Todistukseni siitä, kuinka minusta tuli Illuminatin jäsen. Haluan tuntea ihmisiä, jotka haluavat liittyä suureen Illuminatiin suurena Illuminatin jäsenenä, jotka haluavat minut suureksi jäseneksi. Hänen nimensä on Lord Felix Morgan. Auta minua saamaan elämäni takaisin kuoleman vaiheesta. Purettu noin 5 vuoden ja kuuden kuukauden kuluttua. Sen jälkeen kun niin monet Illuminatin jäsenet ovat pettäneet hänet. Vuosien mittaan olin toivoton ja taloudellisesti maassa. Mutta eräänä päivänä selaillessani Internetiä törmäsin Illuminatin suuren jäsenen Felix Morganin viestiin, jossa hän sanoi, että jos olet yksi suurista Illuminati-jäsenistä, voit olla kuuluisa, rikas ja menestyvä elämässä. Otin häneen yhteyttä ja selitin hänelle kaiken ja hän suositteli käytettävää rekisteröintiä ja maksoin suurelle jäsenelle saadakseni minut alkuun ja minut vihittiin Illuminatin maailmanjärjestykseen. Sen jälkeen he antoivat minulle kaikki ohjeet ja ilmoittivat minulle, että aloittamisen jälkeen uudet jäsenet palkitaan $ 1 000 000 käteisellä. Lordi Felix Morganin avulla. Olin täysin vihitty Illuminatin täysjäseneksi. Jos neuvosi on, että olet kokeillut huijaria aiemmin tai yrität, minun tehtäväni on auttaa sinua liittymään mukaan, joten kokeile Lord Morgania. Se on paras mahdollisuutesi tulla sellaiseksi kuin haluat tulevassa elämässäsi. Ota häneen yhteyttä WhatsAppilla +2348055459757 tai sähköpostitse: [email protected]
Suomen Illuminatiin
Anonyymi-ap
1
358
Vastaukset
- Anonyymi
Teihin lasten tappajiin ja raiskaajiin ei kukaan ormaali ihminen halua liittyä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675560Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.921828- 631425
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39685