Mitä tapahtui junaratasillalla lähellä Takamaata 31.5. klo 15.20?
Raideliikenneonnettomuus 31.5.
7
2296
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei kommentoi, kun kukaan ei tiedä, koska näistä junan alle hyppivistä nuorista ei tiedoteta enää missään. Huhut kertoo, että alle hyppäsi nuori tyttö.
- Anonyymi
Tämä oli toinen tapaus lyhyen ajan sisällä. Tämä 31.5. sattunut onnettomuus jälkimmäinen. Tilanne huone kertoo, raideliikenne onnettomuus pieni? Ei kovin pieni, kun junan alle on hypätty. Näitä on ollut niin paljon Ylöjärvellä, että ei kehdata enää tiedottaa.
- Anonyymi
Yasmin..?
- Anonyymi
Huonosti tieto kulkee tällä kylällä, jos kukaan ei tiedä. Sillon mennään juorujen varassa. Eli 15v tyttö meni alle, kun ei pää kestänyt poikaystävän menetystä. Ja tämä on huhu ei fakta.
- Anonyymi
Koska alkaa kuru ja Ylöjärven kolmen tunnin rata hanke TV. Petteri ja Riikka?
- Anonyymi
Jessus mitä juntteja...ei ole todellista@
- Anonyymi
Onnesta raiteet menee näin läheltä ihmisiä. Valinnan vaihtoehto elämiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238