Moro
Kertokaa Esasta kaikki mitä mieleen tulee.
ESA AJANTI LASTENSUOJELU TURKU /LITTOINEN
11
2318
Vastaukset
- Anonyymi
Ammattitaitoinen
- Anonyymi
Mikä on koulutus Esalla ? En tiedä.
Esa Ajanti on valittu Perussuomalaisten ehdotuksesta presidenttivaalien vaalilautakuntaan Turussa. - Anonyymi
Minä myös mietiskellyt koulupohjaa
- Anonyymi
Julkiterhikki ei tunnista miestä. Sinne on merkitty terveyshuollon ja sosiaalialan ammattihenkilöt.
- Anonyymi
Oman elämänsä Hannu Karpo. Rikostausta. Esiintyy eri alojen asiantuntijana. Koulutus vain puuttuu. Narsistinen luonne. Kansanomaisesti ilmaistuna kylähullu.
- Anonyymi
Eikö rikosrekisteriä siin enää tarkasteta ? Miten siis ilman koulutusta Esa Ajanti tai kukaan voi päästä lastensuojeluun auttamaan lapsia ?
Kerrotko syväkurkku. Kiinnostaa tietää. - Anonyymi
Muistelen Esan keränneen aktiivisesti NHL kortteja. Vieläkö jatkat ja mitä harvinaisuuksia löytyy kaupan ?
- Anonyymi
Kauheaa ja uskomatonta, jos rikosrtaustainen, ilman koulutusta oleva narsisti voi työskennellä lastensuojelun parissa. .
Onko totta vai hevosmiesten tietotoimiston juttuja !? - Anonyymi
Hauskaa että tämän herran nimi putkahtelee tasaisin väliajoin pinnalle. Tämä herra tunnetaan hyvin Turun oikeusasteissa ainakin huoltajuusasioihin liittyen. Esa tosiaan kertoo mielellään olevansa kaiken mahdollisen asiantuntija, mutta kun tarkastelee koulutustaustaa tai työhistoriaa, niin ne eivät puolla hänen juttujaan. Netissä näyttää edelleen olevan saatavilla tiedot hänen vanhoista tekosista joissa on ollut vastaajana. Esan puolustukseksi pitää kyllä sanoa että on historiassa saanut eräällä sivustolla paljon perusteettomia syytöksiä, mutta onneksi ne on nyt poistettu ilmeisesti oikeuden päätöksellä.
- Anonyymi
Tunnen ESAn erittäin hyvin ja tekee lakihommia oman firmansa kautta, auttaa paljon ihmisiä oikeus hommissa joilla on ero päällä ja lapsista tapellaan oikeudessa sekä huostaanottojen puolella. On ollut on työskennellyt Lausteen lastenkodilla kanssa
- Anonyymi
Lakihommissa kuten muillakin aloilla tarvitaan alan koulutusta eli oikeustieteen kandidaatti, varanotaari, varatuomari tai oikeustradenomi. Ei näytä Esalla yksikään tärppäävän.
Ylempänä kerrotut omat käräjäreissut eivät olesama kuin vastaavat tiedot.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672