Äkilliset kuolemat moninkertaistuneet

Anonyymi-ap

Näitä uutisia "äkillisistä kuolemista" on ollut monin verroin enemmän kuin ennen pandemiaa. Tilastokäppyrätkin melkoisen jyrkkiä. Onneksi kuitenkaan tämäkään äkillinen kuolema ei johdu tutkitusta ja turvallisesta.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009637524.html

10

399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koronarokotteista, mRNA-rokotteista saatu piikkiproteiini aiheuttama hiussuoniston vähittäinen tukkeutuminen. Toisilla prosessi on edennyt nopeasti ja johtanut pikaiseen kuolemaan ns. äkillisten sairauskohtaustenkin muodossa. Tukkinut jopa pääsuonia.

• Anonyymi

Voitko laittaa tietoa mihin väittämäsi perustuu? Siis tutkittua tietoa.

Jos olet tehnyt tuollaisen järisyttävän lääketieteellisen löydöksen, saat siitä mainetta ja kunniaa ja pääset historiankirjoihin.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17882949n

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Laita joku linkki mistä tuon "äkillisten kuolemien" lisääntymisen voi tarkastaa.

• Anonyymi

Jaahas ja ei mitään yhteyttä piikityksiin, silti yllättävät kuolemat kasvussa ....

• Anonyymi

Missä niin sanotaan että ovat kasvussa?

• Anonyymi

Juu yksi tuttuni jäi auton alle ja kuoli. Sen täytyy johtua koronarokotteista! Mitään muuta selitystä ei voi olla!

• Anonyymi

Monta piikkiä olet ottanut?

• Anonyymi

Se on kyllä ihan totta. En ole salateoriamies, mutta panee mietityttämään. Itsekin kaikki rokotteet ottanut...

• Anonyymi

Ukrainassa ovat äkilliset kuolemat lisääntyneet vuoden aikana 100 prosenttia, eikä kukaan tiedä syytä. Mutta koronarokotetta vahvasti epäillään, ei oikein mitään muutakaan syytä voi olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe