En minä ole yli päässyt

Vieläkään. Hyvää yötä ja kauniita unia. 🌅

47

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluat siis puhua Netasta. Oletko taas käynyt katsomassa hänen somekuviaan? Mitä haluat sanoa Netasta?

      • Ei nyt ole tullut viime kuun jälkeen mitään uutta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei nyt ole tullut viime kuun jälkeen mitään uutta.

        Voi helvetti. Ihan kauheeta ettet pääse katsomaan tuoretta materiaalia netasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi helvetti. Ihan kauheeta ettet pääse katsomaan tuoretta materiaalia netasta.

        Se on varmasti tarkoituskin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on varmasti tarkoituskin.

        Voi luoja susi. Ihan sama mutta sinä et kuulu netan elämään millään tavalla mutta sulla on todellisuudentaju hämärtynyt. Luulet vieläkin että netta on kiinnostunut susta. Ei hän ole. Tollanen on jo oikeesti sairasta. Sä kuvittelet että netta on palstalla jos joku kaipaa ja heti olet kysymässä etu ja sukunimen alkukirjaimia jos joku kaipaa muuta kuin sua. Herää todellisuuteen.


    • Anonyymi

      Niin minkäs sitä tekee pakkomielteelle.

    • Anonyymi

      Mun mielestä tuo musta susi on pelottava. :/
      Pitäisikö laittaa poliisille ilmoitus tuosta pakkomielteestä? Jos sille Netalle tapahtuu jotain, niin on ainakin yksi mahdollinen syyllinen.

      • No voi helvetti taas.


    • Anonyymi

      Yllätys 😄😄

    • Anonyymi

      Sulla on pakkomielle. Ei tervettä.

    • Anonyymi

      Siel on ihan rakastuneiden lähikuvia. Sensuelleja. Eroottisia.

      • No ei ole...


    • Rauhallista yötä kaikille ja nukkukaa hyvin ketkä nukkumaan käyvät 👩🏼‍⚕️
      Valvookohan Susi vielä? 😊

      • Valvon vielä. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Valvon vielä. 😊

        Niin vähän arvelinkin toisaalta 😃
        Täällä on rauhallista nyt. Mitä teet?😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin vähän arvelinkin toisaalta 😃
        Täällä on rauhallista nyt. Mitä teet?😊

        Söin iltapalaa ja katselen youtubesta videoita. 😊
        Miten töissä menee? 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Söin iltapalaa ja katselen youtubesta videoita. 😊
        Miten töissä menee? 😊

        Todella rauhaisaa ja hiljaista on tosiaan…😊 ja kiva niin.
        Täytyy tuossa parin kolmen tunnin päästä juoda energiajuomaa, silloin alkaa vasta vireystila olla laskussa.🧃

        Yövirkkuna olemisesta on tässä hyötyä kyllä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Todella rauhaisaa ja hiljaista on tosiaan…😊 ja kiva niin.
        Täytyy tuossa parin kolmen tunnin päästä juoda energiajuomaa, silloin alkaa vasta vireystila olla laskussa.🧃

        Yövirkkuna olemisesta on tässä hyötyä kyllä.

        Kiva että on rauhallista. 😊
        Minäkin aiemmin tein yötöitä paljon. Ajelin ympäri kyliä vartijana. Yleensä alkoi väsyttämään vasta ihan aamun tunneilla, 5-6 maissa. Lenkit rakennnusten ympäri tietenkin aina piristi vähän.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiva että on rauhallista. 😊
        Minäkin aiemmin tein yötöitä paljon. Ajelin ympäri kyliä vartijana. Yleensä alkoi väsyttämään vasta ihan aamun tunneilla, 5-6 maissa. Lenkit rakennnusten ympäri tietenkin aina piristi vähän.

        Jaa, kiva😊 oliko paljon actionia silloin öisin noin yleisesti ottaen? 😃
        Minäkin kävelen täällä näitä käytäviä edestakaisin jos väsyttää niin että meinaa uni tulla, harvoin kyllä niin paljon väsyttää yövuorossa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jaa, kiva😊 oliko paljon actionia silloin öisin noin yleisesti ottaen? 😃
        Minäkin kävelen täällä näitä käytäviä edestakaisin jos väsyttää niin että meinaa uni tulla, harvoin kyllä niin paljon väsyttää yövuorossa.

        No sitä toimintaa oli kyllä paljon vähemmän, kuin tässä nykyisessä hommassa. 😃
        Minulla oli tuuria, eikä mitään kovin ihmeellisiä juttuja sattunut. Siinä meni suurin osa ajasta aina siihen paikasta toiseen siirtymisessä ja kiertelyssä. Aika puuduttavaa hommaa pitemmän päälle. Ja todella yksinäistä hommaa. Kun yleensä ei ollut ristin sieluakaan missään. Pöllöt ja fasaanit saattoivat joskus yllättää ja säikäyttää... 😄


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jaa, kiva😊 oliko paljon actionia silloin öisin noin yleisesti ottaen? 😃
        Minäkin kävelen täällä näitä käytäviä edestakaisin jos väsyttää niin että meinaa uni tulla, harvoin kyllä niin paljon väsyttää yövuorossa.

        Nykyisin väsyttää aamuvuorossa kaikkein eniten... Tänäänkin oli aivan hirveää se väsymys, etenkin kun kello soitti... Piti ihan väkisin nousta ja lähteä. Onneksi nyt ei tarvitse nousta mihinkään. 😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nykyisin väsyttää aamuvuorossa kaikkein eniten... Tänäänkin oli aivan hirveää se väsymys, etenkin kun kello soitti... Piti ihan väkisin nousta ja lähteä. Onneksi nyt ei tarvitse nousta mihinkään. 😆

        Onks aamuvuorossa vuorossa aamupalaa ja palstaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nykyisin väsyttää aamuvuorossa kaikkein eniten... Tänäänkin oli aivan hirveää se väsymys, etenkin kun kello soitti... Piti ihan väkisin nousta ja lähteä. Onneksi nyt ei tarvitse nousta mihinkään. 😆

        No mitäs se kello soitti? Kuulumisia kertoili?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks aamuvuorossa vuorossa aamupalaa ja palstaa?

        Yleensä on, mutta nyt ei ole aamuvuoroa. Olen vapaalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nykyisin väsyttää aamuvuorossa kaikkein eniten... Tänäänkin oli aivan hirveää se väsymys, etenkin kun kello soitti... Piti ihan väkisin nousta ja lähteä. Onneksi nyt ei tarvitse nousta mihinkään. 😆

        Miks piti väkisin nousta? Sänky piteli kaksin käsin kiinni ja revit itses irti oteesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks piti väkisin nousta? Sänky piteli kaksin käsin kiinni ja revit itses irti oteesta?

        Etkö ole koskaan ollut niin väsynyt herätessä, että joudut väkisin herättämään itsesi ja lähtemään liikkeelle?


      • mustasusi kirjoitti:

        Nykyisin väsyttää aamuvuorossa kaikkein eniten... Tänäänkin oli aivan hirveää se väsymys, etenkin kun kello soitti... Piti ihan väkisin nousta ja lähteä. Onneksi nyt ei tarvitse nousta mihinkään. 😆

        Se on kyllä aivan totta… aamuvuorot on kaikista pahimpia näistä vuoroista mitä on 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks piti väkisin nousta? Sänky piteli kaksin käsin kiinni ja revit itses irti oteesta?

        No juuri tuolta se usein tuntuu😅


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Se on kyllä aivan totta… aamuvuorot on kaikista pahimpia näistä vuoroista mitä on 😃

        Meille se on niin, kun olemme ilta/yövirkkuja. Ei osata mennä nukkumaan niin sanotusti, ajoissa. En ole koskaan osannut. Aina oli vaikeaa herätä kouluunkin nuorempana. 😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Se on kyllä aivan totta… aamuvuorot on kaikista pahimpia näistä vuoroista mitä on 😃

        Huh sain taas monta uutta mustelmaa treeneissä... Ja joka paikkaa kolottaa... Istun ja kun nousen käymään vaikka keittiössä, jalat aika kipeinä... 😆


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No juuri tuolta se usein tuntuu😅

        Joo totta kyllä... Hyvin kuvailtu. 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Meille se on niin, kun olemme ilta/yövirkkuja. Ei osata mennä nukkumaan niin sanotusti, ajoissa. En ole koskaan osannut. Aina oli vaikeaa herätä kouluunkin nuorempana. 😃

        Muistan kyllä myös. Aivan samanlaista, yhtä inhottavaa se aikainen herätys oli silloin, kuin nyt aikuisena 😅


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Muistan kyllä myös. Aivan samanlaista, yhtä inhottavaa se aikainen herätys oli silloin, kuin nyt aikuisena 😅

        Niin oli... Muistan kun uhkailtiin, että kohta heitetään kylmää vettä päälle, jos ei kohta nousta. 😅
        Minua oli usein aika mahdotonta saada hereille.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Muistan kyllä myös. Aivan samanlaista, yhtä inhottavaa se aikainen herätys oli silloin, kuin nyt aikuisena 😅

        Taidat huomenna nukkua pitkälle päivään? 😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Etkö ole koskaan ollut niin väsynyt herätessä, että joudut väkisin herättämään itsesi ja lähtemään liikkeelle?

        Monestikin mu ei ollu vaihtoehtoa kun palkanmaksun perusteena helsingissä mulla ainakin raksalla oli paikalla olo se oliko läsnä tai vaivoin edes hereillä ei haitannu jos työ sujui jos ei ois sujunu ois luultavasti tullu kenkää


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Meille se on niin, kun olemme ilta/yövirkkuja. Ei osata mennä nukkumaan niin sanotusti, ajoissa. En ole koskaan osannut. Aina oli vaikeaa herätä kouluunkin nuorempana. 😃

        En ois varmaan edes käyny koulua jos ei se olis ollu pakko mu nykypäivänä siitäkin on hyötyä monesta syystä


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Muistan kyllä myös. Aivan samanlaista, yhtä inhottavaa se aikainen herätys oli silloin, kuin nyt aikuisena 😅

        Minä alan siirtyä sänkyyn ja koitan saada unta. Hyvää yönjatkoa ja työvuoroa yön Prinsessalle. 🤗 😘


      • mustasusi kirjoitti:

        Huh sain taas monta uutta mustelmaa treeneissä... Ja joka paikkaa kolottaa... Istun ja kun nousen käymään vaikka keittiössä, jalat aika kipeinä... 😆

        Oivoi. 😬
        Lepääminen auttaa varmasti. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin oli... Muistan kun uhkailtiin, että kohta heitetään kylmää vettä päälle, jos ei kohta nousta. 😅
        Minua oli usein aika mahdotonta saada hereille.

        Voi ei 😆 minä taas olen toisaalta ollut aikataulujen kanssa erittäin tarkka aina, lapsenakin. Minulle kun sanoi, että myöhästyn koulusta jos en nyt nouse, niin aloin heräillä 😂


      • mustasusi kirjoitti:

        Taidat huomenna nukkua pitkälle päivään? 😃

        Uskoisin näin. Menen kahdeksan aikana nukkumaan aamulla ja saatan herätä vasta iltapäivällä😁


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä alan siirtyä sänkyyn ja koitan saada unta. Hyvää yönjatkoa ja työvuoroa yön Prinsessalle. 🤗 😘

        Kiitos ja hyvää yötä sinulle! 🥰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jaa, kiva😊 oliko paljon actionia silloin öisin noin yleisesti ottaen? 😃
        Minäkin kävelen täällä näitä käytäviä edestakaisin jos väsyttää niin että meinaa uni tulla, harvoin kyllä niin paljon väsyttää yövuorossa.

        Susi ikävöi Netan perään ja katselee hänen somekuviaan.


    • Anonyymi

      Ootko välillä kokeillu päästä ali?

      • Miten se tapahtuu? En mä nyt välitä päästä yli enkä ali.


    • Anonyymi

      Yli mistä matonreunan sillankaiteen tien ojan tuolin pöydän jääkaapin

      • Noista kaikista pääsisi yli milloin tahansa... Eli ei mistään tuollaisesta. Puhutaan ihan toisenlaisesta ylipääsemisestä.


    • Aurinkoista ja tuulista huomenta tänne, lähtee nyt Prinsessa kotiin ajelemaan ja sitten nukkumaan👋🏻😴

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe