"Rimi Riutta on ensimmäinen transsukupuolinen Miss Suomi -semifinalisti. Hän on siis alun perin mies.
Kyllä on maailma sairaaksi mennyt, ja Pride-liike haluaa, että yhä sairaammaksi menee.
Transsukupuolinen osallistuu Miss Suomi - kisoihin - tähän on tultu
40
1256
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi niitä kisoja ei tarvi katsoa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178853758
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hän muuten on seuraava Miss Suomi. Jos ei voita se on rasismia.
- Anonyymi
Mies naismissikilpailuissa🤮vaikka sanoisitte mitä,niin on vain mies ja nainen vaikka miten leikkelisi mulkusta pimperon.ei se silpominen muuta geenejä.
- Anonyymi
Jos yönmusta matu naisoletettu ei voita, se on sitten rasssssissssmi.
- Anonyymi
Persu ei hellitä, kun pääsi oikein vihan makuun. Säälittävää.
- Anonyymi
Ei tässä mikään liity persuihin.
Olet varmaan pride-tyyppi, jonka mielestä on normaalia, että miehestä naiseksi leikelty transu saa osallistua missikisoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan pride-tyyppi, jonka mielestä on normaalia, että miehestä naiseksi leikelty transu saa osallistua missikisoihin.Olet varmaan persu jonka mielestä missikisoissa yleensä on jotain normaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan persu jonka mielestä missikisoissa yleensä on jotain normaalia
Miksi niissä ei olisi?
Sinä olet varmaan epänormaali. - Anonyymi
Missä nyt näkyy jotain vihaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan pride-tyyppi, jonka mielestä on normaalia, että miehestä naiseksi leikelty transu saa osallistua missikisoihin.Ei tarvitse edes leikellä, kun voi osallistua. Voi vain arvailla, onko se, mikä ilmoittaa olevansa.
- Anonyymi
Vasemmistossakin on paljon ihmisiä, jotka ei hyväksy tuota Pride pervoilua.
- Anonyymi
Lieksalainen tilastotieteilijä tietää! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksalainen tilastotieteilijä tietää! 😂
Tuo kommentti on ihan faktaa. Vaikka sinä olet vasemmistolainen työtön pervo, niin kaikki vasemmistolaiset eivät ole
- Anonyymi
Kaikki kilpailut voittaa nykyään lesbo, homo, transu tai afro, vaikka ei osaisi yhtään mitään. Se on sitä tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta.
- Anonyymi
Kannattaa ruveta sitten afroransuksi ni voittaa varmasti!
- Anonyymi
Pääasia on se että harrastaa peppuseksiä 24/7.
- Anonyymi
Kaikki nämä poikkeavat ihmiset ovat täysin yliedustettuina mediassa. Joka ohjelmaan raahataan joku transu tai homo julistamaan omaa ideologiaansa ja jos uskallat esittää oman näkemyksesi, olet suvaitsematon rasisti. Järkyttävintä on, että tätä sairasta oppia julistetaan jo koulussa lapsillekin.
- Anonyymi
Uimapukukierrosta odotellessa.
- Anonyymi
Pieni korjaus. On mies. Plastiikkakirurgialla ei voi vaihtaa sukupuolta. Fakta!
- Anonyymi
Marinin, Ohisalon ja Anderssonin mielestä se on nyt nainen.
- Anonyymi
Thaimaassa, jostain syystä suomalaisten ihkusuosikkipaikassahan niitä kuuluu olevan runsaasti. Ilmankos sinne on jätkillä niin hirmuhinku.
- Anonyymi
Jokunen vuosi siten oli joku missikin hesassa ja ihan naendertaalin näköinen, oli olevinaan hyvännäköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokunen vuosi siten oli joku missikin hesassa ja ihan naendertaalin näköinen, oli olevinaan hyvännäköinen.
No sehän oli Kelly Kalonji! Kaikkea sitä näkeekin, missinä meinaan.
Eipä tullut kv.menestystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän oli Kelly Kalonji! Kaikkea sitä näkeekin, missinä meinaan.
Eipä tullut kv.menestystä.Viimeistään tuon tapahtuman jälkeen eivät ole missikisat kiinnostaneet seurata, olkoot siellä kisaamassa vaikka vuorigorilla, ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeistään tuon tapahtuman jälkeen eivät ole missikisat kiinnostaneet seurata, olkoot siellä kisaamassa vaikka vuorigorilla, ei kiinnosta.
Minua ei ole kiinnostanut missikisat enää vuosikymmeniin ja nyt vielä vähemmän.
- Anonyymi
homo. oon pannu missiä paljaalla kisoissa
- Anonyymi
Liekkö kuten Uuno elokuvassa.Munat hameen alla.⁹
- Anonyymi
Hoo, hyvä ettei Gigi gorgeous.
- Anonyymi
Olen pannut cro-magnon transua paljaalla 🤠
- Anonyymi
Olen nähnyt mm. Thaimaassa todella upeaksi leikeltyjä transuja. Tämän Rimin korjailu on niin kevyttä, että miehisyys paistaa todella kovasti läpi. Nykyhössötys yliampuvasta suvaitsevaisuudesta saa aivan sairaat piirteet kun äijänköriläät tungetaan väkisin missikisan loppukilpailuun.
- Anonyymi
Ja myös toisin päin.
- Anonyymi
Sanna Marinin taivas. Mies miehellä saa olla pimppi. Tällaiset kirjaukset Marin ja vihervasemmisto tekivät hallituksessa.
- Anonyymi
Tuo on tulevaa totuutta, joten jos otatte jonkun rakennusmiehen vaikka töihinne, niin katsokaa työsopimusta tehdessäänne että sillä on varmasti munat joita ei ole leiklety. Mitään avuttomia lekeltyjä nyhveröitä ei kannata palkata töihin. Tai jos on joku tekovittuinen jätkä, niin eikun nyrkillä leukaan ja ulos.😂
- Anonyymi
Ei kiinnosta koko kisat, ennemmin menen maaseutu messuille katsomaan lehmiä.
- Anonyymi
Vähempi oikeilla lehmillä on naamassa botoksia ja meikkiä kuin noilla missilehmillä.
- Anonyymi
Sanna Marinilla on pojan pylly. Ei lantiota ollenkaan. Ihan vain tälläinen tärkeä huomio.
- Anonyymi
Ei mua haittaa, että kisoissa on transnainen, mutta hänen kasvonsa ovat niin miehiset, että ihmettelen, kuinka on päässyt finaaliin. Kun katsoo muiden maiden trans-missejä, he ovat todella upeita ja kauniita.
- Anonyymi
Kyllä pitäisi porkan puuttua tähänkin aiheeseen :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201