Kaunista ja ihanaa aamua

Hyvää kesäistä huomenta! 🌞🤗☕

90

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta! 🤗 aamupäivä raikas iloinen☀️

      • Hei taas, ihana Prinsessa 🤗🌞


    • Anonyymi

      Huomenta 👩☕

      • Hyvää huomenta. 🍜


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta. 🍜

        Kauppareissulle lähtö kiva kun on loma👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauppareissulle lähtö kiva kun on loma👩

        Se on aina kivaa. Hyvää lomaa! 😊


    • Anonyymi

      Huomenta vaan vaikka tässä alkaa olla keskipäivä. Kahvilla saa aina koneen käyntiin aamuisin. Melodisoinnilla voi myös boostata vireystilaansa. https://www.youtube.com/watch?v=a8ASWSnRs8U. Onneksi kesä alkaa olemaan vihdoinkin käsillä :). Suomen kesä on kyllä maailman hienoimpia silloin kun säät ovat tarpeeksi lämpimiä. Kesäisen ajan poikkeuksellisen pitkä päivän pituus on uniikki piirre meillä täällä. Aurinkokaan ei polta ihoa rikki, pitää vain siedättää itseään auringossa sopivasti.

      • Näin on kyllä. 😊


    • Anonyymi

      Mittumaari tulossa ja kesä alkaakin olla lopuillaan.
      Sitten syksy ja talvi.
      Odotellaan seuraavaa kesää (huijausta ja uskomusta Suomessa).

      • Kunnon kesäkelit ovat vasta edessä päin. 🌞


    • Kotona viimein ja nyt huilaan ja nukahdan hetkeksi... 😴

      Mitä kuuluu Prinsessalle? 😊

      • Ajoin tänne kotiini ja hain ruokaa, vietän täällä iltaa😄


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ajoin tänne kotiini ja hain ruokaa, vietän täällä iltaa😄

        Kutsu susi kylään ja vietätte iltaa takkatulen loimussa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ajoin tänne kotiini ja hain ruokaa, vietän täällä iltaa😄

        Niinhän kerroitkin eilen. Kiva. 😃

        Minä heräsin nyt. Käyn salilla vielä tänään. Täytyy ensin laittaa ruokaa. 🙂

        Mukavaa iltaa Prinsessalle. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinhän kerroitkin eilen. Kiva. 😃

        Minä heräsin nyt. Käyn salilla vielä tänään. Täytyy ensin laittaa ruokaa. 🙂

        Mukavaa iltaa Prinsessalle. 😊

        mikset voi sanoa tyttöystävälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikset voi sanoa tyttöystävälle.

        tai omalle kullalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        tai omalle kullalle

        Koska se olisi varmasti liioittelua. Emme ole tavanneet oikeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tai omalle kullalle

        Mistä minä tiedän onko hän minun kulta? Hänellä voi olla oma kulta vaikka kylässä koko ajan. 💁🏼‍♂️

        Edelleen, emme ole tavanneet. Ihastuneet toisiimme ja tunnustaneet rakkautta... Te menette asioiden edelle aika pitkälle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä minä tiedän onko hän minun kulta? Hänellä voi olla oma kulta vaikka kylässä koko ajan. 💁🏼‍♂️

        Edelleen, emme ole tavanneet. Ihastuneet toisiimme ja tunnustaneet rakkautta... Te menette asioiden edelle aika pitkälle.

        Mutta johan sä olet ilmaissut ihastumisen monta kertaa. Te olette aikuisia ja voitte tavata ihan livenäkin. Molemmilla on autot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta johan sä olet ilmaissut ihastumisen monta kertaa. Te olette aikuisia ja voitte tavata ihan livenäkin. Molemmilla on autot.

        OIkea ihastuminen toiseen on kyllä ihan erilaista. Tiedän koska olen ollut todella ihastunut aiemmin erääseen... Kyllä täällä silti kiintyä voi toisen tekstiin, kun toinen osaa olla kiva.
        Tietenkin voisimme tavata ja minulle ei olisi mikään ongelma lähteä häntä katsomaan... Kyllä minä olen ennenkin ajellut pitkiä matkoja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        OIkea ihastuminen toiseen on kyllä ihan erilaista. Tiedän koska olen ollut todella ihastunut aiemmin erääseen... Kyllä täällä silti kiintyä voi toisen tekstiin, kun toinen osaa olla kiva.
        Tietenkin voisimme tavata ja minulle ei olisi mikään ongelma lähteä häntä katsomaan... Kyllä minä olen ennenkin ajellut pitkiä matkoja.

        Niin tarkoitat nettaa jonka kuvi katselet vaikka hän ei ole susta kiinnostunut.Jää odottaa prinsessaa koska mulla kutsuu oikea elämä .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tarkoitat nettaa jonka kuvi katselet vaikka hän ei ole susta kiinnostunut.Jää odottaa prinsessaa koska mulla kutsuu oikea elämä .

        En nyt jää odottamaan ketään, kun annan hänen viettää iltaansa niin kuin tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kutsu susi kylään ja vietätte iltaa takkatulen loimussa.

        Minulla ei ole takkaa. Jos olisi, niin en näin kesällä sinne tulta tekisi 😀
        Kahvit keittäisin hänelle ☺️☕️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Minulla ei ole takkaa. Jos olisi, niin en näin kesällä sinne tulta tekisi 😀
        Kahvit keittäisin hänelle ☺️☕️

        Kyllä minä mielelläni sinun kanssasi kahvit joisin. ☺️☕️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä mielelläni sinun kanssasi kahvit joisin. ☺️☕️

        Miksi ette voi sopia tapaamista? Kaksi aikuista ihmistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette voi sopia tapaamista? Kaksi aikuista ihmistä.

        Prinsessa on muistaakseni, aiemmin täällä kertonut, ettei etsi miestä ja halua suhdetta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa on muistaakseni, aiemmin täällä kertonut, ettei etsi miestä ja halua suhdetta.

        wau. Valitat yksinäisyyttä mutta ystävyys ei kelpaa . Siis etkö pysty olee naisen kaa ystävä ilman että sun pitää päästä sänkyyn?


      • Anonyymi kirjoitti:

        wau. Valitat yksinäisyyttä mutta ystävyys ei kelpaa . Siis etkö pysty olee naisen kaa ystävä ilman että sun pitää päästä sänkyyn?

        Me ollaan ystäviä täällä palstalla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        wau. Valitat yksinäisyyttä mutta ystävyys ei kelpaa . Siis etkö pysty olee naisen kaa ystävä ilman että sun pitää päästä sänkyyn?

        Aivan kuin ei viiriili mies saisi seksiä koskaan haluta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Me ollaan ystäviä täällä palstalla...

        Mitä tapahtuu esim vuoden kuluttua oletteko vielä täällä julkisesti kertomassa elämsätä vaan tyyliin pitää mennä kauppaan kun ei ole mitään ruokaa. Minä lähden nyt töihin. Tällästäkö teidän juttelu on vuoden päästä. Te ette voi mitään syvällistä ja henkilökohtaista jutella koska tämä on julkista kaikille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtuu esim vuoden kuluttua oletteko vielä täällä julkisesti kertomassa elämsätä vaan tyyliin pitää mennä kauppaan kun ei ole mitään ruokaa. Minä lähden nyt töihin. Tällästäkö teidän juttelu on vuoden päästä. Te ette voi mitään syvällistä ja henkilökohtaista jutella koska tämä on julkista kaikille.

        No mistä voin sen tietää?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan kuin ei viiriili mies saisi seksiä koskaan haluta?

        Sä et siis tarvitse ystäviä elämääsi? miksi sitten jaksat jauhaa kun kukaan ei hyväksy sua.sänkyynkö?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mistä voin sen tietää?

        No johan sä loukkaannut siitä jos prinsessa ei ole koko päivänä täällä. Olet asettanut hänelle velvollisuuden olla täällä sun seurana tai alat haukkumaan itseäsi paskaksi ja samoin elämääsi ja kaikki aina hylkää sut. Luuletko että tää teidän nettiystävyys toimii kun olet tuollainen kärsimätön ja ymmärtämätön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No johan sä loukkaannut siitä jos prinsessa ei ole koko päivänä täällä. Olet asettanut hänelle velvollisuuden olla täällä sun seurana tai alat haukkumaan itseäsi paskaksi ja samoin elämääsi ja kaikki aina hylkää sut. Luuletko että tää teidän nettiystävyys toimii kun olet tuollainen kärsimätön ja ymmärtämätön.

        Minähän sanoin että hän ei paljon minun kanssa kirjoittele, toisin kuin sinä väität.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minähän sanoin että hän ei paljon minun kanssa kirjoittele, toisin kuin sinä väität.

        No miksi prinsessa on yöllä täällä sun kanssa kirjoittamassa. Mutta hei hieno homma että sua hymyilyttää joku muu asia kuin prinsessa ja nämä jotka toivottaa sulle hyvää yötä ja huomenta ,mutta ovat muuten hiljaa. Sehän piristää sua kun joku kirjoittaa hyvää yötä sulle. Siitä on pitkä matka siihen että saat seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi prinsessa on yöllä täällä sun kanssa kirjoittamassa. Mutta hei hieno homma että sua hymyilyttää joku muu asia kuin prinsessa ja nämä jotka toivottaa sulle hyvää yötä ja huomenta ,mutta ovat muuten hiljaa. Sehän piristää sua kun joku kirjoittaa hyvää yötä sulle. Siitä on pitkä matka siihen että saat seksiä.

        Sinä se jaksat mussuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi prinsessa on yöllä täällä sun kanssa kirjoittamassa. Mutta hei hieno homma että sua hymyilyttää joku muu asia kuin prinsessa ja nämä jotka toivottaa sulle hyvää yötä ja huomenta ,mutta ovat muuten hiljaa. Sehän piristää sua kun joku kirjoittaa hyvää yötä sulle. Siitä on pitkä matka siihen että saat seksiä.

        Prinsessalla voi olla vaikka jotkut treffit juuri nyt. Ties vaikka kiihkeää seksiä jonkun adoniksen kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä se jaksat mussuttaa.

        Niin koska mä sanon sulle totuuksia. Sä elät huomiosta ja kun saat sitä noilla hyvän yön toivotuksilla niin hieno homma,jos se riittää poistaa yksinäisyyden.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessalla voi olla vaikka jotkut treffit juuri nyt. Ties vaikka kiihkeää seksiä jonkun adoniksen kanssa.

        Voi luoja kun olet mustasukkanen. Miksi seksiä pitää laittaa joka väliin. Jos prinsessa ei juttele sulle niin hän on panemassa muista miehiä kuin sua. Mene runkkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja kun olet mustasukkanen. Miksi seksiä pitää laittaa joka väliin. Jos prinsessa ei juttele sulle niin hän on panemassa muista miehiä kuin sua. Mene runkkaa.

        Ainahan se on mahdollista...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ainahan se on mahdollista...

        Eli prinsessa ei saa panna muita miehiä kuin sinua. Miltä sin usta tuntuu kun kaunista ja nuorta naista saa joku muu kuin sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli prinsessa ei saa panna muita miehiä kuin sinua. Miltä sin usta tuntuu kun kaunista ja nuorta naista saa joku muu kuin sinä.

        Se tuntuu paskalta tietysti. Minähän en sa ikinä mitään. Siksi voisinkin kuolla samantien.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se tuntuu paskalta tietysti. Minähän en sa ikinä mitään. Siksi voisinkin kuolla samantien.

        Mutta tehän olette vain palstaystäviä. Voitte aina virtualipanna täällä niin paljon kuin huvittaa. Eli sä haluisit panna prinsessan kanssa vaikka ette halua edes nähdä toisianne oikeassa maailmassa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Prinsessalla voi olla vaikka jotkut treffit juuri nyt. Ties vaikka kiihkeää seksiä jonkun adoniksen kanssa.

        Eipä ole…😆 hetki sitten makoilin kissan vieressä tuossa sängyllä ja silittelin sitä leperrellen kuinka ihana onkaan😽

        😄🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Eipä ole…😆 hetki sitten makoilin kissan vieressä tuossa sängyllä ja silittelin sitä leperrellen kuinka ihana onkaan😽

        😄🤣

        Onko se kissi poika vaiko tyttö? 🐱😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko se kissi poika vaiko tyttö? 🐱😊

        Ei vittu susi . Heti hymyilyttää kun prinsessa on paikalla. Olet kyllä helvetin ärsyttävä persoona. Äskön halusit kuolla ja nyt haluat puhua kissoista.


      • mustasusi kirjoitti:

        Onko se kissi poika vaiko tyttö? 🐱😊

        Tyttökullaksi aina sanon, niin tyttö☺️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tyttökullaksi aina sanon, niin tyttö☺️

        Minkä värinen on tyttökulta? 🐱😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Minkä värinen on tyttökulta? 🐱😊

        Mustavalkoinen🐾


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mustavalkoinen🐾

        Minä jotenkin arvasin 🐱😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mustavalkoinen🐾

        Nyt ajan kotiin. Kävin salilla ja sen jälkeen koskella kuvaamassa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Nyt ajan kotiin. Kävin salilla ja sen jälkeen koskella kuvaamassa.

        Siellä on hieno auringonlasku varmaan kuten täälläkin😊🌅🌊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Siellä on hieno auringonlasku varmaan kuten täälläkin😊🌅🌊

        Se harmi kyllä ehti mennä se paras hetki, ennen kuin ehdin sille paikalle, mutta oli kyllä tosi kainis. 🤗


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Siellä on hieno auringonlasku varmaan kuten täälläkin😊🌅🌊

        Yleensä auringonlaskut on upeita oli ne missä kaupungissa tahansa. Joo jatkaa tota upeilua kun olette samalla aaltopituudella.

        Ulkona on jo aika pimeää. Onko siellä jo pimeää.Niinkö.No huomenna aurinko toivottavasti paistaa, Toivotaan niin. Täällä on satanut vettä.Niin täälläkin. Ulos ei viitti mennä sateeseen. Ei niin . ei ole kiva kastua.

        Meinaatko herätä aamulla . Niinkö.Niin minäkin. Menetkö kauppaan . menen. Niin minäkin koska ei ole ruokaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä jotenkin arvasin 🐱😊

        voi että on lutusta. Mustavalkoinen mirri. ai että. Ne onkin mukavan näköisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä auringonlaskut on upeita oli ne missä kaupungissa tahansa. Joo jatkaa tota upeilua kun olette samalla aaltopituudella.

        Ulkona on jo aika pimeää. Onko siellä jo pimeää.Niinkö.No huomenna aurinko toivottavasti paistaa, Toivotaan niin. Täällä on satanut vettä.Niin täälläkin. Ulos ei viitti mennä sateeseen. Ei niin . ei ole kiva kastua.

        Meinaatko herätä aamulla . Niinkö.Niin minäkin. Menetkö kauppaan . menen. Niin minäkin koska ei ole ruokaa.

        No niin sultahan käy tuo meidän puolesta. Ei tarvitse enää itse kirjoittaa ollenkaan. 💁🏼‍♂️
        Ihme väliin änkijä häirikkö.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin sultahan käy tuo meidän puolesta. Ei tarvitse enää itse kirjoittaa ollenkaan. 💁🏼‍♂️
        Ihme väliin änkijä häirikkö.

        sunhan piti soittaa poliisit. missö viipyvät kun ovat jo pari päivää olleet tulossa?


    • Anonyymi

      Hienoa kun täällä on syntynyt pariskunta. Kiva seurata heidän yhteiseloaan täällä julkisesti. Katsotaan monta vuotta kestää tämä suhde.

      • Maailman platonisin suhde.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Maailman platonisin suhde.

        hei. mutta siitä se alkaa. ei heti tartte hypätä sänkyyn. Johan prinsessa kertoi ammattisi ja siihen ei mennyt kuin muutama viikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei. mutta siitä se alkaa. ei heti tartte hypätä sänkyyn. Johan prinsessa kertoi ammattisi ja siihen ei mennyt kuin muutama viikko.

        ja ikänsä kertoi. siitä on hyvä alkaa paljastaa enemmän asioita elämästään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hei. mutta siitä se alkaa. ei heti tartte hypätä sänkyyn. Johan prinsessa kertoi ammattisi ja siihen ei mennyt kuin muutama viikko.

        Ei kannata liikaa innostua vielä tässä vaiheessa. Voi pettyä vielä pahasti.
        Miten ammatti liittyy tähän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja ikänsä kertoi. siitä on hyvä alkaa paljastaa enemmän asioita elämästään.

        Olisihan voinut ne kertoa muutenkin, eikä hän niitä vain minulle kertonut, vaan kaikille täällä. Minulle oikeastaan ole kirjoitellut viime aikoina paljoakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kannata liikaa innostua vielä tässä vaiheessa. Voi pettyä vielä pahasti.
        Miten ammatti liittyy tähän?

        Eikö sua muka kiinnosta mitä ihmiset tekee työksensä. Puhutte että mennään töihin mutta ei kiinnosta mitä töitä toinen tekee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisihan voinut ne kertoa muutenkin, eikä hän niitä vain minulle kertonut, vaan kaikille täällä. Minulle oikeastaan ole kirjoitellut viime aikoina paljoakaan.

        hienoa että ymmärrät että teidän jutut näkyy kaikille ja säilyy täällä netissä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisihan voinut ne kertoa muutenkin, eikä hän niitä vain minulle kertonut, vaan kaikille täällä. Minulle oikeastaan ole kirjoitellut viime aikoina paljoakaan.

        Kovin kauniisti sä olet jo pitempään osannu keskustella Itseksesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        hienoa että ymmärrät että teidän jutut näkyy kaikille ja säilyy täällä netissä.

        Tietenkin näkyyy... Mutta tarkoitin, ettei hän kirjoittanut noita asioita minulle. Vaan jossain toisessa ketjussa kertoi niistä kaikille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sua muka kiinnosta mitä ihmiset tekee työksensä. Puhutte että mennään töihin mutta ei kiinnosta mitä töitä toinen tekee.

        Tietenkin kiinnostaa. Mutta en oleta että ensimmäisenä täällä julkisesti haluaa kaikkea kertoa.


    • Anonyymi

      Mä en ymmärrä sutta. Hän haluaa ihmisiä elämäänsä mutta ei pysty olemaan ystävä nuoren naisen kanssa ilman että haluaa hänen kanssaan sänkyyn. Meneehän se elämä hukkaan kun ei saa seksiä mutta ei kuitenkaan tarvitse niitä ystäviä elämäänsä. Voisko susi joskus ajatella muuta kuin seksiä. Ei ole ihme että on yksinäinen kun seksi on se päämäärä. Jaksaa valittaa kun kukaan ei hyväksy ja sitten kun on ihminen joka hyväksyy niin päämäärä on seksi eikä ystävyyden luominen. Olkoot sitten yksin kun periaatteet on sänkyyn pääseminen.

    • Anonyymi

      Miten prinsessa jaksaa ihmistä joka on mustasukkanen muista ihmisistä ja syyttelee prinsessaa. Miten kukaan nainen jaksaa suden kaltaisat miestä. Ja en ole kiinnostunut sudesta vaan en ymmärrä että heti halutaan kuolla kun prinsessa ei ole palstalla. Tätä on joka ikinen päivä ja ilta ja yö. Susi ei vieläkään ymmärrä ettei täällä ole velvollisuuksia olla. Mutta prinsessa kiva kuulla että tykkään suden kaltaisista persoonista ja saat äidillistä huolenpitoa ja välittämistä antaa 50 vuotiaalle miehelle jolla ei ole kaikki pääkopassa kunnossa.

      Hyvin prinsessa otti senkin kun susi väitti että olet panemassa muita miehiä. teillä on suden kanssa hieno ystävyys.

      • Vaikutat kyllä olevan todella intensiivisesti kiinnostunut minun ja suden väleistä. Jotenkin erikoista, miten voi tuntemattomien ihmisten keskenäiset välit kiinnostaa ja mietityttää niin helvetisti suorastaan. En meinaa jaksaa näitä sinun mietteitäsi edes lukea😆


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vaikutat kyllä olevan todella intensiivisesti kiinnostunut minun ja suden väleistä. Jotenkin erikoista, miten voi tuntemattomien ihmisten keskenäiset välit kiinnostaa ja mietityttää niin helvetisti suorastaan. En meinaa jaksaa näitä sinun mietteitäsi edes lukea😆

        Niin mä koitan ymmärtää miksi aikuinen mies on noin kiinnostunut lemmikeistä.Hän arvasi taas oikein että on mustavalkoinen.Miksi hän kyselee jos kerta tietää jos mitä vastaat. Susi jutteli 11-vuotiaan tytön kanssa poneista ja hevosti päivä kaupalla ja oli kiinnostunut nimest,väristä jne. Miten voi 50 vuotiasta miestä kiinnostaa noin paljon lemmikit ja niiden ulkonäkö/sukupuoli. Mitä hemmettiä sillä tiedolla tekee kun ensin susi sanoo että prinsessa on panemassa ja nyt on innokkaasti puhumassa kissoista. Ensin olla kuolemassa kun prinsessa on sänkyhommissa ja sitten hymyilyttää kissan sukupuoli ja ulkonäkö.


    • Anonyymi

      hei ole susi 50 vuotias aikuinen mies minua kiinnostaa tietää minkä sinun hamsterin nimi on. Ai niinkö.Sepä on mukava nimi. Minkä värinen hamsterisi on . Ai niinkö. Se on varmasti kivan näköinen. Mitä se syö? ai niinkö . se onkin varmasti herkkuruokaa. Onko sinulla muita eläimiä. On vai. mitä. kani. oi kanit on lutusia. Mikä sen nimi on. Oi ihana nimi. Ainii minkä ikäine hamsterisi on . oho niinkö nuori vasta. Ja kanilla on ikää ? Oi sekin on vielä pieni. hamsterit ja kanit on tosi ihania. itselläni ei ole mitään eläimiä mutta minäkin voisit ottaa hamsterin ja kanin lemmikiksi. Ovat kyllä ihania ja lutusia molemmat.

      • Mitä vttua 😂🤣😂🤣??


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä vttua 😂🤣😂🤣??

        En tiedä mitä mutta meinaan tikahtua nauruun nyt…😹😹😹


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En tiedä mitä mutta meinaan tikahtua nauruun nyt…😹😹😹

        Tollasta teidän keskustelu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tollasta teidän keskustelu.

        Mikä siinä sinun napaasi kaivelee sitten? Mistä tässä pitäisi mielestäsi keskustella? Päivän polttavista uutisaiheista?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä siinä sinun napaasi kaivelee sitten? Mistä tässä pitäisi mielestäsi keskustella? Päivän polttavista uutisaiheista?

        kertoko prinsessa jo kissan nimen ja lempiruuat.mä jäin miettii näitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kertoko prinsessa jo kissan nimen ja lempiruuat.mä jäin miettii näitä.

        No näethän sinä täällä, mitä on kertonut. Olen kyllä huomannut, että et osaa lukea kovin hyvin ja et varsinkaan ymmärrä lukemaasi. Ja koko ajan olet äänessä. Et anna meille yhtään rauhaa.


    • Anonyymi

      susi arvasi kissan värin mutta eu arvannut ettei prinsessa ole panemassa vierasta miestä. Oliko helpompi arvata kissan ulkonäkö.

      • Oli helpompi, koska kysyessä sain mieleeni kuvan mustavalko värisestä kissasta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oli helpompi, koska kysyessä sain mieleeni kuvan mustavalko värisestä kissasta.

        sait myös mieleesi että prinsessa on panemassa komean uroksen kanssa ja sinä et saa ikinä mitään. tämäkin oli sun mielessä mutta väärin meni mutta kissan värityksen näit mielikuvissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sait myös mieleesi että prinsessa on panemassa komean uroksen kanssa ja sinä et saa ikinä mitään. tämäkin oli sun mielessä mutta väärin meni mutta kissan värityksen näit mielikuvissa.

        Minulla on vilkas mielikuvitus. Minä käyn mielessäni kaikki mahdolliset vaihtoehdot sekunneissa läpi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla on vilkas mielikuvitus. Minä käyn mielessäni kaikki mahdolliset vaihtoehdot sekunneissa läpi.

        Kyllä ensin sulle tuli toi paneminen mieleen ja vielä komea adonis.Ja sitten se ettet sinä saa ikinä ketään nuorta naista.Muut miehet saa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ensin sulle tuli toi paneminen mieleen ja vielä komea adonis.Ja sitten se ettet sinä saa ikinä ketään nuorta naista.Muut miehet saa,

        ja myös itsetuhoisuus ja oma kuolema


    • Anonyymi

      Prinsessa olisit kertonut siitä kissasta kaiken yhessä viestissä.50 vuotias mies pommitta sua kysymällä kissastasi.

      • Huvittavaa alleviivata koko ajan myös tuota, viiskytvuotias mies... Mitä hiton väliä sillä iällä on?
        Minkälainen muumio minun pitäisi mielestäsi jo olla?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huvittavaa alleviivata koko ajan myös tuota, viiskytvuotias mies... Mitä hiton väliä sillä iällä on?
        Minkälainen muumio minun pitäisi mielestäsi jo olla?

        Ei vaan ymmärrän jos lapset puhuis noin paljon lemmikeistä.Mutta huomaan ettet osaa puhua kuten aikuiset. En minäkään puhu ystävien kanssa eläimistä. Jos haluat tietää niin esim urheilusta, toisen työpäivästä, ajankohtasista aiheista, Mutta sähän et ole aikuinen niin ethän sä ymmärrä.


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😍 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017883483gw

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe