Pula pinkistä häiritsi filmin tekoa

Anonyymi-ap

11

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PinkkiPuolen miehiähän tää yks kylän kaljupää spämmäri onkin.

      • Anonyymi

        Vieläkö se klonkku spämmää?? 🤣


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Copyana,mones vuosi menossa kun spämmäät?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko Starassa tietoa tulossa olevista suomalaisista uutuuskuvista ?


    • Anonyymi

      Tääll on filmejä kuvattu monta, tääll ladoissa Ladoja korjattu on, tie Hollywoodiin jo raivattu on, tätä filmitähteä ei kukaan voita, se on kansainvälinen tähti jo, sen vetovoima on vastustamaton, yhä uudelleen täyttää estradit esiintymisillä ja filmiä syntyy sadoittain kunnes kerran sen uurastus palkkansa saa kun patsas torille nousee, tämä filmitähti tämä pitäjä on se nostanut pimennosta kylän meidän mökkikunnaksi suureksi jonka veroista ei ole päällä maan.

      Täällä tienattu on Ferrareita ja hirsihuviloita, tätä filmitähteä ei kukaan voita, jo 20 vuotta huippulaatuista tuotantoa, on tähti tähdistä erinomaisin vailla vertaansa, lihavoimaharjoittelun tulokset näät filmeistä, hän auttaa kellä puutetta on, vaikka sänky alta hajoais niin ei hyydy suoritus milloinkaan, tämä filmitähti, tämä tuotanto, tämä patsas sillä arvoa on pitäjälle pysyvää sukupolvelta toiselle jää.

    • Anonyymi

      Monet videovuokraamot kiertää sain suotta, jotain parempaa filmiä kun lähdin etsimään. Ärrän närästävä kahvi, myyjän kaula-aukko syvä sekä hyllyn päässä ammottava filmitähden uutuusjulkaisu sai mut viimein ovelta kääntymään. Ärrän närästävä kahvi, myyjän kaula-aukko syvä sekä hyllyn päässä ammottava uutuusjulkaisu sai mut viimein ovelta kääntymään.

      Kioskille on vielä monta kilometriä matkaa, sinne Ladalla porhallan, sen rengas vanteella klonksuttaa ja on pakoputkikin mennyt poikki, ärrän edessä myyjää odotan, kaikki kauniit filmihetket muistuu mieleen, myyjätär saapuu ja putiikin avaa, astun sisään tohinoissani aivan hiljaan, kukaan ei voi tuntea voimakkuutta ihailun tuntemani, filmitähden julkaisen heti hyllystä käsiini nostan, setelin viimeisen tuon kakskyt euroisen taskustani ojennan, nopeat syö hitaat tuumin, yhtään fania mä täällä tähän aikaa tuskin kohtaan, Masinapisteen eteen kurvaan, siellä odottaa mua televisio korjattu, pikselivaurio syntyi seurauksena liiallisen katselun. Kaikki kauniit hetket pyörii nyt ruudullain.

    • Anonyymi

      Semmosta se on, aina ei kysyntä ja tarjonta kohtaa mut voi sitä riemua kun saa sen aidon kansainvälisen filmitähden tuotoksen pyörimään!

    • Anonyymi

      Lappeen Peten pinkki tuutti on jees 😉

    • Anonyymi

      Mikkeliin mänijöitä? Ritzissä pyörii Barbie elokuva. Paikat kannattaa varata etukäteen ja muista laittaa pinkkiä päälle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe