Kokemuksia Brintellixistä?

Anonyymi-ap

Aloitin liki 4 viikkoa sitten Brintellixin, 5mg/vrk. Ensimmäisen viikon aikana energiaa oli kuin pienessä kylässä, kävin vuosien liikkumattomuuden jälkeen kolmesti juoksulenkillä jne.
Ensimmäisen viikon jälkeen energiatasot tipahtivat ennalleen (matalalle). Järkyttävä ärtyneisyys/hermostuneisuus ja ummetusta alkoivat.

Tämä ärtyneisyys on niin vahvaa, että pakko lopettaa Brintellixin syönti. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

6

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisesti aloitit liikunnan liiallisesti juoksemalla heti liikaa.
      Kun on ollut kauan liikkumatta niin on laitettava vähitellen sekin, siis ei heti täysillä sillä se vie ihmiseltä energiat nollille.
      Joten hiljaa hyvää tukee ja jos lopettaa lääkkeet tietämättä että ne voivat alussa huonontaa olotilaa ennenkuin tasoittuu normaaliksi , sillä antidepressiiviset lääkkeet ovat sellaisia etteivät ala vaikuttamaan heti alussa, moni lopettaa ikävä kyllä luulemalla ettei lääke sovi, mutta kun ottaa selville asiat niin ymmärtää ettei nämä lääkkeet anna alussa vielä mitään parannusta ainoastaan ajan kanssa koska ovat pitkävaikutteisia .
      Joten minä en olisi lopettanut lääkitystä vaan yrittänyt kestää sen alkujaan huonontumisen , sillä näinhän se on kaikkien muidenkin antidepressivisten tuotteiden kanssa.

• Anonyymi

Ei ole kokemusta. Tämä ollut psykiatrin kanssa puheissa kokeilla, mutta nyt tuolle lääkärille ei saanutkaan aikoja enää. Varasin ajan toiselle psykiatrille, mutta en tiedä uskallanko ehdottaa vaihtoa.
      Itselläni tulee monista lääkkeistä juuri tuo älytön ärtymys, joka johtuu kyllä osin väsyttävistä vaikutuksista tai hiilihydraattinälästä, jota osa näistä aiheuttaa. Sulleko ei tullut tästä pahoinvointia tai vatsavaivoja?

• Anonyymi

Lopetin Brintellexin käytön . Oli hermostuneisuutta levottomuutta unettomuutta.

• Anonyymi

Täysin paska lääke se oli ainakin minulle. Ei mitään hyvää sanottavaa. Ehkä toisille sopii paremmin.

• Anonyymi

Kaikki itsemurhat on ehkäistävissä

Kaikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe