Etsin miestä, jota saisin alkaa säännöllisesti imettämään. 🤱
Minulla ei heru vielä maitoa rinnoista mutta suotavaa olisi, että säännöllinen imettäminen saisi maidon lopulta nousemaan. Olen 28-vuotias ja asun Pohjois-Savossa. Olisi hyvä, että asuisit jossain lähimailla niin onnistuisi säännöllinen imettäminen usein, toki kummankin aikatauluja mukaillen :-)
Aiheesta kiinnostuneita ?
[email protected] voi laittaa minulle viestiä ✅️
Aikuisen miehen imettäminen
22
1716
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina haaveillut naisesta joka imettäisi rintojaan, olisi puoli istuvassa asennossa ja molemmissa nisissä mies imemässä samalla sormetellen haarusta.
- Anonyymi
Savossa kiinnostunut nainen!! E-kupin tissit
- Anonyymi
Miehet voisi myös vuorotellen antaa patukkaa pilluun😉😉
- Anonyymi
Jampe1993 kirjoitti:
Kuulostaispa kivalta! 😊🤭
Mun tissejä saisit imeä😋😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tissejä saisit imeä😋😉
Mistäpäin oot?🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin oot?🤭
Kuopiosta
- Anonyymi
Mee jo lehmä hevon vittuun
- Anonyymi
Mieli maitonännille. Maata lämpimässä sylissä kikki suussa lutkuttaen.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N7m9H6
Tällaisesta olen haaveillut todella pitkään, löytää nainen joka nauttisi säännöllisestä imettämisestä. Olisi ihanaa hamuta tissi suuhun ja imeä kaikessa rauhassa, toista rintaa kädellä herkistellen, nänniä sormilla pyöritellen. Jos nyt pääkaupunkiseudulta löytyy nainen jota aihe kiinnostaa, niin jutellaan. Ei ikärajaa (täysikäisyys).
- Anonyymi
Täällä kans mies vailla imettäjää ❤️
- Anonyymi
Turun seudulla imettäjää.
- Anonyymi
Mies Turun läheltä haluis imeä ja puristella tisuja sponssilla. M47
- Anonyymi
Ymmärrän sua kyllä ihan hyvin. Samantyylisiä miehiä on muitakin joten et ole yksin
- Anonyymi
Ootko nainen.
- Anonyymi
Täällä isotissinen nainen Kuopiosta, joka rakastaisi jos löytäisi miehen, joka tykkää tissien imemisestä ja hyväilystä
- Anonyymi
Pidän tissien nännien imemisestä kyllä voisit hyväillä samalla.Olen kauempaa mutta saisiko tulla kylään.Mies 60v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän tissien nännien imemisestä kyllä voisit hyväillä samalla.Olen kauempaa mutta saisiko tulla kylään.Mies 60v.
Laitatko sun sähköpostiosoitteen, niin otan yhteyttä! 🤩🤩 olisi kiva nyt kesällä tavata
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681797- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321328MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581175
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923