Mitä tapahtui junaratasillalla lähellä Takamaata 31.5. klo 15.20?
Raideliikenneonnettomuus 31.5.
7
2463
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei kommentoi, kun kukaan ei tiedä, koska näistä junan alle hyppivistä nuorista ei tiedoteta enää missään. Huhut kertoo, että alle hyppäsi nuori tyttö.
- Anonyymi
Tämä oli toinen tapaus lyhyen ajan sisällä. Tämä 31.5. sattunut onnettomuus jälkimmäinen. Tilanne huone kertoo, raideliikenne onnettomuus pieni? Ei kovin pieni, kun junan alle on hypätty. Näitä on ollut niin paljon Ylöjärvellä, että ei kehdata enää tiedottaa.
- Anonyymi
Yasmin..?
- Anonyymi
Huonosti tieto kulkee tällä kylällä, jos kukaan ei tiedä. Sillon mennään juorujen varassa. Eli 15v tyttö meni alle, kun ei pää kestänyt poikaystävän menetystä. Ja tämä on huhu ei fakta.
- Anonyymi
Koska alkaa kuru ja Ylöjärven kolmen tunnin rata hanke TV. Petteri ja Riikka?
- Anonyymi
Jessus mitä juntteja...ei ole todellista@
- Anonyymi
Onnesta raiteet menee näin läheltä ihmisiä. Valinnan vaihtoehto elämiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403