Löytyykö mistään esimerkkiä kuinka lotto ohjelma voisi tulostaa numerot suoraan lotto kuponkiin?
Kuinka tälläisen voisi toteuttaa?
Lotto kuponkiin tulostaminen
2
832
Vastaukset
- periaatteessa...
Eikös tulostamisen mittayksikkönä ole joku sadasosa tuuma?
Sitten vaan ottaa lotto kupongin käteensä ja mittaa sen tarkasti. Kun kuponki on mitattu tarkkaan, niin sitten pitää enää muuttaa mitat sadasosa tuumiksi, vai mitä olivatkaan... Ja sitten kirjoittaa ohjelma mikä tulostaa oikeisiin kohtiin.
Eli periaatteessa ei kovin monimutkaista, mutta tietysti siinä on aika paljon työtä, kuten ohjelmoinnissa yleensäkin.- Piru
Tehdä tunnukset http://veikkaus.fi
ja täyttää se kuponki netissä. Siellä voi myös arpoa rivejä jos haluaa.
Wordissa määrittelee dokumentin rajat niin, että vastaa lottokuponkia. Sitten kirjottaa rukseja siihen dokumenttiin. Sitten tulostaa sen lottokupungille. Jos meni vääriin kohtiin, nii pistää spaceja tai muuttaa rivinvälejä tai whatever.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1134304- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371568Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140