päihteiden käyttöä niin lasten ei sellaisessa kodissa pitäisi edes kasvaa. Mutta niin vaan lukuisat lapset joutuvat kasvamaan. Ja aikuisuus on sitten mitä on.
Joku ihmisuhdekokeilu varhaisaikuisena, ei toimi, pettymyksiä, väkivaltaa, masennusta. Vähitellen kai eristäytymistä, sinkkuelämää. Parhaassa tapauksessa sopiva lääkitys auttaa jaksamaan.No julkusesti en tosiaankaan tämän enempää lapsuuteeni mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diktaattorifantasiat on kontrollin ja rajojen kaipuuta. Tulis joku joka laittais rajat, auttais panemaan kaiken järjestykseen. . Aitajuisena toiveena, että ne ulkoiset rajat auttaa omaakin elämän hallintaa,
Joku ihmisuhdekokeilu varhaisaikuisena, ei toimi, pettymyksiä, väkivaltaa, masennusta. Vähitellen kai eristäytymistä, sinkkuelämää. Parhaassa tapauksessa sopiva lääkitys auttaa jaksamaan.Ei, päihteitä ei käyttänyt äiti eikä isäpuoli. Mutta äidillä oli 8 itsemurhayritystä. Lapsena ehdin estää niistä 2 yritystä. Toinen oli tehohoitoa vaativa ja läheltäpiti jutska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ihmisuhdekokeilu varhaisaikuisena, ei toimi, pettymyksiä, väkivaltaa, masennusta. Vähitellen kai eristäytymistä, sinkkuelämää. Parhaassa tapauksessa sopiva lääkitys auttaa jaksamaan.Eikä minulla ole ollu ainoaakaan suhdetta itselläni. Ei ole edes minkäänlaista kaveri/ystäväpiiriäkään. Ja sukulaidiin olen pannu välit poikki itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No julkusesti en tosiaankaan tämän enempää lapsuuteeni mene.
Identifioitko itsesi tällaiseksi autoritääriseksi supermaskuliiniksi? En halua esittää vahvoja väitteitä, mutta se tuntuu olevan ominainen piirre mm narsistisia piirteitä omaavilla miehillä, että ihaillaan tällaisia suurmiehiä ja ehkä samaistutaan heihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, päihteitä ei käyttänyt äiti eikä isäpuoli. Mutta äidillä oli 8 itsemurhayritystä. Lapsena ehdin estää niistä 2 yritystä. Toinen oli tehohoitoa vaativa ja läheltäpiti jutska.
Rankkaa on ollut lapsuutesi. Sanattomaksi vetää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diktatuuri on se mikä pitäs olla kaikkialla. Niskuroijat hiöjennetään thats itEi ollut puhe nyt maailmanjärjrstyksestä.
Katso otsikkoa typerys - moottoriturpa.
Pää kii.
Luo oma sivu ja oma otsikko.
Sinä se vasta syrjähtelevä seko olet. 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Putin jää historiankirjoihinMiten liittyy keskusteluun?
Aiheeseen?
Miten?
Vastaa idiot.
- Anonyymi
Eikö tuohon ole mitään lääkitystä joka tasapainottaisi oloa?
- Anonyymi
Onhsn mulla ollu lääkkeitä kolkyt vuotta varmaan.. vaihtunuki moneen kertaan. En kai muuten olisi elossakaan enää
- Anonyymi
Ensimmäiset pillerit taisi tulla jo 13-vuotiaana, jollen väärin muista niin Truxaleja olivat
- Anonyymi
Ei se joka päivä oo "epätadapainosta" mutta pahoina päivinä on ja sillon mirtin ittseni delaamusta
- Anonyymi
On kertomansa mukaan jo lääkityksellä.
Vaan kantsis varmaan puhua sen lääkärin kanssa, joskus masennuslääkkeet nimittäin itsessään aiheuttavat vaikeaa aggressiivisuutta. Tuo huomattu mm usa:ssa, paljon väkivallantekoja ja itsareitakin liittyen serotonia sääteleviin lääkkeisiin.
Ehkä joku psykoosin hoitoon käytetty lääke rauhoittaisi ja tasaisi paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kantsis varmaan puhua sen lääkärin kanssa, joskus masennuslääkkeet nimittäin itsessään aiheuttavat vaikeaa aggressiivisuutta. Tuo huomattu mm usa:ssa, paljon väkivallantekoja ja itsareitakin liittyen serotonia sääteleviin lääkkeisiin.
Ehkä joku psykoosin hoitoon käytetty lääke rauhoittaisi ja tasaisi paremmin.Ketipinor 100-200mg, eli psykoosilääkekin on, mut se on uneen nimenomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku psykoosin hoitoon käytetty lääke rauhoittaisi ja tasaisi paremmin.No 30min sitten otin bentson. Nyt alkaa olo rauhottua taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No 30min sitten otin bentson. Nyt alkaa olo rauhottua taas
No hyvä.
Kantsii pitää lääkkeistä päiväkirjaa.
Jos huomaa että samoihin aikoihin vuorokaudessa alkaa esim ärsyyntyminen lisääntymään niin se voi liittyä johonkin, vaikka nmasennuslääkkeeseen, joka otetaan aamulla. Osa lääkkeen vaikutuksesta tulee nopeasti, osa on viiveellä.
Helpompi selvitellä lääkärin kanssa kun on kirjoittanut muistiin sitä vointia muutamalta viikolta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä.
Jos huomaa että samoihin aikoihin vuorokaudessa alkaa esim ärsyyntyminen lisääntymään niin se voi liittyä johonkin, vaikka nmasennuslääkkeeseen, joka otetaan aamulla. Osa lääkkeen vaikutuksesta tulee nopeasti, osa on viiveellä.
Helpompi selvitellä lääkärin kanssa kun on kirjoittanut muistiin sitä vointia muutamalta viikolta.Joo. Eiköhä nää taas tule kuntoon. Kuuliaisesti oon syöny miyä on määtätty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se joka päivä oo "epätadapainosta" mutta pahoina päivinä on ja sillon mirtin ittseni delaamusta
Tuttu juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä.
Helpompi selvitellä lääkärin kanssa kun on kirjoittanut muistiin sitä vointia muutamalta viikolta.Luuletko, etteivät asianomaiset itse pidä kirjaa tai tiedosta?
Senkin opistohoitsu. 😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Oletko uhka yhteiskunnalle? Jonkinlainen hätähuuto tämä on koska valtakunnalliselle keskustelukanavalle kirjoitat
- Anonyymi
Voi veikkoset, olen kirjottanu vuosikausia.
Eihän samat ihmiset lue aina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi veikkoset, olen kirjottanu vuosikausia.
Eihän samat ihmiset lue ainaEt vastannut kysymykseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen
Totta hitossa kirjotan "valtakunnalliselke" kanavalle. Ainoa väylä 24/7 ihmisiin. Ei paperit minulle puhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta hitossa kirjotan "valtakunnalliselke" kanavalle. Ainoa väylä 24/7 ihmisiin. Ei paperit minulle puhu.
Ääriajattelusta kiinnostuneista pitää jokatapauksessa ilmoittaa viranomaisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jeesus ja sinä siinä alat hiillostaa vielä kaiken päälle ikään kun tässä ei oisi tsrperksi jo taakkaa
Mikäjän vtun sairaanhoutaja tai marttyyripappi se sinä luulet olevasi??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö kuule pskasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen
Jotenkin epäilen, että tulet koskaan saamaan ätmiltä sellaista tyhjentävää vastausta mitä haet anonyymipalstan poiminnoilla. Joskus sieltä kyllä tulee jopa totuudenmukaista juttua kun tarpeeksi kyselee, kuten tuossa ylempänä minkä pitäisi otantana olla ihan käypää jos on utelias tai muuta. Siksi se kiinnittää hieman huomiota, kun samaa keskustelua keskustelun sisällä koitetaan ikäänkuin vetää uudestaan kun tämä tuntuu olevan toistuva kaava ajoittain ja etenkin mielenterveyttä tai mielenhäiriöitä koskevissa aiheissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin epäilen, että tulet koskaan saamaan ätmiltä sellaista tyhjentävää vastausta mitä haet anonyymipalstan poiminnoilla. Joskus sieltä kyllä tulee jopa totuudenmukaista juttua kun tarpeeksi kyselee, kuten tuossa ylempänä minkä pitäisi otantana olla ihan käypää jos on utelias tai muuta. Siksi se kiinnittää hieman huomiota, kun samaa keskustelua keskustelun sisällä koitetaan ikäänkuin vetää uudestaan kun tämä tuntuu olevan toistuva kaava ajoittain ja etenkin mielenterveyttä tai mielenhäiriöitä koskevissa aiheissa.
Vinkkinä muuten, että se ei toimi ätmin päiväkirjamaisessa kirjoittelussa jos palaa aiheeseen myöhemmin jos saa kommenttiputken aikaan, eli pitää kysellä kuin viimeistä päivää ja vastauksia saattaa tulla paljonkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tommosten sinun kaltastesi takia täällä kärsii ihmiset, judt tommosten rolliakk8jen ja ikkunadta kyttääjien takia.
Sullskaan ei taida olla muuta elämää kun jossain suolmi24ssa jahdata gullia kun ei irl irtoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jeesus ja sinä siinä alat hiillostaa vielä kaiken päälle ikään kun tässä ei oisi tsrperksi jo taakkaa
Mikäjän vtun sairaanhoutaja tai marttyyripappi se sinä luulet olevasi???Päivystävä sairaanhoitaja ja velvollisuuteen kuuluu sekä hoitaa että ilmoittaa uhkista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten piäjän kuule leiläpes kiinni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivystävä sairaanhoitaja ja velvollisuuteen kuuluu sekä hoitaa että ilmoittaa uhkista
Arvasin. Just tommonen turhantätkrilevä tsntta. Minun adioihinhan sinä ET puutu.
EN OO PYYTÄNY TULEMAAN KOMMENTOIMAAN JETJUUNI JOTEN PSIN6HAN KUULE V TTUUN SIITÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivystävä sairaanhoitaja ja velvollisuuteen kuuluu sekä hoitaa että ilmoittaa uhkista
Uhkista! Ootko joku vtun sosiaal7demokraatti saatana??
Jätä minut ptkele rauhaan js ala vetää tästä jetjusta, epäpätevä pska - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teille vielä lidää liksaa ja tääällä sitä lsiskotellasn stana netissä! Ei oo huhupuhetta siis se teidän laiskuus. Sinunki palkasss 50% LIIKAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En arvosta tippaakaan rahanahneita psykopaatteja!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä kuullutkaan, että sairaanhoitaja päivystäisi ha ns hoitaisi suomi24:lla ettei olisi sellaisella jokin oma fantasia päällä tämän (moni)ammatillisuuden ja sen mahdollisuuksien suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onk8 ÄO sulls 80???? Vai veikkadinko yläkanttiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullon liikaa palkkaa ja oot laiska, häpeä ammatilles
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä kuullutkaan, että sairaanhoitaja päivystäisi ha ns hoitaisi suomi24:lla ettei olisi sellaisella jokin oma fantasia päällä tämän (moni)ammatillisuuden ja sen mahdollisuuksien suhteen
Siinä on kyllä sinänsä mielenkiintoinen ajatus, että joku spämmäisi esimerkiksi viranomaisverkostoon, että nyt on löytynyt uhka internetistä. Saattaisi olla itsellä reissun paikka lataamoon jos liikaa käärisi niitä hihojaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku leveeperceinen kahvinjuoja etkä töitäd viitdi tehdä, kulutat aijaa netisdä, EN arvosta tippaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä täsdä olet uhka Suomen potilaille. Vaihda kuule epäpätevä pska alaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda epäpätevä 💩💩💩 alaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä enää narsisti kirjittele ketjuuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
70% palkastas pois HETI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkaintonen 💩 joka luulee olevasa jumala, kuehan tantta uudestaan kirjasi jos ees vttu osaat lukea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on kyllä sinänsä mielenkiintoinen ajatus, että joku spämmäisi esimerkiksi viranomaisverkostoon, että nyt on löytynyt uhka internetistä. Saattaisi olla itsellä reissun paikka lataamoon jos liikaa käärisi niitä hihojaan
Ei ole pelkkä ajatus vaan ammattietiikkaan kuuluva velvollisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunge kuule etiikkasi hlvettiin stanan läskiperce. Eikö oo pska parempaa tekemistä.
Ootko joku vtun kommunisti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hlvetin retardi. Viimesen kerran: lakkaapa vastailemasta ketjuuni, vtun "sairaanhoitaja"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapu tapu
Onpa hyvin hoidettu. Onko ylpeä olo itsestäsi?
Et todellakaan ole sairaanhoitaja, et ainakaan pätevä. Häpeä.
T. Sairaanhoitaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on näitä multiosaajia. Joku narssissi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiseen ammattietiikkaan sinun mielestäsi esim netin plärääminen perustuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapu tapu
Onpa hyvin hoidettu. Onko ylpeä olo itsestäsi?
Et todellakaan ole sairaanhoitaja, et ainakaan pätevä. Häpeä.
T. SairaanhoitajaIhan ymmärrettävää, että oikeita sairaanhoitajia ottaa päähän tuollainen fantasia ja riena ammattikuntaa kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta voit ilmoittaa poliisille, jos koet että joku kirjoittelu täyttää ääriajattelun merkit esim kansanryhmää vastaan kiihottamisen suhteen tai muuta sellaista. On eri asia, että kannattaako näihin vinkkeihin sisällyttää voimakkaita päätelmiä esim kirjoittajan osalta, ettei käy ohraisesti kun nämä ilmoitukset kuitenkin pitää tarkistaa jos ihan varsinaisia rikosilmoituksia tarkoitat. Nettivinkkejä tulee varmasti pilvin pimein, että en osaa sanoa kuinka korkea tällainen tarkistuskynnys on ns nettipoliisien parissa ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää, että oikeita sairaanhoitajia ottaa päähän tuollainen fantasia ja riena ammattikuntaa kohtaan
Minä tarkoitin tuon rikkiviisaan "sairaanhoitajan" puheita. Mt-potilasta ei todellakaan käsitellä, kuten hän käsittelee. Mutta ei ole hoitaja, en usko. Rai on häpeäksi meille jos näin on.
Hoitaja kuuntelee kuuntelee ha kuuntelee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiseen ammattietiikkaan sinun mielestäsi esim netin plärääminen perustuu?
👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää, että oikeita sairaanhoitajia ottaa päähän tuollainen fantasia ja riena ammattikuntaa kohtaan
Minua nimenomaan ei ota päähän täällä mikään riena tai muu, vaan se, miten ammattitaidottomasti potilasta käsitellään.
Häpeä sinä "hoitaja". Meidän tehtävä on kuunnella.
T. Hoitaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta voit ilmoittaa poliisille, jos koet että joku kirjoittelu täyttää ääriajattelun merkit esim kansanryhmää vastaan kiihottamisen suhteen tai muuta sellaista. On eri asia, että kannattaako näihin vinkkeihin sisällyttää voimakkaita päätelmiä esim kirjoittajan osalta, ettei käy ohraisesti kun nämä ilmoitukset kuitenkin pitää tarkistaa jos ihan varsinaisia rikosilmoituksia tarkoitat. Nettivinkkejä tulee varmasti pilvin pimein, että en osaa sanoa kuinka korkea tällainen tarkistuskynnys on ns nettipoliisien parissa ym.
Näkee kyllä ettet sinä ainakaan ole mikään hoitaja. Taidat saada tyydytystä jotenkin siitä, että heikommilla menisi vielä heikommin?
Onko omassa piirissäsi ollut esim. alkoholisteja, huumeriippuvaisia, mt-potilaita muita?
Oletko itse jonkinlainen täydellisyys mielistäsi?
Joku rikas planttu määrittelemässä toisia, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on muutes varmaa, että jos sä ja kukaan teistä mua rupeaa uhkailemaan rikosilmotuksilla, niin minä teen myös sillon rikosilmitukden ja huom. Liitän mukaan psykiatrin laudunnon siihen, miten täällä k8hdellaan ja silleen. Se on varmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne lausunnot muuten merkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on muutes varmaa, että jos sä ja kukaan teistä mua rupeaa uhkailemaan rikosilmotuksilla, niin minä teen myös sillon rikosilmitukden ja huom. Liitän mukaan psykiatrin laudunnon siihen, miten täällä k8hdellaan ja silleen. Se on varmaa.
Ilman muuta sinun ätmi kannattaa tehdä niin vaikka ihan ennaltaehkäisevässä mielessä. Kuulostaa tyypilliseltä liittää oma potilaskertomus tähän ilmoitukseen. Siihen en ota kantaa kuinka palstaorientoituneista aiheista kukin terapiassa puhuu tai kirjoittaako lääkäri erikseen näin erityineitä lausuntoja. Toisten ehkä jopa pitäisi puhua siitä, mitä merkityksellisyyksiä keskustelupalstalla heille on. Olen aika varma, että edellinen kehoitusta meni eri osoitteeseen, mutta hyvä kun muistit ottaa itse kantaa tähän aiheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta sinun ätmi kannattaa tehdä niin vaikka ihan ennaltaehkäisevässä mielessä. Kuulostaa tyypilliseltä liittää oma potilaskertomus tähän ilmoitukseen. Siihen en ota kantaa kuinka palstaorientoituneista aiheista kukin terapiassa puhuu tai kirjoittaako lääkäri erikseen näin erityineitä lausuntoja. Toisten ehkä jopa pitäisi puhua siitä, mitä merkityksellisyyksiä keskustelupalstalla heille on. Olen aika varma, että edellinen kehoitusta meni eri osoitteeseen, mutta hyvä kun muistit ottaa itse kantaa tähän aiheeseen.
Psykiatrin lausunnoilla on aika iso merkitys missä vaan asiassa. Hänhän tuntee ja tietää potilaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään sinusta voisi kukin kohteesi halutessan tehdä rikosilmotuksen "ätmi" -termin käytöstä. Se näet on sulla vakiokäytössä täällä ja halveeraavassa sävyssä käytät sitä.
Tiesitkös, että minulla on termisi viljelyistä kuvakaappauksia pidemmältä ajalta.
Entäs jos teenkin sen itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään sinusta voisi kukin kohteesi halutessan tehdä rikosilmotuksen "ätmi" -termin käytöstä. Se näet on sulla vakiokäytössä täällä ja halveeraavassa sävyssä käytät sitä.
Tiesitkös, että minulla on termisi viljelyistä kuvakaappauksia pidemmältä ajalta.
Entäs jos teenkin sen itse.Kannattaa tehdä oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tehdä oikeasti
Let’s stuck the system together…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos teenkin sen itse.Bluffauksilla ei ole juurikaan pohjaa sinulla ätmi jolta löytyy tuhansittain dataa täynnä daamien huo*ritteluja ja skideihin kohdistuvaa pskaa nääs
- Anonyymi
Se on fifty-fifty. Täällä on turha lähteä rikosilmotuksilla pelottelemaan ja uhkaamaan, koska samalla mitalla nostetaan vastaan myös. 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bluffauksilla ei ole juurikaan pohjaa sinulla ätmi jolta löytyy tuhansittain dataa täynnä daamien huo*ritteluja ja skideihin kohdistuvaa pskaa nääs
Niinpä, en osaa ainakaan sitä nähdä kovin relevanttina, että sana ätmi johtaisi mihinkään ja varsinkaan jos omalta kontolta löytyy mitä löytyy. Jos oletetaan, että tämä rikosilmoitus johtaisi niin pitkälle, että suomi24n ylläpidon avulla lähdettäisiin setvimään asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on fifty-fifty. Täällä on turha lähteä rikosilmotuksilla pelottelemaan ja uhkaamaan, koska samalla mitalla nostetaan vastaan myös. 😌
Minä olen teidän molempien, sekä sinun ätmin että päivystävänä sairaanhoitajana esiintyvän asiaintoimittajan kohdalla sitä mieltä, että antakaa palaa vain. Hieman turhaa työtä se teettää, mutta loppunee alkumetreille, eli en koe moraalista ongelmaa kannustuksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, en osaa ainakaan sitä nähdä kovin relevanttina, että sana ätmi johtaisi mihinkään ja varsinkaan jos omalta kontolta löytyy mitä löytyy. Jos oletetaan, että tämä rikosilmoitus johtaisi niin pitkälle, että suomi24n ylläpidon avulla lähdettäisiin setvimään asiaa
Ätmi viittaa suoraan ATM-mieheen, eli alemman tason mieheen. Loukkaat sillä kunniaa kun röyhkeilet tuolla sanalla, sitä meinasin. ;) lopeta hyvän sään aikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bluffauksilla ei ole juurikaan pohjaa sinulla ätmi jolta löytyy tuhansittain dataa täynnä daamien huo*ritteluja ja skideihin kohdistuvaa pskaa nääs
Ja huom! Tähän, että ihan kuule vapaasti selvittele, minä en ole kumpaakaan ryhmää käsitellyt.
Siinä astutaan sitten jo perättömän syytöksen polulle ja se lankeaa omaan nilkkaan tulisen varmasti.
Jos minä.vielä kerranki sinut tapaan perättömiä syytöksiä viljelemästä, niin minä oikeasti pistän eteenpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen teidän molempien, sekä sinun ätmin että päivystävänä sairaanhoitajana esiintyvän asiaintoimittajan kohdalla sitä mieltä, että antakaa palaa vain. Hieman turhaa työtä se teettää, mutta loppunee alkumetreille, eli en koe moraalista ongelmaa kannustuksessa
Samaa kun että montako enkeliä tanssii nuppineulan päässä kun katoliset kiisteli 1200'-luvulla, ei vttu ootte kyllä noloja pentuja 😆😆😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huom! Tähän, että ihan kuule vapaasti selvittele, minä en ole kumpaakaan ryhmää käsitellyt.
Siinä astutaan sitten jo perättömän syytöksen polulle ja se lankeaa omaan nilkkaan tulisen varmasti.
Jos minä.vielä kerranki sinut tapaan perättömiä syytöksiä viljelemästä, niin minä oikeasti pistän eteenpäin.Eiköhän me kaikki täällä toivota että pistät eteenpäin. 16 vuotta ainakin olet täällä mesonnut ellet pitempään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän me kaikki täällä toivota että pistät eteenpäin. 16 vuotta ainakin olet täällä mesonnut ellet pitempään
Ai ätmittelijä on ollut 16 vuotta jo täällä. Ilmankos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onk8 ÄO sulls 80???? Vai veikkadinko yläkanttiin
Hoitsujen ÄO melko mitätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunge kuule etiikkasi hlvettiin stanan läskiperce. Eikö oo pska parempaa tekemistä.
Ootko joku vtun kommunisti?Monet hoitsut on läskejä kommunisteja tai ainakin wannabee, myös vihervasureita yltiöpäisiä maailmanpelastajia. 😅😅😅😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aines on niin mitäänsanomatonta.
Kaikki pääsee hoitsuksi 🤑🤑🤑🤑🤑🤑 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua nimenomaan ei ota päähän täällä mikään riena tai muu, vaan se, miten ammattitaidottomasti potilasta käsitellään.
Häpeä sinä "hoitaja". Meidän tehtävä on kuunnella.
T. HoitajaMiten kehtaat edes ääneen lausua ammattiasi. 😉
- Anonyymi
Se on saletti että jos sairawtudin vakaavaan sairauteen syöpä yms yms, niin tapoasin itseni heti. Sairaaloihin en aio jäädä mskaamaan.
Kun tulee 50v mittariin niin sitten joutaskin jo - Anonyymi
Jos jotain positiivista haluaa hakea. Niin sulla sentään on diagnoosi ja tiedostat itse kuinka käyttäydyt. Kannat vastuusi tietäen että et voisi olla parisuhteessa ainakaan tuossa kunnossa. Hatun nosto siitä. Kuinka moni mies tänäkin viikonloppuna raivopäisenä hakannut kumppanin tai miksi ei nainenkin.
- Anonyymi
En voisi en.
Ja se on yks asia mikä ottaa päähän.
Vaan..no can do. Ainoa kelke minusta näin voisi olla vaaraa, on minä itse. Ja sekin riippuu ihan päivästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voisi en.
Ja se on yks asia mikä ottaa päähän.
Vaan..no can do. Ainoa kelke minusta näin voisi olla vaaraa, on minä itse. Ja sekin riippuu ihan päivästä.Varmasti ottaa päähän. Hienoa kuitenkin että kerrot asiasta auttaa vähän ymmärtämään mitä käyt läpi. Ei varmasti ole helppoa elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ottaa päähän. Hienoa kuitenkin että kerrot asiasta auttaa vähän ymmärtämään mitä käyt läpi. Ei varmasti ole helppoa elämää.
Niin... sinoa ysse lypdi multa 2000e ja diis vähät mitä säästösdä ny ees oli
Enkä saa takas
Ja ...
Mullahan on itsetunto psperia. Ei se ole kunn8lla kehittyny mut uskallan myöntää sen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ottaa päähän. Hienoa kuitenkin että kerrot asiasta auttaa vähän ymmärtämään mitä käyt läpi. Ei varmasti ole helppoa elämää.
En oo k9skaan luotttanu oikeen keheenkään ja en vaan ymmärrä.... että miks just toi ihminen sitten tekee oetoksen joka sattuu iiin prkekeesti.
- Anonyymi
Kehenkään ei voi luottaa ei prkele keheenkään. Ympärillä on petturit. Istuu kun pirut olkapäillä. Sina ollasn ronkkimassa josko sais köyhän vähät eurotki viedä. Viekää prkrle tuhkatkin
- Anonyymi
Kaikki prkeleet on samanlaisia pettureita ja huijareita. Valehtelemassa koko ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki prkeleet on samanlaisia pettureita ja huijareita. Valehtelemassa koko ajan
Voi stanouden prkeleiden prkeleiden vttu!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii muistaa yks tärkeä asia: olet itse jotakuinkin samanlainen. Kuin ne kaikki muut joihin ei voi luottaa.
Saatat olla luotettavampi ja rehdimpi jossain tilanteessa kuin ihmiset keskimäärin. Mutta luultavasti olet kuitenkin suht samanlainen kuin ihmiset yleensä ovat.
Tärkeämpää ois selvittää miksi se toisten ihmisten luotettavuus tai ei luotettavuus on sinulle niin tärkeä asia? Mksi sillä on niin suurta väliä?
Mikset voi vain kohauttaa olkapäitäsi tyyliin so what?
Ja koska tiedät, ettet itsekkään voi olla aina niin luotettava, tai luottaa edes itseesi, niin kai se silloin on helppo tajuta etteivät muutkaan ihmiset voi.
Sitä paitsi, aggressiivisuus tekee sen, että muut yrittävät vain luovia, olla joutumatta toisen kiukun kohteeksi. Ei silloin voi sanoa.mitään selkeästi tai suoraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii muistaa yks tärkeä asia: olet itse jotakuinkin samanlainen. Kuin ne kaikki muut joihin ei voi luottaa.
Saatat olla luotettavampi ja rehdimpi jossain tilanteessa kuin ihmiset keskimäärin. Mutta luultavasti olet kuitenkin suht samanlainen kuin ihmiset yleensä ovat.
Tärkeämpää ois selvittää miksi se toisten ihmisten luotettavuus tai ei luotettavuus on sinulle niin tärkeä asia? Mksi sillä on niin suurta väliä?
Ja koska tiedät, ettet itsekkään voi olla aina niin luotettava, tai luottaa edes itseesi, niin kai se silloin on helppo tajuta etteivät muutkaan ihmiset voi.
Sitä paitsi, aggressiivisuus tekee sen, että muut yrittävät vain luovia, olla joutumatta toisen kiukun kohteeksi. Ei silloin voi sanoa.mitään selkeästi tai suoraan.Onko dinusta ok se, että sulta pyydetään lainasn 2000e ja huolell7sedti luvataan msksaa takas. Luvstaan monnesti uudestaan ja uudedtaan ja uudestaan, eikä makseta??
Olen kuulemma "rakas ystäbä"
Ja lsinasin vähistä hänen vuokraan ja lääkkeisiin.... ja minut petettiin näin.
Että päättele ite
Ja että mikdi raivoan nyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko dinusta ok se, että sulta pyydetään lainasn 2000e ja huolell7sedti luvataan msksaa takas. Luvstaan monnesti uudestaan ja uudedtaan ja uudestaan, eikä makseta??
Että päättele ite
Ja että mikdi raivoan nyt1,3v ja se on yhä maksamatta. "Rakad ystävä" joo.... joopajoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi, aggressiivisuus tekee sen, että muut yrittävät vain luovia, olla joutumatta toisen kiukun kohteeksi. Ei silloin voi sanoa.mitään selkeästi tai suoraan.Minä oon sen tyyppinen ihminen että jos lupaan vsikka soittaa klo 10.00 en doita 9.59 enkä 10.01. Ja siyä ootan muiltakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi, aggressiivisuus tekee sen, että muut yrittävät vain luovia, olla joutumatta toisen kiukun kohteeksi. Ei silloin voi sanoa.mitään selkeästi tai suoraan.En voi sNoa so what kun mullon 2000e kiinni en saa hetkeksikään adiaa piis päästä ennen kun rahani on mulla, toivon mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko dinusta ok se, että sulta pyydetään lainasn 2000e ja huolell7sedti luvataan msksaa takas. Luvstaan monnesti uudestaan ja uudedtaan ja uudestaan, eikä makseta??
Että päättele ite
Ja että mikdi raivoan nytOk. No, maksoit kalliit oppirahat. Jatkossa et enää lainaa. Mihinkään.
Kaipa se oli ajatellut maksaa takaisin, oikeasti niin ajatellutkin ja uskonut siihen itsekin. Kuten pikavippien ottajat tai pelurit. Pettävät itseään. Ja sitä kautta myös muita.
- Anonyymi
Ensiapukin kuoli.
- Anonyymi
Ja un7vaje tiettu rasittaa se on nytki yli 50t valveilla taas
- Anonyymi
100mg ketipinor on kun karkki. Eii oo tullu kahteen yöhön uni Jonkun se tainnuttaa heti. 200mg saan jopa ottaa mut en ota. Se taas tainnuttaa liikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100mg ketipinor on kun karkki. Eii oo tullu kahteen yöhön uni Jonkun se tainnuttaa heti. 200mg saan jopa ottaa mut en ota. Se taas tainnuttaa liikaa
No ei varmaan tuukkaan jos syö masennuslääkettä eli SSRI jotain sorttia.
Sivuvaikutuksena unettomuus ja aggressiivisuys.
Kannattais vaihtaa koko höskä johonkin psykoosin hoitoon käytettävään lääkkeeseen. Tulisi nukuttua eikä riehuttua. Koska rajapsykoottistahan tuollainen on. Mut lääkäreillä ei osaaminen aina tahdo riittää niin pitäytyvät samoissa vanhoissa mitkä aikoinaan on potilaalle määrätty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais vaihtaa koko höskä johonkin psykoosin hoitoon käytettävään lääkkeeseen. Tulisi nukuttua eikä riehuttua. Koska rajapsykoottistahan tuollainen on. Mut lääkäreillä ei osaaminen aina tahdo riittää niin pitäytyvät samoissa vanhoissa mitkä aikoinaan on potilaalle määrätty.No niin sepä.. vo7hsn noita kokeilla aina neuvotella.
En itekään ees muista että moniako on testattu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais vaihtaa koko höskä johonkin psykoosin hoitoon käytettävään lääkkeeseen. Tulisi nukuttua eikä riehuttua. Koska rajapsykoottistahan tuollainen on. Mut lääkäreillä ei osaaminen aina tahdo riittää niin pitäytyvät samoissa vanhoissa mitkä aikoinaan on potilaalle määrätty.Mutta... hybin m8nia
- Anonyymi
Kukaan Ei Koskaan - Vesterinen yhtyeineen
- Anonyymi
Mulla on ollu nettituttavuus 2v johon oon luottanu.... kuin.... kallioon ja ei enää. Aionoa jolleka voinut jakaa asiat ja... tadaa! Sitten pskaa silmille
Maailma romahti. Ja siinä pääsyy miksi oon niin prkeleen hajassa nyt. - Anonyymi
Eikä oo kyse erotiikasta
Ei. Vaan rehellisyydestä, asioiden uskoutumisesta, luottamuksta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä oo kyse erotiikasta
Ei. Vaan rehellisyydestä, asioiden uskoutumisesta, luottamukstaIhan kuten olet ottanut ihmisiin fyysistä välimatkaa niin kannattaa harjoitella myös sitä henkisen välimatkan ottamista.
Et sinä voi uskoa, toivoa tai vaatia, että ihmiset ovat tietynlaisia, esim luotettavia.
Kaikilla ihmisillä on erilaista sälää ja sotkua elämässään. Perittyä, opittua tai just meneillään olevaa. Moni joka osaa netissä kirjoittaa ja seurustella tosi henkevästi ja läheisesti, niin että melkein rakastuu, voi tosi elämässä olla todella tympeä, vastenmielinen, itsekäs ja ilkeä.
Myös ne, jotka ovat siirtyneet tästä ajasta, myös heillä on ollut heikkoutensa ja vikansa.
Eli muihin ihmisiin ei voi investoida rajattomasti luottamusta tai kiintymystä.
Jos niin tekee, pitää itse olla ihmisenä niin vahva ja kuitenkin erillinen, että ne toisen tekemiset eivät heiluta omaa maailmaa. Ne aiheuttavat pettymyksen, ehkä vihaa, suruakin. Mutta lopulta vain hyvin lyhyen ajanjakson verran ja niistä tunteista kuin koko ihmisestä voi sitten päästää irti.
Ihmisen heikoin lenkki on aivot. Muihin eläimiin verrattuina juuri ihmisen aivot ovat kehittyneet, ehkä liikaakin ja samalla monimutkaisuudessaan myös heikenneet.
Esim jos lapsena on joutunut kolariin, kaatunut tms ja lyönyt päänsä niin siitä voi seurata juuri esim niitä oireita, joista sinä kärsit. Eli hallitsematonta aggressiivisuutta ja persoonallisuushäiriö.
Ihminen voi myös muuttua, paitsi mt ongelmien niin infektioiden tai jonkun dementian esioireen vuoksi aivan toiseksi. Esim pelkkä virtsatietulehdus voi aiheuttaa iäkkäämmissä ihmisissä lähes psykoosin, näkö ja kuuloharhoja. Myös skitsofreniasta tullut lisää tutkimuksia, että taustalla voi olla viruksen fai infektion vaikutus.
Eli kun ottaa nämä asiat huomioon niin ymmärtää, ettei voi olla liian riippuvainen, henkisesti kuin muutenkaan, muiden ihmisten tekemisistä tai luotettavuudesta. Koska ihminen voi muuttua, yhtäkkiä. Tai vähitellen.
Voimme vain yrittää elää suht siedettävää elämää tämän yhteisömme sisällä ja pitää kanssakäyminen sellaisena, ettei se tuottaisi itselle eikä muille kärsimystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuten olet ottanut ihmisiin fyysistä välimatkaa niin kannattaa harjoitella myös sitä henkisen välimatkan ottamista.
Et sinä voi uskoa, toivoa tai vaatia, että ihmiset ovat tietynlaisia, esim luotettavia.
Kaikilla ihmisillä on erilaista sälää ja sotkua elämässään. Perittyä, opittua tai just meneillään olevaa. Moni joka osaa netissä kirjoittaa ja seurustella tosi henkevästi ja läheisesti, niin että melkein rakastuu, voi tosi elämässä olla todella tympeä, vastenmielinen, itsekäs ja ilkeä.
Myös ne, jotka ovat siirtyneet tästä ajasta, myös heillä on ollut heikkoutensa ja vikansa.
Eli muihin ihmisiin ei voi investoida rajattomasti luottamusta tai kiintymystä.
Jos niin tekee, pitää itse olla ihmisenä niin vahva ja kuitenkin erillinen, että ne toisen tekemiset eivät heiluta omaa maailmaa. Ne aiheuttavat pettymyksen, ehkä vihaa, suruakin. Mutta lopulta vain hyvin lyhyen ajanjakson verran ja niistä tunteista kuin koko ihmisestä voi sitten päästää irti.
Ihmisen heikoin lenkki on aivot. Muihin eläimiin verrattuina juuri ihmisen aivot ovat kehittyneet, ehkä liikaakin ja samalla monimutkaisuudessaan myös heikenneet.
Esim jos lapsena on joutunut kolariin, kaatunut tms ja lyönyt päänsä niin siitä voi seurata juuri esim niitä oireita, joista sinä kärsit. Eli hallitsematonta aggressiivisuutta ja persoonallisuushäiriö.
Ihminen voi myös muuttua, paitsi mt ongelmien niin infektioiden tai jonkun dementian esioireen vuoksi aivan toiseksi. Esim pelkkä virtsatietulehdus voi aiheuttaa iäkkäämmissä ihmisissä lähes psykoosin, näkö ja kuuloharhoja. Myös skitsofreniasta tullut lisää tutkimuksia, että taustalla voi olla viruksen fai infektion vaikutus.
Eli kun ottaa nämä asiat huomioon niin ymmärtää, ettei voi olla liian riippuvainen, henkisesti kuin muutenkaan, muiden ihmisten tekemisistä tai luotettavuudesta. Koska ihminen voi muuttua, yhtäkkiä. Tai vähitellen.
Voimme vain yrittää elää suht siedettävää elämää tämän yhteisömme sisällä ja pitää kanssakäyminen sellaisena, ettei se tuottaisi itselle eikä muille kärsimystä.Sitä sä et itse noudattanut.
- Anonyymi
Ainoa ihminen kehenkä ees vähän luotin niin vri rahat. Hyvää hyvyytyä annoin vuokraan ja lääkkeesiin ettei joufu ulos kämpästään.
Ja kiitos on tässä..
Mullon se ollu suurin periaste että rehellinen on oltava oli sitten mikä vaan..
Te ette ymmärrä mulla EI ole elämää..ri kaverin kaveria
Sos tilsntritten pelko rajaa etten pysty käydä kuin ksupalla pikaseen ja en voi mennä ettei pilvet tutise
Ja siihen tää prkrleen prrsoonallisuushäitiö
Ja vanhempsni on kuolleet jo.
24/7 katon näitä prkrleen seiniä
Oikeesti tulispa se syöpä vaikka
Vittuukos tässö - Anonyymi
Minä oon moninkertadesti rikkinäinen repale mutta uskallanpahan sen ääneen myöntää.
Paskaakos siinä menettää, koska se on fakta. - Anonyymi
Pistäähän se sapettamaan, että mieliki voi sairastua mutta......
Ksi mulla vois olla vielä tätäki pahemmin
Ohjenuorani se on se.
Eletään.. tulipa syö tai juopa
Otetaan pillerit niinkun lekuri määrää. Näin olen kuuliasedti tehny
Juonut en oo ikinään
Kun olisi 1 kappaletta luotettavaa ihmistä.
Ei en minä tarvitse erotiikkaa mulla ei tee ees mieli. Sen tekee jo lääkkeetkin että ei ole haluja- Anonyymi
Mutta sitkeä kaveri sinä olet.
Rohkeamminhan sinä puhut kuin moni ns itsevarmaksi itseään kehuva.
Oletkos sinä siihen ystävään yhteydessä vielä sitten? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos sinä siihen ystävään yhteydessä vielä sitten?Olen... silti.ksi se joskus msksaa
Mutta pettyny oon lyllä ja en tiiä mutta kun olen kiintyny jo häneen 2v ja tunnen ihmisenä. .
Siksi oon oottanu ja oottanu ja oottanu.m mullskin on vain vajaat voima t - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen... silti.ksi se joskus msksaa
Mutta pettyny oon lyllä ja en tiiä mutta kun olen kiintyny jo häneen 2v ja tunnen ihmisenä. .
Siksi oon oottanu ja oottanu ja oottanu.m mullskin on vain vajaat voima tKoska tiiän mitänon olla köyhä ja sairas ja silleen. Yritän avittaa toistaki
Mulle ne on isoja rahoja. Käytännösdä säästöt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tiiän mitänon olla köyhä ja sairas ja silleen. Yritän avittaa toistaki
Mulle ne on isoja rahoja. Käytännösdä säästöt.Faktahan on kumminki se, että tudkin kukasn olisi kaivannu jos olisin kuollu vaikka 2v sitten. Mietin mone kertasn tappaa itseni. Mutta toi tyyppi on voimavara. Tiiän että hänntaas ei kestäsi joscminä kuolisin, jiten sain syyn elää 2v sitten
Eli että. Ennemmin menköön rahat mutta ei noi välit katkea
Eli rnd kertaa elämäsdäni tunnen että joku edes välittää tosissaan ja minusra se tuntuu jopa oudolta. Se on kumma tunne että lopultaki lopultaki minunki kohalla, se että on jplleki jotain tiäkkö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos sinä siihen ystävään yhteydessä vielä sitten?Sitkoista on puhutella itseään ätmi näinkin perusteellisesti kirjoitustapoja muuttaen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitkoista on puhutella itseään ätmi näinkin perusteellisesti kirjoitustapoja muuttaen
Ehkä se hämää jotakin jos on tyhmä ihminen yhtälailla kuin sisäkumin illuusio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktahan on kumminki se, että tudkin kukasn olisi kaivannu jos olisin kuollu vaikka 2v sitten. Mietin mone kertasn tappaa itseni. Mutta toi tyyppi on voimavara. Tiiän että hänntaas ei kestäsi joscminä kuolisin, jiten sain syyn elää 2v sitten
Eli että. Ennemmin menköön rahat mutta ei noi välit katkea
Eli rnd kertaa elämäsdäni tunnen että joku edes välittää tosissaan ja minusra se tuntuu jopa oudolta. Se on kumma tunne että lopultaki lopultaki minunki kohalla, se että on jplleki jotain tiäkköNo mutta! Pidä kiinni hänestä ihan tosissaan. Hän välittää sinusta kovin. Mietipäs tosiaan sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se hämää jotakin jos on tyhmä ihminen yhtälailla kuin sisäkumin illuusio
Kolme kaljua istui aidalla silivatiseivaa silivatiseivaa ja yksi lensi pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta! Pidä kiinni hänestä ihan tosissaan. Hän välittää sinusta kovin. Mietipäs tosiaan sitä
Entäs jos pistät sille ystävälle nyt viestiä? Kerrot että oli kehno päivä ja olo. Ja elämä lähtee parempaan taas.joko on parempi olo?
- Anonyymi
Your argument is breaking the law breaking the law
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos pistät sille ystävälle nyt viestiä? Kerrot että oli kehno päivä ja olo. Ja elämä lähtee parempaan taas.joko on parempi olo?
Itseasias hän viestitti mulle ihan vartti sitte ehkää niin mull8n kylöä aika hitostiki parempi olo meinasin just että nyt alan hänen ksnsaan jutskata ja puidaan ruita läpi ja silleen niin
On paljo on parempi ooo.
Tuo se vaikutus hänesdä on minuun. Heti jotenki olo rauhaantuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasias hän viestitti mulle ihan vartti sitte ehkää niin mull8n kylöä aika hitostiki parempi olo meinasin just että nyt alan hänen ksnsaan jutskata ja puidaan ruita läpi ja silleen niin
On paljo on parempi ooo.
Tuo se vaikutus hänesdä on minuun. Heti jotenki olo rauhaantuuEli, etköhän mene nauti ystävän seurasta? Voiko sanoa jopa ystävän rakkaudesta. Hän on se sinun henkilö joka kyllä välittää. Me vaan ollaan palstan perus pöllöjä. Mutta aina on kiva jos voidaan edes hetken kuilkea rinnalla. Parempaa kesää sulle ja ystävälle, vai mitenkä? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli, etköhän mene nauti ystävän seurasta? Voiko sanoa jopa ystävän rakkaudesta. Hän on se sinun henkilö joka kyllä välittää. Me vaan ollaan palstan perus pöllöjä. Mutta aina on kiva jos voidaan edes hetken kuilkea rinnalla. Parempaa kesää sulle ja ystävälle, vai mitenkä? 😊
Niin... kyllä sevon syy minun elämänhsluun ja kaikeen . On kumminki oaras ihminen jonka oppinut s tuntemasn
Niin tsidan mennä tästä niin, kun luvattiin houtaa välit perusteellisesti
kiitos samoin sullekki - Anonyymi
Eli otetaan ne lääkkeet vaikka mieskunto menisi eikö yläpuolen funktionaalisuus ole tärkeämpi asia, luulisi näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli otetaan ne lääkkeet vaikka mieskunto menisi eikö yläpuolen funktionaalisuus ole tärkeämpi asia, luulisi näin
Niin siihen käsitykseen jäin minäkin, että eipä hällä edes ollut niitä haluja. Ovat platonisessa suhteessa kaiketi ystävänsä kanssa ja hyvä näin, että on joku elämässä. En ehtiny kysyä että onko ystävälläkin jokin mt pulmia. Mutta eipä se toki mulle kuulu, olisi vaan kiinnostanut tietää ja jutella lisääkin 🙎♂️🤔
Vai oletko ketjun ap vielä täällä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siihen käsitykseen jäin minäkin, että eipä hällä edes ollut niitä haluja. Ovat platonisessa suhteessa kaiketi ystävänsä kanssa ja hyvä näin, että on joku elämässä. En ehtiny kysyä että onko ystävälläkin jokin mt pulmia. Mutta eipä se toki mulle kuulu, olisi vaan kiinnostanut tietää ja jutella lisääkin 🙎♂️🤔
Vai oletko ketjun ap vielä täällä?En ole ketjun AP kuten ätmi ihan hyvin tiedät. Kunhan vain kommentoin ohi mennen typerryttävää kärpäsen ampumista tykillä paremman matskun puutteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ketjun AP kuten ätmi ihan hyvin tiedät. Kunhan vain kommentoin ohi mennen typerryttävää kärpäsen ampumista tykillä paremman matskun puutteessa
Mikä kansankynttilä se tämä ätmittäjä on??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kansankynttilä se tämä ätmittäjä on??
ÄTM = Älyttömän Tyhmä Mies
- Anonyymi
Ei kais siinä.päibä kerrallaan v ain sitten
Anteeksi jos jonkun tunteita loukkasin - Anonyymi
Epävakaata persoonallisuutta ei ole olemassakaan. Muualla kuin omassa mielikuvituksessasi.
Persoonallisuushäiriöitä, mielenterveyshäiriöitä eikä mielisairauksia ole olemassakaan. Psykiatria on pseudotiede, uskonto, joka teeskentelee olevansa osa vakavasti otettavaa lääketiedettä imitoimalla lääketiedettä.
Psyyken häiriöihin liittyvät diagnoosit ovat keksittyjä hatusta vedettyjä mielikuvituksen tuotteita. Ne päätetään äänestämällä. Joku ehdottaa että tämä on psyyken häiriö, sitten kysytään kuka kannattaa ajatusta käsi pystyyn, ja sitten se vain lisätään mielenterveysdiagnostiseen järjestelmään kun tarpeeksi moni on äänestää puolesta.
Jos auktoriteettihaho asiantuntija väittäisi sinulle että sisälläsi piileskelee demoni, joka aiheuttaa kaikki elämäsi ongelmat, uskoisit senkin välittömästi. Opettelisit suggeroimaan itsesi kuvittelemaan itsellesi kaikenlaisia merkkejä sisälläsi elävän demonin olemassaolosta. Seuraisit ja arvioisit omaa käytöstäsi kuin ulkopuolisena ihmisenä ikään kuin itselläsi ei olisi osaa eikä arpaa siinä miten käyttäydyt, eikä mitään vaikutusvaltaa siihen miltä sinusta tuntuu.
Samaa voit soveltaa harhakuvitelmaasi epävakaasta persoonallisuudesta.- Anonyymi
Psykiatrit ovat ammattilaisia, sinä olen ei mitään bittiavaruudessa.
Lottoapa ketä uskotaan. - Anonyymi
Ne on sairauksia siinä missä syöpä tai diabetes. Vai onko nekin sinusta kunmitussairauksia?
Ijmeellisesri olet jääny keskiajalle ja skipannu tieteen - Anonyymi
Taidat olla katkera opiskrelija, jota ei valittu lääkikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla katkera opiskrelija, jota ei valittu lääkikseen.
Aloittajaätmi suhtautuu kielteisesti lääketieteeseen. Siinä saa muuten terapeutilla olla kieli keskellä suuta kun miettii miten esittää esimerkiksi persoonallisuushäiriödiagnoosi potilaalle. Saattaa tulla fudut ja haasteet oikeuteen😉
- Anonyymi
Ei tuota varmasti kukaan pysty tilaamaan eikä haluamaan itselleen. Taustalla on pahoja asioita.
Kärsimystietoisuus läsnä, järki on ok, reagointi ei, eli vaihtelee herkästi. Kykenemätön
täysin parantumaan. Koskaan.
Via Dolorosa.- Anonyymi
Joo, mutta toisaalta, eri ajassa, eri maailmassa/maailmankaikkeudessa, ehkä epävakaat ois ne fittest. Onhan niitäkin taitoja, joita muilla ei, esim. suorastaan superihmismäisen nopea palautuminen ja resilienssi, sekä kyky kiihdyttää kaikki kierrokset nopeasti käyttöön tarvittaessa (ehkä jssn urheilussa hyvä tässä maailmassa), myös intuitiivisuus, tunteiden ymmärtäminen, tilanteiden haistaminen omaa luokkaansa.
Onneksi nykyisin myös kehityspsykopatologian kentällä ymmärretään enemmän A) genetiikan luultua suuremmasta vaikutuksesta B) sitä, että kyse on myös keskivertoa suuremmasta herkkyydestä (joka voidaan valjastaa vaikka kuinka hyvin ja josta muut, joilla ei sellaista kykyä ole, voivat oppia), eikä vain haavoittuvuudesta (eli ns. suuremmasta alttiudesta kaikelle negatiiviselle).
Kiva nähdä, että joku kyseenalaistaa myös koko psykiatrian/tieteen. Hyvä asenne; pitää ovet ja ikkunat avoinna. Ei silti kannata tyystin hylätä kaikkea mielenkiintoista, jota on tutkittu ja pyritty ymmärtämään.
- Anonyymi
Äärimmäunen rajojen rikkominen, traumatausta, pitkäkestoinen hyväksikäyttö tai perushoidon ja -hoivan laiminlyönti, väkivaltaiset teot, pelko rikkoo ihmisen kypsymisprosessin.
Jäät lapsen-aikuisuuden väliin. Identiteetti ei eheydy.
Miellytät, kunnes et ajoittain jaksa. Et tiedä, kuka olet.
Voit menestyä kuin nukke vastaten muiden tarpeisiin. Omaa minuutta ja omia rajoja ei ole. Ei ole. Sulaudut täysin toiseen ihmiseen.
Ja taas rikkoudut.
Olet mahdoton. Ihana ja välillä mahdoton.
Värisevä haavanlehti.- Anonyymi
Juuri tämä. Miellyttäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämä. Miellyttäjä.
Enkä tiedä kuka olen?
- Anonyymi
Voi kun elämä loppuisi jo.
- Anonyymi
Ehkä pitäisi syntyä uudelleen?
- Anonyymi
Tärkein lääketiteen osa-alue on seksuaaliterveys. Buaah.
Mikä termi.
Tää ohittaa syöpätautienkien tukimuksen tärkeyden. - Anonyymi
Kiitos rakkaita ihmiset ketkä teistä jakso kuunnella tuskiani aiemmin.mun ystävä tuli käymään illasta ja maksoi ylätäen senkinn velan!
Mutta eniten merkitsi että hän tuli käymään fyysisesti ja meillä ollu kyllä nyt hyvät keskustekut ja hän täällä
Elämän usko lisääntyii aika psljon
Kiitos kiitos kuka jakso kuunnella. Nämä interneti tämmöset ei ole mua varten viimesenikin voimat kuluu
Onneksi on tuo ihminen onneksi.- Anonyymi
Kiva kuulla. Onnea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla. Onnea!
Kiitos kiitos ja vielä kiitos. Mull8n vaan niin hyvä mieli niin niin hyvä olo nyt..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kiitos ja vielä kiitos. Mull8n vaan niin hyvä mieli niin niin hyvä olo nyt..
Hyvä :)
- Anonyymi
Odottelen elämäni päättymistä.
Hirveä on ollut. Raskas. - Anonyymi
Tuota nimitettiin ennen rajatilaiseksi persoonallisuushäiriöksi ja sitä ennen hysteriaksi. Mutta miten voi erottaa tuon persoonallisuushäiriön tuottamat tunnereaktiot omaan luonteeseensa kuuluvista. Kai perusteltuja tunteita voi edelleen olla, vihaakin. Voiko tämän viitan harteilleen saatuaan alkaa vartioida ja rajoittaa emotionaalisia reaktioita liikaa pitäen niitä pelkkinä vääristyminä, jolloin ihmiset jotka tunsi vuosia sitten tuskin edes tunnistaisivat enää vetäytyvää. Loppujen lopuksi mistä voi tietää, oliko se oma positiivinen riehakkuuskaan spontaania vai pelkkää rajatilaiseksi halua olla huomion keskipiste. Mitä jos ei voi enää luottaa edes uskomuksiinsa ja mielipiteisiinsä politiikasta, uskonnosta tai elämästä. Keskustelu tyrehtyy. Tai jos se itseä ruokkinut rajaraivo revittäisiin ja otettaisiin pois, olisiko mitään jäljellä? Voiko päästää irti ilman selkeää käsitystä siitä mitä tuon tilalle ilmestyisi. Voiko tuota erottaa siitä mitä on.
- Anonyymi
Mielestäni ei voi eikä täydy. Parempi kuin joko musta tai valkoinen, joko sairas tai terve -ajattelu on viiva, jolla me kaikki olemme. Tai viivat, joilla meidän ominaisuutemme ovat. Jokainen on kaikissa ominaisuusviivoissa jossain kohtaa, kukaan ei ole toisensa kanssa identtinen (paitsi identtiset kaksoset, eivätkä hekään). Se oma sijoitus tietyssä ominaisuudessa voi olla enimmäkseen hyödyksi tai useimmiten haitaksi. Se voi kuitenkin olla tarpeellinen ja merkityksellinen, ken tietää, jopa tarkoitettu. Pointtina: olet ominaisuusviivojensijoitustesi summa, kaikki ovat. Sulla vain on muutama ominaisuussijoitus vähän epäedullisempi joidenkuiden muiden sijoituksiin nähden, ainakin tässä maailmassa. Ei silti sitä sun ominaisuutta pidä pyrkiä poistamaan, vain saamaan vähän edullisemmaksi sun (ja muiden toki) kannalta tässä maailmassa, jossa yhdessä elämme. Sinä olet sinä ja ei voi olla toista sinua. Näin ainakin nykytiedon valossa.
DSM -laatijat itsekin ovat sitä mieltä, että vain erittäin vakavat elämää haittaavat poikkeavuudet olisi suositeltavaa ensisijassa hoitaa lääkkeiden ja terapian yhdistelmänä. Kaikki muu ensisijassa terapialla, joka sananmukaisesti tarkoittaa auttamista. Individualismin paatos ja myyty yhteiskunta ovat johtaneet tämän avun hakemiseen (ja jonottamiseen kuin nukketehtaan hihnalla) lisensioiduilta tahoilta (, jotka ovat melko etuoikeutettua sakkia btw). Mistä suuresta kausaalisesta astraalisesta suunnitelmasta kaikki tämä ihmiskunnan vuosisatojen suuntien heilurimainen eteneminen (& ajoin taantuminen) johtuu, sitä en ainakaan minä tietääkseni tiedä. Mutta tämä kaikki on oma aiheensa. Häiriöhän ei ole ainakaan nykyluokittelun mukaan edes sairaus. Silti tiedän kyllä, että melko mm. psyykkisesti ja toiminnallisesti paralysoiva tila voi olla ainakin tässä maailmassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni ei voi eikä täydy. Parempi kuin joko musta tai valkoinen, joko sairas tai terve -ajattelu on viiva, jolla me kaikki olemme. Tai viivat, joilla meidän ominaisuutemme ovat. Jokainen on kaikissa ominaisuusviivoissa jossain kohtaa, kukaan ei ole toisensa kanssa identtinen (paitsi identtiset kaksoset, eivätkä hekään). Se oma sijoitus tietyssä ominaisuudessa voi olla enimmäkseen hyödyksi tai useimmiten haitaksi. Se voi kuitenkin olla tarpeellinen ja merkityksellinen, ken tietää, jopa tarkoitettu. Pointtina: olet ominaisuusviivojensijoitustesi summa, kaikki ovat. Sulla vain on muutama ominaisuussijoitus vähän epäedullisempi joidenkuiden muiden sijoituksiin nähden, ainakin tässä maailmassa. Ei silti sitä sun ominaisuutta pidä pyrkiä poistamaan, vain saamaan vähän edullisemmaksi sun (ja muiden toki) kannalta tässä maailmassa, jossa yhdessä elämme. Sinä olet sinä ja ei voi olla toista sinua. Näin ainakin nykytiedon valossa.
DSM -laatijat itsekin ovat sitä mieltä, että vain erittäin vakavat elämää haittaavat poikkeavuudet olisi suositeltavaa ensisijassa hoitaa lääkkeiden ja terapian yhdistelmänä. Kaikki muu ensisijassa terapialla, joka sananmukaisesti tarkoittaa auttamista. Individualismin paatos ja myyty yhteiskunta ovat johtaneet tämän avun hakemiseen (ja jonottamiseen kuin nukketehtaan hihnalla) lisensioiduilta tahoilta (, jotka ovat melko etuoikeutettua sakkia btw). Mistä suuresta kausaalisesta astraalisesta suunnitelmasta kaikki tämä ihmiskunnan vuosisatojen suuntien heilurimainen eteneminen (& ajoin taantuminen) johtuu, sitä en ainakaan minä tietääkseni tiedä. Mutta tämä kaikki on oma aiheensa. Häiriöhän ei ole ainakaan nykyluokittelun mukaan edes sairaus. Silti tiedän kyllä, että melko mm. psyykkisesti ja toiminnallisesti paralysoiva tila voi olla ainakin tässä maailmassa.Ja kokonaisuutesi/kokonaisuutemme toki voi olla enemmän kuin osiemme summa. Uskon, että onkin.
- Anonyymi
Miten tämän saagan kanssa muuten kävi? Oli kovaa boustailua viranomaisasioista
- Anonyymi
Asenne kysymys onko raskasta tämmösen ihmisen kanssa.Itse tykkään ,ei yhtään tylsää päivää.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849