Oon vähän alkanut miettiä

Anonyymi-ap

Oletkohan oikeasti ilkeä ihminen?

83

1625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ilkeä mutta silmä silmästä mentaliteetilla mennään..

      • Anonyymi

        Oletko varma, että sinulla on missään suhteessa tällaista silmästä silmään -systeemiä menossa niin täällä kuin muuallakaan?


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17881115m

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En ole tietääkseni ilkeä. En halua olla.

      • Anonyymi

        Olet mielisairas, epävakaa narsisti, jolla on psykopaattisia piirteitä.


    • Anonyymi

      Ja mää vai?
      Enpä usko. Mistä moinen ajatus?

      • Anonyymi

        Katsopa diagnoosejasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopa diagnoosejasi.

        Anteeksi vain mutta mulla ei ole mitään diagnooseja.
        Täysin sinulle tuntemattomalle ihmiselle heittelet tuollaisia ihan puskista.
        Kertoo kyllä sivistystasostasi.


    • Anonyymi

      En lainkaan. Illalla en voinut katsoa elokuvaa kun jollekin hyvän tekijälle tehtii pahaa. Olen oikeasti niin herkkä. Täällähän mä oon joutunut pitämään puoleni. Itken monesti myös näitä juttuja.

    • Anonyymi

      Koen joitakin tekemiäsi asioita ilkeiksi ja vähän loukkaaviksi. Ap

      • Anonyymi

        Mitä asioita koet.? Minun naisenko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asioita koet.? Minun naisenko?

        Naisen niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä asioita koet.? Minun naisenko?

        Jatkan. Minun elämältä lähtee pohja jos hän kokisi niin tai ei voitaisi olla loppuelämää yhdessä koska kuulutaan yhteen. Hän valmistautuu siellä minua varten ja minä taas tulen perästä kohti häntä. Jos sitten kelpaisin jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen niin

        Millä tavalla olen ollut ilkeä? Ei me oikein tutustuttu. Yritin olla todella rakastava ne pienetkin hetket kun näin tai oltiin tekemisissä jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla olen ollut ilkeä? Ei me oikein tutustuttu. Yritin olla todella rakastava ne pienetkin hetket kun näin tai oltiin tekemisissä jotenkin.

        Tuskinpa sitten olet hän, eli älä huoli. Loukkaavalta tuntuu esim. jos valmistelen jonkun yllätyksen hänelle ja hän ei edes muista sitä huomenna tai kuittaa asian parilla sanalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sitten olet hän, eli älä huoli. Loukkaavalta tuntuu esim. jos valmistelen jonkun yllätyksen hänelle ja hän ei edes muista sitä huomenna tai kuittaa asian parilla sanalla.

        Miksi et sano sitä hänelle itselleen? Jos olette tekemisissä ja yllätyksiä. Me ei edes tunneta tai olla pitkään aikaan nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sano sitä hänelle itselleen? Jos olette tekemisissä ja yllätyksiä. Me ei edes tunneta tai olla pitkään aikaan nähty.

        En halua suututtaa häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan. Minun elämältä lähtee pohja jos hän kokisi niin tai ei voitaisi olla loppuelämää yhdessä koska kuulutaan yhteen. Hän valmistautuu siellä minua varten ja minä taas tulen perästä kohti häntä. Jos sitten kelpaisin jotenkin?

        Ymmärtääkö hän, että sinä toivot sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtääkö hän, että sinä toivot sitä?

        Jos katseltiin joskus niin ehkä siitä. En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtääkö hän, että sinä toivot sitä?

        Mietin vain olenko pilannut meidät ja minut kun en uskonut itseeni. Olisi ollut mahdollisuus että oltaisiin kohdattu eri merkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain olenko pilannut meidät ja minut kun en uskonut itseeni. Olisi ollut mahdollisuus että oltaisiin kohdattu eri merkeissä.

        Jos hän on se oikea sinulle, kyllä hän ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän on se oikea sinulle, kyllä hän ymmärtää.

        Niin kai. Ehkä me joskus sitten ollaan yhdessä... on vain niin harmi että niin kaukana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa sitten olet hän, eli älä huoli. Loukkaavalta tuntuu esim. jos valmistelen jonkun yllätyksen hänelle ja hän ei edes muista sitä huomenna tai kuittaa asian parilla sanalla.

        Oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa, että hän on yksinkertaisesti ihminen, joka ei pidä yllätyksistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan. Minun elämältä lähtee pohja jos hän kokisi niin tai ei voitaisi olla loppuelämää yhdessä koska kuulutaan yhteen. Hän valmistautuu siellä minua varten ja minä taas tulen perästä kohti häntä. Jos sitten kelpaisin jotenkin?

        Niin

        Se on haaveeni

        Haave toteutukoon

        Lyttyyn ei saa toista lyödä

        Henkisesti tai fyysisesti

        Totuuden saa sanoa


    • Anonyymi

      Olen. Nyt on aika olla selainen kun loputkin on. Etkö ymmärrä?

      • Anonyymi

        En, mene kärttynen vaari muualle :)


    • Anonyymi

      Jumalan ollessa paskaa on aika pohtia. Teksasissa ei eletä enää kuin utahissa. Ilkeys on omaa luokkaansa. Minä en ole.

      • Anonyymi

        Sotaa kohti mentäessä tarvitaan kusipäisiä kakaroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotaa kohti mentäessä tarvitaan kusipäisiä kakaroita.

        Sellainen mastermindfantasia sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotaa kohti mentäessä tarvitaan kusipäisiä kakaroita.

        Jee, kohta pääsee taistelemaan hengestään.


    • Anonyymi

      Ilmoittaudun . Ja sihen on aihetta.

    • Anonyymi

      Naiset on usein ilkeitä ja kostonhimoisia. Jo pelkät mielikuvitusjutut saattaa niitä katkeroittaan.

      • Anonyymi

        Kenen tai keiden mielikuvitusjutut- muiden vai heidän omansa?


    • Anonyymi

      Olen ilkeä niille ketkä ovat minulle🤨 Silmä silmästä 🤨

    • Anonyymi

      Miksi ajattelet minusta aina vaan pahaa? Jos ajattelet minusta vaan negatiivisesti niin anna olla sitte!

    • Anonyymi

      Varo vain olen painajainen joka tulee joka yö uniisi

    • Anonyymi

      A nainen on ilkeä ihminen kyllä joku kaunis päivä muutkin huomaavat sen

    • Anonyymi

      Olen paljon enemmänkin jos tarve vaatii

    • Anonyymi

      Ei kukaan kunnon ihminen kirjoittele toisesta kaikkien luettavaksi yleisille palstoille. Ilkeä ihminenn olet siis sinä ap.

      • Anonyymi

        Tämä on tätä perinteistä fiktiivistä täysin tuntemattomista naisista kirjoittelua ja tunne-elämysten haeskelua. Esim tuossa yllä käy muka keskustelua kohdehenkilön kanssa jostain yllätyksistä selvästi itsensä kanssa kirjoitellen


    • Anonyymi

      Naisia ja lapsia häiriköiville mätisäkeille olen juuri sitä mitä ansaitsevat ripauksella lakikirjan luentaa

      • Anonyymi

        Ehkä kannattaisi olla yhteyksissä suoraan, myös viranomaisiin.
        Ellei sitten tarkotuksena ole mustamaalaaminen, perättömien asioiden levittely ja maalittaminen puskista.


      • Anonyymi

        Sama eikä taida muunlaista suhtautumista asiaan juuri olla vaihtoehtonakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi olla yhteyksissä suoraan, myös viranomaisiin.
        Ellei sitten tarkotuksena ole mustamaalaaminen, perättömien asioiden levittely ja maalittaminen puskista.

        Otitko kommentin henkilökohtaisesti, ei pitäisi resonoida normaaleilla ihmisillä muuta kuin sen suhteen että ovat samaa mieltä kyseenomaisesta incelmeiningistä ja mitä tulee viranomaisiin niin he tekee työnsä kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi olla yhteyksissä suoraan, myös viranomaisiin.
        Ellei sitten tarkotuksena ole mustamaalaaminen, perättömien asioiden levittely ja maalittaminen puskista.

        Minä kyllä luulen, että hänellä on nämä mainitut suhdanteet ihan kunnossa. Itseäni kummeksuttaa, että miten noin naiiveja näkemyksiä voi olla jos esim yhtään seuraa tätä kirjoittelua täällä tai miten joku voisi samaistua jonkun muka maalitetun asemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama eikä taida muunlaista suhtautumista asiaan juuri olla vaihtoehtonakaan

        Normiväestöllä ei ole ja normiväestö tuota pitääkin halveksittavana. Sitten on nämä jotka tulevat uhriutuessaan kenties tähän huutamaan omia oikeuksiaan ja motiivia voi arvella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normiväestöllä ei ole ja normiväestö tuota pitääkin halveksittavana. Sitten on nämä jotka tulevat uhriutuessaan kenties tähän huutamaan omia oikeuksiaan ja motiivia voi arvella

        Se nyt on aivan selvä, että ätmel tulee itse muka huvittuneena naureskelemaan tai saa kilarit, kuten eilisessä kilariketjussa. On kuitenkin mahdollista, että joku sivullinen kaksinaismoralistinen nettijeesus yrittää puhua tosiasioiden päälle siinä missä naisista esitetyt väitteet ostetaan silmää räpäyttämättä ja jopa henkilöiden, buu


    • Anonyymi

      En ole mikään ilkeä ihminen mut mä oon saanu susta käsityksen että sä oot ja leikit mun tunteilla olen aina halunnu olla kanssasi yhteydessä mut aina kayoat

    • Anonyymi

      En ole ilkeä mutta rajani ja periaatteeni hyvin tiedostava ihminen, ja ne kun ylittyy niin no ne ylittyy

    • Anonyymi

      A nainen eli kim kardashian on ilkeä ihminen pinnalta kaunista mutta sisältä läpimätä

      • Anonyymi

        Kuinka kauan oletkaan maalari huudellut jonkun Aan perään ja itse vastaillut aana? Raukkis palstaPelle sinä olet, etkä mikään muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan oletkaan maalari huudellut jonkun Aan perään ja itse vastaillut aana? Raukkis palstaPelle sinä olet, etkä mikään muu.

        Olen ammatiltani kylläkin rekkakuski


    • Anonyymi

      En ole ilkeä. Olen vaarallisen väsynyt

    • Anonyymi

      Yleensä olen kyllä erittäin kiltti ja mukava, oikea Päivänsäde 😇
      Vaikka on kohdeltu monesti erittäinkin huonosti niin enhän sitä viattomille kosta tokikaan.
      Tapana mielummin sitten poistaa itseni kaltoinkohtelijan elämästä.

    • Anonyymi

      Ainoastaan ilkeille. Hyville ihmisille en koskaan.

    • Anonyymi

      Kun ihmiset eivät voi käyttää omiin tarkoitusperiinsä kutsuvat sitten itsekkääksi ja ilkeäksi, eivät aavista missä kaikessa jo ollut ja mihin käytetty.

    • Anonyymi

      En ole, mutta sinä oletntoiminallasi sen todistanut.

    • Anonyymi

      No illuusiot eivät ainakaan kaunista ketään. Ystävällisyys ja armo eivät ehkä sallisi loukata mutta totuudenmukaisuus on oikein, ja välillä varmasti julmaa mutta minkäs teet.

      • Anonyymi

        Ei kukaan voi määrittää toisen totuutta. Keneltäkään ei saa viedä ääntä. Se on ihmisen terveyden viemistä.


    • Anonyymi

      Voi olla oletko kenties itsekin vai oletko jopa jotain pahempaa

    • Anonyymi

      Tämänkaltaiset aloitukset lisäävät Ikävä-palstan ei-toivottua sisältöä.

    • Anonyymi

      En ole ilkeä. En vaan jaksa enää innostua kirjoitteluista.

    • Anonyymi

      Toisesta pelätään sitä, mitä itse on.

    • Anonyymi

      Se on sairas.

    • Minä en ole ilkeä yleensä, koska harvoin minua kohtaan on kukaan ilkeä. Kohtelen ihmisiä sen mukaan, miten minua kohdellaan. Toisin sanoen; jos olet minulle ilkeä, niin minä olen ilkeä sinulle.

      Joskus on ollut niinkin, että minä olen ollut mukava sellaiselle ilkeälle ihmiselle. Monesti se käytös muuttuu siinä, kun ei enää kehtaa ilkeillä kivalle tyypille.

      • Anonyymi

        Mitä mieltä olet sen suhteen ettei susi halua susta ystävää vaan hänen päämäärä on päästä sänkyyn kauniin ja nuoren naisen kanssa. Hän ei halua tuhlataa oikeassa elämsässä aikaansa platoniseen suhteeseen. Jos ei seksiä heru niin ei kannata naista nähdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet sen suhteen ettei susi halua susta ystävää vaan hänen päämäärä on päästä sänkyyn kauniin ja nuoren naisen kanssa. Hän ei halua tuhlataa oikeassa elämsässä aikaansa platoniseen suhteeseen. Jos ei seksiä heru niin ei kannata naista nähdä.

        En tiedä, mitä mieltä siitä pitäisi olla? kun tuntuu, etten ole asiasta oikein mitään mieltä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En tiedä, mitä mieltä siitä pitäisi olla? kun tuntuu, etten ole asiasta oikein mitään mieltä.

        Eli molemmat on täällä vaan aikaa tappamassa. Teillä ei ole tarkoituskaan ikinä nähdä. Mä en vaan jaksaisn vuosikymmeniä kestävää julkista nettisuhdetta varsinkin koska susi on mustasukkanen niin sen takia käy sua sääli että sulla on velvollisuus viihdyttää täällä sutta. Hän on täällä vain sun takia. Meinaatko loppuelämäsi olla suden nettikaveri ja unohtaa sun sosiaalisen elämän työn ulkopuolella. Jos olet yhtä yksinäinen kuin susi niin hienoa että kaksi yksinäistä on löytäneet toisensa ja jakavat elämäänsä julkisesti kaikille. Onneksi mulla on oikea elämä ja oikeita ystäviä. Musta ei olis tälläseen julkiseen suhteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli molemmat on täällä vaan aikaa tappamassa. Teillä ei ole tarkoituskaan ikinä nähdä. Mä en vaan jaksaisn vuosikymmeniä kestävää julkista nettisuhdetta varsinkin koska susi on mustasukkanen niin sen takia käy sua sääli että sulla on velvollisuus viihdyttää täällä sutta. Hän on täällä vain sun takia. Meinaatko loppuelämäsi olla suden nettikaveri ja unohtaa sun sosiaalisen elämän työn ulkopuolella. Jos olet yhtä yksinäinen kuin susi niin hienoa että kaksi yksinäistä on löytäneet toisensa ja jakavat elämäänsä julkisesti kaikille. Onneksi mulla on oikea elämä ja oikeita ystäviä. Musta ei olis tälläseen julkiseen suhteeseen.

        Ajan kuluahan tämä kaikki onkin. Eikä me olla missään suhteessa. Minulla ei ole täällä mitään velvollisuuksia, minun velvollisuudet on aivan muualla kuin missään palstalla.

        Ei nämä asiat edes kuulu sinulle.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ajan kuluahan tämä kaikki onkin. Eikä me olla missään suhteessa. Minulla ei ole täällä mitään velvollisuuksia, minun velvollisuudet on aivan muualla kuin missään palstalla.

        Ei nämä asiat edes kuulu sinulle.

        Prinsessa: oletko huomannut kuinka monta kertaa susi on loukkaantunut kun et ole sanonut hänelle mitään. Oletko huomannut kuinka tämän jälkeen hänet on taas hylätty ja sinäkin kuulut siihen joukkoon jos et koko päivänä sano sudelle mitään. Sulla on velvollisuuksia muualla mutta etkö ymmärrä että susi loukkaantuu jos et kirjoita hänen kanssaan. Etkö helvetti vieläkään ole huomannut miten hän ottaa martyyri asenteen jos et puhu hänelle. Mutta jos sä et muka koe velvollisuutta sutta kohtaan niin hieno homma. Hän tulee vielä monta kertaa kertomaan miten sinä olet hylännyt hänet jos et ole hänen kanssaan palstalla. Oletko valmis kertomaan hänelle jatkossakin ettet ole hylännyt häntä jos et tunti tolkulla kirjoita hänelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa: oletko huomannut kuinka monta kertaa susi on loukkaantunut kun et ole sanonut hänelle mitään. Oletko huomannut kuinka tämän jälkeen hänet on taas hylätty ja sinäkin kuulut siihen joukkoon jos et koko päivänä sano sudelle mitään. Sulla on velvollisuuksia muualla mutta etkö ymmärrä että susi loukkaantuu jos et kirjoita hänen kanssaan. Etkö helvetti vieläkään ole huomannut miten hän ottaa martyyri asenteen jos et puhu hänelle. Mutta jos sä et muka koe velvollisuutta sutta kohtaan niin hieno homma. Hän tulee vielä monta kertaa kertomaan miten sinä olet hylännyt hänet jos et ole hänen kanssaan palstalla. Oletko valmis kertomaan hänelle jatkossakin ettet ole hylännyt häntä jos et tunti tolkulla kirjoita hänelle.

        Kyllä, pelkoa hylätyksi tulemisesta niin olen sen ymmärtänyt. Minä en voi olla kaikkea kaikille…

        Voisit jo lopettaa tuon jatkuvan kyseenalaistamisen, en tähän ketjuun vastaa enää.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä, pelkoa hylätyksi tulemisesta niin olen sen ymmärtänyt. Minä en voi olla kaikkea kaikille…

        Voisit jo lopettaa tuon jatkuvan kyseenalaistamisen, en tähän ketjuun vastaa enää.

        Ootko se hehkulamppu?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä, pelkoa hylätyksi tulemisesta niin olen sen ymmärtänyt. Minä en voi olla kaikkea kaikille…

        Voisit jo lopettaa tuon jatkuvan kyseenalaistamisen, en tähän ketjuun vastaa enää.

        Etkö ymmärrä että susi on mustasukkainen ja luulee että olet panemassa jonkun muun miehen kanssa kun et juttele sudelle. Hän haluaa seksiä sun kanssa ja sinä tietystä myötäilet häntä samalla tavalla että niin minäkin haluan sutta.


    • Anonyymi

      Se selviää vain tutustumalla. Uskallatko?

    • Joskus suusta pääsee sammakoita. En kuitenkaan ole tahallani julma tai ilkeä. Joskus väärin sanottu mielipide kuumentaa vastapuolta. Yleensä olen mukava niille jotka on mukavia minulle.

      • Anonyymi

        Ai seksi empressi on palannu tänne? Pus, missä oot ollu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai seksi empressi on palannu tänne? Pus, missä oot ollu?

        Puspus sullekki. Kiireitä piti vähän irl. Oon mä välilä käynyt lukee.


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Puspus sullekki. Kiireitä piti vähän irl. Oon mä välilä käynyt lukee.

        Ok 🤗


    • Anonyymi

      Suden mukaan olet nytkin panemassa anodiksen kanssa koska et juttele hänelle.

    • Anonyymi

      Mies sanoo, että oon ilkein ihminen minkä hän tuntee. Ihan vaan siksi, että muistuttelen ajoittain melkein 10 vuoden takaisesta pettämisestä, mitä en tosiaankaan ikinä tule antamaan anteeksi. En koskaan enkä missään olosuhteissa
      Ehkä sitten olen ilkeä. En kovin älykäs, koska vielä tässä liitossa

    • Anonyymi

      En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta sanon tähän, etten ikinä ajattelisi itsestäni kuten aloittaja tekee.
      Kellään kenen kanssa olen ollut tekemisissä ei olisi aihetta ajatella itsestäni noin. Palaute ihan keneltä vaam on ollut ihan päinvastaista. Mistä olen tietenkin vain iloinen.

    • Anonyymi

      Olen olen , ilkeä kuin mikä ! Oikea vittumaisuuden ruhtinas.
      Kun on suurin mulkku ja vittupää kuoleman laaksossa niin ei tarvitse pelätä mitään eikä ketään.

    • Anonyymi

      Kaikki me ollaan lopulta. Itsekkäitä ja ilkeitä. Näennäisesti hymistellään autuaana ja näytellään että oltaisiin hienoja tyyppejä jaloja tms muuta aina niillä on joku tarkoitus esim näyttää jollekkin että tekisi vaikutuksen tai joku muu itsekäs tarkoitus

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe