Menetin naisen, joka oli mulle sopivin. Seksi ja kaikki muu. Töppäsin itse. Harmittaa. Olen toivonut että hän kaipaisi minua ja sitä mitä meillä on. Mutta nyt kuulin että hän on onnellinen sen toisen kanssa jonka löysi meidän suhteen kariuduttua töppiini. Kipu on kova. Olen painanut muita sen jälkeen kun vuosi sitten erottiin mutta kukaan muu ei tunnu miltään. Ei ennen häntä eikä hänen jälkeensä. Ei auta laastarit, pahentaa vaan. En halua muita kun hänet. Saan nyt maksaa töppini kalliisti. Mikään ei ole enää hyvin.
Tein väärin parhaimmalle
13
372
Vastaukset
- Anonyymi
Jep sä olet menettänyt kaiken ,ei muuta kun hyppäät narun jatkoksi
- Anonyymi
Mieli tekisi. Haaveilen vain hänestä. Mulla ei ole ollut mitään muuta tärkeää kuin hän. Töppäsin ja sitä kadun eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieli tekisi. Haaveilen vain hänestä. Mulla ei ole ollut mitään muuta tärkeää kuin hän. Töppäsin ja sitä kadun eniten.
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa kainaloon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä näytät meistä enemmän tarvitsevan apua. Mutta ilkeyteen ja tyhjäpäisyyteesi on vaikea löytää apukeinoja. Olet viallinen tyranni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän sinä spede olet ja kaipaat seuraa.
- Anonyymi
Taasko tämä... hae apua itsellesi.
- Anonyymi
Taasko sinä spede Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko sinä spede Buaahaa
Jaahas spedellä se vaan sekottaminen jatkuu.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B5n5S9
- Anonyymi
Opettelet olemaan onnellinen siitä että se nainen on nyt onnellinen. Sillä on mies joka ei töppää ja kiusaa sitä. Sillä on joku joka on sille hyvä ja se nainen on onnellinen. Sai hyvän sihteen. Eikö vain olekin niin, että se et ollut hänelle hyvä?
- Anonyymi
*suhteen
- Anonyymi
Funtsin samaa. Jos itse on ollut toiselle sika, on turha ulista. Se nainen saa parempaa nyt toiselta ja osaa olla onnellinen siitä että saa vihdoin parempaa. Aloittaja on sika joka ansaitsi menetyksensä. Jos vituttaa se on ansaittua. Pilasi itse jutun.
- Anonyymi
Hähähähää, sitten elät huonomman kanssa ja vituttaa loppuelämäsi. Saat huonoa seksiä ja joudut olemaan sulle epäsopivan eukon kanssa. Se on raskasta elämää. Koska töpeksit olet epäkelpo ja epäonnistuit siinä asiassa jolla on eniten merkitystä.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181