https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009598686.html
"Sosiaalisessa mediassa jaetuissa päivityksissä ja kuvissa Ukrainan väitetään tehneen laajan hyökkäyksen Zaporižžjassa. Päivitysten mukaan hyökkäys alkoi yöllä, mutta varmaa tietoa hyökkäyksestä ei vielä ole. Mukana on kerrottu olevan raskasta kalustoa, mahdollisesti myös Leopard-panssarivaunuja."
UKRAINA hyökkää voimakkaasti
12
189
Vastaukset
- Anonyymi
Leopardit tuhoaa kohteita 4km päästä,iso
etulyöntiasema venäläisiin?- Anonyymi
Kun kerran kysyit niin vastataan sitten. Joo.
- Anonyymi
Kannatti venäjän harjoitella puimureilla, nyt siellä yhden twitterin kuvassa panssarit liekehtii. Ja toinen huomio että eikä ukraina oppinut ryssiltä, ei pitäisi hyökkäillä panssareilla yhdessä sumpussa!?
- Anonyymi
Se on siis vastahyökkäys alkanut. Toivottavasti onnistuu.
- Anonyymi
Ei siltä kyllä näytä..ellei sitten ole vain tunnusteluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siltä kyllä näytä..ellei sitten ole vain tunnusteluja.
Tilanne on kesken ettei siitä tiedä vielä kuinka käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne on kesken ettei siitä tiedä vielä kuinka käy.
Aivan totta, esim. kolmen vuoden kuluttua tiedetään jo enemmän.
- Anonyymi
Siinä on sitten padot ja voimalaitokset tuusanpaskana kun oikein voimakkaasti hyökkäillään. Saisikohan Zelensky jo viimeinkin hirveän kostoiskunsa osumaan siihen ydinvoimalaan. Edes hullun tuurilla.
Ai kun kiva istua kotona tietokone takana ja nuku ja hera kun haluat ,Voi soita ja tila ruokaa jos olet laiska tehdä kotona ,Ja sitten voi menee Baari ja puhu naiset ja miehet kanssa, Ei se häitä voit Dance ja leiki sun perse kanssa hhhhh,Sitten jos et halua menee töihin ei mitä kun laiskasairas loma ,,,Ja mitä on sitten tosi hauskaa semmonen ihminen Suomi 24 ,Sanoa hyvä Ukraina hyvä hhhhhhhhhhhhhhhhh
- Anonyymi
Mennään kuin possujunassa tankeilla… ei tolla tavalla pojat sodita. Turpaan tulee ja pahasti. Aivan hukkaan heitettyä rahaa tälläiselle porukalle antaa kalliita aseita ja tankkeja.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017885148qa
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086