Selkokielellä

Anonyymi-ap

Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja haluaa helpottaa potkujen antamista
ja puuttua sunnuntailisiin
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009636563.html
Kokoomus ja PS kannattavat.

79

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos työ ei tuota tulosta niin pitää voida vaihtaa tekijää ilman lisäkuluja, se on oikeus ja kohtuus! Kun pitää huolen työnsä tuloksista niin ei ole huoleen aihetta!

      Sunnuntai tai muita nk. pyhäkorvauksia ei pidäkään maksaa ellei se tee mahdottomaksi osallistumista pyhän Jumalan palveluksiin. Miksi niitä maksettaisiin joillekin, jotka eivät sinne kirkkoon kuitenkaan menisi?

      • Anonyymi

        Sinun suureksi harmiksi nyt nämä sinun kovasti vihaamasi työn tekemisen pyhäkorvaukset ja kaikki muutkin niin sanotut työntekoon kuuluvat olosuhdelisät ovat ihan aina selkeällä Suomen kielellä kirjattuna näihin kaikkiin voimassa oleviin yleisitoviin työehtosopimuksiin.
        Joten aivan turhaa on nyt itkusi ja parkusi kyseisestä asiasta, se ei koskaan nyt muutu yhtään mitenkään.
        Siitä tämä todella aktiivinen ja hyvin toimiva suomalainen ay-liike kyllä pitää aina aivan varmasti huolen vaikka sitten väkisin jos mikään muu ei auta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun suureksi harmiksi nyt nämä sinun kovasti vihaamasi työn tekemisen pyhäkorvaukset ja kaikki muutkin niin sanotut työntekoon kuuluvat olosuhdelisät ovat ihan aina selkeällä Suomen kielellä kirjattuna näihin kaikkiin voimassa oleviin yleisitoviin työehtosopimuksiin.
        Joten aivan turhaa on nyt itkusi ja parkusi kyseisestä asiasta, se ei koskaan nyt muutu yhtään mitenkään.
        Siitä tämä todella aktiivinen ja hyvin toimiva suomalainen ay-liike kyllä pitää aina aivan varmasti huolen vaikka sitten väkisin jos mikään muu ei auta.

        Asia saattaa parantua jos aktiivinen ja hyvin toimiva ay mafia alkaa vastaamaan asioista eli ottaa osaa kokonaisvastuuseen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Asia saattaa parantua jos aktiivinen ja hyvin toimiva ay mafia alkaa vastaamaan asioista eli ottaa osaa kokonaisvastuuseen!

        palkansaajien ansaittuihin olosuhdelisiin ei kumminkaan koskaan puututa jonkun valtiovallan toimesta ilman ay-liikkeen todella kovia vastatoimia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        palkansaajien ansaittuihin olosuhdelisiin ei kumminkaan koskaan puututa jonkun valtiovallan toimesta ilman ay-liikkeen todella kovia vastatoimia.

        Jos maassa on demokratia, niin eduskunta päättää, joko omasta aloitteestaan tai hallituksen. Demokratia ei anna ay mafialle mitään etuoikeuksia, koska se ei ole demokraattinen järjestö, jonka johto valitaan koko kansan toimesta!

        Olet näköjään sosialistisen diktatuurin kannattaja, suositan siirtymistä demokratian riveihin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos maassa on demokratia, niin eduskunta päättää, joko omasta aloitteestaan tai hallituksen. Demokratia ei anna ay mafialle mitään etuoikeuksia, koska se ei ole demokraattinen järjestö, jonka johto valitaan koko kansan toimesta!

        Olet näköjään sosialistisen diktatuurin kannattaja, suositan siirtymistä demokratian riveihin!

        Se on sitten samantien yleislakko ja satamat kiinni niin esimerkiksi Suomen vienti loppuu samantien. Tästä kyllä ay-liike pitää aivan varmasti huolen jos jokin valtiovalta yrittää kovassa vallankiimassaan kajota palkansaajien täysin ansaittuihin työelämän oikeuksiin tai etuihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten samantien yleislakko ja satamat kiinni niin esimerkiksi Suomen vienti loppuu samantien. Tästä kyllä ay-liike pitää aivan varmasti huolen jos jokin valtiovalta yrittää kovassa vallankiimassaan kajota palkansaajien täysin ansaittuihin työelämän oikeuksiin tai etuihin.

        Taas löytyi sosialistisen diktatuurin kannattaja! Sinun pitää siirtyä Pohjois-Koreaan ja siellä olet heti omassa taivaassasi!

        Tämä demokraattiseksi pyrkivä Suomi on sinulle väärä paikka!

        Mitä mahdat edes tarkoittaa ilmaisulla "täysin ansaittu"?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taas löytyi sosialistisen diktatuurin kannattaja! Sinun pitää siirtyä Pohjois-Koreaan ja siellä olet heti omassa taivaassasi!

        Tämä demokraattiseksi pyrkivä Suomi on sinulle väärä paikka!

        Mitä mahdat edes tarkoittaa ilmaisulla "täysin ansaittu"?

        Suomalaisilla duunareilla on kumminkin nyt ihan aina olemassa täysin laillinen lakko-oikeus. halusit sinä tai et.

        Ja aina toki ymmärrän kyllä todella hyvin ettet sinä todellakaan nyt koskaan ymmärrä ansaitsemisesta yhtään mitään, koska et ole koskaan tehnyt minkäänlaista rehellistä työtä, niin aivan turha sinulle nyt on sitten edes selvittää mitä tarkoittaa esimerkiksi täysin ansaittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisilla duunareilla on kumminkin nyt ihan aina olemassa täysin laillinen lakko-oikeus. halusit sinä tai et.

        Ja aina toki ymmärrän kyllä todella hyvin ettet sinä todellakaan nyt koskaan ymmärrä ansaitsemisesta yhtään mitään, koska et ole koskaan tehnyt minkäänlaista rehellistä työtä, niin aivan turha sinulle nyt on sitten edes selvittää mitä tarkoittaa esimerkiksi täysin ansaittu.

        Lakot eivät nosta kansantuloa joten ne ovat turhaa höpinää!

        Mistä sinä kuvittelet tietäväsi mitä olen tehnyt? Mikä on rehellistä työtä? Senkin voisit määritellä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Lakot eivät nosta kansantuloa joten ne ovat turhaa höpinää!

        Mistä sinä kuvittelet tietäväsi mitä olen tehnyt? Mikä on rehellistä työtä? Senkin voisit määritellä!

        Jo pelkkä historia kertoo todella selkeästi sen tosiasian, että kaikki lakot ja työtaistelut ovat olleet kovinkin tärkeässä roolissa silloin kun kaikki palkansaajat ovat joutuneet oikein taistelemalla taistelemaan kaikki nykyiset työelämämän oikeudet ja edut työnantajilta.
        Vai luulitko sinä nyt että työnantaajat ovat ihan heti aina suostuneet antamaan palkansaajille ihan kaikki nykyiset työelämän oikeudet ja edut?

        Ja todellakin nyt uskon sinua tasan 100%:sesti, kun et näytä lainkaan edes tietävän sitä, että mitä se rehellinen työ aina oikein onkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jo pelkkä historia kertoo todella selkeästi sen tosiasian, että kaikki lakot ja työtaistelut ovat olleet kovinkin tärkeässä roolissa silloin kun kaikki palkansaajat ovat joutuneet oikein taistelemalla taistelemaan kaikki nykyiset työelämämän oikeudet ja edut työnantajilta.
        Vai luulitko sinä nyt että työnantaajat ovat ihan heti aina suostuneet antamaan palkansaajille ihan kaikki nykyiset työelämän oikeudet ja edut?

        Ja todellakin nyt uskon sinua tasan 100%:sesti, kun et näytä lainkaan edes tietävän sitä, että mitä se rehellinen työ aina oikein onkaan.

        Et kyennyt soittamaan tietojasi minun rehellisen työni suhteen, etkä määrittämään sitäkään mitä tarkoitat rehellisellä työllä!

        Lähdit kiertämään asiaa vanhalla sosialistin polulla! Tuo miten asia on hoidettu kertoo vain sen, ettette itsekään luota itseenne sillä voitaisiinhan kaikki sopia palkkaan ja te voisitte itse säästää siitä lomarahanne ja muut vapaapäivänne. Olisi myös fiksumpaa kuin pyhäkorvaukset hoitaa asia muutoin koska noitahan voi maksaa vain niille joilta työn vuoksi jää Jumalan palvelus käymättä mutta perin harva teistäkään istuu kirkon pelkissä joka sunnuntai, eikä käy lauantaisinkaan synagogassa tai perjantaina moskeijassaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et kyennyt soittamaan tietojasi minun rehellisen työni suhteen, etkä määrittämään sitäkään mitä tarkoitat rehellisellä työllä!

        Lähdit kiertämään asiaa vanhalla sosialistin polulla! Tuo miten asia on hoidettu kertoo vain sen, ettette itsekään luota itseenne sillä voitaisiinhan kaikki sopia palkkaan ja te voisitte itse säästää siitä lomarahanne ja muut vapaapäivänne. Olisi myös fiksumpaa kuin pyhäkorvaukset hoitaa asia muutoin koska noitahan voi maksaa vain niille joilta työn vuoksi jää Jumalan palvelus käymättä mutta perin harva teistäkään istuu kirkon pelkissä joka sunnuntai, eikä käy lauantaisinkaan synagogassa tai perjantaina moskeijassaan!

        Voi voi.

        Taas kerran näköjään sinä nyt nolasit ihan itse itsesi täysin vallan kokonaan. Eli minkäänlaiseksi rehelliseksi henkilöksi sinua säälittävää valehtelevaa palstahäirikköä ei voi nyt kukaan koskaan edes kutsua.

        Ja kyllä sinun nyt todellakin kannattaisi tutustua todella tarkkaan noihin yleisitoviin voimassa oleviin työehtosopimuksiin. Niin et ehkä sitten nolaisi itseäsi täällä enempää. tai aivan sama mulle. :- TSEMPPIÄ !!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi.

        Taas kerran näköjään sinä nyt nolasit ihan itse itsesi täysin vallan kokonaan. Eli minkäänlaiseksi rehelliseksi henkilöksi sinua säälittävää valehtelevaa palstahäirikköä ei voi nyt kukaan koskaan edes kutsua.

        Ja kyllä sinun nyt todellakin kannattaisi tutustua todella tarkkaan noihin yleisitoviin voimassa oleviin työehtosopimuksiin. Niin et ehkä sitten nolaisi itseäsi täällä enempää. tai aivan sama mulle. :- TSEMPPIÄ !!

        Omaan lyylittelyysi perustuen pyysin:

        "Lakot eivät nosta kansantuloa joten ne ovat turhaa höpinää!

        Mistä sinä kuvittelet tietäväsi mitä olen tehnyt? Mikä on rehellistä työtä? Senkin voisit määritellä!"!

        Et kyennyt määrittämään mitä olen tehnyt!
        Et kyennyt määrittämään mitä on rehellinen työ!

        Selvitä nyt nuo ensin faktisesti, osoittaen mistä tietosi on peräisin! Muutoin syyllistyt virheellisen tiedon jakamiseen! Ja VALEHTELUUN!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Omaan lyylittelyysi perustuen pyysin:

        "Lakot eivät nosta kansantuloa joten ne ovat turhaa höpinää!

        Mistä sinä kuvittelet tietäväsi mitä olen tehnyt? Mikä on rehellistä työtä? Senkin voisit määritellä!"!

        Et kyennyt määrittämään mitä olen tehnyt!
        Et kyennyt määrittämään mitä on rehellinen työ!

        Selvitä nyt nuo ensin faktisesti, osoittaen mistä tietosi on peräisin! Muutoin syyllistyt virheellisen tiedon jakamiseen! Ja VALEHTELUUN!

        Miksi et taaskaan ollut edes itsellesi mitenkään rehellinen tuossa vuodatuksessasi minkä suolsit palstalle?

        Eli nythän sinä taas kerran nolasit ihan itse itsesi oikein kunnolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et taaskaan ollut edes itsellesi mitenkään rehellinen tuossa vuodatuksessasi minkä suolsit palstalle?

        Eli nythän sinä taas kerran nolasit ihan itse itsesi oikein kunnolla.

        Tuo on juuri se mitä sinulta on jäänyt kertomatta, vaikka olet itse asian esiin ottanut.

        Nyt vaan todistat mitä työtä olen tehnyt faktoin!
        Määrittelet mitä näet rehellisen työn sisältävän!

        Jos et kykene niin olet komuloisten pravdisti ja suuri VALEHTELIJA!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taas löytyi sosialistisen diktatuurin kannattaja! Sinun pitää siirtyä Pohjois-Koreaan ja siellä olet heti omassa taivaassasi!

        Tämä demokraattiseksi pyrkivä Suomi on sinulle väärä paikka!

        Mitä mahdat edes tarkoittaa ilmaisulla "täysin ansaittu"?

        Pohjois-Koreassa ei ole ay-liikettä.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tuo on juuri se mitä sinulta on jäänyt kertomatta, vaikka olet itse asian esiin ottanut.

        Nyt vaan todistat mitä työtä olen tehnyt faktoin!
        Määrittelet mitä näet rehellisen työn sisältävän!

        Jos et kykene niin olet komuloisten pravdisti ja suuri VALEHTELIJA!

        Vai olet sinä nyt omasta mielestä tehnyt joskus töitä faktoin.

        Nythän sinä sitten taas kerran vain nolasit itse itsesi oikein kunnolla taas kerran.

        Minä olen luullut että ei noin tyhmää ja typerää tolloa kuin sibä voi koskaan missään olla edes olemassa, mutta myönnän nyt täysin avoimesti olleeni väärässä tämän kertomani asian suhteen. Eki kyllä näköjään voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois-Koreassa ei ole ay-liikettä.

        Koko Pohjois-Korea on kommunistinen ay mafia!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai olet sinä nyt omasta mielestä tehnyt joskus töitä faktoin.

        Nythän sinä sitten taas kerran vain nolasit itse itsesi oikein kunnolla taas kerran.

        Minä olen luullut että ei noin tyhmää ja typerää tolloa kuin sibä voi koskaan missään olla edes olemassa, mutta myönnän nyt täysin avoimesti olleeni väärässä tämän kertomani asian suhteen. Eki kyllä näköjään voi.

        Jos otat kantaa työntekooni niin olet velvollinen myös kertomaan mihin tietosi perustuvat!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos otat kantaa työntekooni niin olet velvollinen myös kertomaan mihin tietosi perustuvat!

        Mihin ihmeen työntekoosi?

        Ethän sinä ole nyt koskaan tehnyt minkäänlaista rehellistä työtä yhtään missään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ihmeen työntekoosi?

        Ethän sinä ole nyt koskaan tehnyt minkäänlaista rehellistä työtä yhtään missään.

        Meinaat siis minun saavan tonnikaupalla työeläkettä ilman työssä käyntiä ja työtehtävien suorittamista! Et ainakaan ole rehellinen moista väittäessäsi! Onko sinun mahdotonta käydä keskustelua reaalisin asioin?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taas löytyi sosialistisen diktatuurin kannattaja! Sinun pitää siirtyä Pohjois-Koreaan ja siellä olet heti omassa taivaassasi!

        Tämä demokraattiseksi pyrkivä Suomi on sinulle väärä paikka!

        Mitä mahdat edes tarkoittaa ilmaisulla "täysin ansaittu"?

        Romakkaniemi, Kangasharju, suomen arvostetuimmat talousalan ihmiset.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Meinaat siis minun saavan tonnikaupalla työeläkettä ilman työssä käyntiä ja työtehtävien suorittamista! Et ainakaan ole rehellinen moista väittäessäsi! Onko sinun mahdotonta käydä keskustelua reaalisin asioin?

        Nimenomaan säälittävänä yhteiskunnan elättinä me kaikki oikeat rehelliset suomalaiset duunarit nyt elätämme sinut onnettoman valehtelijan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Romakkaniemi, Kangasharju, suomen arvostetuimmat talousalan ihmiset.

        Et sitten kyennyt kertomaan mitä on täysin ansaittu! Yritä uudelleen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan säälittävänä yhteiskunnan elättinä me kaikki oikeat rehelliset suomalaiset duunarit nyt elätämme sinut onnettoman valehtelijan.

        Mitä olen valehdellut ja mikä on sinun perusteltu totuutesi siinä asiassa?

        Olisi Lyylinkin syytä perustelle syytteitään!


    • Anonyymi

      Tottahan yrittäjät haluaa ilmaista työvoimaa.
      Siinä on vain se huono puoli mitä eivät tajua, kun kansa köyhtyy, niin koko maan talous romahtaa ja siten myös bisnesmiehet bisnes.

      • Tuskin yksikään yrittäjä joka tekee töitään vakavissaan edes suostuu ottamaan ilmaista työvoimaa vaikka tarjollakin olisi. Miten siihen ja sen ammattitaitoon voi luottaa jos muuta tehdään kuin lakaistaan lattioita?

        Olin itse noin 30 vuotta yrittäjänä enkä edes yrittänyt moista vaan valitsin työntekijöitä joista tuli firman henkilöitä ja jotka osasivat hommansa ja joille maksettiin kohtuullista tuloksen mukaista palkkaa. Lakkoiluakaan ei sallittu! Hyvin viihtyivät, osa vuosia, osa vuosikymmeniä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tuskin yksikään yrittäjä joka tekee töitään vakavissaan edes suostuu ottamaan ilmaista työvoimaa vaikka tarjollakin olisi. Miten siihen ja sen ammattitaitoon voi luottaa jos muuta tehdään kuin lakaistaan lattioita?

        Olin itse noin 30 vuotta yrittäjänä enkä edes yrittänyt moista vaan valitsin työntekijöitä joista tuli firman henkilöitä ja jotka osasivat hommansa ja joille maksettiin kohtuullista tuloksen mukaista palkkaa. Lakkoiluakaan ei sallittu! Hyvin viihtyivät, osa vuosia, osa vuosikymmeniä!

        Kuka ei sallinut lakkoilua?????
        En tiedä oliko aihettakaan lakkoiluun, mutta jos työntekijät alistuu "Lakkoiluakaan ei sallittu!" niin ovat käytännössä orjia. Tuota ei voi kieltää, tai sitten olet oikeasti joku hullu psykopaatti ja tarinasi on omia harhojasi. Suomessa on lakko oikeus. No harmaatalous tietysti oma juttunsa.

        Nyt siis puhutaan Suomesta, ei Pohjois-Koreasta ja vastaavista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ei sallinut lakkoilua?????
        En tiedä oliko aihettakaan lakkoiluun, mutta jos työntekijät alistuu "Lakkoiluakaan ei sallittu!" niin ovat käytännössä orjia. Tuota ei voi kieltää, tai sitten olet oikeasti joku hullu psykopaatti ja tarinasi on omia harhojasi. Suomessa on lakko oikeus. No harmaatalous tietysti oma juttunsa.

        Nyt siis puhutaan Suomesta, ei Pohjois-Koreasta ja vastaavista.

        n myöskään hoitanut ay mafian maksuja ja suositus oli, ei kannata kuulua mutta jos haluaa niin mikäs siinä kun itse hoitaa asiansa siihen suuntaan muille mainostamatta. Ei tuo orjuuta, koska joka päivä saa sanoa itsensä irti ja juuri se on orjilta kiellettyä!

        Kirjanpitotoimisto hoiti tilinpidon ja laski verot, joten harmaata ei ollut kuin säässä ajoittain! Hommat hoituivat hyvin sillä eihän kukaan hyödy lakoista lopulta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        n myöskään hoitanut ay mafian maksuja ja suositus oli, ei kannata kuulua mutta jos haluaa niin mikäs siinä kun itse hoitaa asiansa siihen suuntaan muille mainostamatta. Ei tuo orjuuta, koska joka päivä saa sanoa itsensä irti ja juuri se on orjilta kiellettyä!

        Kirjanpitotoimisto hoiti tilinpidon ja laski verot, joten harmaata ei ollut kuin säässä ajoittain! Hommat hoituivat hyvin sillä eihän kukaan hyödy lakoista lopulta!

        Miksi et vastaa itse kysymykseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et vastaa itse kysymykseen?

        Emme tarvinneet lakkoilua, tarvittaessa asioista sovittiin porukan kesken!

        Lakkoilu on typeryyden huippua!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Emme tarvinneet lakkoilua, tarvittaessa asioista sovittiin porukan kesken!

        Lakkoilu on typeryyden huippua!

        Vastaa! Väitit että tiedät yrityksen jossa vastoin Suomen lakeja yrityksen taholta lakot kiellettiin. Laita nyt yrityksen nimi ja paikka julki. Et ehkä ymmärrä mistä kysymys. Yritys ei varmasti muutenkaan toiminut puhtain jauhoin.

        Oletko laittanut Suomi 24:lle itsestäsi oikeat tiedot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa! Väitit että tiedät yrityksen jossa vastoin Suomen lakeja yrityksen taholta lakot kiellettiin. Laita nyt yrityksen nimi ja paikka julki. Et ehkä ymmärrä mistä kysymys. Yritys ei varmasti muutenkaan toiminut puhtain jauhoin.

        Oletko laittanut Suomi 24:lle itsestäsi oikeat tiedot?

        Hoitolaitoksesta löytyy. Ja ei ole mitään vastuuta mistään. Vaikka nimimerkillä, niin historia poistettu jonkun tahon toimesta. Käytännössä poissa normaalista elämästä, eikä virallisesti vastuussa enää mistään ole ollut pitkään aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa! Väitit että tiedät yrityksen jossa vastoin Suomen lakeja yrityksen taholta lakot kiellettiin. Laita nyt yrityksen nimi ja paikka julki. Et ehkä ymmärrä mistä kysymys. Yritys ei varmasti muutenkaan toiminut puhtain jauhoin.

        Oletko laittanut Suomi 24:lle itsestäsi oikeat tiedot?

        Yritys toimi vallan puhtain jauhoin joka mielessä. Kuten jo kirjoitin jos osaat lukea ja ymmärtää lukemaasi niin asiat sovittiin eikä kelleen tullut mieleenkään lakkoilla. Tosin moinen luultavasti olisi johtanut vakavaan keskusteluun ja ehkä sitten vaihtoonkin. Ei kukaan järkevä pidä hommissaan kiukuttelijoita!

        Olin itse työelämässä yli 40 vuotta ilman päivänkään työlakkoa ja se oli minun etuni. Sen sijaan 1964 syksyllä tein tupakkalakon, joka on edelleen voimassa, joten osaan lakkoilla asioissa, joissa sillä on merkitystä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Yritys toimi vallan puhtain jauhoin joka mielessä. Kuten jo kirjoitin jos osaat lukea ja ymmärtää lukemaasi niin asiat sovittiin eikä kelleen tullut mieleenkään lakkoilla. Tosin moinen luultavasti olisi johtanut vakavaan keskusteluun ja ehkä sitten vaihtoonkin. Ei kukaan järkevä pidä hommissaan kiukuttelijoita!

        Olin itse työelämässä yli 40 vuotta ilman päivänkään työlakkoa ja se oli minun etuni. Sen sijaan 1964 syksyllä tein tupakkalakon, joka on edelleen voimassa, joten osaan lakkoilla asioissa, joissa sillä on merkitystä!

        Ei ole kysymys sinun tupakkalakosta.

        Kysyin että missä yrityksessä kuten sanoit oli kielletty lakkoileminen yrityksen toimesta? Kai ymmärrät että tuo tarkoittaa että yritys toimii orjatyöllä.

        Kysyn vielä kun sinulla on vähän noita vaikeuksia ymmärtää. Oletko laittanut Suomi 24:lle itsestäsi oikeat tiedot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysymys sinun tupakkalakosta.

        Kysyin että missä yrityksessä kuten sanoit oli kielletty lakkoileminen yrityksen toimesta? Kai ymmärrät että tuo tarkoittaa että yritys toimii orjatyöllä.

        Kysyn vielä kun sinulla on vähän noita vaikeuksia ymmärtää. Oletko laittanut Suomi 24:lle itsestäsi oikeat tiedot?

        Ei kannata nyt lainkaan uskoa tämän nimimerkki estyäkkärin tänne suoltamia jorinoita. Kyseessä on vain niuvan vakiasukki ja näin sitten todella mielisairas yhteiskunnan elätti.

        Ei tuo kyseinen jannu ole tehnyt päivääkään minkäänlaista rehellistä työtä elämänsä aikana. saatikka ollut joskun muka työnantajana.

        Nimimerkki extyäkkäri valehtelelee aina vain täällä s-24:n eri keskustelusivustoilla ihan jatkuvasti ihan joka päivä aamusta iltaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysymys sinun tupakkalakosta.

        Kysyin että missä yrityksessä kuten sanoit oli kielletty lakkoileminen yrityksen toimesta? Kai ymmärrät että tuo tarkoittaa että yritys toimii orjatyöllä.

        Kysyn vielä kun sinulla on vähän noita vaikeuksia ymmärtää. Oletko laittanut Suomi 24:lle itsestäsi oikeat tiedot?

        i ollut orjuutta, jis ei tykännyt sai lähteä vapaasti. Orja ei voi koska ketjut rajoittavat! Ay jäsenyys on orjuutta koska vaaditaan jopa itselle haitallista toimintaa lakkojen myötä! Silti ei ay mafia maksa palkkaa vaan työnantaja!

        Järkevä kansalainen kyllä osaa hoitaa asiansa myös työnantajien kanssa omatoimisesti, ei siihen mitään ay mafiosoja tarvita! Jos minäkin osasin niin miksi et sinä vai onko pääsi aivojen tilalle siirtynyt sitä ulostetta, jonka muut yleensä hylkäävät pellon lannoitteeksi?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        i ollut orjuutta, jis ei tykännyt sai lähteä vapaasti. Orja ei voi koska ketjut rajoittavat! Ay jäsenyys on orjuutta koska vaaditaan jopa itselle haitallista toimintaa lakkojen myötä! Silti ei ay mafia maksa palkkaa vaan työnantaja!

        Järkevä kansalainen kyllä osaa hoitaa asiansa myös työnantajien kanssa omatoimisesti, ei siihen mitään ay mafiosoja tarvita! Jos minäkin osasin niin miksi et sinä vai onko pääsi aivojen tilalle siirtynyt sitä ulostetta, jonka muut yleensä hylkäävät pellon lannoitteeksi?

        "i ollut orjuutta, jis ei tykännyt sai lähteä vapaasti. Orja ei voi koska ketjut rajoittavat!"

        Jotain yritit sanoa. Taisit lopullisesti romahtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "i ollut orjuutta, jis ei tykännyt sai lähteä vapaasti. Orja ei voi koska ketjut rajoittavat!"

        Jotain yritit sanoa. Taisit lopullisesti romahtaa.

        Ei ole Orjuutta jos saa vapaasti lähteä halutessaan!

        Sen sijaan ay mafia orjuuttaa! Siellä kun päätetään niin saa kärsiä jos ei tottele!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Yritys toimi vallan puhtain jauhoin joka mielessä. Kuten jo kirjoitin jos osaat lukea ja ymmärtää lukemaasi niin asiat sovittiin eikä kelleen tullut mieleenkään lakkoilla. Tosin moinen luultavasti olisi johtanut vakavaan keskusteluun ja ehkä sitten vaihtoonkin. Ei kukaan järkevä pidä hommissaan kiukuttelijoita!

        Olin itse työelämässä yli 40 vuotta ilman päivänkään työlakkoa ja se oli minun etuni. Sen sijaan 1964 syksyllä tein tupakkalakon, joka on edelleen voimassa, joten osaan lakkoilla asioissa, joissa sillä on merkitystä!

        Etkö edes itse tiedä mitä kirjoittelet? Mainitsit jostain yrityksestä jossa oli yrityksen taholta lakkoilu kielletty. Kerro nyt missä sellainen yritys toimii? Ei kukaan ole sinun omasta elämästä kiinnostunut. Jos jotain väität tietäväsi, niin vastaa kysymyksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö edes itse tiedä mitä kirjoittelet? Mainitsit jostain yrityksestä jossa oli yrityksen taholta lakkoilu kielletty. Kerro nyt missä sellainen yritys toimii? Ei kukaan ole sinun omasta elämästä kiinnostunut. Jos jotain väität tietäväsi, niin vastaa kysymyksiin.

        Mitä väliä' sillä on missä, se vaan toimii hyvin! Tai ainakin toimi silloin kun olin siellä johdossa. Siellä neuvoteltiin asiat eikä ay mafialle kumarrettu! Porukka pysyi vuosia ja vuosikymmeniä työssään, he kun osasivat ansaita palkkansa!

        Siinä on hyvä malli sinunkin työpaikallesi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitä väliä' sillä on missä, se vaan toimii hyvin! Tai ainakin toimi silloin kun olin siellä johdossa. Siellä neuvoteltiin asiat eikä ay mafialle kumarrettu! Porukka pysyi vuosia ja vuosikymmeniä työssään, he kun osasivat ansaita palkkansa!

        Siinä on hyvä malli sinunkin työpaikallesi!

        Eletään Suomessa ja työnantaja ei voi laittaa vaatimusta/kieltoa että tässä yrityksessä ei saa lakkoilla. Jos työntekijät tuohon alistuivat niin mafian vaatimuksiin suostuivat ja ovat silloin orjija.

        Nyt helppo kysymys, joka samalla on oleellinen sinun uskottavuuden kannalta.

        Vastaa vain pelkästään 1tai2. Puhutko tuossa paskaa vai faktaa että tiedät yrityksen joka kielsi työntekijöiltään lakkoilun että työsuhde mahdollinen.

        1 Puhut paskaa
        2Puhut faktaa

        Jos vastaa 2, niin silloin myös pitää rehellisesti kertoa tuo harmaan talouden firman nimi että voit todistaa että faktaa on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eletään Suomessa ja työnantaja ei voi laittaa vaatimusta/kieltoa että tässä yrityksessä ei saa lakkoilla. Jos työntekijät tuohon alistuivat niin mafian vaatimuksiin suostuivat ja ovat silloin orjija.

        Nyt helppo kysymys, joka samalla on oleellinen sinun uskottavuuden kannalta.

        Vastaa vain pelkästään 1tai2. Puhutko tuossa paskaa vai faktaa että tiedät yrityksen joka kielsi työntekijöiltään lakkoilun että työsuhde mahdollinen.

        1 Puhut paskaa
        2Puhut faktaa

        Jos vastaa 2, niin silloin myös pitää rehellisesti kertoa tuo harmaan talouden firman nimi että voit todistaa että faktaa on.

        Voit valita työhön henkilöitä joilla ei ole ay orjuuden rintamerkkiä! Silloin ei lakkoilijoita juurikaan ole porukassa!

        Kyllä työnantajalla ja palkan maksajalla on oikeus valita sopivat työntekijät yritykseensä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Voit valita työhön henkilöitä joilla ei ole ay orjuuden rintamerkkiä! Silloin ei lakkoilijoita juurikaan ole porukassa!

        Kyllä työnantajalla ja palkan maksajalla on oikeus valita sopivat työntekijät yritykseensä!

        Sinä se aina kommentoit joka viestiin juuri niin mistä on kyse. Antaa hyvän kuvan miten yläpääsi toimii.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Voit valita työhön henkilöitä joilla ei ole ay orjuuden rintamerkkiä! Silloin ei lakkoilijoita juurikaan ole porukassa!

        Kyllä työnantajalla ja palkan maksajalla on oikeus valita sopivat työntekijät yritykseensä!

        Huomasitko mitä kysyin?
        Ymmärsitkö mitä kysyin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko mitä kysyin?
        Ymmärsitkö mitä kysyin?

        Kuka siis kysyi? Joku Lyylikö? Mistä sitä tietää mikä Lyyli mitäkin on kirjoittanut, kun et uskalla rekisteröityä jolloin voisi nähdä kuka mitäkin kysyy!

        Minä vastasin jollekin Lyylille varsin asiallisesti, opettele ymmärtämään jotta ei vastaus ole välttämättä se mitä haluat, vaan sellainen mikä kysymykseen sopii vastaukseksi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuka siis kysyi? Joku Lyylikö? Mistä sitä tietää mikä Lyyli mitäkin on kirjoittanut, kun et uskalla rekisteröityä jolloin voisi nähdä kuka mitäkin kysyy!

        Minä vastasin jollekin Lyylille varsin asiallisesti, opettele ymmärtämään jotta ei vastaus ole välttämättä se mitä haluat, vaan sellainen mikä kysymykseen sopii vastaukseksi!

        Ainakin julkisesti toit hyvin selville oman tilanteesi ymmärryksineen. Jos jotain väittää niin se on hyvä perustella, mikä ei näy olevan sinun vahvuutesi.

        Oletko koskaan osannut oikeasti mitään faktaa kertoa? Ei ainakaan näin äkkinäisesti huomaa. Pelkkää paskaa jauhat ja hulluuttasi jaat. Jos olen väärässä niin oikaise. Hyvä alku sinulle on se että vastaat mitä kysytään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin julkisesti toit hyvin selville oman tilanteesi ymmärryksineen. Jos jotain väittää niin se on hyvä perustella, mikä ei näy olevan sinun vahvuutesi.

        Oletko koskaan osannut oikeasti mitään faktaa kertoa? Ei ainakaan näin äkkinäisesti huomaa. Pelkkää paskaa jauhat ja hulluuttasi jaat. Jos olen väärässä niin oikaise. Hyvä alku sinulle on se että vastaat mitä kysytään.

        Tuo esiin vaikka ne kolme (3) kommenttiani, joista et faktaa löydä jotta näen ymmärrätkö edes lukemaasi!

        Huomaa! Alkuun riittää kolme mainiosti ja sen jälkeen voidaan jatkaa haluamillasi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tuo esiin vaikka ne kolme (3) kommenttiani, joista et faktaa löydä jotta näen ymmärrätkö edes lukemaasi!

        Huomaa! Alkuun riittää kolme mainiosti ja sen jälkeen voidaan jatkaa haluamillasi!

        No vaikka ensin tästä ketjusta. Väitit tietäväsi yrityksen missä lakkoilu on kielletty, mutta et kuitenkaan osaa kertoa että missä näin ja millainen mafia sen kielsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka ensin tästä ketjusta. Väitit tietäväsi yrityksen missä lakkoilu on kielletty, mutta et kuitenkaan osaa kertoa että missä näin ja millainen mafia sen kielsi.

        Tiedän yrityksen joskin nyt siellä on uudet omistajat koska perustajat ikääntyivät ja myivät sen pois hyvään hintaan jäädessään eläkkeelle!

        Kun valitsee henkilökunnan oikein niin ei ole ay orjia joukossa lakkoilemassa, helppoa kuin heinänteko!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tiedän yrityksen joskin nyt siellä on uudet omistajat koska perustajat ikääntyivät ja myivät sen pois hyvään hintaan jäädessään eläkkeelle!

        Kun valitsee henkilökunnan oikein niin ei ole ay orjia joukossa lakkoilemassa, helppoa kuin heinänteko!

        Eli et pystynyt ensimmäiseenkään laittamaan faktaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli et pystynyt ensimmäiseenkään laittamaan faktaa.

        Mitä kirjoitin on faktaa! Miksi intät muilta mutta itse olet Lyyli? Esiinny omalla nimelläsi tai ainakin rekisteröidyllä nikillä. Jos todella jonkun yrityksen haluat, niin siihen ei sinulla täällä ole mahdollisuuksia! Tieto on silti faktaa siltä osin kun asiasta kerron!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitä kirjoitin on faktaa! Miksi intät muilta mutta itse olet Lyyli? Esiinny omalla nimelläsi tai ainakin rekisteröidyllä nikillä. Jos todella jonkun yrityksen haluat, niin siihen ei sinulla täällä ole mahdollisuuksia! Tieto on silti faktaa siltä osin kun asiasta kerron!

        Miksi valehtelt?

        Ihan pelkkää valheellista sontaahan sinä se tänne olt suoltanut ihan päivittäin jo 15 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelt?

        Ihan pelkkää valheellista sontaahan sinä se tänne olt suoltanut ihan päivittäin jo 15 vuotta.

        Et vieläkään löytänyt sitä valhetta jonka valheeksi voisit osoittaa todistein! Olet siis syyttäessäsi itse valehtelija!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et vieläkään löytänyt sitä valhetta jonka valheeksi voisit osoittaa todistein! Olet siis syyttäessäsi itse valehtelija!

        Nenäsi se taas vain kasvoi lisää pituutta kun aloit törkeästi valehtelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nenäsi se taas vain kasvoi lisää pituutta kun aloit törkeästi valehtelemaan.

        Mikä valhe? Mikä on sinun totuutesi perusteltuna?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitä kirjoitin on faktaa! Miksi intät muilta mutta itse olet Lyyli? Esiinny omalla nimelläsi tai ainakin rekisteröidyllä nikillä. Jos todella jonkun yrityksen haluat, niin siihen ei sinulla täällä ole mahdollisuuksia! Tieto on silti faktaa siltä osin kun asiasta kerron!

        Jos katsot vaikka pelkästään tätä ketjua ylöspäin niin huomaat että olet pelkkä paskanjauhaja. Monta sellaista kohtaa itse huomaat että sinulle esitetty kysymys ja sinä siihen pelkkä paskaa. Sinä kyselet ja sinulle vastattu mutta sitten taas sinulla paskat housuissa. Ei pelkästään tästäkään ketjusta edes etsimällä löydy sinun taholta faktaa. Tuokin mihin tällä vastaan hyvä esimerkki. Ensin kysyt ja sitten saat palautteen ja sitten itse taas sekoat ihan muuhun eikä rahkeet(äly) riitä siihen minkä itse otit puheeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos katsot vaikka pelkästään tätä ketjua ylöspäin niin huomaat että olet pelkkä paskanjauhaja. Monta sellaista kohtaa itse huomaat että sinulle esitetty kysymys ja sinä siihen pelkkä paskaa. Sinä kyselet ja sinulle vastattu mutta sitten taas sinulla paskat housuissa. Ei pelkästään tästäkään ketjusta edes etsimällä löydy sinun taholta faktaa. Tuokin mihin tällä vastaan hyvä esimerkki. Ensin kysyt ja sitten saat palautteen ja sitten itse taas sekoat ihan muuhun eikä rahkeet(äly) riitä siihen minkä itse otit puheeksi.

        Asiallisiin perusteltuihin kysymyksiin vastaan asiallisesti. Sen sijaan tyyliin, joko olet lakannut hakkaamasta vanhaa äitiäsi, esitettyihin vastaan mitä sattuu!

        Noin on ollut ja noin tulee olemaan kohdallani!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mikä valhe? Mikä on sinun totuutesi perusteltuna?

        Mene hoitoon.

        Se on minun perusteltu vastaukseni ja totuus ihan aina sinusta.

        Et ole ollut päänupistasi pitkään aikaan enää mitenkään terve ihminen.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Asiallisiin perusteltuihin kysymyksiin vastaan asiallisesti. Sen sijaan tyyliin, joko olet lakannut hakkaamasta vanhaa äitiäsi, esitettyihin vastaan mitä sattuu!

        Noin on ollut ja noin tulee olemaan kohdallani!

        Että noin sekaisin olet ja et edes ymmärrä mitä itse tarinoit?

        Mutta jatketaan ketjua. Ja mitä pitempään, niin parasta on sinun tyhmyytesi.

        Älä jää tulee makaamaan, vaan huuda edelleen hullun lailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että noin sekaisin olet ja et edes ymmärrä mitä itse tarinoit?

        Mutta jatketaan ketjua. Ja mitä pitempään, niin parasta on sinun tyhmyytesi.

        Älä jää tulee makaamaan, vaan huuda edelleen hullun lailla.

        Et sitten ymmärtänyt lukemaasi ja korjannut omaa esiintymistäsi!


    • Anonyymi

      Kansallinen Sekoomus haluaa ilmaisia työntekijöitä.

      • Miten voit luottaa ilmaiseen työntekijään? Niitä eivät muut harrasta kuin kommunistit ja muut sosialistit (keskitys)leireillään!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miten voit luottaa ilmaiseen työntekijään? Niitä eivät muut harrasta kuin kommunistit ja muut sosialistit (keskitys)leireillään!

        Ja Suomessa EK ja Kokoomuskommarit.

        Mutta jatketaan keskustelua. Ja puhutaan siitä mitä tiedät tai luulet tietäväsi tahoista joita hehkutat. Sinä kerrot ja me tutkitaan.


      • Ilmaiseen ei voi luottaa!


    • Anonyymi

      Suomen yrittäjien tavoite on ilmainen työvoima, onhan niitten edustaja Kangasharjukin todennut,
      että pienimpiäkin palkkoja voidaan pienentää, Kelasta voi hakea loput !

    • Anonyymi

      Petterit ja riikat on valmiita mihin vain rikkaiden etujen saavuttamiseksi,
      ja pienten ihmisten, työtätekevien ja AY-liikkeen nujertamiseksi.
      Sadisti-petterit ja riikat aiheuttavat työttömyyttä ja ruoskivat sitten työttömäksi jääneitä.

      • Anonyymi

        Petterin tulevaisuus ei näytä hyvältä. Geelitukka Häkkänen odottaa omaa iskuaan, ja omaa tuhoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petterin tulevaisuus ei näytä hyvältä. Geelitukka Häkkänen odottaa omaa iskuaan, ja omaa tuhoaan.

        Soinin sanoin:

        Auto hakee aamulla 07.00
        ja palauttaa kotiin myöhään illalla.

        4-vuotta tosin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soinin sanoin:

        Auto hakee aamulla 07.00
        ja palauttaa kotiin myöhään illalla.

        4-vuotta tosin vaan.

        Tarkennus " Auto hakee 07.15 ja kippaa kymmen uutisten aikoihin kotiin."

        4 vuotta, on kuitenkin perheenisälle aika jolloin lasten näkeminen, heidän kanssa touhuaminen on varsin vähäista. Nyt on jo mennyt ainakin 8 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petterin tulevaisuus ei näytä hyvältä. Geelitukka Häkkänen odottaa omaa iskuaan, ja omaa tuhoaan.

        Pinokkia on ottanut mini-Voguen ja laitattanut vähän harmaata sekaan,
        että näyttäisi "valtiomiesmäisemmältä". Miten naurettava tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pinokkia on ottanut mini-Voguen ja laitattanut vähän harmaata sekaan,
        että näyttäisi "valtiomiesmäisemmältä". Miten naurettava tyyppi.

        On huvittava näky, kun kaveri kävelee punaista mattoa pitkin , onko vastaanotto kovinkaan lämmintä.


    • Anonyymi

      Kun maksaa maapähkinöillä, saa apinan tyontekijäksi.
      Käsittelen työntekijöitä, kuin LOKARI-Firma, siksi vaihtuvuutta ei juurikaan ole.

      * En kyttää
      * Olen ystävällinen
      * Maksan alueen parasta palkkaa

    • Anonyymi

      Mitä tämä potkujen antamisen helppous käytännössä tarkoittaa? Että sellaiset, joiden naama tai asenteet ei miellytä työyhteisössä, saa potkia pellolle entistä helpommin...? Millaiseen juonitteluun tälläinen helppous mahtaa johtaa työporukoissa?

      Tämä nyt ei oikein sovi yhteen sen kanssa, että pyritään kannustamaan ihmisiä töihin, jos samanaikaisesti madalletaan potkujen antamisen kynnystä.

      Potkut myös aiheuttavat karenssin eli ihminen tippuu pelkälle toimeentulotuelle. Siinäkin mielessä sahataan sitten kinttuun.

    • Anonyymi

      Mikä - - tun pinokkion äänitorvi tää yks ex-yökkäri on ?

    • Anonyymi

      Onhan ne potkutkin nyt niin helppo antaa. Ai ai sitä yyteiden määrää ja nimikin vaihdethiin hienommaksi "sopeuttamisneuvottelut", lopputulos sama. "Taloudelliset ja tuotannolliset syyt" on kulunut klisee, mutta sen verukkeella on jo varmaan 300000 saanut kenkää ja ikä, +50.

    • Anonyymi

      Toisten rahojen ja omaisuuden palvonta kuuluu maailman menoihin ja moni yhteiskuntalainen toimii yksinomaan siten.

    • Anonyymi

      Jos ei ole kokoomuksen jäsen, töihin pääsy on epävarmaa.

    • Anonyymi

      Kokoomuksen juttuihin ei ole mitään uskomista. Kokoomus haluaa muka työllistymistä, mutta todellisuudessa se haluaakin antaa nopeampia potkuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe