Pelastus ulottuvilla

Anonyymi-ap

Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
Room 10:13

23

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä mahdollisuutta ihmisen ei pidä missata!

• Anonyymi

Suurinta huijausta , mitä maa päällään kantaa.😁

• Anonyymi

Olet hyvin säälittävä. Hukkaat ainoan mahdollisuuden pelastua ikuisesta tuhosta.

• Anonyymi

Helvettiinko sinä välttämättä haluat???

• Anonyymi

mutta mikä on herran nimi??? jumala on yleisnimi jumalia mainitaan monia raamatussa esim apollo ja myös herra on yleisnimi..hassu suomennos..alkuperäinen teksti sanoo että jokainen joka huutaa avuksi jehovan nimeä,pelastuu. ei jeesuskaan itseään rukoillut ja itseltään apua anellut eikä opettanut meitä tekemään niin..esimerkki rukouskin opettaa että kun rukoilette rukoilkaa näin ISÄ meidän..jeesus ei ollut jumala vaan kuten raamattu opettaa JUMALANPOIKA.täydellinen esimerkki meille uskollisuudesta isäänsä kohtaan.jeesus opettikin että vain isä ansaitsee ylistyksen ja kunnian ja hän tunnusti nöyrästi että ei tee mitään omassa voimassaan.

• Anonyymi

Saunatonttu on oikea herran nimi.

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Tärkeä huomio. Ottakoon kopin joka ymmärtää.

• Anonyymi

Aloitus on tyypillinen eksyttäväinen jakeen kopiointi pois kontekstista eli oikeasta asiayhteydestä ja siitä ajankohdasta, mistä siinä puhutaan.

Ei ole vielä tullut tuon jakeen aika, jolloin ei enää kukaan opettele sotimaan ja leijona ja lammas nukkuvat vierekkäin ja Jeesus on tullut takaisin maan päälle.

• Anonyymi

Oikea konteksti, Joel. 3. Se lötyy VT:n puolelta.

Herra vuodattaa henkensä ihmisiin
        1 -- Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin. Ja niin teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaisenne näkevät näkyjä, vanhuksenne ennusunia. [3:1-5: Ap. t. 2:17-21 : Jes. 44:3]
        2 Myös orjiin ja orjattariin minä vuodatan henkeni noina päivinä.
        3 Minä annan teidän nähdä merkkejä taivaalla ja maan päällä: verta, tulta ja savupatsaita.
        4 Aurinko pimenee, kuu värjäytyy vereen, ennen kuin koittaa Herran päivä, suuri ja pelottava.
        5 Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin Herra on luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat. [Ob. 1:17]

• Anonyymi

1 -- Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin. Ja niin teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaisenne näkevät näkyjä, vanhuksenne ennusunia. [3:1-5: Ap. t. 2:17-21 : Jes. 44:3]
        3 Minä annan teidän nähdä merkkejä taivaalla ja maan päällä: verta, tulta ja savupatsaita.
        4 Aurinko pimenee, kuu värjäytyy vereen, ennen kuin koittaa Herran päivä, suuri ja pelottava.
        5 Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin Herra on luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat. [Ob. 1:17]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erillisiä jakeita käytetään eksyttämiseen. Annetaan ymmärtää, että pelkkä yksittäinen jae on oma asiansa.

Jakeiden numerointi tulisikin poistaa, koska ei alkuperäisissä kirjoituksissa ole mitään erillisiä jakeita. Asiat pitää ymmärtää asioina. Mihin ne liittyvät. Kukaa puhuu ja kenelle puhuu. Missä tarkoituksessa. Mitä ajanjaksoa tarkoitetaan jne. koko konteksti on otettava huomioon.

• Anonyymi

Kun tilanne pahenee, tämä lupaus nousee arvoonsa ihmisten mielissä!

• Anonyymi

Ihmisten pitää itse tehdä jotain sen hyväksi, ettei tilanne pahene. Ei kannata jäädä tuleen makaamaan luottaen, että joku mielikuvitus olento tulee pelastamaan.

• Anonyymi

Ei Jumala kuule hurmoshenkisten lahkolaisten molotuksia.

1. Kun. 18:29

Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

• Anonyymi

Hoos. 5:4

Sinun tekosi estävät sinua palaamasta Jumalan luo. Sinussa on huoruuden henki, sinä et tunne Herraa.

• Anonyymi

Jes. 59:2

vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.

• Anonyymi

Mikäs sen nimi sitten onkaan?
      Huutelin sitä useampaan kertaan avuksi ihan vain tittelillä kytkinremppa tehdessä - ei juutas tullunna.

• Anonyymi

Kukaan Jumalan Kolmesta eri Persoonasta ei paljastanut taivaallista nimeään, ettei se olisi tullut pilkatuksi.

Kristityt rukoilevat "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen". Sellaisen rukouksen Jumala kuulee.

Lahkolaiset eivät tunnusta Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä, eivätkä siksi tee esim. ristinmerkiä, missä tunnustetaan Isä, Poika ja Pyhä Henki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan Jumalan Kolmesta eri Persoonasta ei paljastanut taivaallista nimeään, ettei se olisi tullut pilkatuksi.

Kristityt rukoilevat "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen". Sellaisen rukouksen Jumala kuulee.

Lahkolaiset eivät tunnusta Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä, eivätkä siksi tee esim. ristinmerkiä, missä tunnustetaan Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Jes. 45:15

Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja.

Tuom. 13:18

Mutta Herran enkeli vastasi: "Miksi kysyt minun nimeäni? Minun nimeni on salattu ja ihmeellinen."

• Anonyymi

Vaikea huutaa kun ei tiedä herran nimeä.

• Anonyymi

Riittää kun käännyt Israelin Jumalan puoleen. Aabarahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalan puoleen. Luojan, Korkeimman puoleen.

• Anonyymi

Mitäs muitakaan nämä ovat kuin Helluntailaisia?

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1329
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1214
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      252
      1006
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe