Eläkkeet uusiksi!!!
Ei voida ylläpitää NATOssakaan mitään eläkeläisten armeijaa.
Poistetaanko NATO fanin eläkesäästöt uudistuksissa
14
173
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän Tiltujen kansaneläkkeisiin ei sitten kosketa ...työeläkettähän me emme saa koska Kelasta ansaitsemia avustukset eivät Suomen kieron lain tähden sitä kerrytä näin köyhää Tiltua kusetetaan
- Anonyymi
” Poistetaanko NATO fanin eläkesäästöt uudistuksissa? Eläkkeet uusiksi!!!
Ei voida ylläpitää NATOssakaan mitään eläkeläisten armeijaa.”
Ei eläkkeitä poisteta keneltäkään, mutta määriä voidaan säädellä kaikilta! Se asia kun ei riipu kenenkään mielipiteestä! Tarkoitus on saada eläkkeet vastaamaan eläkekertymää, jolloin eläkkeiden maksaminen on turvattu myös jatkossakin!! Toki samalla etenkin ylisuuria eläkkeitä voidaan vähän fiilata!- Anonyymi
Mololta lähtee eläke Naton tskia. Heheheheee.
- Anonyymi
Nato Tiltua vituttaa kun Tiltuhommista kertyneet eläkemaksut jäivätkin tikittämättä ja kokoomuksen fikkkaan.
- Anonyymi
Eivät jääneet. Eläkkeet tulee täysin ajallaan mykyään ja toki järjerstelmää voidaan aina hienab viilailla!
Putinistin väitteet ovat täysin vailla pohjaa!
- Anonyymi
Ainahan eläkkeitä voidaan tarkistaa, mutta ensin suljetaan kelan ovet rysäpelleltä.
- Anonyymi
Eläkkeet pois vaan ette te kuitenkaan edes taistele.
- Anonyymi
Eii eläkkeet ole sidottu sotimiseen! Turhaa trollausta!
- Anonyymi
Entäs te elätit, ette maksa edes veroja, miksi teitä pitäisi ruokkia?
Naapuri syntynyt vauva ,Vauva nimi Nato hhhhhhhhhhhhhh,,Minä uskoisin että P.Korea johtaja on hullu ,Mutta kyllä osaa Suomalaiset .P ,Korealainen hhhhhhhhhhhhhh
- Anonyymi
Kyllä pitää rysäpellen lääkitys tarkistaa, luulevat muuten hulluksi.
- Anonyymi
Nato pitää itänaapurin loitolla ja hyvä niin!
Kyllä Putin tehnyt maailma hullu nostan hattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620