Hei, olen Joni. Olen Kangasalan Mäyrävuoresta. Haluaisin kysyä sitä, että kuljettaako valkeakosken liikenne rahtia helsinki-vantaan lentoasemalta? Olen usein katsellut heidän linja-autoja lentoasemalla, mutta kertaakaan ei ole yhtään matkustajaa niissä tullut tai lähtenyt niin onko nämä linja-autot siellä siis pelkästään rahdin kuljettamista varten vai miksi ne siellä ajavat?
Onko helsinki-vantaan lentoasemalla rahtilinja-autoja
7
332
Vastaukset
- Anonyymi
Nehän ovat vanhoja lähiliikenneautoja, siis matalia, joihin ei kovin paljon rahtia mahdu. Siitä huolimatta ne tuottavat miljoonia, koska kyseisen yhtiön markkinointipäällikkö koronakorjaa jokaisen vuoron tappiolliset tulokset.
- Anonyymi
Ellet ole huomannut, niin tiedoksi: koronan vaikutukset matkustamiseen ovat olleet ohi jo hyvän aikaa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178831192
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tässä viestissä paronityyppinen katkeruus rehottaa.
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat. En ole paroni, enkä sulttaani tai keisari tai velho. Olen Joni. Olen Kangasalan Mäyrävuoresta.
- Anonyymi
Ehkä olet, ehkä et ole, mutta et ole ainakaan se sama Joni (minä), joka kiittää linjan 47 kuljettajia ja liikennöitsijää hyvästä palvelusta ja toivottaa heille hyvää kesää.
- Anonyymi
Kyllä olen. Se sama Joni. Unohdin vaan ottaa lääkkeeni ja sen takia kirjoittan välillä kaikkea tyhmää ja hölmöä, kuten kiitoksia 47 linjan kuljettajille ja autoille. Oikeasti siellä on romuimmat autot koko nysse-liikenteessä ja kuljettajatkin ovat kuin jostain kuljettajien loppusijoituspaikasta revittyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973