Se on nyt sitten vuosimuistelua taas. Vähän on enää muistelijaa kylällä tai maailmalla asiasta, jotka olivat silloin äänessä ja heiluivat osaajina.
Laskin, että minun ikäluokasta on kylällä elossa kolme, vaivaistaloissa kaksi ja yksi Helsingissä.
Se on nyt sitten vuosimuistelua taas. Vähän on enää muistelijaa kylällä tai maailmalla asiasta, jotk
20
538
Vastaukset
- Anonyymi
Olemme onnellisia, kun teitä ei kirjoita ainutkaan!
- Anonyymi
Silti lapsemme tietävät mitä alavutelaiset tekivät 1971 kesällä ja etenkin sääskiniemeläiset.
- Anonyymi
On meitä 50-60 luvulls syntyneitä paljon jotka jutun muistavat ja tuntevat kylän ihmiset sekä osalliset.
- Anonyymi
Nämä on kyllä lyömättömät kommentit , isot on sulla ongelmat, on sulla ongelmat, ongelmat on sulla isot, on ongelmat sulla isot....
- Anonyymi
Eikö Sydänmaan nuorisoseura mitenkään huomioinut 50 vuotispäivää pari vuotta sitten. Olisivat nyt jonkun Paavo-Paaavo-joikun esittänet siinä kalliolla ja marssi Niemistön raunioille.
- Anonyymi
Kyllä johtohamot teki sen 6.6. kello kaksi yöllä.
- Anonyymi
Sitä on 15 vuorokautta 6.6. päivään ja mikään ei ole muuttunut 54 vuodessa
- Anonyymi
Muuta sinä ja lopeta
- Anonyymi
Meitä alavutelaisia sapettaa ja sydänmaalaisia sapettaa vielä enemmän tämä aihe, tästä kirjoittelu ja esillä oleminen!
- Anonyymi
Viikon päästä on 6.6. yö. Missä oli isäsi silloin?
- Anonyymi
Me muutamat ymmärrämme se sapetuksen kolmessa neljässä suvussa siellä. Ei ollut kaunista tarinaa.
- Anonyymi
Kuivaajalla homoilu on tiijossa
- Anonyymi
Mikä pirun "tiijossa"? Etkö osaa sanua tieroos?
- Anonyymi
Viisi vuorokautta vielä yöhön 1971 nuori nainen kuolee ja kylä sekä sulkeutuu, että avaa kaiken valheensa, vihansa, petollisuutensa ja saastaisen elämänsä mallin.
- Anonyymi
Näinhän se on ja Bodomin murhista tulee
5.6 2005 65 vuotta..Olikohan Supon suojelema Assman ja kirkonmaalaajakaverinsa joka ajeli Opelia.
Olivat Tulilahdellakin kirkkoa maalaamassa kun Tulilahden murhat tehtiin.Aronen sinnekkin laitettiin sekoittamaan jutun tutkintaa - Anonyymi
Bodomin murhat on tunnustanut kolme henkilöä.Yksi niistä oli Assmann
Ei ketään tuomittu aihetodisteilla
Paavo tunnusti ja tuomittiin.Jotta näin - Anonyymi
Hävettää tämä valheiden pesä.
Olen Niemistön sukua joten pitäisi kulkea kylillä pussi päässä- Anonyymi
Ylpeile kuten muutkin murhasuvun jälkeläiset!
- Anonyymi
Vielä yö ja se kliimaksi. Siitä on jo yli ihmisikä!
- Anonyymi
Ainakin kolme ongelmaa
Asmman Assman.Asmman
Supo Kgb Stasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834