En tiiä oonko ainoo, mut ainaki laitan jollekin ihmiselle jolle mun on ns vähän tarve esittää vaikkei pitäis tai en oo varma mitä se vastaa ,niin aina kun oon laittanu jotain viestiä esim moi miten menee?. niin lähen sieltä, heitän mun puhelimen jonnekin lähen 5 km lenkille, imuroin ja meen tekee kaikkee muuta ja avaan vasta 5h päästä sen mitä se on laittanu, ja tuntuu et kuitekki Kirjoitin jotenki väärin ja musta tuntuu et se miettii mikä tyhmä oon ja sillee. Äskenkin laitoin mun puoltutulle hyvää syntymäpäivää ja se on mun ikäinen tyttö nii kauhee paniikki et oisin tehny jotain väärin tqi sanonu sen väärin tai jotenki, mutta sit kuitekki se vastas sydämellä. Mulla on vaa ongelma perääntyy niihi. XD en tiiä oonko ainoa, mutta pelkään vaan et sanoin jotenki väärin ms. Toivottavasti en. Ja sama kans jos lähetän riski viestin. :D
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1243027Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161071Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63893Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke51856- 52819
- 48699
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍79665- 53647
- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35614