Turhat aikalisät pois.
Peli kestää aina yli kaksi tuntia.
Se on liikkaa lapsiperheille ja naisille.
Ei jaksa millään kököttää kauaa katsomossa.
Max pelin kesto on 2 tuntia.
Aikalisät Pois Pesäpallosta.
9
397
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoistilanteet voi opetella etukäteen harjoituksissa.
Nyt liian pitkät pelit. - Anonyymi
Eihän sinne oo pakko mennä kököttelemään. Tulos löytyy seuraavan päivän lehdestä.
- Anonyymi
Ei oo kaks tuntia pitkä aika kun kököttää lasten kans lentokonees lomamatkalle?
- Anonyymi
2 tuntia on juuri se maximiaika.
Ei yhtään kauemmin.
- Anonyymi
Niin totta tuo, pelit kestää ihan liian kauan nykyään!
- Anonyymi
Aika sovinistinen aloitus. Jos oma emäntä ei kestä kahta tuntia paikallaan ja keskittyneenä pesispeliin, niin ei kannata yleistää. Pesispeli kestää justihi sen minkä kestää,
- Anonyymi
Joe elämässä on vain pesis, voi katsoa harjoituksetkin.
Eikö siellä harjoitella erikoistilanteita…..kotiutusta.
- Anonyymi
Minuuttikin on liikaa pesäpalloa. Ei sitä kukaan täysjärkinen katso tai pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600