Hyvin oli kuvattu tuo tapahtuma. Ehkä jonkin verran tarvittaisiin lisäkoulutusta kohteiden tunnistamiseen. John Deeren ajoruiskulla ja Leopard kakkosella kun on kuitenkin jonkinmoinen rakenteellinen ero. Leopardissa on telat ja tykkitorni.
Jos ei ole ihan Sokkee-Reetta, niin huomaa, ettei tuossa tallenteella tuhoutuvassa kohteessa ole em. rakenteita, joten kyseessä ei todellakaan ole Leopard, vaan mahdollisesti juuri JD.
Kuinkahan nämä "sotasankarit" mahtavat selittää asian kotikulmillaan? Mahtaako tulla vittuiluksi luokiteltavaa palautetta?
No saattoihan olla, että venäläiset olettivat kyseessä olevan hyvin naamioitu Leopard.
https://yle.fi/a/74-20035592
Venäjän asevoimat tuhosi yksityisen "Leopardin"
11
292
Vastaukset
- Anonyymi
Ryzzät sihtaavat kännipäissään mihin lystää. Ei ihme, että vahinkoja sattuu.
- Anonyymi
Tuosta se nähdään miten huonosti nuo jenkkikoneet kestää tositilanteessa. Yksi pieni ohjus ja JD oli tuhannenpillunpäreinä.
- Anonyymi
Leobardeja tuhoutuu urakalla! Nato pieree verta!
- Anonyymi
Niinkö se Putte käski sanomaan, Venäjäkiimavajakki?
- Anonyymi
Ukraina löi rajusti läpi yhdellä rintamalla. Venäläissotilaat juoksivat pakoon jopa omien miinakenttiensä läpi. Raatoja syntyi.
Miinakentät oli rakennettu juuri sitä varten, ettei kukaan uskaltaisi paeta rintamalta. Miinakentästä oli kuitenkin mahdollisuus selvitä hengissä, mutta Ukrainan tulituksesta ei.
Ja kun Ukraina ei ole vielä edes aloittanut varsinaista vastahyökkäystä. Vanja saa kylmää kyytiä kun se alkaa.
- Anonyymi
Natolla lisää leobardeja... entiset jo tuhottu....
- Anonyymi
Rysssät käyttävät jo ww2 aikaisia sotkia kun uudemmat tankit on jo tuhottu
- Anonyymi
Tuossa taitaa olla tuhottu Leopard 2 A6
https://topwar.ru/uploads/posts/2023-06/1686317195_output.jpg- Anonyymi
Suurin osa Suomen armeijan leopardeista on vanhempaa mallia. Uusimmat on noita A6 -sarja leopardeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760