Sellainen ajatus vielä sängyn pohjalta

Anonyymi-ap

että olen rakastanut sua niin paljon ja kauan, että odotin jotain enemmän. Odotin että sinäkin jakaisit edes osan tästä tunteesta.
Tulen vielä monta kertaa toivomaan sinua lähelleni ja kääntelemään asiat näyttämään paremmalta kuin on. Mutta tiedän kyllä missä mennään.
Nyt hyvää yötä!

32

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä näet ne tunteet? Et voi tietää yhtään mitään mitä joku voi käydä läpi. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Mutta pitäähän minun edes yrittää tulkata asioita tai tulen huIIuksi. Nyt alan nukkumaan. Olen olemassa häntä varten, vielä pitkään, jos joskus kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Mutta pitäähän minun edes yrittää tulkata asioita tai tulen huIIuksi. Nyt alan nukkumaan. Olen olemassa häntä varten, vielä pitkään, jos joskus kiinnostaa.

        Kiva että oot olemassa hänelle :) Mulle et ollut


      • Anonyymi

        Olen edelleen samaa mieltä kuin aloituksessa. Kävin asian läpi kun en saa unta. Tiedän mistä puhun. Hänellä ei ole sellaisia tunteita mua kohtaan. Ei toisesta haluta eroon pitkiksi ajoiksi, jos on tunteita. Mutta ethän sinä tästä tiedä eikä muutkaan. Mun jutuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Mutta pitäähän minun edes yrittää tulkata asioita tai tulen huIIuksi. Nyt alan nukkumaan. Olen olemassa häntä varten, vielä pitkään, jos joskus kiinnostaa.

        Ei kiinnosta. Idiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Mutta pitäähän minun edes yrittää tulkata asioita tai tulen huIIuksi. Nyt alan nukkumaan. Olen olemassa häntä varten, vielä pitkään, jos joskus kiinnostaa.

        Sähän olet hullu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän olet hullu!

        Sun maailmassa kaikki on. Kun ei ole lapsena annettu välineitä ajatteluun niin asiat jää aikuisenakin noin simppeleiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Idiot.

        Ei tämä ole sulle yksinkertainen vammainen ihminen.


    • Anonyymi

      No missä mennään? Sano sinä kun olet nuori ja noheva.

    • Anonyymi

      Oöen käynyt läpi useita ja nyt ymmärrän vagiinsn anatomiaa

      • Anonyymi

        Kannattaisi vielä opetella kirjoittamaan.


    • Anonyymi

      Vihaan tuollaisia hyvää yötä toivotuksia. Siitä tietää ettei näihin kommentteihin vastata.

      • Anonyymi

        En mennyt vielä. Kurkin vielä hetken kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mennyt vielä. Kurkin vielä hetken kuitenkin.

        Kurkitko housijesi alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurkitko housijesi alle

        No en ja nyt nukahdan. öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurkitko housijesi alle

        Mikroskooppi ja luuppi, suurennuslasi ja oma käsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikroskooppi ja luuppi, suurennuslasi ja oma käsi.

        Sulla taitaa olla paha ongelma alkon kanssa. Älä ota maanantaisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikroskooppi ja luuppi, suurennuslasi ja oma käsi.

        Hyvähän sinne on kurkkia ettei ole muutoksia.


    • Anonyymi

      Toivottavasti löysät sen oikean rakkaasi kun minä se en ollut. Narria en enää itestäni tee.

      • Anonyymi

        Ehkä tässä voi nyt pitää vähän lomaa oikeista ja tapailla ihan vääriä välillä. Mikä kesä!


    • Anonyymi

      Empä usko kun joudut täällä tuosta kirjoittelemaan

      • Anonyymi

        Hirmu huonosti kirjoitatte kaikki, Mitä vammaisia täällä käy?


    • Anonyymi

      Ota yhteyttä

    • Anonyymi

      Älä ikinä ota yhteyttä.
      Minä en ota yhteyttä.
      🧐

      • Anonyymi

        En minäkään ota yhteyttä. Tällä hetkellä kaikki tunteet on poissa.


    • Anonyymi

      Mitä sä väännät ja lässytät? Silkkaa p.skaa.
      Pidä pää kii.

      • Anonyymi

        Koska se on minun tapa käsitellä asioita kun on paha olla. Älä sinä vammainen puutu näihin, jos ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Miksi mennä nukkumaan vain hetki ennen auringonnousua? Vetäisit vaan samoilla silmillä.

      • Anonyymi

        En saanut unta, mutta pakkohan minun on nukkua välillä. Työpäivä. Sydän surut valvotti, joskus niin vaan käy. Tervetuloa elävien ja tuntevien maailmaan.


    • Anonyymi

      Niin makaa kuin petaa. Toimit mielestäsi oikein häntä kohtaan, niinkö, varmastiko? Silloin oikeasti ikävä juttu.

      • Anonyymi

        Ei mitään väliä enää. Ei täällä käy ketään normaaleja näitä lukemassa. Katso noita aamullisia kommentteja.


    • Anonyymi

      Juu toivon että olet paljon mukavampi ihminen nyt et ainakaan ollu muuttunut paitsi osasit jo sano hyvää huomenta ja hyvää yötä sulla on viel paljon opittavaa että tykkään susta tai tykkään nytkin mutta sun käytöksestä en

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe