Tein väärin parhaimmalle

Anonyymi-ap

Menetin naisen, joka oli mulle sopivin. Seksi ja kaikki muu. Töppäsin itse. Harmittaa. Olen toivonut että hän kaipaisi minua ja sitä mitä meillä on. Mutta nyt kuulin että hän on onnellinen sen toisen kanssa jonka löysi meidän suhteen kariuduttua töppiini. Kipu on kova. Olen painanut muita sen jälkeen kun vuosi sitten erottiin mutta kukaan muu ei tunnu miltään. Ei ennen häntä eikä hänen jälkeensä. Ei auta laastarit, pahentaa vaan. En halua muita kun hänet. Saan nyt maksaa töppini kalliisti. Mikään ei ole enää hyvin.

13

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep sä olet menettänyt kaiken ,ei muuta kun hyppäät narun jatkoksi

• Anonyymi

Mieli tekisi. Haaveilen vain hänestä. Mulla ei ole ollut mitään muuta tärkeää kuin hän. Töppäsin ja sitä kadun eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieli tekisi. Haaveilen vain hänestä. Mulla ei ole ollut mitään muuta tärkeää kuin hän. Töppäsin ja sitä kadun eniten.

Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa kainaloon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä näytät meistä enemmän tarvitsevan apua. Mutta ilkeyteen ja tyhjäpäisyyteesi on vaikea löytää apukeinoja. Olet viallinen tyranni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellähän sinä spede olet ja kaipaat seuraa.

• Anonyymi

Taasko tämä... hae apua itsellesi.

• Anonyymi

Taasko sinä spede Buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko sinä spede Buaahaa

Jaahas spedellä se vaan sekottaminen jatkuu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Opettelet olemaan onnellinen siitä että se nainen on nyt onnellinen. Sillä on mies joka ei töppää ja kiusaa sitä. Sillä on joku joka on sille hyvä ja se nainen on onnellinen. Sai hyvän sihteen. Eikö vain olekin niin, että se et ollut hänelle hyvä?

• Anonyymi

*suhteen

• Anonyymi

Funtsin samaa. Jos itse on ollut toiselle sika, on turha ulista. Se nainen saa parempaa nyt toiselta ja osaa olla onnellinen siitä että saa vihdoin parempaa. Aloittaja on sika joka ansaitsi menetyksensä. Jos vituttaa se on ansaittua. Pilasi itse jutun.

• Anonyymi

Hähähähää, sitten elät huonomman kanssa ja vituttaa loppuelämäsi. Saat huonoa seksiä ja joudut olemaan sulle epäsopivan eukon kanssa. Se on raskasta elämää. Koska töpeksit olet epäkelpo ja epäonnistuit siinä asiassa jolla on eniten merkitystä.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2892
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2742
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2342
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1668
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      240
      1568
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1495
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1256
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe