Kiihottaakko naista noissa cuckold jutuissa ?

Anonyymi-ap

Nainen varmaan kiihottuu vieraan miehen panosta, mutta kiihottaako häntä myös se, että oma mies katselee aktia ?

8

440

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua kyllä kiihottaa tuo mieheni katseleminen myös. Tuo cuckold juttu on hyvin monitahoinen. On kiihottavaa etsiä sopivaa kohdetta, pukeutua seksikkäästi, oman miehen katse, kun hän näkee vaimonsa harrastavan seksiä toisen miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Huora mikä huora


      • Anonyymi

        Se on kyllä noiden juttujen suola. Olen 47 v. rouva ja kiihotun, kun mieheni katselee minun sessiota vieraan kanssa. Ilman miestäni en tuollaisiin juttuihin edes suostuisi. Meidän suhteemme ei ole mikään "submissive", eli mieheni ei ole alistetun tai loukatun asemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huora mikä huora

        Mikä huora ? ??


    • Anonyymi

      No jaa, aikaisemmin ei kiihottanut, mutta nykyisin kyllä. Katseleminen ja läsnäolo luo turvallisuutta ja en halua pettää miestäni. Joskus tein sitä ja se oli minulle itselleni vaikea paikka.

    • Anonyymi

      No ei vitussa kiihota. Ukko voi istua kaljalla baarissa aivan rauhassa valomerkkiin asti, minulla on muuta kivaa. Vaikka hän tuosta tietääkin, niin on eri juttu, kun katselisi.

    • Anonyymi

      Joo, kyllä se mieheni katselu alkoi kiihottamaan, kun hän kertoi mitä hän, tai miksi hän haluaa katsella. "Haluan katsella läheltä, miten vieras aisa työntyy rytmikkäästi sisääsi. "Ja kyllä hän sitä läheltä tarkkailikin. Tuon asian kuvaileminen, jota en nyt tässä lähde kertomaan, sai aikaan kiihottumiseni mieheni katselemisesta. Jännä juttu.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti kiihottuu, koska vaimoni kiusoittelee minua kääntymällä juuri sellaiseen asentoon, että varmaan näen vieraan kyrvän hänen sisällään. Ja tuo erilainen hymy, joka kertoo sanoitta, että katso nyt, siellä se vieras kalu on sisälläni.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe