Siviilihenkilö otti torstaina kello 13 jälkeen Niinivaaran S-marketista näpistelleen miehen kiinni kaupan edustalla. Mies näpisti tuotteita myymälästä ja pyrki pakoon, mutta pako päättyi kaupan ulkopuolelle siviilikiinniottoon. myymälävarkaudet aiheuttavat kustannuksia ja tuotteita korotetaan tarvittaisiin kovempia rangaistuksia esim. naiset varastelevat meikkejä, vaatteita. onneksi olen ruma ei tarvitse koreilla vaatteilla ja varastaa rumuudesta on hyötyä
Sivillihenkilökin kannattaa seurata myymälävarkaita
16
271
Vastaukset
- Anonyymi
Olen minäkin nuorempana tehny tuollaisia siviilipidätyksiä. Ensimmäisellä kerralla sain sakon pahoinpitelystä. Ihan syyttä.
Se nilkki nimittäin meinasi lyödä ensin.
Seuraavalla kerralla rosmo kompastui omiin jalkoihinsa ja siltä murtui sormi.
Kolmannella kerralla bandiitti oli vähän päissään, liukastui kynnykseen ja löi päänsä ovipieleen. Poliisi kysyi, että miten se tapahtui ja minä vaan totesin, että en nähnyt kun olin jo poistumassa tilanteesta ja selin.- Anonyymi
Vittu sinä ole muuta kuin pidätit itsesi kun varastit itseltäsi omasta tai siis kunnan kusisen vuokraluukun jääkaapista oluen ja kompuroit se sylissä parvekkeelle ja teit siviilipidätyksen. Hakkasit itsesi ja sammuit tuoliin. Selvinpäin.
- Anonyymi
Vaarallista ottaa kiinni huumehörhöjä ja muuta saa puukosta tai turpaansa myyjät myös
- Anonyymi
Lidlissä käy päivittäin musta mies,ympäriinsä tatuoitu ja kasvotkin.
Koskaan ei osta mitään vaan sujauttelee taskuihinsa ruokatarvikkeita ja käveleen kassan ohi!- Anonyymi
Lidlissä on hälytinportti. Siis valehtelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lidlissä on hälytinportti. Siis valehtelet.
Ei hälytinportti laukea ruokatavaroista ja jos et usko niin kokeile itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla varas kun noin hyvin asiat tiedät! Häpeä! 😖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Folioon kääritty tavara ei näy hälyttimissä .
Taitaa tuo afrikan kujuuni käyttää sitä keinoa, kun aina kädet taskuissa kulkee!
Siellähän tuo eilenkin järsi folioon käärittyä omenaa Lidlistä tullessaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei saatana tämä on päivän paras lieskalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei saatana tämä on päivän paras lieskalainen.
Ei ainoa laatuaan. Eräskin muinainen lieksalainen kuoli kun halusi tietää miltä tuntuu ajaa mopolla kaupan seinään.
- Anonyymi
lieksan siviilit ovat tyhmiä
älkää estäkö ketään
pahennatte vain oman tilanteenne - Anonyymi
Tuo taipuu siviilihenkilönkin. Rumathan ne juuri vaatteilla koreilevatkin. Toinen asia on, kannattaako sinne väliin mennä pidättämään.
- Anonyymi
Mitäs kannattavaa tuossa siviilipidätyksessä sitten oli? Paljonko pidättäjä nettosi tuosta pidätyksestä? No ei mitään, saa vain pidätetyltä ja hänen kavereiltaan kostoksi turpaan. Maksakoon kauppiaat pysyvät vartijat kauppaansa jos haluavat rosvot kiikkiin, ei se muiden asiakkaiden tehtävä ole.
- Anonyymi
Ei ihme näillä hinnoilla, mutta varastaminen on silti väärin.
- Anonyymi
No huh
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746