Olemme alle 30v aviopari kokemusta kolmenkimpasta ja parinvaihdosta.
Meiltä puuttuu ystävä jonka kanssa voitaisi keskustella ja analysoida tapahtumista.
Olisiko joku joka haluaisi keskustella näistä asioista?
Mielipide vaihtoa
4
586
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olisi kiinnostunut 52v mies
- Anonyymi
Olisi helpompaa s-postin kautta keskustella muuten tulee törkyjuttuja vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi helpompaa s-postin kautta keskustella muuten tulee törkyjuttuja vain.
Törkyä tämä sivu on muutenkin täynnä
- Anonyymi
Olen 36-vuotias sinkkumies. Kohta kymmenen vuotta olen hakeutunut avioparien seuraan kokeilemaan erilaisia eroottisia juttuja. Joskus ne ovat olleet keskusteluja, avautumisia ajatusten vaihtoja yhteisen alastomuuden, esimerkiksi saunomisen merkeissä. Pariskunta on halunnut että heitä katsotaan, että rouva voi turvallisesti paljastaa itsensä toiselle miehelle, tai että häntä hierotaan, jopa pillusta, aviomiehen katsellessa, sitäkin kuinka minulla seisoo.
Voidaan jutella vaikkapa estoista, ujoudesta, ja kai minä siinä olen samalla jonkinlainen terapeutti. Nelikymppinen pariskunta, lämmin loppukesän ilta, aviomies kuiskaa, kuitenkin niin että rouvakin on kuulolla, että miten suhtautuisit ajatukseen, he haluaisivat tarjota minulle yhdynnän.
Sehän on mitä upein lahja, miehelle, sanon, ja sitähän se on. Tunnelma on herkkä, yhteinen, tavallaan jopa viaton. Voimme katsoa toisiamme silmiin, kuinka intiimiä se onkaan. Voin katsoa ihaillen, himoiten rouvan tissejä, tutkia hänen pillunsa, joka turpeana ja märkänä haluaa tuntea mulkun.
Tähän on varauduttu, pariskunta kertoo, vai mieskö sen sanoo . Vaimolla on pessaari. Ei tarvita kumia. Ja nyt on sitäpaitsi varma aika, aviomies kuiskii. Voit nauttia vaimosta luomuna, siementää emättimen.
Se oli heille se juttu, ja oli se sitä minullekin, avautuessani omasta puolestani kuvailemaan, kuinka himokasta on sillä tavalla naida toiselle miehelle naimisissa oleva nainen.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830