Nyt nainen tiedän että inhoot

Anonyymi-ap

Olen mielestäsi täysin seko ja inhottava ihminen

19

420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet ihan seko, totta. Mutta en vihaa ketään.

Sivusta

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 ­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17883615D

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Mistä vedät näitä päätelmiä? Ei ole normaalia viedä toiselta ihmiseltä kontrollia. Luuletko että sellaisessa tilanteessa on mahdollisuuksia edes ajatella toisista ihmisistä yhtään mitään??

• Anonyymi

Mikä tämä fantasiasi mies oikein on, että olisit vienyt joltain ihmiseltä kontrollin? Ihan mielenkiinnosta kysyn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tämä fantasiasi mies oikein on, että olisit vienyt joltain ihmiseltä kontrollin? Ihan mielenkiinnosta kysyn

Sinä olet vienyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet vienyt

Olet vain ihastunut. Se nyt sitä.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa♥️

• Anonyymi

En inhoa. Haluaisin vaan tietää että olitko se sinä joka kävi aikoinaan huutamassa törkeyksiä ja haukkuja parvekkeeni alla. Etkö tajunnut että rupesin itkemään ja vaan jatkoit. Jotain kuoli minusta sinä päivänä.

• Anonyymi

oot joutunut jonkun mustasukkaisen kynsiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ätmin omalta fantasialta, että joku muiden pihoilla huuteleva tonttu saisi edes vesisaavin verran vastetta. Itkin, enkä koskaan selvinnyt joopa joo🥱 Muistelen kirjoitelleen joskus Jyväskyläläisestä S-naisesta jonka ovikelloa rinkutteli. Tämän voisin uskoakin ihan helposti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ätmin omalta fantasialta, että joku muiden pihoilla huuteleva tonttu saisi edes vesisaavin verran vastetta. Itkin, enkä koskaan selvinnyt joopa joo🥱 Muistelen kirjoitelleen joskus Jyväskyläläisestä S-naisesta jonka ovikelloa rinkutteli. Tämän voisin uskoakin ihan helposti

Miks sä ätmijankkaaja sotket kaikkien ketjut kun nämä ei sinuun trolli liity edelleenkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla mahdollista. Kyllä mun kaveri silloin sano että sillä on tunteita sua kohtaan jos noin käyttäytyy. Mutten minä uskonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla mahdollista. Kyllä mun kaveri silloin sano että sillä on tunteita sua kohtaan jos noin käyttäytyy. Mutten minä uskonut.

Mielestäsi ätmi ehkä hyvin jatkettua provoilua, ihan yhtä paksu väite kun se, että ätmin teeskennellyn raivokkaat trollausesiintymiset liittyisi tunteisiin pidemmän päälle ja toimisi selittävänä tekijänä ihan pimpeli pompeli aiheille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäsi ätmi ehkä hyvin jatkettua provoilua, ihan yhtä paksu väite kun se, että ätmin teeskennellyn raivokkaat trollausesiintymiset liittyisi tunteisiin pidemmän päälle ja toimisi selittävänä tekijänä ihan pimpeli pompeli aiheille

Hyvä löysit ätmin. Mene nyt vaikkapa juhlimaan muualle . Ota vaikka voiton kahvit. Nyt ei tarvitse enää etsiä. Elämän tehtäväsi on suoritettu. Voit siirtyä eläkkeelle 🥳 Onnitellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä löysit ätmin. Mene nyt vaikkapa juhlimaan muualle . Ota vaikka voiton kahvit. Nyt ei tarvitse enää etsiä. Elämän tehtäväsi on suoritettu. Voit siirtyä eläkkeelle 🥳 Onnitellut.

No niin otankin ja konjamiinit ja konvehtit kylkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin otankin ja konjamiinit ja konvehtit kylkeen

Vanha puliukko ätmi jankkaa pelaa vähä pokeria samalla ja polta sikari 🤣

• Anonyymi

En inhoa, oot oikein ihana mies 😊

• Olen onnellisen hulluna mun omaan sekorakaspiipiiipääkultamussukkaan =))

• Anonyymi

En tietenkään inhoa. Olet nyt jotenkin sekaisin vaan. Rauhoitu, kaikki on hyvin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8900
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5288
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4611
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4360
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3553
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3336
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3198
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2836
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2625
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2581
    Aihe