https://www-vwidtalk-com.translate.goog/threads/id-buzz-production-halted-due-to-battery-problems.6675/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp
https://yle.fi/a/74-20035416
LG ja CATL valmistaa parempia akkuja.
"markkinat"
VW-Buzz räjähti ja paloi Lahdessa! SK-akkukennoissa vikoja!
25
925
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä sattuu! Edelleen sähköauto on paloturvallisin!
"markkinat"- Anonyymi
LG ja CATL toimii!
"markkinat"
- Anonyymi
Räjähti, mutta ei palanut. Vuotava ruohonleikkurin bensakanisteri takakontissako?
- Anonyymi
On ne vittu surkeita vehkeitä. Olen aina sanonut, että tuhansia sauvapattereita sarjassa ja rinnan on naurettavan alkeellista tekniikkaa rakentaa kymmenien kWh akusto. Elektroniikan luotettavuustekniikkaa opiskelleena ymmärrän, että vikaantumistodennäköisyys on suuri, kun komponentteja on tuhansia.
- Anonyymi
Halpoja taskulampun akkuja käyttää vain Tesla akustoihinsa. Muilla on räätälöidyt akkukennot, esimerkiksi vanhoista Nissanin sähköauton akuista näkee erilaisen rakenteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halpoja taskulampun akkuja käyttää vain Tesla akustoihinsa. Muilla on räätälöidyt akkukennot, esimerkiksi vanhoista Nissanin sähköauton akuista näkee erilaisen rakenteen.
Ok, siksi siis Teslan akut ovat olleet luotettavimpia.
Tietysti Tesla ei mitään halpoja taskulampun akkuja käytä, mutta se on taas toinen asia... :-) - Anonyymi
Sähkön varastointi on lasten kengissä ja sellaisena tulee pysymäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkön varastointi on lasten kengissä ja sellaisena tulee pysymäänkin.
Hei, otas nyt laput silmiltä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, otas nyt laput silmiltä...
Paljonko tarvitaan akkuun painoa, että sillä pääsee talvella 400 km? Mieti sitä ilman silmälappuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, otas nyt laput silmiltä...
Solid state akkuja ei tulla näkemään sähköautoissa ainakaan 10 vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Solid state akkuja ei tulla näkemään sähköautoissa ainakaan 10 vuoteen.
Väärin. Solid state on jo tullut sähköautoihin.
https://thedriven.io/2022/01/24/first-evs-with-solid-state-batteries-to-be-demonstrated-in-china/amp/
https://www.autoevolution.com/news/chinese-battery-manufacturer-started-mass-production-of-solid-state-batteries-215365.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Solid state on jo tullut sähköautoihin.
https://thedriven.io/2022/01/24/first-evs-with-solid-state-batteries-to-be-demonstrated-in-china/amp/
https://www.autoevolution.com/news/chinese-battery-manufacturer-started-mass-production-of-solid-state-batteries-215365.htmlEi ne ole sitä solidia mitä puolijohdetekniikassa tarkoitetaan, akku perustuu eletronien vaihtoon, annetaan energiaa että elektronit siirtyvät ja sitten purettaessa elektronit taas siirtyvät toiseen asemiin, elektrolyytti tarvitaan joka tapauksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko tarvitaan akkuun painoa, että sillä pääsee talvella 400 km? Mieti sitä ilman silmälappuja.
Avolavapakussa on jopa 1300 kg painava akku ja sillä tuskin pääsee kovalla pakkasella sitä 400 km.
Tutun Volvo s40 jotain, täyssähköauto, oli vaikeuksia päästä 220 km kun pakkasta oli 15 astetta viime talvena ajaessaan. Auto pakasta saatu hieman ennen vuodenvaihdetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko tarvitaan akkuun painoa, että sillä pääsee talvella 400 km? Mieti sitä ilman silmälappuja.
Aika harva sähköauton omistaja ajaa jatkuvasti 400 km talvella. Ei siis kannata laittaa kaksinkertaista akkua autoon, kun 200 km range riittää ainakin 90 % ajoista. Nostaa vaan liikaa auton painoa ja hintaa. Eihän bensa-autoonkaan laiteta niin suurta tankkia että sillä voisi ajaa 3000 km kertatankkauksella.
- Anonyymi
hitlerin kosto siis jatkaa omaa rataa?
googlaa vaan - Anonyymi
missä VW siellä ongelma
minähän sanoin että VW kirous vaan jatkuu
ja tuttuun tapaan asiakas syyllinen?- Anonyymi
Missä vw, siellä vilppi ja wilunki! Historiasta päätellen.
- Anonyymi
Sähköautojen myynti tulee keskeyttää kunnes kehitetään syttymätön tai helposti sammutettava akusto. Suuret katastrofit ovat muuten mahdollisia.
- Anonyymi
Polttomoottoriautot pitää hävittää koska niitä palaa Suomessa keskimäärin 6/pvä . Sähköautoja (siis oikeita eikä hybridejä) palaa vuosittain yksittäiskappaleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttomoottoriautot pitää hävittää koska niitä palaa Suomessa keskimäärin 6/pvä . Sähköautoja (siis oikeita eikä hybridejä) palaa vuosittain yksittäiskappaleita.
Täyssähköautoja on vain 5% henkilöautokannasta ja suurin osa niistä on alle 5 vuotta vanhoja. Olisikin järkyttävää, jos niitä palaisi suhteessa yhtä paljon.
- Anonyymi
TESLA toimii todistetusti! Sähköautoissa on 100% varmuudella tulevaisuus!
"markkinat" - Anonyymi
Usassa oli 1.9 miljoonan RAV4 hybridin akuissa vikaa ja takaisinkutsut. Aika paljon niitä ehti palaa ennen kuin Toyota myönsi ongelman.
- Anonyymi
hyviä pommeja jos sota tulee
- Anonyymi
akku-teknolodga on vielä kehittymässä.
ja nykyiset akut ja paristot on palo- ja räjähdys vaarallisia, ikävä kyllä....
https://youtu.be/_J_Qt8RQpao - Anonyymi
VW on läpeensä paha firma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056