Miksi uskovat karttavat?

Anonyymi-ap

Minulla on erikoinen ongelma. Olen uskovainen, mutta tuntuu, kuin muut uskovat karttaisivat minua toistuvasti. Tämä on siis ihan toistuva kuvio ollut elämässäni ja olen totaalisen väsynyt miettimään, mikä minussa on vikana? Jos jollakin täällä on profetian tai tiedon sanan lahjaa ja kokee että voisi rukoilla asian puolesta, niin olisin kiitollinen. On äärettömän raskasta pyrkiä pysymään uskossa yksinään, mielestäni se on kuin maanpäällinen henkinen helvetti. Miksi te uskovat kartatte muita uskovia ihmisiä?

15

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hmm... Tuskin uskovaisetkaan ovat mikään homogeeninen joukko vaan ihan samalla tavalla yksilöitä kuin muutkin ihmiset joten ihan sama periaate niissä piireissä pätee kuin muissakin - Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

• Anonyymi

No ei kyllä pidä aina paikkaansa tuo, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kelpaan apukäsiksi, lastenvahdiksi, vap.eht. työntekijäksi jne, mutta muuten loppuu yhteydenpito parin kerran jälkeen kuin seinään! Todella raastavaa ja masentavaa.

• Anonyymi

Provo!

• Anonyymi

Miksi luulet tätä provoksi? Sama toistuu uudelleen ja uudelleen.

• Anonyymi

JUMALA ON EROTTANUT SUT IHMISISTÄ, EI TULE EI NÄY PYYDÄ UUDESTAAN RUKOUSTA EI KUULU

• Anonyymi

Onko tällä joku tarkoitus sitten? Vai onko tämä rangaistus jostakin? Kukapa sen tietää. Masentavaa jokatapauksessa.

• Anonyymi

Jätä helluntailailaisuus taaksesi ja käänny oikean Jumalan puoleen menemällä perinteiseen Kristilliseen kirkkoon Herran Pyhälle Ehtoolliselle, myönnä syntisi ja erehdyksesi kun liityit helluntailaisten lahkoon,, niin Jeesus auttaa sinua, koska on Ehtoollisessa läsnä verensä, ruumiinsa ja Henkensä kanssa.

• Anonyymi

Matt. 26:28

Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

Joh. 6:56

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.

Usko ainoastaan, että viini on Jeesuksen veri, ja leipä on Jeesuksen ruumis.

• Anonyymi

helluntaiset on itseoppineita puoskareita, sielunhoitajia, parantajia, joiden puoleen ei pidä kääntyä missään asioissa

• Anonyymi

Uskontojen Uhrien auttavan palveluun kannattaa myös soittaa, siellä on samanlaisten ongelmien kanssa painineita ihmisiä, jotka ovat löytäneet avun itselleen.

• Anonyymi

Parempi "itseoppia" kuin antaa eksyttäjien opettaa kieroutuneeksi omilla väärennösopeillaan.

Emme ole kenenkään tai oppilaitoksen opetuksesta riippuvaisia vaan Henki opettaa Jumalan omia luotettavasti kun tutkimme Raamattua.

On erittäin hyvä kun on hengessä suoraselkäisiä opettajiakin. Heidät ja opetuksensa tulee "itse" osata arvioida Jumalan avulla.

Raamatun tutkiminen on tärkeää päivittäin. Minuuttikin on parempi Raamatun tutkimiseen päivittäin kuin ettei ollenkaan. Yhden lauseenkin miettiminen on antoisampaa kuin miettiä liberaaliteologin silmien katalaa katsettaan ja suussa heiluvaa kaksihaaraista syntihyväksyvää kieltä.

Selef Urge

• Anonyymi

Helluntailainen kuuluisa kaataja, Ylivainio julisti 1403 tapausta parantuneen täydellisesti kaikista sairauksista, mukaan lukien vakavat sairaudet.

Oikea lääkäri tutki kaikki tapaukset lääk.tri:in väitöskirjaansa varten. Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään. Päinvastoin. Moni luuli parantuneensa ja jätti lääkkeet ottamatta kohtalokkain seurauksin.

• Anonyymi

Riippuu millä mielellä minua lähestytään ja millainen on toisen käytös. Nainen voi haluta aviomiehen ja haluaako lapsia tyyppisiin kysymyksiin saa vastailla. Sellainen saa karttamaan.

Syitä on erilaisia.

Selef Urge

• Anonyymi

Rakas yksinäinen uskova. Olen jo melko iäkäs eikä kukaan uskova ole koskaan låhestynyt minua. Silti minulla on järkähtämätön usko Taivaan Isään. Jeesukseen ja Pyhään Henkeen. Kirkon kynnys on minulle liian korkea henkisesti. Saatana vei minulta liikuntakyvyn,josta olen parantunut kotona yksin pärjääväksi. Jumalani käänsi saatanan toimet siunaukseksi, antamalla minulle armolahjan, jolla voin riemulla ylistää ja palvoa Jumalaani ja kirkastaa hänen hyvyyttään, suorittaakseni kylvöä kaikkein pahimpien pilkkaajien joukossa. Perusta sinäkin uskosi Jeesuksen armoon, niin se johdattaa sinutkin siihen tehtävään johon Jumala sinulle alunperin suunnitteli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe