Etsin miestä, jota saisin alkaa säännöllisesti imettämään. 🤱
Minulla ei heru vielä maitoa rinnoista mutta suotavaa olisi, että säännöllinen imettäminen saisi maidon lopulta nousemaan. Olen 28-vuotias ja asun Pohjois-Savossa. Olisi hyvä, että asuisit jossain lähimailla niin onnistuisi säännöllinen imettäminen usein, toki kummankin aikatauluja mukaillen :-)
Aiheesta kiinnostuneita ?
[email protected] voi laittaa minulle viestiä ✅️
Aikuisen miehen imettäminen
24
1628
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina haaveillut naisesta joka imettäisi rintojaan, olisi puoli istuvassa asennossa ja molemmissa nisissä mies imemässä samalla sormetellen haarusta.
- Anonyymi
Savossa kiinnostunut nainen!! E-kupin tissit
- Anonyymi
Miehet voisi myös vuorotellen antaa patukkaa pilluun😉😉
- Anonyymi
Jampe1993 kirjoitti:
Kuulostaispa kivalta! 😊🤭
Mun tissejä saisit imeä😋😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tissejä saisit imeä😋😉
Mistäpäin oot?🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin oot?🤭
Kuopiosta
- Anonyymi
Mee jo lehmä hevon vittuun
- Anonyymi
Mieli maitonännille. Maata lämpimässä sylissä kikki suussa lutkuttaen.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N7m9H6
Tällaisesta olen haaveillut todella pitkään, löytää nainen joka nauttisi säännöllisestä imettämisestä. Olisi ihanaa hamuta tissi suuhun ja imeä kaikessa rauhassa, toista rintaa kädellä herkistellen, nänniä sormilla pyöritellen. Jos nyt pääkaupunkiseudulta löytyy nainen jota aihe kiinnostaa, niin jutellaan. Ei ikärajaa (täysikäisyys).
- Anonyymi
Täällä kans mies vailla imettäjää ❤️
- Anonyymi
Turun seudulla imettäjää.
- Anonyymi
Mies Turun läheltä haluis imeä ja puristella tisuja sponssilla. M47
- Anonyymi
Ymmärrän sua kyllä ihan hyvin. Samantyylisiä miehiä on muitakin joten et ole yksin
- Anonyymi
Ootko nainen.
- Anonyymi
Täällä isotissinen nainen Kuopiosta, joka rakastaisi jos löytäisi miehen, joka tykkää tissien imemisestä ja hyväilystä
- Anonyymi
Pidän tissien nännien imemisestä kyllä voisit hyväillä samalla.Olen kauempaa mutta saisiko tulla kylään.Mies 60v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän tissien nännien imemisestä kyllä voisit hyväillä samalla.Olen kauempaa mutta saisiko tulla kylään.Mies 60v.
Laitatko sun sähköpostiosoitteen, niin otan yhteyttä! 🤩🤩 olisi kiva nyt kesällä tavata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko sun sähköpostiosoitteen, niin otan yhteyttä! 🤩🤩 olisi kiva nyt kesällä tavata
Ilari.kinnune1997at meiliboxi.fi
Tissien imemisestä tykkään,oon p-savossa vanhempi mies.Myös muut hellyydet laita yhteystiedot. Mulla suomi24treffit kallu567 nimellä.
- Anonyymi
Laitatko sähköpostiosoitteen niin otan yhteyttä
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697