Olipahan taas jälleen kymmenestuhanneskertainen rimanalitus iltalehdeltä.
Mäki ei edes jyrkkä, sähköavusteinen pyörä vastaan tavallinen kymmenvaihteinen polkupyörä jossa isoin vahde päällä, yhtäkään täyssähköpyörää ei edes näkynyt.
Sitten mennään ja videoo katsoessa huomaa, että klikkaushuorahan se oli ja ylistys sähköAVUSTEISELLEpyörälle, eli videolla poljetaan tavallisella pyörällä, jollei nyt isoin vaihde päällä, nin kuitenkin suuremmasta päästä olevalla ja sen näköistä sitten oli menokin ja mäen jyrkkyys, ehkä noin 25% ja sähköavusteisella meno niin kepeää, niin kepeää...
Huh heijaa taas..
Tavallinen polkupyörä vs. sähköpyörä Tampereen jyrkimmässä mäessä - Katso hurja video!
17
204
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin juuri tuon linkittämäsi videon. Oli kyllä hurjaa menoa.
- Anonyymi
Mitä hyötyä tuolla sähköpyörällä menemisestä on? Sokerimaha kasvaa samalla tavalla kun ajaisi autoa.
- Anonyymi
Akkupyöräilijät ei ole niin kovasti tuon elimistössä poltettavan sokerin perään kuin 24-vaihteisten mummonpyörien omistajat.
- Anonyymi
Sillä jaksaa mukavasti kuonokuntoisempikin ja tuulisella säällä lyömätön, ihan ehdoton juttu.Ostin sähköavusteisen 2014.
Sen sijaan jokin sähkö-maastopyörä tuntuu idioottimaiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä jaksaa mukavasti kuonokuntoisempikin ja tuulisella säällä lyömätön, ihan ehdoton juttu.Ostin sähköavusteisen 2014.
Sen sijaan jokin sähkö-maastopyörä tuntuu idioottimaiselta.Juu sama kuin ajaisi mopolla tai autolla. Kunto pysyy yhtä huonona…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sama kuin ajaisi mopolla tai autolla. Kunto pysyy yhtä huonona…
Kyllä sillä kunto pysyy hyvänä koska on pakko kuitenkin polkea, ei se mikään mopo ole.
Mutta sellaisen on vaikea käsittää, joka ei itse ole ajanut.
- Anonyymi
Piti oikein tarkistaa mäki, kyse oli siis lukonmäki, ja katsoppas kummaa, ei meikän silmät niin huonot olekkaan, arvioin mäen jyrkkyyden katsotun videon perusteella, ja 25% se olikin, kuten sanoin aloituskommentissani.
Tuon lukonmäen kuulemma polkee tavallisella pyörällä helposti, että jälleen tai no ainainen valeuutinen iltalehdeltä.- Anonyymi
No ei nyt ihan helposti poljeta tuota ylös, sen verran ole sitä aikanani polkenut ja olin sentään aktiiviurheilija. Tosin on sitä hieman loivennettu myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt ihan helposti poljeta tuota ylös, sen verran ole sitä aikanani polkenut ja olin sentään aktiiviurheilija. Tosin on sitä hieman loivennettu myöhemmin.
Onko tuttua esim. 180°, jos on, niin siitä voi katsoa 25° ja joka onkin vähemmän kuin ajatellaan, eli 90° on pystysuora ja josta vähemmän on 50° eli tuosta puolet eli tämä v on jotain 45 °.
Mutta aloituksessani ei ollut kyse mäestä, vaan huomio pitää kinnittää pyöriin ja vääristeltyyn uutiseen/helmikuu juttuun.. - Anonyymi
Mitä ihmettä tarkoita sähköavusteisella / täyssähköpyörällä(?) ....sehän on ihan kiinni moottorista ja akusta...
Sellaista käsitettä ei oikeastaan ole olemassakaan kuin täyssähköpyörä. Se on jo sähkömopo.
- Anonyymi
Oliko pyörät saman hintasia kun vertailaan
- Anonyymi
> Mutta aloituksessani ei ollut kyse mäestä, vaan huomio pitää
> kinnittää pyöriin ja vääristeltyyn uutiseen/helmikuu juttuun..
Olet selvästikin noiden akkupyörien vankkumaton vihamies.
Meillä on siis jotakin yhteistä tässä akkujuttujen vastustuksen asiassa.
Minä vastustan henkeen ja vereen noita akkukäöyttöisiä autoja, joista pitäisi kaupassa pulittaa 45.000...70.000 € verran. Kun tuollaisella ajaa 14.000 km vuodessa, niin YLE:n julkaisema laskuri osoittaa että akkuautolla pitäisi ajaa 11 vuotta, ennen kuin bensan hintaan verraten pääsee omilleen.
Silloin akkuauto akkuyineen on jo vanha romuläjä. Ei noi sun vastustamat akkupyörätkään mitään 11 v aikoja tule kestämään. Nekin hajoo ja akuträjähtelee kuskin alle jo paljon ennen sitä. - Anonyymi
entäs auton startti moottori polkupyörään,
- Anonyymi
Olisko se parempi että iltapskat tekisi kerrankin juttua että pyörät nousisivat 90 asteen nousua.
Siinä voisi sanoa olevan HURJAA menoa.
Kaikki niiden jutut ovat jotain HURJAA aina.
Mitä enemmän keksivät noita laatusanoja, sitä huonommat jutut.
Lumi-inferno, Käristyskupoli, hurja sadealue, hurja helle, voi vätty. - Anonyymi
Mitä järkee. Pyöränhän voi taluttaa mäen ylös.
- Anonyymi
Taksi ottaa pyöräkoukut mukaansa, kun ajon ennalta varaa. Pyörän ja miehen saa mäen päälle taksikyydillä, satoi tai paistoi.
- Anonyymi
Sähkpyörässä on ihan turhaa olla 7 tai 10 vaihdetta...3 piisaa ja nekin kapan sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191