Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
Room 10:13
Pelastus ulottuvilla
12
301
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä mahdollisuutta ihmisen ei pidä missata!
- Anonyymi
Suurinta huijausta , mitä maa päällään kantaa.😁
- Anonyymi
Olet hyvin säälittävä. Hukkaat ainoan mahdollisuuden pelastua ikuisesta tuhosta.
- Anonyymi
Helvettiinko sinä välttämättä haluat???
- Anonyymi
mutta mikä on herran nimi??? jumala on yleisnimi jumalia mainitaan monia raamatussa esim apollo ja myös herra on yleisnimi..hassu suomennos..alkuperäinen teksti sanoo että jokainen joka huutaa avuksi jehovan nimeä,pelastuu. ei jeesuskaan itseään rukoillut ja itseltään apua anellut eikä opettanut meitä tekemään niin..esimerkki rukouskin opettaa että kun rukoilette rukoilkaa näin ISÄ meidän..jeesus ei ollut jumala vaan kuten raamattu opettaa JUMALANPOIKA.täydellinen esimerkki meille uskollisuudesta isäänsä kohtaan.jeesus opettikin että vain isä ansaitsee ylistyksen ja kunnian ja hän tunnusti nöyrästi että ei tee mitään omassa voimassaan.
- Anonyymi
Saunatonttu on oikea herran nimi.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Tärkeä huomio. Ottakoon kopin joka ymmärtää.
- Anonyymi
Aloitus on tyypillinen eksyttäväinen jakeen kopiointi pois kontekstista eli oikeasta asiayhteydestä ja siitä ajankohdasta, mistä siinä puhutaan.
Ei ole vielä tullut tuon jakeen aika, jolloin ei enää kukaan opettele sotimaan ja leijona ja lammas nukkuvat vierekkäin ja Jeesus on tullut takaisin maan päälle.- Anonyymi
Oikea konteksti, Joel. 3. Se lötyy VT:n puolelta.
Herra vuodattaa henkensä ihmisiin
1 -- Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin. Ja niin teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaisenne näkevät näkyjä, vanhuksenne ennusunia. [3:1-5: Ap. t. 2:17-21 : Jes. 44:3]
2 Myös orjiin ja orjattariin minä vuodatan henkeni noina päivinä.
3 Minä annan teidän nähdä merkkejä taivaalla ja maan päällä: verta, tulta ja savupatsaita.
4 Aurinko pimenee, kuu värjäytyy vereen, ennen kuin koittaa Herran päivä, suuri ja pelottava.
5 Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin Herra on luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat. [Ob. 1:17] - Anonyymi
1 -- Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin. Ja niin teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaisenne näkevät näkyjä, vanhuksenne ennusunia. [3:1-5: Ap. t. 2:17-21 : Jes. 44:3]
3 Minä annan teidän nähdä merkkejä taivaalla ja maan päällä: verta, tulta ja savupatsaita.
4 Aurinko pimenee, kuu värjäytyy vereen, ennen kuin koittaa Herran päivä, suuri ja pelottava.
5 Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin Herra on luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat. [Ob. 1:17] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin Herra on luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat. [Ob. 1:17]Erillisiä jakeita käytetään eksyttämiseen. Annetaan ymmärtää, että pelkkä yksittäinen jae on oma asiansa.
Jakeiden numerointi tulisikin poistaa, koska ei alkuperäisissä kirjoituksissa ole mitään erillisiä jakeita. Asiat pitää ymmärtää asioina. Mihin ne liittyvät. Kukaa puhuu ja kenelle puhuu. Missä tarkoituksessa. Mitä ajanjaksoa tarkoitetaan jne. koko konteksti on otettava huomioon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764